esmaspäev, 1. september 2008

Esmaspäev 1.september 2008(Eestis algas kaa lõpuks kool) :D

Hommikul ärkad ja naeratus tärkab,
on algamas päev, mis nii õnnelik näib.
Päikene paistmas ja ema peakest paitab,
ta saadab mind kööki ja laual näen sööki.
Ni maitsev on kõik! „Palun,ulata mulle võid..”
ka vanaema on siin , ning lausub:”siin on piim.”
Kell tiksub,aeg läheb-aega meil on nüüd vähe,
õega kool meid ju ootab ja emagi töötab.
Nüüd lifti läheme ja alla sõidame,
autosse istume ning kooligi jõuame.
....nii algaski see päev, mis õnnelik näis,
varsti edasi kuulete, aga kirjastiili muudame...! :D


Haah, descupa(vabadnust) kogematta tuli selline algus just tänase päeva kohta. . igatahes.. miskit tarka pole tänase päeva koht rääkida, kui lihtsalt, mai tia mis mul täna viga on, ses mõttes, et säran nii mis kole.. koolis küsiti ka, miks ma koguaeg naeran :D Aga Tuju on lihtsalt ülikõva!!! :DAa..Ja klassikaaslased ei saa ikka üle, et see teater, mi stegema peavad, ehk siis peame oma klassiga, täna sain teada, et see tuleb nagu muusikal vi midagi sellist, ja kõik PEAVAD osa võtma, kas või väike osa, aga peavad. Ja nad ikka veel tahavad, et mina oleksin Robin Hood..:D Et ma pidavat tantsima ja laulma ja inglise keelt rääkima( mida ma ju tegelikult ei tee üldse mitte hästi) aga nende silmis olen nende seas ideaalne:DAa.. ja kui ma ikka mainin, et ta ju mees.. siis leidsid nad ka nüüd sellele lahenduse..Tegemist tuleb siis nüüd Robin HoodA-ga.. ehk nais Robin Hood..(portugali keeles natuke sarnane, nagu vene keeles, et a lõppu, ja ongi naine valmis) ;DIgatahes.. lubasin mõelda, aga kõik olid ümber, ja palusid mind:Dkuigi ma ütlesin, et te ei ole ju mind laulmas ja tantsimas näinudki, et võin kohutav olla, siis üks tark ütles, et nägin tantsuvideosid netis, ja sobid küll.. Deem..:D aga eks vaatab seda asja:D, sellega natuke aega, umbes kuu :DIgatahes natuke nädalavahetsest kaa..laupäeval olin juba hommikul kell 9 üleval, mai tia miks.. vist, sest reedel läksin kell 9 magama ka. IJAA:.ma EI KÄINUD reedel väljas:D kuna..õel oli laupäeva hommikul kool.. ja tema ka ei läinud.. ja kuigi mind kutsuti, siis ma ie läinud.. ja Laupäeval KAA EI KÄINUD väljas.. ja mõlema päeva põhjus on lihtne.. Mu jalad olid liiga valusad..sest see, mis havaianas´is tegid (ehk plätud, mis mulle kingiti) oli siiski jube.. paljajalugi oli algul valus kõndida.. ja kuigi laupäeval oli juba hea, siis otsustasin, et nii hea veel ei ole, et kusgail ringi tatsata ja tantsida.. ainult niipalju käisin laupäeval väljas, kui käisin vanaema,tädi,onu ja kahe sugulasega krevette söömas jälle.. täitsa haige kus ma armastan neid.. need on NII HEAD!!! / Issi, kadesta, sest Eestis sa selliseid EI SAAA!! / :DIgatahes.. Onu ütles, et ema oli öelnud, et ma ei söö midagi, ja et nad peavad minu ka välja sööma kaasa võtma.. kuigi ma söön nii palju koguaeg siin kodus kaa.. nad is esöödavad mind koguaeg, aga ise ei söö, peavad dieeti, ja siis seletavad, et mina ei söö:D:D:D aga ok..siis seal söögikohas onu tahtis, et laulaksin midagi portugali keeles, ütlesin, et ei oska.. aga tädi juba kõrvalt hõsikas, et ta teab mõna Forro laulu.. ja siis me tädiga koos laulsime:DKõik vaatasid meid, aga vahet pole.. Tore oli.. ja onu ütles, et kõik sugulased tahavad Eestisse mulle külla tulla, aga ma ei imesta, kui keegi tegudeni ei jõua:DÜks sugulane teadis, et Eesti sai Olümpia mängudel ühe kulla ja ühe hõbeda.. ja siis küsis, kas need olid Eesti elu esimesed medalid? Hea arvamus! :DAga noh, teised ei teadnud sedagi, et need saime..:DJa veel... kuigi siin tavaliselt ei käida väljas, kui järgmine päev on kool, siis pühapäeval käisime õe ja kahe sõbrannaga(Nara ja Amanda) Nara onu baaris vi selline imelik kohak eoli.. kus siis elav muusika ja niisama ..kes tantsis,sõi,jõi,vaatas jalkat jne... kell 9 sai seal muusika otsa, j aläksime järgmisesse kohta.. mingi kõigile võõras 50 aastane mees umbes viis meid, sest ta ise läks ka sinna samasse kohta.. koha nimeks oli American beer.. põnev koht oli.. ja seal oli siis ka jälle samalaadne elav muusika..aga seal kaua ei olnud, sest kuigi mina nendes kohtades käisin, ja muusika oli hea, otsustasin ma siiski veel mitte tantsida(mu armsad varbavahed) ;D ja siis teised ka ei viitsinud olla seal enam, ja em atuli meile umbes 11 järgi...viisime Nara ja Amanda nara juurde, ja tulime ise ka koju puhkama :)Järgmine päev oli siiski koolipäev... :)

Kommentaare ei ole: