reede, 29. august 2008

Nüüd ma usun neid jutte, mis siin räägitakse, et Brasiilia on ohtlik! :D







Teisipäev 26.08.08
Äratus oli selline, et mingi töömees hüppas tuppa ja hakkas seinu mõõtma...selle töömehe pärast jäin kooli hiljaks mingi 20min. Umbes, aga mind ei märgitud puudujaks, ma ei tea, kas nad on juba harjunud, et ma hilinen või milles on asi:D Seekord ei olnud hilinejaid palju, meie korruse peale vaid umbes 17...Koolis käisid mingid 2 tüdrukut seletamas, kaa mingist rahvusvahelisest programmist,aga eriti ju aru ei saanud:D Aa.. ja Vin Diesel, ta õige nimi on Fabio, küsis jälle mult iPodi, et saada Eesti muusikat kuulata.. ja fännas Marju Länikut jälle, ja küsis ja palus, et ma võtaks järgmine päev oma läpaka kooli kaasa, kui saan, et ta saaks enda MP3-le need peale panna, sest 2 esimest tundi mul ju nagunii vabad.. ja siis tahtsid juba teised ka saada, kui võimalik ... aa..ja Ajaloo õpetaja on ikka selline huumori vend:D ta võiks olla kohalik Mr.Bean, mitte välimuse järgi, aga ta suudab tunni huvitavaks teha sellega, et küll ta laulab ja tantsib, hüppab ja roomam, ja mida kõike ta ei tee. Naerda saab palju, ja klassikaaslased ütlesid, et ta suudab niiviisi lõbusalt ja huvitavalt kõik selgeks teha ja kõigile jääb tänu tema emotsioonidele ja tegemistele kõik meelde...Kõik õpetajat peaksid ellised olema ja üritama tundi huvitavaks teha, mitte nagu inglise keele õpetaja siin, kes tunnis ei räägi ühtegi sõna inglise keeles, aga ta kutsus mind inglise klubisse, mis toimub 2x nädalas, aga ma ei saa vist minna, sest see kaugel, ja sel kella ajal ema tööl, ja ei saa mind viia :(Koju naasedes mõtlesin veidi tukastada, aga ei tulnud välja,töömees jälle kohal, ja kolistas siin:D mul ka nüüd toas seinast mingid orad väljas:D hakkab looma, varsti saan ehk endale õige laua..:DAa..õhtul näitas õde videot, kus oli peal tema naasemine vahetusaastalt(ta oli siis US-s) see oli nii armas, et mul tuli ju kaa pisar silma endal.. kõik sõbrad, tuttavad ja sugulased olid lennujaamas vastas plakatitega, ja kõigil ühesugused t-särgid, ja kräuskasid seal, tegelikult oli see armas, sest ta teadis, et ainult ema ja tädi saavad talle lennujaama vastu tulla, et sõbrad ei saa kuidagi, et lennujaam pisut kaugel.. aga see oli ARMAS...Ja ema näitas selle sama armsa pisikese vanaema..ja vanaisa 50 pulma aastapäeva albumit..NIII SUUR TORT OLI NEIL..nagu Filmides:D Mmm..tahaks ka..jälle ma mõtlen toidust.. ja tõin endale ühe õuna, ja näksin seda ... :DHead ööd.. ma proovin täna selles”võrkkiige” taolises asjas magada:D
27.08.08 kolmapäev,,
Niisiis..ma umbes kella 5 paiku kolisin siiski voodisse ümber...hea ja huvitav on seal magada küll,aga mina, kellel on alati seljaprobleemid olnud, mulle see nii pikaks ajaks hea ei olnud, aga ma harjutan ennast veel seal..aa.. ja öösse ärkasin mitu korda selle peale ülesse, et väljas sadas nii kõvasti..ja hommikul ärgates ja kooli minnes kaa ikka veel sadas...2.esimest tundi olid vabad..ja siis istungi siin nüüd arvutis, ja panen Fabio mp3-le Eesti muusikat peale...aa.. üks tüüp siin kõrval kirjutas mulle kirja..aga ma ei saa aru, see portugali keeles:D ja ta inglise keelt ei räägi.. siis hakkasin sõnastikust otsima, aga selliseid sõnu polnud,,lõpuks tuli välja, et küsis, kas ma vahetusõpilane liht.. ja kust pärit.. aga lõpuks sai ta sellest ise aru.. ja sõnastiku pealt luges, kust pärit, aga ta polnud Eestist kuulnudki..DAAA..Olümpia Mänge ei vaadanud sisi w :DVahetunni ajal mingi suvaline tuli küsis, kas küpsist tahad..ja küsis mis nimi, ja ei suuda öelda KERLI :D Kirle või KILRE :S or smth :D ja tuli lampi ja ütles.. Kilre, your hair, so sexy :DHaah, kõik klassikaaslased naersid, kes ligi, ja mina kaasa arvatud:D
28.08.08 neljapäev
Hommikul kui kodust lahkudes,liftis, meenus Oliver, set lifti tuli üks politseinik, rinnus nimi Oliveira..Okei.. meenuta siis meenutas eks, aga oleks see siis kõik olnud...Olen Oliveri ikka Olgaks kutsunud..niisama väike hüüdnimi or smth...igatahes....Koolis klass näitas oma ühte näidendit.. Hull Draama oli.. kõik kallistasid ja nutsid jne.. blablablaa...siis küsisin, et mis näidendi nimi on, siis üks klassiõde tõi raamatu, ja ütles, et selle raamatu põhjal tehtud.. ja ÜLLA-ÜLLA... Mis oli raamatu pealkiri.. OLGA... Et siis jah, see päev koolis oli nagu Oliverile pühendatud mu mõtetes.. kõik meenutas teda... igatahes..aa..ma ei mäleta ka smainisin, et uus näidendi moodi asi, mis nad teha tahavad, on Robin Hood, sest nad peavad inglise keeles tegema, ja siis tahavad, et mina peaosas oleksin, ehk sisi Robin Hood:D et nende arvates oskan nii hästi inglise keelt, kuigi eestis ei sa MITTE KEEGI mu inglise keelest aru, et ma lausa ei julge seda seal kasutada.. siis ma aga ütlesin, et las mõni poiss ikka olla, aga nemad, et keegi ei oska inglise keelt.. siis ütlesingi, et viimane aeg draamadele lõpp teha, ja alustada komöödiatega..et ongi naljakam, kui nad üritavad, aga ei oska,, et viimane aeg ka õppima hakata.. ja nad olid sellega vist suht nõus :D:D:Dniisiis...peale kooli tuli ema järgi ja tõi koju.. õde täna polnud, ta läks klassiga naistevanglat külastama, ja pärats rääkis, et nii ilus oli, et kõikoli puhas ja korras.. eem.. ei tahaks uskuda, et vangla ja ilus.. :Dsiis..kodus lõunatasime vanaema ja emaga.. ja ema läks tööle.. varsti ema helistas.. ja aitasin vanaema alla.. nad läksid arsti juurde.. aa... ija siis kui kodu solin.. rääkisin Sapasega skypes.. NII HEA oli ta häält kuulda.. hullult õnnes olin:D siis aga helistas klassivend ja kutsus välja..sest koolis olin veidi masenduses.. ja kurb. Ja siis ta helistaski, ja küsis mult, kuidas mul on.. aa ja koolis kõik tegid mulle ühe suure grupikalli.. nii lahe.. 50 matsi kõik korraga ümber minu mind kallistamas.. see oli mega armas igatahes...läksin siis.. aa JA NÜÜD USUN, ET SIINNE LINN,FORTALEZA,SEE ON OHTLIK... koguaeg kõik rääkisid, et kõik tõmbavad kohe käest ära nt telefoni või fotoka või midagi kui näevad.. aga ma ei tahtnud seda uskuda, sest polnud sellist asja kohanud.. ja Eestis päris nii ju ei ole...Igatahes.. jalutasime niisama ja sõime jäätist ja läksime ühele nö.. suurtest kividest koosnevasse sillale vi midagi sellist.. tegime seal siis mõned pildid.. ja kui hakkasime sealt ära tulema, vaatasime just pilte.. kui üks tuli rattaga sõites.. ja haaras mu digikast, ja tahtis seda endale haarata.. mul aga hea homme, et panen alati digika kõvasti käe külge, et äki näpud pudenevad, et maha ei kukuks.. ja seekord oli sellest tõsiselt kasu.. ta ei saanud seda kätte.. siis hüppas rattaseljast maha ja nõudis seda endale...klassivend hoidis kõvasti must kinni ja seletas midagi talle vastu.. ma peitsin sel ajal digika kiiresti ära...tüüp nõudis ikka edasi ja lähenes.. klassivend viskas talle veidi raha.. mõned sendid ja reaalid.. ja siis karjus mulle, jookse.. ja me jooksime minema... süda tagus täiega.. aga hakkasin naerma, kuigi see ei olnud ju naljakas.. ja klassivend jäi seisma ja küsis, kas sa nutad.. sain aga vastata, et ei, naeran.. aga täiega karstin...Ta on mu kangelane nüüd:Daa.. ja enne seda juhtumit hakkasid just plätud hõõruma.. ja pidime siis jooksma, ja veel liiva sees.. ja liivaga hõõrusid veel enam.. ja pikk tee oli koju, ja kui küiju jõudsin siis, aja,, aga mõlemal jalal varbavahed jumala katki ja valusad, et niisama paljajalu kaa valus käia veidi..Jama..aga valu natuke leevendas, et klassivend tegi jäätise välja enne, kui koju jõudsin,,Jäätis on üks mu uus väike armastus..Selleta ei saa ma ühtegi päeva mööda saata :DAa..klassiõed kutsusid krabisid sööma, aga kahjuks ei jõudnud, sest kell 7 pidime söögikohas kokku saama, aga jõutsin peale 7 koju, ja ei jõudnud, niisiis helistasin ja vabandasin :)Nad pidid kotti toppima mõne krabi, ja homme mulle kooli tooma. Aa ja nüüd meenus veel kooli ja söögiga, et täna koolis Fabio(Vin Diesel) tõi mulle vahetunni ajal süüa:D jälle mingit Brasiilia rahvuskaupa.. mingid kuubikud.. mis .. mai tia mis need olid.. sellis ejuustu ja kala maitse segu.. polnud kõige paremad, aga söödavad... aga.. kooki tõi kaa.. ja see oli metsikult hea!!! Kuna.. Kondentspiim oli teema jälle...:D Super! Aitab külll tänaseks..Homme ka jälle... kardan, et homme jõuan koju alles umbes 4.. aga eks näis...Beijos!!!Aa.. ja leidsin 5 sendise täna õuest.. aastast 1980, ja see ei toimi siin enam:D
Reede 29.08.08
Ma ei viitsi täna ausalt koolist eraldi rääkida, aga nalja sai nagu ikka.. panen hoopis mõned pildid koolist ülesse mis tunnis tegin...ija.. peal ekooli ema viis mind poodi, käisin ühtedel piltidel järgi.. siis olin poodides mingi 2 tundi.. tegelt ei viitsinu dpoodides käia, vaid istusime ühe laua taga ja rääkisime juttu, sest kaks klassikaaslast olid kaa..siis sõime igast kraami, pizzat ja jäätist ja kommi jne.. reedest päevad on lihtsalt kujunenud päevadeks, kus sööme nö. Rämpstoitu:D kõht oli jumal atäis.. siis tulid õde ja ema korjasi dmu peale, ja läksime kaugemale mingisse kohta.. kus ostsime õele ühte kaelaehet.. seda.. sellist lilledega, nagu hawaii oma or smth.. sest läheb homme kostüümi sünnipäeva peole..ja siis käisin nendega kaa veel söömas.. ja gaaash.. mu kõht oli nii nii täis..:D igatahes.. umbes 5 jõudsin siis lõpuks koju.. ja nüüd vaatab mis saab.. nädalavahetusest räägin eraldi, ka stoimub midagi või mitte.. sest täna õde ei taha välja minna, kun atal homme(laupäeval) ka kool.. ija homme läheb ta sünnipäevale aga ma ei lähe sinna.. nii, et vaatab mis saab,või magan terve nädalavahetuse kodus:DSest.. välja minekuga mul ka raskused.. sest jalad on nii katki ja valusad eilsest, et ei saa mingeid jalanõusi kandagi:D igatahes.. hetkel kõik.. ja mõned pildid teile,.. seekord kirjutasin märkuseid juurde ka, et aru saaksite :DD: Kindlatsi jäi midagi tähtsta mainimata.. aga vahet pole:D Beijos!

Kommentaare ei ole: