esmaspäev, 25. august 2008

25.08.08 plus väike omalooming



25.08.08 Niisiis, kuigi ma hommikuti ei söö ju tavaliselt, siis täna mõtlesin kõigest ühe pirni süüa, kuid mul hakkas sellest kah juba kõht valutama, ma ei tea miks ma ei suuda nii vara hommikuti süüa...Igatahes...Juba hommikul vara esimese tunni ajal tahtsid klassikaaslased teada eesti keelseid ja mõningaid vene keelseid sõnu, nagu näiteks /privet/ ja kuidas nende nimed vene keeles kirjutatakse jne..Eks ma siis pidin kirjutama, aga endal oli tegelikult tõsine uni:DEsimene tund oli füüsika, ja seal räägiti vist elektromotoorjõust, üritasin siis kaa midagi meenutada ja mõista veidike, aga ei :S Neil ju tähistatakse kõik hoopis teiste tähtedega:DTeise tunni alguses sain aru, et geograafia õpetaja rääkis, et tuleb väike mini test ja sain aru, et 5 küsimust või ül. Lootsin kaa siis , et äki saan kaasa teha, aga kahjuks ei, sest ta esitas kõsimused suuliselt.. ja siis ei saa ma kahjuks tõesti aru...nii ma istsuin niisama..klassivend andis oma mp3, et saan Brasiilia muusikat kuulata.. kuulasin siis muusikat ja hakkasin omaloomingut kirjutama veidi paberile..aa.. ja siit tuli ka mõte, et hakkan kirjanikuks- kes kunagi ei avalda oma teoseid, kas pole mitte kaval?Selle teose avaldasin emmele ja Randole ja Tarvole ja Ollule.. emmele ja Randole igatahes meeldis.. et, ma avaldan ehk siin ka siis selle:D:DD, aga seda blogi lõppu...Igatahes pärast kooli pidime täna valima ka stuleme koju jalgsi,bussi või taksoga..valisime siis bussi..Hullu ringiga tulime, aga esimest korda sõitsin bussiga siin, ja bussis on kaa väga imelik süsteem, ühes bussis pidime maksma, teises ei pidanud, ja piletit ei saa, ja maksmise koht on ka imelik, nagu kusagil kongis oleksid:DAa.. ja täna ei tulnud sellepärast ema järgi, sest ta oli vanaemaga arsti juures..Jõutsime koju, ja varsti tõi ema vanaema ka koju.. vanaema on häääästi armas hääästi pisike ja 90 aastane vist.. Nii nunnu :Dsiis hakkasime koos sööma..Ja Vanaema ütleb mulle koguaeg , et ma ilus ja nii pikk:DMina siis aga otsustasin päeval tukastada, umbes 4 tundi magasin.. ja sis telefon äratas ülesse..varsti tuli koduabiline, tõi jäätise ja ütles, et läheb minema..Jäime vanaemaga kahekesi koju, sest ema ja õde trennis vist :DVanaema tahab muga koguaeg rääkida, aga ta ei oska kuidgai,,, ja ütleb ainult, et sa oled nii ilus:DJa ta tegi mulle mingit imelikku asja, ma ei oska seda kohe mitte kuidagi seletada, aga hästi hea oli:DEma ja õde tulid ka koju.. Ma nüüd aga ühte asja toimetama:DHomseni.. Ja palun, siin on minu omalooming :)Beijos!!!



SIIN PISIKESES MAAILMAS- SIIN ELAB ÜKS TÜDRUK...ÜKS PISIKE TÜDRUK, KUID SÜDA ON TAL SUUR. PEALTNÄHA VÕIB TA TUNDUDA NÕNDA VAIKNE JA VAGUR, KUID TEGELIKULT EI- TEMAS PEITUB SUUR JÕUD.
KA IGAL PISIKESEL TÜDRUKUL ON OMA SOOVID JA UNISTUSED. TEMA UNISTUSED ON NEED, MILLE JÄRGI TA KÄIB,TA TEEB KÕIK MIDA VAJA- PANEB MAKSMA OMA ELU, KUID TEMA PÕHIMÕTE ON SEE, ET JUST UNISTUSED ON NEED- JUST UNISTUSED ONGI NEED, MIS ELUS HOIAVAD MEID.
ÜHEL ILUSAL PÄEVAL TULI TÜDRUKUL SOOV,...PISIKESEL TÜDRUKUL TULI SUUR SOOV... SOOV, MILLEST SAI TEMA UNISTUS.TA TEGI SELLEKS KÕIK...TEGI KÕIK JA LIHTSALT LOOTIS,LOOTIS,LOOTIS...NING UNISTAS!TA UNISTAS NÄHA MAAILMA- TEMA SOOV OLI AVASTADA SEDA PISIKEST MAAILMA JA SEDA PISIKEST TÜDRUKUT, KES ELAB SELLES MAAILMAS...
LÄKS AEGA- SEDA AEGA LÄKS ROHKEM KUI MÕNI TUND VÕI AINULT KUUOOTAMINE OLI PIKK-VAHEL TUNDUS JUST KUI IGAVIK,KUID KÕIK SEE OOTUS JA LOOTUS-SEE TASUS ENNAST ÄRA...TÜDRUK SAI ÕNNELIKUKS!TA SUUTIS TÄITA OMA SOOVI- OMA SOOVI, MIS SAI TEMA SUUREKS UNISTUSEKS SIINSES PISIKESES MAAILMAS.SEE TÜDRUK ON NÜÜD ÕNNELIK.......VÄGA-VÄGA ÕNNELIK... ÕNNELIK-KUNA TÄITUS TEMA UNISTUS,MILLEGA KOOS TA NÜÜD ELAB!
PISIKE TÜDRUK ELAB KAUGEL OMA KODUST...KAUGEL KÜLL OMA KODUST- KUID KOOS OMA SAAVUTATUD UNISTUSEGA...KUID SIISKI ELAB TA SIIN PISIKESES MAAILMAS......PISIKESES MAAILMAS-OLLES ÜLIMALT ÕNNELIK!!!!



/Tüdruk on ülimalt tänulik kõigile, kes aitasid tema unistust ellu viia!/

Kommentaare ei ole: