pühapäev, 17. august 2008

Paracuru





















Paracuru 15-17.08.08Enne, kui hakkan sellest minujaoks super-hüper nv-st rääkima, siis on veel neljapäeva õhtu natuke mainimata. Krabisid seekord söömas ei käinud, aga kui ema ja ta sõbranna ja õde koju tulid, üllatas õde, et me läheme discole „orbita”-li, see on selle koha nimi siis..Pidime kell 9 lahkuma, et äki saab tasuta, aga mingid jamad olid ühe õe sõbrannaga, kes pidi ka meiega tulema.. ja see sõbranna jõudis meile alles kell 11, .. aga noh, hilinemised ongi siin tavaline nähtus:D Igatahes, kui kohale jõudsime(ema viis meid) siis ees ootasid meid juba mullegi tuttavad näod, ja ka uued..Rahvats oli megalt.Seekord ei olnudki seal aga tavaline disco, vaid oli erinevaid esinejaid.. rock,punk,regea..igats bände.. palju oli neid. Aga lahe ;D Oo.. ja tuli meelde, et üks tüdruk tuli mul seal ligi, mingi täietsi võõras, ja rääkis dmidgai.. siis ütleisn, et sry, aga ausõna ei saanud millestki aru, et ei räägi portugali keelt;D , sisi seletas uuesti inglise keeles.. et talle täiega meeldivad mu juuksed:D ja hullult katsus neid:D ütles siis, et ajab endal ka nüüd lühikeseks ja teeb nii, endal aga olid nii ilusad ja pikad juuksed:D igatahes.. sünmuseid oli muudki..:DMa lähemalt ei hakka rääkima, kes teab juba see teab, aga suutsin näidata, mis puust ma olen, ja pidin seletama, et tegelikult ei ole eesti tüdrukud kunagi nii ...vägivaldne oleks siin kohal vale sõna.. aga.. ei ole nii.. järsud? Mida iganes..:D Nägin veel oma elu pikimaid rastasid, üks kutt, kellel oli rohkem kui tagumikuni rastad:S:O:D peaagu põlvedeni.. nii hullud olid, siis pidinneid liht katsuma.. ja siis ta midgai seletas, ja ütlesin jälle, et ma pole kohalik, et ei saa aru, siis kõrvlat sõbranna tal tõlkis, et kas ma tahan, ta lõikab jupi ühest rastast, ja kingib mulle :D siis otsis kääre vi nuga kusgailt, aga ei leidnud, ja nii ma ei saanudki:D igatahes.. ma ei viitsi sellest õhtust rohkem kirjutada, kui ainult, et sain maailma parimat HotDogi :D, enne koju naasemist käisime söömas..See oli maailma parim, Hästi suur, j amitte mingi tavaline, peale vorsti oli seal ka kana liha ja mingi muu liha.. ja peal oli juustu ja siis friikatulite sarnased asjad, häästi pisikesed ja peenikesed ja krõbedad..mega head olid:D igatahes jah, Keele viis alla /jälel söök,söök,söök/ :DIgatahes.. ilusti koju tuttu, sest hommikul pidime kell 8 ärkama, et asjad kokku pakkida sest kell 9 PIDAVAT lahkumina olema, mis aga oli hoopis mingi 12 :D Siis läksime õe sõbranna juurde.. seal olime veel 4 tundi ja siis alles hakkasime Paracuru poole liikuma..sõbranna juures ootasime ka teisi sõbrannasid.. ja saime SÜÜA, PALJU SÜÜA! Ja HÄSTI HEAD :Daa.. ja selel sõbranna vanaema ja vanais aon must niiii vaimustuses.. ja nad rääkisid ainukesena perest inglise keelt, ja siis ainult rääkisid:D näitasid oma asju igasuguseid.. alustades raamatutest ja fotodest.. kuni APPII..Vanaisa plaadi toani:D Nimelt vanaisal on eraldi tuba, mis on kõik pamksult muusika ja filmi plaate täis.. seda oli nii palju, ja nagu labürünt.. hullem, kui mingi muusika pood:D Ja üleüldse on tal igats muusika kraami, palju, erinevaid iPode eri suuruses.. ja makid,telekad suured..KÕIKE ja PALJU:Dpidin neile siis internetist eestit näitama jne.. jah hullult vaimustuses.. isegi söögi palve oli pühendusega mulle vanaema poolt.. ja küsisid, miks ma nende majja elama ei läinud:D ja et olen igakell seal teretulnud, et millal ma jälle lähen sinna:D Ja nad on euroopast nüüd nii vaimustuses, et .. nad teisivad igal aastal kusgail,, ja järgmine aasta pidid nüüd siis euroopasse minema., siit brasiiliats laevaga rootsi:D ja siis euroopat külastama, ja venemaal ka käima.. ja siis nad küsisid, kas nad võivad mind ka külastada, et lähevad siis, kui ma juba eestis olen, muidugi ma lubasin ;) Veel, et sõbranna maja oli TOHUTU! Hea, et ära ei eksinud.. tõsiselt..Igatahes.. kell 4 siis umbes lahkusime, kahe autoga, meid tüdrukuid oli 7+ ühe tüdruku(Nara) väikevend, ema ja isa.. sõitsime umbes 2 tundi sinna..kui teised magasid sõidu ajal, siis mina mitte, mul oli aknast vaadata rohkem, kui suutsin.. sain veelkord kinnitust, et Brasiilia on 110%¤ erinev eestist..ja Olen armunud sellesse:DKohal ejõudes aga ootasid need samad vanaema ja vanaisa meid seal.. ja veel oli seal osad sugulased neil,,Koht oli jällegi ilus... nende nö. Eesti sõnus suvila:DKohale jõudes saiem muidugi süüa jälle:Dja ma ei saanud kordagi ise endale süüa tõsta:D kõik tõstsid ise, aga need vanaema ja vanaisa alati olid mulle juba valmis tõstnud koos:DJa alati nii palju.. aga ma viisakusest sõin ära kõik, ja alati kõht oli nii täis lõpuks, ja siis veel magustoit ija.. oh juudas.. need 2 kaotatud kilo on 10 kordselt juba tagasi :DSee linnake vi kus olime, paracuru.. kõik tänavad olid munakivi tee, üldse on siin sellised moes vits:DSellest ma ei saa aru ainult, et munakivi teed olid seal sellised, et ei saagi kiiresti sõita, see nagu üks suur lamav politseinik ise.. aga igalpool olid politseinikud maas magamas, et autod ikak ei kihutaks:D sellest hästi aru ei saanud D:D:aga noh..:DAa.. ja sellepärats, et seal kiiresti ei saa sõita, siis sealne politseinik ei tee midgai, kui autod on ülerahvastatud, sest se eoli tavaline, et sõitsiem seal autoga, et max. Oli meid 12 autos, aknad lahkti ja hästi kõvasti muusika käis,, See oli seal normaalne :DHmm.. ja elu lahe oli maasturiga mööda ookeani rannikut liival sõita.. ja liivamäed jne..VAPUSTAV!ma ei hakka üksikasjalikult rääkima eraldi neist päevadest seal.. aga põhiline oli et kas seal meie majas basseini ääres päeval vi ühtede sõprade juures.. ja siis õhututi kõigepealt ühes pargis, kus hästi palju inimesi igal õhtul ja hiljem eemal natuke ookeani kaldal , kuhu kõik need samad inimesed sealt pargist lähevad :DUmbes 20-30 autot seisavad ja lasevad igaüks seda muusikat mis tahavad, ja see mis muusika meeldib, selle auto juures sisi oled ja saad tantsida.. ma ei oska kirjeldada sealseid õhtuid, lihtsalt nii head.. aa.. ja oskan juba Forro-t natuke tantsida, ja mõningaid laule natuke laulda.. ja sisi küik olid nii vaimustuses.. :D lahee.. ja KÕIK armastavad mu silmi:DAa.. ja igal õhtul koju naasedes plikad vaidlesid , et kelel kõrval ma magan:DNad on nii toredad.. parimad!!!ega ei oskagi vist miskit öelda enam..AAA.. ühel päeval käisime ookenai ääres liivamägedes päikeseloojangut vaatamas.. see oli PARIM!!! Ja Ookeanis ujumas.. ja jooksiem elu järsust liivamäest alla, ja häästi kõrgest.. ja kui ülesse tagasi jõudsime, olime vääga läbi omadega..Ja seal üleval oli meg atuul ja liiv kõik lendas, nii, et kõik kohad olid liiva täis, ja ei olnud aru saada, mi svärvi riided kellelgi seljas on :D lihtsalt SUPER vaade oli!!!Aga olgu.. see nädalavahetus oli PARIM!!!Kindlasti midagi tarka ja põnevat jääb ütlemata, aga kõik ei tule korraga siin kirjutades meelde kah ju :DNii, et ..Oli tore rääkida jälle:DSeda ei tea, ka stäna veel välja ka või ei , kuigi homme ju koolist vaba veel, siis õde on väsinud, ta ei viitsi, aga ütles, et mina võin ta sõpradega ju minna, eks ole näha..Ja Homem poodi vits nipet-näpet ostma.. ija äki ka saan homme endale telefoni nr.Ja homme tullaks eminu tuppa asju panema veel, siin ju siiski remont pooleli veel, j amul veidi mööblit puudu, ek shomem ole näha:DKuulmiseni!Tsau



Beijos!

Kommentaare ei ole: