pühapäev, 3. august 2008

Esimene nädal Fortalezas :D








Nii, Et siis jah, Pere on tore,  Esimesel õhtul olime kodus ja niisama, ma olin nii-nii väsinud.. tegelt mai tia miks, asi vist võtab veel ikka harjumust, et kõik see kliim aja aja vahe vist, sest olen nii-nii unine koguaeg:D Esimesed umbes 3 päeva olin kodus, sest õde oli haige.. ei suutnud püstigi olla, koguaeg teleka ees voodis jne, ükspäev õhtu käisid isegi arsti juures.. j ajuba enen seda, kui mina siia tulin, tahtis ema teda haiglasse viia or smth..
Igatahes.. nüüd on temaga kõik peaaegu ok.
Teisel õhtul käisin Mariliisi(eestlase) ja tema vahetus venna, venna tüdruku ja nõbuga väljas..Minu õde ei tulnud, sest jah, enesetunne oli kehv..
Ühes sellises kohas nagu umb. Croco beach. See ookeani kaldal ranna solev nagu väli klubi or smth.. mai oska seletada.. rahvas tantsib, söövad, joovad, selline pidutsemis koht.. kus on kohalikud nö. Mingid ansamblid mängivad, ja nende vahepeal lasevad DJ-d muusikat..
Igatahes.. mul ei olnud sularaha kaasas:D ja kaardi unustaisn kaa koju:D seega oli Mariliisi host brother nii hea, et tegi pileti välja, ja hiljem käisime söömas kaa, ja siis söögi ka..
Hiljem näitasid nad mulel ka kohalikke litse, keda on siin hästi palju:D
kõik tänava nurgad täis:D ja trantsvestiidid kaa:D et mehed on naiseks teinud.. ja siis öössiti tänavanurkades ootamas.. jah.. üks trantsa tõmbas ka püksid alla ja näita soma peput.. selline ööelu siin ongi ;DTegelt oli tore väljas  aa. Ja sain laagris nimeks Dracula, ja Mariliis rääkis seda oma vennale, ja see kutsub mind kaa nüüd nii:D DRACULA :D
Sest BRASIILIA INIMESED EI OSKA MU NIME ÖELDA :D

Järgmine päev olime liht kodus jälle..pidime minema kooli ja politseisse, aga ema ei jõudnud õigeks ajaks koju. Seega olin tegelt ise kaa terve päeva väsinud, ja lebotasin kodus.. Õhtul siis käisid ema ja õde arsti juures, ja siis olin umb. Paar tundi üksi ka kodus.. tegin korterist ka pilte..aga siin on remont kõik pooleli.. ükspäev tegin pilte,( siin hakkate mõningaid pilte nägema : http://fotoalbum.ee/photos/kerluskabrazil ) :) ja teise päeva hommikul olid mingi hullult töömehi kohal, ja panid siin kappe paika , ja peegleid seina,, jne 
sel ajal, kui ema ja õde olid arsi juures, rääkisin ka emmega skypes, issi ja vennaga olen kaa rääkinud 
aa, ja ma ei suutnud, helistasin Ollule siis ka, umb 50 eegu eest.. aga asi oli seda väärt 
Aa.. niipalju käisime korra väljas, et käisin pangas raha välja võtmas.

Järgmine päev siis.. käisime kaks korda politseis, kus saadeti koguaeg minema, ja kolmas kord läksime, siis õnnestus, aga asju ei saanud ikkagi korda..:D Lihtsalt sain teada, mis tegema pean , pilte endast ja mingeid koopiaid paberitest.. jne
Politseis kohtsasin ka Mariliisi... Sisi tahtsiemminna pilte tegema, aga suletud..Siis käisime koolis, ja ostsime mulle koolivormi ära :D
Haah.. igatahes, lahe oli see, et nendes kohtades käisin koos emaga, ja tema ei räägi sõnakestki inglise keelt :D naljakas oli:D mingi mitu tundi sõitsime ringi ja vahel ta üritas midagi seletada:D õhtul visi ema mind ja õde siis poodi, siis sain pildid tehtud(jubedad) :D
Siis nägime kahe primat, ehk sugulast :D rääkisime nendega mingi tunnike, siis läksime nö. Kooli asju ostma.. ostsin siis hästi palju asju :D 5 vildikat ja 1 paksu suure kaustiku:D ja see oligi kogu mu koolivarustuse ost :D
Sisi tulime koju, sõime, panime end valmis ja peale 8 läksime välja.. sain aru et kusagile restorani, aga see paistis välja kui pubi..Aga lahe koht.. ses mõttes, et kõik töötajad ja ettekanjad, ja kõik on mehed, ja riietatud kui politseinikeks:D ja koht iseenesest üldse maalitud selle teemaliselt.. ja liiklusmärgid ja kõiksugu asjad.. (kahjuks ma ei võtnud digikat kaasa ) .. igatahes.. läksime sinna algul mina, õde, sugulane ja üks sugulase sõbrants.. seal ootad ees üks nende sõber..ja siis hakak srahvats kogunema, kuni lõpuks oli meid umb 20..
Ja siis sain teada, et nad kõik on kunagi väiksena koos õppinud, vi nuh päris nö. Lasteaias or smth.. Inimesed olid huvitavad.. algul ei julenud keegi minuga rääkida:D hiljem 1 tuli, siis tema julges:D aga nad jõid seal, ja muutusid vist julgemaks.D igatahes lõpuks, ma ei jõudnud neid ära kuulatagi:D:D
Hiljem.. kui see koht kinni pandi.. läksime sööma mingisse kohta, põhimõte sama nagu MCDonalds, aga seal on mmingi Rähn Woody põhi tegelane :D igatahes sõime kõhud täis, ja sõitsime niisamma ringi, siis nad tahtsid mingid nalja or smth teha.. ja hakkasid teeääres nende bitch´idega rääkima ja igast pläma ajama.. siis sõitsime niisama ja lõpuks tulime koju, koju jõudsime õega kell 5.. ja huvitav oli tulla msn-i et meil kell 5 hommikul, aga eestis 11 lõuna juba:D huvitav:D
Igatahes jah.. aa.. ühte autoavariid nägin kaa.. aga polnud midagi hullu.. aga üks auto oli natuke katki küll:D igatahes. Siin on nii, et kui valgusvooritaha pidama jääme, siis peab aknad ülesse kerima, sest muidu liht võib mai tia mis juhtuda vi kes sisse hüpata, ja seda sama ka siis, kui vaese piirkonnast läbi sõita.. a ja see, et autodel on mölgid, see on normaalne nähtus, imelik oleks vist kui ei ole :D igatahes jah, siinne liiklus onhullumeelsus:D ja signaali laskmine on siin ka moes. Ja veel on moes, et väiksed autod sõidavad ringi, ja neil on autost suuremad kõlarid katusel, ja lasevad muusikat:D see on normaalne siin :D
Aa.. ja kui mu siinne ema tuleks eestisse, kusgaile sinn arallile, kas või sõpruseauku ja sinna, ta võidaks raudselt ära.. te peaksite nägema ta reaktsioone ja käiguvahetust ja kõike :D
Igatahes jah..:D
Järgmine päev magasin kaua..tegelt ärkasin mingi 11, olin pool tundi üleval(kirjutasin Ollule märkmikku kirja) ja läksin magama tagasi..Ärkasin mingi 5 õhtul siis.
Aa..Ja siis uurisime mu ühte haava, mis mul on tekkinudd:S MA muutun koledaks  mulle on mingi lambikohapealt mingi jõhker kole asi põsele tekkinud, kardan, et äki jääb arm, see läheb suuremaks  siis mu siinne ema helistas tugiisikule, ke sotsib mulle arsti.. olen nädal kohal olnud , ja juba vaja arsti abi.. arvan, et see visiit läheb kalliks maksma..igatahes.. jah.. õhtul läksime õe, ja ta kolme sõbraga välja.. mingi kontsert oli, kus oli mega palju inimesi..
Kontsert läbi, tulime koju..
järgmine päev põõnasin jälle tükk aega.. ja nägin und, kus jaani koolil oli esimen eseptember, ja läksid ronkkäiguga kooli, ja ma istusin raamatukogu trepil, ja vaatasin.. Põnev..
See oli vist kolma svi nelja sunenägu juba järjest, kus näen, et tulen korraks koju ;S ;D
Mai tia,mida see tähendab..
Aga igatahes, ärkates, sain lõpuks Olluga rääkida ka 
( ja mu õudus näol on punasemaks läinud)
Hommikul pidime minema kell 9 krabisid sööma, aga me õega ei viitsinud, tahtsime magada, ja seega ei läinudki, põõnasime jälle pool päeva.. ja õhtul läksime onu sünnipäevale.. ja pärast seda sealt õega ta sõbradega mingile basseini üritusele.. Seal tundsin ennast vapsee popstaarina, ei jõudnud neid öra kuulata sest kõik rääkisid minuga samal ajal eri asja :D ja ei saanud midgai aru:D
siis õpetasid mulle mingeid tantsusamme ja asju :D
aa.. ja enne sünnipäevale minekut vaatasime et asi näol ikka väga kole..
läksime siis mingisse apteegi moodi kohta, kus on ka arsti moodi tegelasi, ja nad vatasid ja soovitasid mulle üht asja peale määrida, ostsingi siis selle.. see teeb selel aava pehmemaks, ja tõmbasin mingi kooriku kah pealt ära.. see on ikka väga imelik asi..
Ja üks tädidest (ema õde) tuli ka kohale ja uuris, ja andis mulel ühe rohu, mida pean iga 15 min. Tagant keele alla 8 tilka tilgutama:D

Järgmine päeb jälle põõnasime kaua, sest siiski ju viimane vaba päev, homme hakkab ju kool:D
siis tulid siin emal mingid sõbrad külla, ja 1 aretas internetiga midgai.. enam ei pea ma läbi telefoni olema,, aga.. net on vääga aeglane :S ja siis üritasime mingeid politsei pabereid kaa täita.. ja sain teada, et pean politseile umbes 190 reaali maksma.. HAIGE :S
igatahes.. õhtu poole, nii umbes kell 6 läksime siis välja-õe ja kahe primaga, ehk sugulasega ;D
selline suur laada moodi asi on ka õhtu kell 9 oli see veel.. liht nagu turg vi laat on seal koguaeg.. ja jah.. igast inimesi kes teevad igats ajsu..:D ja jah, hästi palju asju maitsesin, ja kõik on nii-nii head..
Tegin ka kohalik politseinikega pilti :D Siis võtsime taxi ja koju ära..
Homme siiski esimene koolipäev:D
Aa.. ja ma rääkisin, et see on normaalne kui autodel on mega suured kõlarid katusel, ja sõidavad ringi..
Täna siis nägin, kui oli lausa käru järgi, see oli kõlareid täis ja lasi muusikat:D ja ok, autod eks..:D
Aga osad sõidavad jalgratastega ja terve jalgratas on paksult kõlareid suuri täis topitud. On täiega just kui neid rauast ostukorvid pandud, ja kõlarid seal sees:D ja ka ühel rattal oli peale selle käru ka järgi kõlaritega:D Haige :D

Aga jah.. Kõik on hästi.. ja homem algab jaht:D
KOOL :D

Kuulmiseni (L)

Kommentaare ei ole: