pühapäev, 24. august 2008

Lebotamise nädalavehtus!!!






22.08.08
Õhtul läksimgi siis kõigepealt õea ja sugulasega Beira Mar´ile Tapiokat.. vi midagisellist söömas.. see elu hea väike valge asi.. kondentspiimaga.SUPER :D Ja siis istusiem niisama seal..See Beira Mar on see tuntuim ookeani äärne tänav, kus on igal õhtul see nö. Laada moodi asi ja veel igast asjandused :D..
Aa.. Sugulane sai load kätte just..sellepärats temaga käisimegi.. aga siis kui kohale jõudsime, ja ta parkima hakkas. sisi okei, sai ilusti kahe auto vahele pargitud.. aga see , kes seal parklas vägesi juhatab näitas, et stop, väga hea, ära rohkem edasi sõida.. aga sugulane ei vaadanud ja sõitis edasi, jäsrku olime esiratastega kusagil augus vi kraavis kinni, ja ta ei saanud välja. Siis mingid kohalikud onukesed tulid aitasid lükata kolmekesi.. ja üks istus ise rooli.. ja said lõpuks välja.. okei. Pargitud,söödud, ja koju tagasi..pessu ja valmis ja välja.. uuesti õe, sama sugulase ja üe sõbrannaga välja siis.. kõigepealt sõitsime niisama ringi ja käisime eri kohti vaatamas.. (ausõna, kohe on näha, et ta tõesti JUST sai load kätte) .. ühe restorani juures suutis ta prügikasti ära rihtida siis.. :D
igatahes.. lõpuks otsustasid nad hoopis minna Mucuripe club´i. See see sama suurim klubi siin jälle, kus ennegi olen käinud.. Muidugi mina olin tavalise maika ja plätudega jne.. sest pidime minema liht välja ringi sõitma.. teised olid veidi viisakamalt riides.. aga see Mucuripe on koht, kuhu kõik lähevad oma kõige paremate ja kaunimate riietega. Aga mul oli savi, mõtlesin, et keegiei tea mind, ja vahet pole, milline välja näen:D
Kuid kohapeal avastasin, et ausalt.. mõningate nö. Nende LAHEDAD riided on ka hullemad, kui minu tavalised :DHaah, Ego jälle:D:D:DIgatahes, olime seal siis umbes kella 4-ni.. seal sellised erinevad lavad eri ruumides.. kus erinevat muusikat lastakse.. et siis muusikat igale maitsele... (Siim ja Ivar, te peaksite tulema siinses discoruumis käima :D ) igatahes.. okei.. ma ei viitsi sellest siin pisiasjadest rääkida.. aa ühed vedasid kihla, et olid mind vaadanud ja üks oli öelnud, et räägin portugali keelt, teine ütles, et ei räägi:D Ja siis tulid küsima mu käest :D ija siis said aru, et olen ültse Hispaaniats ja mu nimi Kirli ja mida kõike veel :D Tore oli igatahes, mis seal salata..Nüüd aga üks sündmus, mis pani mind veel mõtlema, et mina, ma olen tegelikult ikka VÄGA HEA AUTOJUHT.. ja seda ausalt, ilma mingisuguste jutumärkideta!!!
nimelt see nugulane, ta vist ei vaata taha, kui tagurdab.. igatahes tagurdas täiega ühele autole eest siss... ja seda otse kümnesse.. ei no ja see selleks.. põgenes veel sündmuskohalt.. Selline elu ongi algajal autojuhill vist.. Siis läksime veel enen koju minekut sööma.. parklas polnud ühtegi autot, ja ta proovis joonte vahel eparkida. Sry, aga ta on millestki valesti aru saanud, auto ei jäänud mitte joonte vahele.. vaid 1 joon jäi kahe auto ratta vahele.. Ja siis ristmikud.. kui kusgail näeb mingit autot, paneb kiiresti üle.. kui ühtegi autot ei ole ristmikul, jääb seisma, jaumb 2 min pärast ületab ristmiku..ausalt.. koju jõudes olin nii närvis ja mõeldes, et kas ta ostis endale load või.. sry.. lihtsalt ajas närvi.. ja olin õnnelik, et me öössel sõitsime, mitte päeval, kui liiklus on väga hull...Järgmise päeva hommikul, ehk siis
23.08.08,
no.. mitte päris hommik, ärkasin 16.oo ja avastasin, et kedagi pole jälle kodus.. siis mingi kell 19.00 umbes tuli ema kpju, ja küsis kus Luanna(õde) on, siis seletasin, et ma pole teda näinud.. ja tema ei tea ka tast midagi...Igatahes.. terve päeva olin ma nii-nii väsinud, et ei läinud isegi õhtul välja, kuigi kutsuti.. liht ei viitsinud.. ma ei tea miks, aga olin väsinud...ja nii lebotasingi terve päeva kodus..J
a Pühapäeval hommikul kaa..
...lebotasin voodis.. lõpuks kui toast välja läksin, avastasin, et tädi on külas.. ja juuksur ka.. ja õde ja tädi ja ema—kõigil lõigati ja sirgendati juukseid:DMina siis lebotasin niisama kodus...ja rääkisin klassikaaslastega.. ja leppisime kokku, et hiljem saam ekokku.. kell 16 siis umbes saimegi.. kõigepealt sõime jäätist (mulle tehti välja, jee, ja veel kahe palliga-valge shokolaad ja piparmünd shokolaadi tükkidega:D LEMMIK!):DIgatahes.. pärast jalutasime niisama, ja tegime Disney elukatega pilte, kõik armastavad mu päikeseprille:D siis läksime kaubanduskeskusesse ja istsuime seal.. ja rääkisime juttu..Hiljem tõi klassiõe isa mind koju ära.. Igatahes.. tore õhtu oli..ja vaikne nädalavahetus oli kokkuvõttes.. sai lebotada palju-mis mulle meeldis.. ammu polnud saanud iga päev nädalavahetusel kaua magada.. ja päeval kaa!:DIgatahes..
Kohtumiseni ;)
Beijos!

Kommentaare ei ole: