teisipäev, 12. august 2008

12.08.08-13.08.08






12.08.08
Hommikul magasime kõik totaalselt sisse, koduabiline hakkas meid kõiki järjest kel 7 äratama:D ja 7:20 hakkab minul muidu ju kool:D igatahes, kõikkäbe pessu ja riidesse, ja söödud.. ja koolipoole teele..muiudgi jäime me kooli hiljaks:D st. Mina jäin, õel hakkavad tunnid hiljem, tema ei jäänud..niisis, on selline kord, et kui jõuad peale koolikella kooli, siis esimesse tundi ei saa.. pead ootama natuke, siis kirjutatakse su selle kooli mingi magnetkaardi nr. Ülesse, ja kõik kes hilinenud, lähevad ühte klassi, ja ollakse seal, ja saadakse alles teise tundi oma klassjuurde minna.. Nii siis öeldigi mulle, et pean minema klassi nr. 104, aga ega mina ei teadnud, kus see klass asub:D siis vatasin, kuhupoole üks rahvamass suubub, ja jalutasin kaasa:D Vin Diesel veel juhatas neid, ja kutsus et ijaijaa.. sa oled õiges kohas, et tule aga.. läksime siis ühest hoonest välja, üle tänava ja teise hoonesse.. (mu see FB kool, se on nii suur, et mitmel tänaval:D terve tänav seda täis) teises majas siis aga Vin diesel alles avastas, et see pole ju sinu klass, ütlesin, et tean jah et ei ole, aga ise ütlesid et pean sii atulema koos sinuga:D Siis ta vabandas, et olen vales kohas:D saatsime siis need õpilased klassi ära kõik, kellega koos olin tulnud, ja naasesime tagasi esialgsesse majja.. aa.. andisn talle Eesti shokolaadi kaa.. mida ta hullult tahtis, vähe õnnelik ei olnud ta vä;D igatahes.. naasedes algsesse hoonesse tagasi.. vaatas Vin Diesel, et kell juba nii palju, et ma olen juba sinna hilinejate klassi ka hilinenud:D seega, ma ei saa enam sinna ka.. siis ma veetsingi eisimese tunni raamatukogus:D aa.. ja muidugi kurb tõdeasi see, et hommikul kiirustades, olin muiudugi sõnastikud kaa koju unustanud, niisiis, ei saanud miskit õppida kah sõnu..kui esimene tund lõppes, läksin klassi juurde, ja avastasin et peal eminu oli umbes veel 10 inimest, kes olid hilinenud :D vähemalt ma polnud siis ainuke.. ma isegi ei tea, mis see esimene tund oli, millest me kõik ilma jäime:D igatahes.. klassi juurde naasedes 2 klassiõde vatasid digikast pilte, ta täiega nutsid.. (ma muidudgi ei hakanud küsim aka neilt, et mis viga, sest arvasin kõige hullemat, et nad kellegi lähedase kaotanud või midagi, sest nii see tõesti välja paistis) igatahes.. klassis olles juba, küsisin klassiõe Anna käest, et mis jusshtunud.. tema aga hakka snaerma selle peale, ja lausus, et nad on grazyd, üks klassikaaslane läheb lihtsalt Ameerika ühendriikidesse.. ja need lihtsalt totaalselt nutsid.. üks läks teda veel lennujaama saaatma, ja klassi ees veel nuttis ka nii, et jah.. maailmalõpp oleks..(kas keegi minu pärast kaa nii nuttis w? Ma ei tea küll, see pole ju siiski veel maailma lõpp)igatahes, teine ja kolmas tund olid füüsikad, millest jõudsin järeldusele, et neil ikka veidi imelik süsteem siin on..nimelt oli antud valemeid ja sisi arvud.. tegin peast omastarust siis ühe ül ära, nimelt sain vastuse ühe tehtega kätte.. ija kui õpetaja hakkas seletama seda ül, tegi ta kolm tehet, ja sai sama vastuse.. kahtlane.. oleks see siis olnud vaid kokkusattumus, aga teiste tehetega oli kaa samamoodi.. aga njah, miks minna otse, kui saab ka ringiga:D 4 tund oli siis geograafia(näitasin kaardilt, kus see meie väike Eesti asub, ja kõik olid ausalt et. :O niiii väike.. :D ja 5. tund oli Portugali keel (2´semestre,3´etapa) Igatahes..tundides midgai aru ei saanud, siis joonistasin väikesi pildikesi , nagu lill,puu,auto,inimesed,tähed,taevas,kuu,päike, mida iganes.. ja klassikaaslased ütlesid portugali keeles, ja kirjutasin sõnad juurde.. sest sõnastiku polnud, et saaks õppida..(ma pidavat hästi joonistama-NALJAKOHT :D )Niisiis, ühel klassiõel sai eile bassein valmis, ja mind kutsuti ujuma:D aga millal täpselt minek on, seda veel ei tea..ja siis tunni ajal hakati mulle kirjuta kirjutama:D põnev oli:Dja siis klassiõe sõbrannal oli sünnipäev, ja kõik kirjutasid ühele paberile õnnesoove talle, ja kirjutasin ka siis, aga EESTI KEELES :D kõik on muideks eesti keelest mul siin jumala vaimustuses:D ja osad ikka veel arvavad, et Eestis räägitakse inglise keelt:D ja üks klassiõde ütles, et tal on üks sõber, kes tahab minuga tuttavaks saada.. hmm.. huvitav, homme pidi tutvustama.. eks siis ole näha:Daa.. ja täna oli ka brasiilias siis selline päev, nagu õpilaste päev.. paljudel koolidel on see vaba päev.. et ei pea minema kooli.. aga minu koolis oli koolipäev, vahetunni ajal mingi õpilastest ansambel või asi laulis ja mängis pilli ja olid niisama lahedad.. Aga igatahes.. kuigi see muidu on vaba päev, otsustas minu kool seda edasi lükata.. nimelt. On käimas alles teine nädal.. ja meil EI OLE reedel KOOLI :D ja vähe sellest, kool arvab, et 1 päev on ikka vähe, EI OLE meil esmaspäeval ka KOOLI :D ehk siis, on ees 4 vabapäeva.. mulle meeldib..:DKuigi teate, mul ei ole siin kooliskäimise vastu absoluutselt midagi, välja arvatud see, et hommikul tahaks magada:D et jah.. eks siis näis, mis siin pikal nädalavahetusel me teeme, hetkel plaane veel pole..Igatahes.. koolist kõik tänase päeva kohta..Aga.. peale kooli.. koju, ja sööma ja netis natuke.. ija... siis oli mul mõte minna jalutama.. kuigi sellest ei tulnud midgai välja, sest helista sminu kulla-kallis Mariliis, et mis ma teen, et ta tuli minu juurde netti, ja siis läksime poodlema.. tal oli vaja osta kooli jaoks siniseid teksaseid, mida ta loomulikult aga ei saanud, kuigi käisime kahes kaubamajas.Mariliisi vend ja ta tüdruk pidid ise minema lennujaama kedagi ära saatma.. aga ei läinud, sest jäid hiljaks.. algul pidime minema ühte suurimasse kaubamajja, aga siis ei läinud sinna ka, läksime mis kodule lähemal..enne käisime ka ühes spordiklubist läbi, kus Mariliis hakkab käima võrkpalli mängimas.ija peale seda, siis poodi..Aaa.. ija siin on siis niiviisi, et lähed poodi sisse, ja müüja tuleb kohe sulle vastu ja tervitab, ja terve selle aja, kui poes oled, käib sul ju järgi:D täitsa haige, väga imelik tunne on, ta käib sul totaalselt terve selle aja kõrval või järgi..see on lausa ahistav :D igatahes, suurim huumor oli see, et Mariliis tahtis ühte poodi sisse minna, aga ta suutis üllatada:D nimelt.. mai tia kuidas see võimalik, sest uksel olid ju kleepsud peal, aga igatahes, ta ei näinud, et on klaasuks, ja hakkas lihtsalt sisse astuma:D aga ei saanud, sest klaas oli ees, nii ta panigi täie sajaga peaga klaasi sisse, nii, et terve kaubamaja kolises, ja kõik nägid:D sry, aga saime mõlemad kõvatsi naerda, seda ka müüja ja pealtvaatajad :Dja peale selle, talle tuli hiigel suur muhk otsaette :D:D , kui küsisin, et kuidas sa ei näinud ust, et sealoli nii palju igats kleepse peal.. siis ta vastas, et vaatas, et väga värviline pood or smth :D Igatahes ijah.. huumorit sai muudki..ja siiski ei saa ühestki lõnhapoest mööda minna, et ühte lõhna endale peale ei laseks, mis sest, et tegemist on meeste lõhnaga:D (Oliver) ;)Igatahes, poodides käidud, mitte midagi ostetud, lahkusime.. Viisime Mariliisi venna tüdruku koju, ja siis vend viis meid Mariliisiga jäätist sööma, ja ise läks koju..st. mina sõin jäätist, Mariliis ei tahtnud, sest ta ütles, et tal veidi paha olla peale kokkupõrged uksega:DSiis jalutasime veidi ookeani ääres, tegime paar pilti ja niisama nõmetsesime..( pilte saab näha jätkuvalt www.fotoalbum.ee/photos/kerluskabrazil ) uurisime kalu ja krabisid ja mingeid elukaid, mis mingid kalamehed olid just püüdnud ja sorteerisid neid seal..peale randa mööda jalutamist otsustasime sinna kohalikule õhtusele turule minna:D ka seal sai nii mõndagi huumorit.. aga ausõna, ei viitsi kirjutada,..võin ainult seda öelda, et seal ringi vaadates tuli VILLI meelde-ta ise teab juba miks..:D igatahes..siis varsti naasesime kodupoole, saatsin Mariliisi ukseni öra, ja siis jalutasin ise kodupoole edasi... jõudes koju, polnud kodus kedagi:D aga varsti tulid ema ja õde ka :) siin siis lebotasin niisama natukene.. ja ijah.. ma ei viitsi rohekm kirjutada :D kindlasti jäi midgai tabavat j atähtsat välja.. aga ehk elab üle..järelikult ei pea te igat sammu ka teadma.. ma arvan niigi, et siit lugedes teavad paljud mu tegemistest rohkemgi, kui siis, kui Eestis olen:D:D Põneev..Igatahes, panen endale nüüd igaksjuhuks hommikuks äratuse:D et mitte väga palju sisse magada.. et ijah, KÕIK :D
Lähen magama nüüd:D
Boa Noite! Ja homseni ;)
Beijos!
12.08.2008
Ijee,, hommikul vedas, jõudsin täpselt kellaks kooli, ja sain tundi:D Esimene tund oli geograafia,2.Bioloogia,3.portugali keel,4.mate ja 5. jälle biloogia.Lõunapausi ajal tutvustati mulle ühte kutti. (ma ei mäleta ta nime) täna tuli meie kooli, ja ta on kaa vahetusõpilane.Poolast... Tema tuli aga Rotary Klubi kaudu, mida ka mulle pakuti... Igatahes, lahe..:D siis tutvustati mulle ka seda, kellest eile kuulsin, et kes tahab minuga tuttavaks saada.. Tüüp on tõsiselt Eestist huvitatud, eile hullult oli lugenud Eesti kohta ja uurinud.. LAHE! :P Homme saab jälle rääkida.. ija.. täna ühed uurisid, ka sma leedud ja lätit kaa tean :D Põneev :D Ei TEA-haah :D:D:D Igatahes.. nagu eelnevalt mainisin, on meil reede ja esmaspäev vabad...Reedeks kutsuti midn siis ühe klassiõe juurde basseini ujuma ja niisama.. aga nad arvasid, et seda juba hommikul kell 9, aga ma ju magan alles siis:O :D igatahes.. eks näis mis saab... ja esmaspäevaks kutsuti mind Lõbustusparki.. see mulle juba meeldib:P :D haah, igatahes, kas sinna jõuan ka, on iseasi J Siis siin kodus netis olles, hakkas üks mu õe sõber rääkima, ja uuris ka, mis mul nädalavahetusel plaanis, et tema plaanib kas kusagile 300 km. Kaugusele või teine asi on, et ta mõtles, mis mul nädalavahetusen plaanid on.. Aa ija ta ütles ka, et eile oli ta kaardi ette võtnud, ja vaadanud ikka, kus ma siis ikka elan:DArmas..Igatahes.. Käisin veel üksi väljas jalutamas ja jäätist ostmas.. istusin siis üksi pingil, sõin jäätist ja vaatasin päikeseloojangut.. see on lihtsalt miljoni dollari vaade,ausalt..mega ilus!!!aa.. enne välja minekut, ema käskis kõik ehted ära võtta j akott ja asjad koju jätta, sest ta ütles, et need lihtsalt tõmmatakse mult ära..aga olin kangekaelne ja võtsin kõik asjad kaasa! Ja seletasin , et ma tagasitulles näitan veel, et kõik asjad on alles.. ja seda tegingi :)Aga ausalt.. ma elan PARADIISIS!!See koht, kuhu ma sattunud olen, mul pole ausalt enam sõnu.. see on VAPUSTAV!Rohkem ei räägi tänasest päevast,sest ei viitsi..ja kindlasti jäi midagi tähtsat ja huvitavat mainimata... aga teadke, et kui teil on kunagi võimalu skuagile minna.. siis siine Brasiilia on super, ja eriti FORTALEZA..
Olen juba armunud sellesse kohta..eriti päikeseloojangutesse!!!
Armastan teid ;)
Beijos!

Kommentaare ei ole: