neljapäev, 21. august 2008

20.08.08-21.08.08







Niisiiis...hommikune äratus oli täna kell 6 hommikul, sest pidime kodust varem lahkuma, nimelt õel oli siis täna kirjalik sõidueksam..neil üldse siin 4 eksamit kokku, ja ta oli niii närvis, et kukub läbi, aga see pidi normlaane olema:D igatahes viisime õe ära sinna, kus pidi minema, ja siis tõi ema minu kooli...seekord ma jõudsin vähemalt väääga vara kooli, kuigi.. mul 2 esimest tundi vabad:D ma siis uurisin eelnevalt, et kas koolis on internet ja kas saan nagu kasutada seda, ehk siis Wireless.. kõik ütlesid ijaa-on, ja et saad.. ja parem kui saad oma arvuti kaasa võtta, et siinsed jamad jne.. ma siis võtsingi .. aga ehh..päris ongi internet :D EI OLE... sain siis siin sel ajal hoopis natuke oma blogi kirjutada, ja egas muud midagi:D peaks vist hoopis keelt natuke õppima hakkama.. ja täna on mul siis üldse muidu 3 tundi ainult :D Põneev... :Dija UPS... see märk, mis eile mulle kingiti, ja mul pükste tagatasku küljes on.. sellega suutsin tooli ära lõhkuda (A) , ehk siis selline pehme tool, aga mingi selline vakstu materjalist.. ja nüüd auk sees, ups, Descupa!Kirjutasin mõninga asja siin..aga mille, ei ütle:D aga huvitav :DNüüd aga metsikult uni, jään vist magama,kuigi olen koolis:D(ja EILSED PILDID, need meeldiad mulle ikka nii väga..EESTI.. ja ei väsi kordamast, et EESTI ON PARIM!!! Ja laulupidu oli super.. ja TÄNAN ETV-et oli võimalus seda näha ja kuulda ka teiselpool maamuna!! Tänan! )Täna olin koolis muideks nii-nii unine...tõsiselt, et silmad ei seisnud lahtigi..ei mäletagi millal viimati selline olen olnud...Jube lausa :DKoolis lasin siis Vin Dieselile Eesti muusikat, ja talle hullult meeldis.. ta ise ka muusik, pidi mulle kunagi mängima klaverit,kitarri,trumme ja mida kõike veel..lahe :Digatahes koju jõudes vajusingi kohe ära:D 13.00-18.00 magasin nagu laip.. ärgates olin ikka unine. Ja juba kell 21.00 läksin uuesti magama:DHommikul..ülla-ülla.. ikka unine:Digatahes..hommikul muidu .. ema ja õde ärkasid varem.. sest pidid käima poes.. ma sain kauem veidi magada. Ja siis na dkorjasid mu hiljem peale.. ja läksime kooli.. Koolis aetakse ikka seda sama teemat, et kõik armastavad mu silmi.. ja täna üks tuli ja ütles.. mulle meeldib su nina.. vat kui huvitav:DKoolis Vin Diesel küsis siis Eesti muusikat, aga ma unustasin koju:D (homme ausõna viin) :Dvahetunni ajal kutsus ta mind endaga.. viis kusgaile õpetajate ruumi vi kusgaile. Ja andis mulle ühte asja süüa. Mida kõik hullult siin brasiilias armastavad ja söövad täiega.. Minu jaoks oli see aga.. nagu maitsetu toores tainas:D aga viisakusest sõin ära, sest vahet ju polnud, maitset polnud;D Aa.. Üks kutt tahab Eestisse tulla vahetusõpilaseks nüüd..ja samasse kooli, kus mina.. :D Lahee.. Kõik tahavad eestisse:D aa. Ja kõik õpivad koolis Eesti keelt:D ja siis üks õpetaja tuli küsima, kas ma vene keelt ka oskan,, ütlesin siis, et natuke olen õppinud jah, et vb midagi üksikut saaksin aru, aga väga pädev nüüd küll pole.. siis küsisin, et OHH saa oskad wä? :P ta vastas aga, et ei, et lootis et mina õpetan..Hia nali:DKoolis tunni ajal sai muidugi väga palju koomuskit ja naerda nii, et silmad pisarates:D ja esimestkorda näidati näpuga mu peale, et pss.. tasa :D:D:DSee tundus juba tuttav:DIgatahes.. koolis- seal igav ei ole :DÕhtul tahtis Mariliis välja minna.. shokolaadi otsima ja ostma kusgailt.. kell 6 pidime minema.. aga siis sain teada, et pidime kell 7 minema tädiga krabisid sööma ( aa, meil endil auto katki) :D igatahes.. tunnike käisime kiiresti väljas.. ja otsisiem poodi, lõpuks kusagilt apteegist saime oma shokolaadid kätte:D ja käbe koju tagasi..Siis aga otsustati, et kuna krabisid olen juba söönud, aga ühtesid teisi elukaid ei ole.. siis läksime hoopis teise kohta, ehk siis neid.. mingedi.. mitte kalmaarid aga.. mul ei tule õige nimetus meelde.. sry.. aga nee dolid ni head.. ja minu issi armastab neid, ja koju tulles kohe saatsin talle e-maili.. ja vesistasin ta ees, kui head need ikka olid..sellised praetud.. ja mingi kastme moodi kreemiga koos.. ja hästi küüslaaugused ja.. ma ei saa.. lihtsalt nii head olid.. ja ma sõin neid liiga palju.. et kõht hakkas valutama... ma ei suutnud vastu panna:D koju tulle stegi õde mulle ja endale mingit elu vastikut teed.. mingi ravimtaimedest.. mida nad ise ka koguaeg vägisi sisse joodavad endale, aga see pidavat aitama..nii siis jõingi ära :Daga LIIGA HEAD OLID NEED..etemad kui krabid, sest kergem süüa kaa:Dtädi tuli ka veel meile.. ja ema näitas talle kõike korteri plaane jne..aga nüüd peangi lõpetama, sest tädi palus, et saab mu arvutit kasutada..Ega mudu tarka pole öelda kah.. et olge ikka veel tublid..Beijos! :D

Kommentaare ei ole: