pühapäev, 10. august 2008

Nädalavahetus 08.08.08-10.08.08




Reedel siis, kui Mariliisi juurest koju naasesin, mõtlesin magama minna, kuid ei..Õde teataes, et täna läheme me sünnipäevale, olin nõus.. kui poole tunni pärast tuli ta uuetsi, ja lausus, et kas olen nõus,kui läheme täna kahele sünnipäeale,,eks ma ikka olin nõus:P:D Igatahes esimene sünnipäev oli restoranis, se eoli nagu üllatus pidu, et sünnipäevalaps ise ei teadnud, aga eriti üllatunud t aküll polnud:D teda nagu poleks huvitanud:DAga Mmm..sain shokolaadi pizzat..elu hea oli nagu..siis. umbes 15 inimesest oskasid 2 inglise keelt.. ja need 2, tänan teid, ses suhtes, et naerda sai kõvasti.. siis mängisimemingit „luuseri” mängu:D ja arvake ära, kes kaotas:D KERLI :DEii. See oli lõbus üritus..Pärast seda tuli korjas ema meid peale, ja läksime poodi, ostsime süüa koju ja siis koju.. ja kohe teisele sünnipäevale.. teine sünnipäev toimus siin samas majas, esimesel korrusel..Sellel sünnipäeval tuli mulle meelde Käpa Alvar ja Gert..Sest sünnipäeval mängis üks kitarri, ja laulis, ja kui teised oskasid laulsid kaasa..Täpselt nemad meenusid..:)Kuid mul tuli kiiretsi väsimus peale, ja jätsin nemad sinna sünnipäevale, ja tulin ise koju magama...Järgmine päev –päeva lebotasime niisama kodus, Mõnna... Õhtul aga läksime suurele kontserdile, mis toimus Mucuripe club-is see on nagu elu suur ja lahe koht.. ma ei oska seda lihtsalt seletada..rahvats oli metsikult.. ja minagi nägin juba tuttavaid nägusid..Sai tantsida ja laulda. (oskan ühe laulu refrääni) :D ja muusika on muiudgi siin Braiilias lihtsalt ÜLE KÕIGE!!! Ürituselt naasedes, olid jalad nii valusad ja selg haige..Aga metsikult hea üritus oli..Pühapäeval kavatsesime õega kaua magada,sest õhtul 1 üllatus sünnipäev ees..Aga kell 12 ema äratas ülesse, et lähme välja sööma.. läksime siis..aa.. ja enne seda käisime kaalumas ennast..Muidugi olen ma sellega arvestanud, et Eestisse tagasi naasedes olen paks(või noh, kõvasti kaalus juurde võtnud) sest toidud on siin tõsiselt head, ja niii palju saab süüa..Peale selle , et olen arvestanud, et naasedes kaalus juurde võtnud, arvestan ka sellega, et näkku võibki mulle arm jääda :( Aga igatahes.. käisime kaalumas.. ja minu muutus on nädalaga 2 kg. Aga nagu mis mõttes`? söök-söök ja veelkord söök, ja olen 2 kg. Alla võtnud..Selle peale oli host emal suu lahti, et ütles, et ma kukun varsti kokku, ja läksimegi kiiresti sööma, ja nad käskisid mul hästi palju süüa:D aga ega ma vastu polnud,sest söök on lihtsalt NII VÕRRATU!!! Ja arvan, et need lisa kilod on hetkel kudagil peidus:D varsti tulevad nad välja:DNaasesime siis koju.. ja olin juba varsti jäätise kallal:D ja ikka kilod kaovad, ei saa aru:DIgatahes, kodus tuli mul paar head ideed..:D mida tahaks korda saata, aga nendest me ei räägi:D
Õhtul siis läksimegi sünnipäevale...ega muud ei viitsi kirjutada sellestm kui ainult et süüa sai palju head ja paremat:D Nii nagu koguaeg ja igalpool:D
Ja siinsed inimesed on liiga sõbralikud ;)
NB! Kinnitage ausalt turvavööd ka tagaistmel, ja ka väikese kiirusega ja ka linnas sõites!
Tänan!
Olge tublid:P
Beijos!

Kommentaare ei ole: