teisipäev, 19. august 2008

EESTI!!!! 19.08.08












Kuigi ma mõtlesin, et täna ei kirjuta midagi, ei saa, sest täna oli ju Eestile suur sündmus..
EESTI KULD!!!
Aga enne kui selle teema juurde.. sisi koolist ka natuke..:D
Nimelt.. jõudsime täna õigeks ajaks kooli.. JEEE..JA nii kui klassi sian, olid kõik ligi ja küsisid mu puhkuse ehk nädalavahetus ekohta.. rääkisin neile siis kõik ära.. ja pooled ei teadnudki seda kohta, mida mina nüüd tean..PARACURU!!!
Super koht! Tahan sinna VEEL :D
Igatahes.. koolis lühidalt.. midgai uut ei toimunud..Poola vahetusõpilane, see kutt tõi mulle kingituse.. väikse märgi,kus on Poola ja Euroopa lipud risti..Armas! Pärast andis teistele ka neid, siis paniem pükste külge tagumikele,. Ja tegime pilte:DSiis ajaloo tunnis näiteks... õpetaja röökis, ja õpilased kirjutasid.. ma siis sel ajal joonistasin natuke.. ja laulsin mõttes.. ja ma ise ei pannud tähelegi, kui olin järsku häälega laulma hakanud:D kõik kuulasid.. a ma ei pannud tähelegi:D Järsku üks patutas õlale ja ütles BOM! Ja siis alles ärkasin :D Oli, mida naerda..Selle peale tuli õpetaja ja ütles, et enne sa täna koju ei saa, kui pole minuga pilti teinud, sest nägi, et mul oli fotokas laual..:DSiis tegimegi kohe poole tunni peal pilti:DNiisiis, koju tulles avastasin netist Emme, kes ütles, et
EESTI KULD!!!
Ma kohe andsin siis sellest Mariliisile teada, ja ütlesin, et lähme linnapeale röökima ja liputama:DJa ta oligi kohe nõus..Eesti varustus siis kaasa ja pidime kokku saama, aga saiem üksteisest valesti aru.. üks ootas ühes kohas 20min. Ja teine teises kohas:D:D:D Siis läksime mõlemad koju ära, leidsime teineteist jälle netist, leppisime korralikult kokku, j aläksime jälle välja, et kokku saada, ja õnnestus:Dkäisime siis Eesti lipukestega ringi, Eesti kott ja mul pluus seljas et .. i come from Estonia:D Uhke tunen oli, et
EESTI KULD!!!
Selle jaoks siis tegime pilte.. SIISKI EESTI!!! OLI UHKE OLLA!!!!
Koju naasedes panin kohe pildid netti ka.. kõik võivad näha:D
http://fotoalbum.ee/photos/kerluskabrazil
EESTI ON PARIM!!!!
Õhtul vaatasin samuti mitu-mitu tundi EESTI ÖÖLAULUPIDU!!! (otseülekannet internetist) Ausalt, tuli tunne, et tahaks kaa seal olla, ja tõsiselt...ma olen õnnelik, et olen EESTLANE..
Nii hea oli neid laule ja kõnesid kuulata, isiklikult arvan, et ka presidendi kõne oli ilus :) Ja neid laule kuulates ja kaasa lauldes.. tulid külmavärinad ja käekarvad tõusid turri..
Nii hea tunne oli...Ausalt.. NII ILUS!!!
EESTLANE OLLA ON UHKE JA HÄÄ-vanavaarisa moodi....
SUPER!
Seletasin ka õele, et mis seal toimub ja lasin vaadata... et 20 aastat tagasi kõik see iseseisvumine ja et täna EESTI KULD! Ja kui ütlesin, et tuttavad ka laulavad seal, ja Oliver ka.. tahtis, et ma talle Ollut näitaks.. ma nagu et (??).. ütleisn, et sealpea terve eesti kohal ja ma tõesti ei tea, kus Ollu seal asub:DJa et teanneid laule, rääkisin ka tava laulu-ja tantsupeost, et käin seal tavaliselt.. ja siis pidin talle laule kaasa laulma, tegin seda rõõmuga :)
Tänane päev..VAPUSTAV!!! Ausalt, aga tegelikult läks kõik nii hinge...
Sellepeale sõin üksinda ühe EESTi SHOKOLAADI!!! Niii hea!!!!
Lähen veel vist Liloga välja ja jäätist sööma, ja tahaks lasta kohe teha sini-must-valge jäätise, aga ei tea ka svõimalik, sest ei tea, kas sinist on :D
Seoses Eesti ajalooga, teen ma kunagi sellise teo, et kirjutan ajaloo arutlusse Eesti iseseisvumise kohta, et...
Eesti iseseisvus tuli koos minu ISSIGA ! :) Kui Tuli Issi tagasi, tuli ka iseseisvus!
Nii see oli!!!
Ma ei viitsi hetkel täpsemalt kirjutada.. aga
IDEE LOEB!!!
Ja loodan, et saite idee kätte :)
Et EESTI ON KÜLL VÄIKE,AGA TUBLI, ja MARILIISIGA HOIAME SIIN EESTI LIPPU KÕRGEL!! :)
Meie kodu siiski!!!!!!!



Kommentaare ei ole: