reede, 15. august 2008

14-14.08.08





13.08.08Täna siis jälle see tore kolmapäev, kus 2 esimest tundi olid VABAD :D täna hommikul siis tuli koduabiline ka hommikul meiega autopeale, viisime ta poodlema.. ehk koju kõike head ja paremat tooma.. siis käisime veel autokoolis ühes.. õde ajas mingeid asju seal.. ja siis läksime kooli.. koolis avastasin, et olin kooli selle kaardi koju unustanud, sest rahakott oli koju jäänud.. ja seletasin seal sellele hoidjale, et koju jäi, teda aga ei huvitanudki see seletus, vaid lasi kohe sisse mind:D Järgmised kaks aga arvasid, et ma olin hiljak sjäänud jälle:D ja tahtsid saata midn sind hiljaks jäänute klassi, siis ma aga seletasin, et ei, mul 2 esimest tundi vabad.. ja läksin raamatukokku, seal kirjutasin endale mõned sõnad nagu.. ilus,kole,noor,vana,paks,peenike jne.. mõned sõnad jäid meelde ka.. aga siis leidsin midagihuvitavama:D Guinessi rekordite raamatu, ja vaatasin seda../pilte vaatasin, sest tekstist ju aru ei saa/ :D siis aga enne teise tunni lõppu tuli djuba minu klassi omad j akutsusid mind välja.. veetsime siis lõbusalt aega, seni kuni alga skolmas tund..Selle tunni ajal läksime teise majja, labori klassi(see sama koht, kuhu ma ükspäev kogematta valesti sattusin :D ) Igatahes.. SEE ON SUPER! Nagu filmides.. sellised pikad kõrged plaaditud lauad.. põranda külge kinnitatud pakukesed.. ja kõik istuvad „enam vähem ilusti” laudade taga:D ja lauad on kõik igast mikroskoope ja näidiseid ja mudeleid ja asju täis.. ja eriti meeldis mulle 1 laud.. see oli paksult igats purke täis.. ja nendes purkide soli igasugu erinevaid ja huvitavaid molluskeid, ja loomi ja elundeid ja asjandusi:D NII LAHE, olen enne seda ausalt ainult Filmides näinud, ja kohe mõtlesin Jaani kooli bioloogia ja keemia õpetaja peale..ja , et meil võiks ka seal sedasi olla:D ja kõike sai uurida ja puutuda, keegiei karjunud, et „ei näpi,katki läheb!” :D Aga jah, see on elu lahe klass!! Ja mul tuli jälle mu endine soov tagasi, kunagi hakata lahkajaks.. sry, aga liiga põnev on see!!! 4 tund oli siis Geomeetria, 5 oli portugali keel.. ja appi..see õpetaja on niii naljakas:D täna ta luge smingit teksti kaasa, ja püüdis olla ilmekas selel juures, aga tal ei tulnud need emotsioonid eriti hästi välja vits, igatahe smulle tundus ta Kloun, ja seda arvasid ka teised :DJa ta rääkis NIIII kõvasti.. ja muidugi ma ei saa ta jutust ju aru.. siis korra naeratasin talle otsa..ja ta küsis,et jah? Kas OK? :D ma vastasin, et jah OKEI:D ja küsis uuesti üle, vastasin et no JAH NOH:D siis hakkas tema naerma, ja terve klass...ütlesin vist millegivale asja peale JAH :D siis ta küsis, kas sain aru mis ta rääkis? Vastasin et ei, ta küsis, aga miks? Kas sa ei kuule mind? Ütleisn, et kuulen ja laus aväga hästi.. sest.. et ta rääkis nii kõvasti, et kõrvadel oli valus.. ja näitaisn näpuga oma kõrvade peale, ja ütlesin ,et AIA! :D siis hakkas terve klass naerma, siis küsis aga õpetaja, mis nüüd siis viga? Ja siis klass seletas ära, et tegelikult ei olnud ma ainuke, kellel oli AIA, kui ta rääkis, teiste arvates rääkis ta ka liiga kõvasti:DSiis ta võttis vaiksemaks.. läks 2 min, mööda ja ta juba jälle karjus nii kõvasti:D see ajas mind liht nii naerma, et pisarad silmas, ja siis naersid teised ka.. vähemalt oli lõbus tund :DViimaseks tunniks oli Keemia..siis lihtsalt joonistasin ja soidisin paberit ;DSiis klassist väljudes, oli ukse taga vin diesel ja Kacper(poolast) kes ootasid mind, et ma näitaks neile kaardil, kus Eesti on, aga neil oli selline kaart, kus eesti oli poolik peal, :D ja siis joonistasinis elõpuni kaardi:D vähemalt said nad aimu, kus ma asun:DIgatahes.. tunnid läbi,koju.. ema tõi mu koju ära.. siin ootas koduabilisel mulle juba soe toit laual..Ma ei väsi kordamast , kui HEAD siinsed toidud on..Täna siis lebotasin muidu niisama terve päeva siin kodus.. ja koduabiline koguaeg söötis mind,tassis mule igast jäätist ja puuvilju ja jooke ette.. ja näita skoguaeg asju, ja et ma ikka sööks jne:DSuhtlesin siis netis klassikaaslastega, ja et homme koolis lõuna ajal teeme üllatuse ühele klassivennale,Felipe´le.. kellel on sünnipäev, ja et peame palju pilte tegema jne...Eks homme ole näha, mis seal saama hakkab:DJa see on ikka üli lahe , kuidas kõik kaugelt juba lehvitavad j akarjuvad.. ja jooksevad ligi..aa ja ma ei saa alati aru, kui mind hüütakse, sest nad ju EI OSKA mu nime öelda ;D aa..ja kõik vahivad mu juukseid koguaeg:D ja kui ütlesin, et ka mul on kunagi pikad ja sirged juuksed olnud siis kõigil jäid suud lahti, ja üks arvas, et need sobiksid mulle rohkem:D aga ütlesin, et ei, tahan teistest erineda.. Sis öeldi, et mul polelihtsalt siin tavalised juuksed:D Mõtlesin siis, et mõnipäev lähen kooli, kui on juuksed sirgendatud:D Aga njha, vaatab seda asja:D Kodus siis aga veel, et Emale siis näitasin siin ka Eestit kaardipealt ja seletasime omavahel igast asju, kuigi mõlemad midagi aru ei saanud, aga tegime näod, et kõik on hästi, sest et ongi ;) :DJa sain jällegi kinnitust, et mul on Eestis paar fänni, kes juba korraldavad mulle naasemis pidu:D kuigi ma ei tea isegi, millal täpselt naasen..lahe :D Homme siis aga ka selle nädala viimane koolipäev, ja sis pikk nädalavahetus, plaane veel täpselt ei tea, aga mõningad tegevused on silmapiiril küll:DKinldasti jäi jälle midagi puudu, mis vajaks mainimist, aga pole hullu..Arvanniigi, et siin olles teate mu elust rohkem, kui siis, kui Eestis olin:DIgatahes, homseni:DBeijos!14.08.08Jeee....Hommikul ärkasin ise ülesse:D ja imelik oli, et hommikul avatasasin, et koduabiline on kaa meil, kuigi täna ta ei pidanuks olema siin...igatahes, emal on suureks probleemiks, et ma ei söö hommikuti ja seletas, et ma pean vähemalt 5x päevas sööma.Ütlesin talle, et söön rohkem, kui 5x aga ainult hommikuti ei söö,sest ei suuda nii vara süüa...lõpuks sõin siis temma meeleheaks ühe õuna:D Igatahes...kooli suutsime jälle hilineda ja esimesse tundi ma jälle ei saanud:DSeekord ütlesin kohe ära, et ma ei tea, kus see klass asub, kuhu ma minema pean, muidu oleks jälle ära eksinud ja ennast valest kohats leidnud , nagu eelmine kord :D Üks poiss aga suundus veel samasse klassi ja võttis mind ka kaasa...Tuli välja, et see klass on minu klassi kõrval :D Üks klassivend oli kaa veel siin..Kokku oli meid seal lõpuks umbes 30 ja natuke peale, sest koguaeg tilkus meid sinna juurde...Ja Oii. Meie klassi sünnipäevalaps Felipe tuli kaa...ehk siis ta ka hilines..Andisn talle enda poolt ka sünnipäeva kingituse, milleks oli siis Eesti Vana Tallinna shokolaad..tüüp oli mega hüper õnnelik selle üle, ja hea, et surnuks ei kallistanud..Vaadake, kui väike asi võib õnnelikuks teha ;)Aga muidu on siin nii..et hilinejad enam vähe ühe vanus omad kõik ühes klassis selle esimese tunni, ja teevad mis tahavad..süsteem on selles..et koolipeal keegi ringi ei hulguks.Kui esimene tund läbi, läksime siis oma klassi uksetaha, ja ootasime, millal sisse saame :D aa.. siis tuli Vin Diesel ka, ja üllatas, et hakkan talle täna eesti keelt õpetama.. andsin talle siis eesti-portugali sõnastiku, ta üritas lugeda, ja andis juba alla:Digatahes.. 2 tund oli matemaatika..Kõik said oma testid kätte, mis eil etegid siis, kui minul vabad tunnid olid..ja olid jumala pöördes..( aa.. hinded nagu meil on 1.st-5.ni, siis neil on 0-10...ja pannakse ka nagu nt. 3,2 ja 6,7 jne selliseid hined ka )vatasin ka siis seda testi, ja ma isegi oleks osanud mõnda asja ära teha.. aga jama on siin selles, et neil on kõik ül. Nagu kirjalikud.. et pole tehtena ees, oleks tehtena, oleks osanud .Tunni ajal võtsin siis fotoka välja, et teha pilte, et näidata teile, millised tunnid siin välja näevad, ja kohe ilmusid veel 3 fotokat, kes hakkasid mind pildistama,ja kes tahtsid kõik minuga pilte teha jne.. olin nagu maailma kuulsaim superstaar:D Muidugi ei tegelenud me sellega terve tund, muideks.. ma sain matest aru täna, ja tegin kaasa, ja lahendusteks sain isegi õiged vastused:P kuigi ma polnud sellist asja varem õppinud, vähmelat ei mäleta küll, vi vähemalt mitte sellist moodi...Igatahes lõunapausi ajal naasesime sinna klassi, kus mina olin esimese tunni veetnud,ehk hilinejate klass:D osad olid igast toidukraami kaasa võtnud ja staffi, ja siis oli nagu Felipe üllatus pidu seal..Mmm..millist kõike head ja paremat me endale sisse söötsime:D..lihtsalt keele viib alla siinne toit, ma ei väsi seda kordamast:DTegime ka pilte..haah, jama oli aint see, et mai tia miks, aga jäin peaaegu igal pildil silmad kinni:D Põneev:D ja siis Maailma sõpbralik klassivend tuli minu juurde ja ütles..etr nägin Orkutis pilte, et tantsid ja laulad,tahan ka näha,palun tantsi ja laula mulle..ja ikka veel arvavad nad, et ma olen Modell-/seda tänu sinu üritusele,Timmo/ :DSee sünnipäeva üritus oli mega..Ja sry, et ma kõige kohta ütlen et mega ja super ja jne.. aga nii see siin kõik on, ma ei väsi kordamast, et PARADIIS:DKeemia tunnis kirjutati mulle kirju jälle:D Meil on 2 erinevat keemia õpetajat, ja täna andis see, kelle tunnid tunduvad igavad olema, mitte ainult mulle, vaid ka teistele...lõpuks võttis keemia õpetaja kirja ja hakkas lugema, aga ta ei saanud midagi aru, sest kõik oli inglise keeles, ja ta ei mõika midagi, ta sai ainult ühe lause aru, mille olin ka mina kirjutanud, ja potugali keeles:DE quimica,isso é chato. :DViimane tund oli Brasiilia ajalugu.. ja see õpetaja, ta on vist kõige lahedam terve kooli peale:D (ta meenutab mulle onu Toomast) ja ta ütles mulle, et minu juuksed, need meenutavad talle seda multikat/filmi „Lõvikuningas” ja siis kutsusgi mind Lion King´iks:DÜleüldse teeb igast huumorit tunnis, küll laulab ja topib tüdrukute peavõrusid endale pähe jne.. Ele é legal! ;)Tunnid läbi, rääkisin veel veidi Vin Dieseliga ja siis välja..ema oota smind juba kooli ees.. läksime siis maniküüri, sest õde oli seal, ootasime teda seal..seal oli juuksur ka samas kohas ja siis muidugi minu juuksed jälle.. juuksur siis kõndis mööda, tuli tagasi, katsus mu juukseid ja ütles midagi ja kõndis uuetsi minema:D aga ma ei tea, mis ta ütles:DIgatahes.. õel maniküür valmis, tõi ema meid koju ja läks ise tööle tagasi... Siin me siis sõime ja natuke niisama mõnulesime.. ja mina ei suutnud enam. Läksin magama ära.. ärgates oli kodus ainult koduabiline, kes toppis mulle igast toidukraami ette, ja pani ise ka minekut, ja jättis mind siia sööma:D nii siis olengi üksi kodus, ja ootan ja vaatan mis õhtul saab.. täna on see päev, kus peaks minema jälle krabisid sööma:D aga eks näis, kas on minek või ei :DKrabisid ei käinud sööma,s õhtul aga käisime Orbita´l, lahe koht, ja lõbus oli.. hiljem seletan, mis koht see on..Nüüd aga paariks päevaks õe ja sõpradega sõbra majakesse kusagile ranna äärde mõni sada kilomeetrit kaugemale vist..sest täna reede ja esmaspäeva ka.. koolist vabad..hiljem räägin,kiire on:D
Olge musid!Beijos!

Kommentaare ei ole: