pühapäev, 28. september 2008

22-28.09.08 Kaks kuud täitus esmaspäeval!

22.09.08-esmaspäev
Täitus teine kuu, kusjuures mul ei ole sellist tunnet, et täpselt sel päeval kaks kuud tagasi lahkusin Eestist, ei ole seda tunnet, aeg lendab ikka sajaga...Igatahes, koolis olin surm, vist sellepärast, et nädalavahetus oli nii kiire ja tegevusterohke, ja mina kes vajan pikka und, ei saanud seda.. ja siis kui koolis ka midagi aru ei saa, siis liht tuleb selline väsimus peale ja raske kohe olla.. igatahes, koolis leppisime kokku, et õhtu saame Ingridi juures kokku, Anna lahkumine siis, Ema siis toimetaski õhtu kella 20.00 paiku Ingridi juurde.. seal olid veel peale minu,Anna ja Ingridi Gabriel,Carol,Jessica,Raira ja kõigile mingid võõrad 4 kutti tulid ka, aga nad elavad samas majas.. igatahes, keegi ei teadnud neid, aga üks kutt teadis mind aga mina teda mitte:D nimelt oli ta mind Paracurus näinud ja kõik olid talle minust rääkinud, aga me ise omavahel ei rääkinud, ime siis ka pole, et mina teda ei teadnud :D sest seal oli ju nii palju inimesi, sadu. Paracuru oli see koht, kus suht alguses käisime õe ja sõbrannadega ja Nara pere ja vanavanemad ja sugulased jne.. see ranna majake.. igatahes jha, Sõime pizzat, 5 erinevat sorti pizzat tellisime:D ja üks neist oli Mmmm.. śhokolaadi oma.. Ma armastan seda.. aga jah.. leppisime kokku et ema tuleb kella 10.ks järgi, et tal see põhimõte, et järgmine päev koolipäev... ja et ta tahab ka vara magama minna, ise istus koju tulles ei tea kui kaua arvutis ja ladus kaarte :D ija kella 9.st saati õde helistas et küsida, kas kõik on ikka korras ja miks ma pole neile helistanud, umbes 4 korda helistas, iga 15 min tagant.. siis ütlesin, et kõik on korras, ja miks ma peaks lambist koguaeg helistama , et leppisime ju kokku, kui ema järgi tuleb.. ok,, vahet pole. Mega tore õhtu oli, aga lahkumine oli kurb.. sest nägin oma klassiõde Annat viimast korda, ja vb ei näe teda kunagi enam.. mõelge, juba nüüd oli kurb, mis siis siis on, kui päris Eestisse tagasi tulen ULME!!! Aga ta oli ka 1 parimaid mu klassist.. Edu sulle Anna ja ole tubli, kui saan, tulen külla, kui ei tuled sina, vi kui kunagi brasiiliasse veel satun, vi sina Eestisse, kindlatsi näeme! Beijos!!!
Ja pühapäevast veel nii palju siis, et õde siiski ei suutnud olla kodus, nagu ma arvasingi, ja läksime America Beer´i, kus igal pühapäeval käime, juba kui sinan sisenema, siis see bänd kes seal iga pühap. Mängib, naeratab mulle otsa ja teavad mind juba:D nad on lahedad :DIgatahes.. istusime õega ühes lauas, kui hakkas järjest tuttavaid nägusid tulema, ja kutsusime kõik enda laud akoguaeg, kui algul olime veerand tundi kahekesi, siis lõpuks oli meid vist 15.. nii lahe, nemad nagu omavahel ei teadnud enen teineteist, ja sisi said ka teada.. ja osad uued näod ka meile õega jne.. NII LAHE :D aga jah, tore oli..

Aaaa...PAPAKOI LuLu rsk.. näris neti ja mu läpaka laadia juhtme veits katki:

23.09.08Teisipäev,
ja no ei üllatu üldse, et hilinesin kooli, ja kusjuures igal teisipäeval olen hilinenud ja siis bioloogiad ei käi, aga vahet pole, viimane tund ka nagunii bioloogia:D ja igapäev lähme siis keemia õpetajaga koos klassi, ta jub alati naerab mulle otsa ja üritab rääkida miskit, ag at avuristab sajaga ja ma liht naeratan vatsu talle, j aütlen tere, kuidas läheb:D aga see, et hilinen, koolis ei panda mind enam hilinejate nimekirja:D ja mulle isegi natuke meeldib vahel hilineda, siis näen jälel alati uusi ja huvitavaid nägusid:D aga muidugi pole hilinemine minu süü ja ei tee seda meelega, ema tõttu on see sisi aga.. Täna aga algul ei läinud hilinejate klassi, vai djäin administraatoriga juttu ajama, ja siis kaks plikat hakkasid streikima, et miks mina ei pea klassis olema jne.. ja siis läksin ka lõpuks klassi, et nemad ka läheks:D
Jeii. Kui eile täitus 2 kuus sai ka pastakas täpselt tühjaks ja täna avastasin, et mis uue võtsin, selle tinteka nimi on MITSUBISHI PENCIL-lahe :D aa, ja ime pole miks tühjaks sai, ma ju igats huvitavaid vigureid koguaeg joonistanud ja sodinud...Ja täna üllatusin, et sain aru mis klassivend mulel rääkis, ja vahetunni ajal teistega üritasime ka sisi Portugali keeles, enam vähem sain aru, aga nad rääkisid selliseid kergemaid asju ja sisi ise mõtte spanin kokku mis tähendada võib ja oligi.. ja vastasin siis inglise ja portugali segamini lausetega:D et mi soskasin panin portugali keeles muidu inglisek. Ja Muideks, JEE.. ma nägin inglise keele klassis MÕNDA singlise keelset sõna ka tahvlil:D Näide teile siis inglise keele tunni konspektist: SOME(algum,algums,alguma(s)):Usado em frasu afirmativar,i prem quando for ofercimento,ajuda ou convite.Usamos o SOME na interrogativa. ANY(aögum,alguma,algums,algumas):Usamos em frasu negativas e interrogativas posem quando o „ANY” tiver o pentido de „qualquer” podemas urar na afirmativa jne..:DSellised ongi inglis keele tunnid, hästi palju inglise keelt :D Õpetaja ise ka rohkem ei kasuta , ainult kui klassi sisenedes Hello:D Igatahes, eelviimane tund oli Ajalugu ja ma armastan seda tundi siin , pigem seda õpetajat kuidas ta tundi peab.. täna jälle roomas ja näitles. Ja joonistas mingi hiinöaste mütsi tahvlile, ise seisis sinna ette , et nagu müts oleks peas ja venitas endal silmad pilukaks ja seletas:D ja sisi lendas pomm ja ta hüppas pikali maha:D ja siis ta laulis mingi laulu ( tal ju om abänd ka) :D aga mingi ise oli välja mõelnud, et nagu laulis neile konspekti ette vi nii, ja küll tegi vahele jacksonit(mega hästi teeb seda sammu) –see tähendas põgenemsit...ja siis, kui oli sõda ja tulistamine oli, siis ta tegi automaadi häält ja is enäitas nagu mängiks trummi, ja kui keegi jala kaotas, sisi ta võttis ühe jala kätte ja tegi, nagu see oleks kitarr ja mängiks kitarri, see vana tuntud samm.. jne.. Lihtsalt super on see, kuidas ta tundi läbi viib.. ja kõik ütlevad, et jumala hästi jääb nii kõik meelde, sets kõik ju õige ja jääb silme ette j atuleb ka testide ajal kõik meelde jne.. SUPER!:D Eestis õpetajad-tehke järgi ;)igatahes ma naersin nii hullult, et ma hakkaisn nutma lausa, südamets pisarad voolasid, aga see oli tõesti naerust, ja kõik vaatasid, et mi smõttes.. kõik naersid, ag amitte nii hullult nagu mina, ja siis teised hakkasid minu üle naerma ja lõpuks hakkas õpetaja ka naerma mu üle, ja tuli kallistas, ja küsis, et kas ta näitleb liiga palju:D, ütleisn et ei, see super, et jätkaku, ja sisi laulu lõpp oli inglise keeles:D ja siis lõpp oli, et ta tegi enesetapu, sets brasiilia siin keegi tähtis tegelane tegi seda ja siis ta oligi nagu tema.. et põgenes sõjas, ja kaotas jala jne.. ja lõpetas oma elu.. Aga see õpetaja on tõesti super, ja nii kahju, et mul kaamerat kaasas ei olnud, oleks video teinud et oleksite ka näha saanud:D ja oleks naljakatesse koduvideodesse pidanud saatma:D SUPER!!!:D Rohkem sõnu mul pole, ma ei oska seda kõik kirjeldada, liiga hea oli:D aa, me joonistasime ühe suure plakati Annale, sest osad läksid teda kolmapäeval lennujaama ära saatma, ja sisi andsid üle, ja.. joonistasin sinna oma viimase lamba, vähemalt arvasin et viimane:D ja sisi aja õps nägi, ja ütles, et pean talle ka joonistama, ütles, et annab mulle koduse töö, et talle lammas joonistada väike:D tegin siis, järgmine tund katsun üle anda :D Mis neil lammastel viga on, ise juba vihkan vaikselt neid:D aga kõik muudkui nõuavad:D Aga ok..:D Nõudku, ega ma kade pole, kuigi kõik oskavad ise ka ju neid joonistada:D Õhtul käisime Mariliisiga kaubamajas veel, ta käis pilte ilmutamas ja siis niisama hulkusime seal ringi, nalja nabani ja olime niisama nõmedad:D

24.09.08.kolmapäev.
Kuigi 2 esimest tundi olid vabame seekord lausa juba varem kooli, sest õel testi nädal, arem olema, uksehoidja j akoolitöötajad ka imestasid mind seal näha :D ja kui mõtlesin, et läheks teeks ka teste, EI , ei lasta okei siis:D selle asemel aitasin administraatoril kooli plakateid ülesse panna :D AAA..ja sain teada, et see kool kus ma õpin, seal on ühe kooliaasta maksumus EESTI KROONIDES umbes 50-60 000.-HULLUMAJA,,, Koolist naasedes üllatusin, sest suur söögilaud oli kaetud, mitte köögis, kus muidu sööme, aga siis abiline rääkis, et sellepärats, et õe 3 sõbrannat olid ka siin söömas, siin ongi nii, et kõik pakuvad igalpool kõigile korraliku söömaaega vi nii.. igatahes, mina sõin aga suure laua taga üksinda, sest ema tõi mind maja ette ja läks tööle, ja õde ja sõbrannad olid enen seda juba kooli tagasi läinud, kõht täis, tahtsin magama minna, aga ei tohtinud oma tuppa veel minna, sest abiline koristas seal, ta koristab seal ülepäeva,kuigi imestage või ei, minu meelest pole seal midagi koristada:D, jah, mu tuba on korras, aga ok la skoristab kui tahab...isegi suur laud mis mul nüüd on, seisab korras, jah WOW.. aga lõpuks sain ikka magama...Ärgates netti jõudes ootasid ees kurvad uudised, Vanaema-ole tubli! Ja kurvastasin siin ja pisar tuli silma, ja kui õde koju naases, tahtis koos minuga nutta, aga ei lubanud ja saatsin ta minema, varsti oli aga ta tagasi koos mu lemmik küpsistega, ja nosisime neid...Õhtu und ei tulnud, ja niisama vahtisin lakke ja ladusin kaarte...
meisterdasin Brasiilia värvides käepaela:D

25.09.08 neljapäev
Enesetunne oli ikka natuke kurb ja mõtetes koguaeg vanaemaga, aga noh, ma tean et see loomulik, ja kooli jõudes klassikaaslased tulid kohe ligi ja uurisid, ja ütlesid, et olen kurb et mis viga, kuigi plaanisin olla normaalne, et keegi miskit aru ei saaks:D siis kahele klassiõele lihtsalt ütlesin, et kurvad uudised Eestist ja nad kukkusid kohe kallistama ja siis tulid kõik teised ka jne.. Brasiillased ikka hoolivad, vähemalt need seltskonnad, kellega mina suhtlen.See on hea. Ja siis pakkusid nemad ka mulel küpsiseid, ja täpselt neid samu mu lemmikuid:D Ütleisn ainult, et tahaks jäätist, kuigi tean, et koolis jäätist ei müüda:D lõuna ajal aga oli üks klassiõde kadunud, ja varsti tuli tagais kolme jäätisega:D käis kõrval hoonest ostma,s kus väiksemad õpivad:D Nii hoolivad ongi.. ja siis nad tahtsid küsida adiminstaatorilt , kas ma võin koju minna, siis seletasin, et asi pole üldse nii hull kui te arvate, et ärge pablage, peale kooli lähen koju, siis kuulen uudiseid, siis nad ikka tahtsid et ma helistaks koju jne. Mega hoolivad, aga seekord lükkasin kõik tagasi, kuigi ise ootaisn küll uudiseid saada ja peale kooli koju rutata.. aga ei, peale tunde õde teatas, et ema ei saa meid koju viia, ja tal hakkava dkohe järgmised tunnid.. niisis läksin mina jalgsi sugulaste juurde, sest elavad lähedal, algul polnud kedagi kodus,ainult abiline kokkas... Varsti aga Davi,Dayane ja Renata tulid koju..Ja sisi lõunatasime.. Mega oli, sest nende „friikartulid”,mis nägid välja ja maitsesid nagu eesti praekartulid olid megad, ja riis oli hea, ja mingi liha kaste oli, mis meenutas mulel maksakastme maitset, aga polnud maks,oli kaa megaa:D Igatahes, siis tuli autojuht ka koju, kes pidi minu koju viima, kuid tal tuli midagi vahele, ja siis viis Davi koju mind..Kodus tõttasin uudiseid saama, aga midagi uut ei olnud, Uudiseks tuli, et ootame homset, siis kuuleb.. Ok..
Ema ja õde läksid õhtul õega arsti juurde, ja siis helistasid, et paneks riidesse, lähme krabisid sööma, et mul 10 min aega, kiirustasin siis riide ja olin valmis, ja õde helistas, et ei lähe, et mingi hädaolukord ja ei hakanud telefonis rääkima..
Kui lõpuks koju jõudsid nad, siis rääkis ära, nimelt... Tädi viidi haiglasse, ma ei tea mis viga, aga kõik olid endast väljas, ja vanaema tahtis koju minna (ta elab teises linnas), sest tal olevat seal sõbranna ka haiglasse saadetud, aga keegi ei saanud teda viia, ja ta võttis bussi, ja läks bussiga, kuigi ta polevat mitu kümmend aastat bussiga sõitnud, ja linn nii kaugel, ja ta nii vana jne.. Ja kõik muretsesid tema pärast, ja õel veelolid närvid läbi, et homem üks tmaid testi päevasid, aga ei saanud õppida jne.. kõigil on siin hetkel närvid krussis ja mures.. aga MIS TOIMUB? Kahe päevaga nii palju inimesi haiglasse :S

26.09.08-reede
Reede tahtsin kiiresti koolist koju rutata, et uudiseid saada, aga ei olnud just kõige paremad...igatahes õhtul otsustasime Mariliisiga „laadale” jalutama minna, ja ühed tulid meiega rääkima, kes on klassiekskursioonil siin Fortalezas, ja siis rääkisime nendega, täitsa haige, Mariliis saab jumala vabalt portugali keeles räägitud juba, ja mina? MITTE MIDAGI :S igatahes rääkisime nendega seal paar tundi kuid kell 10 pidid nad hotelli minema, algul rääkisime neljaga, lõpuks oli kõik see grupp meie ümber, isegi õpetajad olid neil äksi täis:D aga nad olid lahedad, pidime mõni päev vb veel kokku saama, nad kolmapäevani siin, aga 11 jõudsin koju ja rohkem ei viitsinud välja minna, kuigi Dudu kutsus ja Felipe ja Lilo kah, aga ei olnud tuju.. aa.. ja õde aga käis päeval ostmas endale pileteid ühele üritusele mingile teises linnas, mingi 50 reaali oli pilet, aga ta emale ei öelnud, et läheb teise linna peole klassivendadega, vaid ütles, et läheb Naraga Kanghaliasse, emal oli OK. Aga sisi ta helistas liht kogematta Nara emale mingil muudel põhjustel, ja sai teada, et Nara on kodus ja ei lähe kusagile välja, siis ema helistas õele ja küsis kus ja kellega ta on, Õde valetas edasi ja jäi haledalt vahele :D ja ema läks talle järgi ja korjas ülesse ja tõi koju:D Tegelt pidi õde laupäeva hommikul kell 9 koju tulema, aga jõudis enen mind, oli kell 8 juba kodus ja magas ja ema ei lubanud tal rohkem välja minna:D Aa. Koolis pandi esimest korda kaasa tegema, sest oli vaja paarides töötada, ja ma pidin inglise keeles tegema, kuigi ütlesin, et võin ju sõnastikku kasutada, ja teha portugali keeles, aga ei , et mul vähe aegam ja jah, ei jõudnud ka inglis keeles päris valmis , aga enam vähem ok! ;D

27.09.08 laupäev
Nägin vanaemat unes,et tegime heina kahekesi :D ja ärkasin kell 5 hommikul ülesse ja läksin netti, et uudiseid saada vanaema kohta, sest Eestis oli siis kell ju 11 hommikul, aga siis ei saanud midagi teada ja läksin magama tagasi...
9 hommikul äratas õde ülesse, et nad peavad emaga ühes poes käima, et üks kleit tagais viia, ja pärast tahab minna krabisid sööma, et kas tahan ka nendega minna, muidugi ajasin ennast püsti ja lendasime.. poes käidud ja jõudes randa, parkis ema liht nii osavalt, et ise ei saanud autost välja, ja parkis 10 minumbes, aga siis ei hakanud ümber ka parkima, vaid ronis kõrval uksest, aga ta ikka hull ralliäss :D igatahes, ma võtsin siis 2 krabi, aga sõin ainult ühe, sest minu jaoks on tüütu neid süüa, ml lähe ni kaua aega, ja siis õde sõi mu teise ära, ja ise lasin endale friikad tellida parem:D aga igatahes.. kui koju jõudsime, ootas ees head uudised, et vanaemaga kõik hästi ja op läks hästi, ehk seda see unenägu tähendaski, et tegime kos heina, ja ta oli nii krabi :) aga kodus ..UUHH.. Brasiilia inimesed on ikka seebiooperi inimesed:Dkraisid süües ema ja õde kallistasid ja kiitsid ja musitasid ükstiest, kodus aga läks kismaks, nimelt ema ei usalda enam õde, ja ei tahtnud lubada meil sünnipäevale minna, mille eest olime juba maksnud, sest ema arvas, et õde valeta nende kohta, kes sünnipäevale lähevad jne..Siis nad siin karjusid ja mõlemad nutsid, ja õde käis vahepeal minu juures nutmas, siis läks tagasi vahel naersid, siis jälle nutsid ja karjusid, kuulsin ja nägin esimest korda kui endast väljas ja tige võib ema olla, päris hull vaatepilt oli see:D ja siis lõpuks ema helistas kõik õe sõrannad ja nende vanemad läi ja küsis üle, et kas nad ikka lähevad sünnipäevale ja kus toimub jne, et kas ikka õde tõtt on rääkinud.. mina juba sian aru, et me ei lähe sünnipäevale, aga Nara rääkis telefonis emaga ja rahustas teda, ja lõpuks saime loa minekuks.Ema sõidutas meid Nara juurde, kust pidime lahkuma kell 2 aga lahkusime selle asemel kell 4 vi pool 5 umbes.. see ju normaalne:D igatahes, algul pidime kõik ühise bussiga minema, aga me läksime 2-e autoga.
Sünnipäev toimus eemal Cumbucos, Samia rannamajas, ja normaalne, sünnipäevale teised läksid liht kõik ühe suure liinibussiga, eraldi tellitud oli:D Karm.. koht oli mega suur...ja rahvast oli NIII-NIII palju!!! Ja mega üritus oli, nt lambist hakati inimesi riietega basseinidesse viskama:D hea oli, et mul teised riided igaksjuhuks kaasas olid :D vi nuh, tegelikult.. võtsin igaksjuhuks magamiseks ühed riided, aga noh, pärast sobisid peo riieteks hoopis ;D mega,mega,megad on ikka sellised basseini üritused, kõik nagu filmidesm ja eesti keelde tõlgituna on mu hüüdnimi nüüd juba iraagi kirss :D ja vesi oli pühapäeva õhtuni kõrvas.
Hommikul aga ei läinud meie autodega tagasi, vaid ka selel tellitud liinibussiga, ja kõik tulid istusid mu ümber ja vahekäiku maha ja seisid püsti jne.. ja kõik korraga seletasid, ja midgai aru ei saanud:D (sry et ei viitsi pikalt kirjutada sünnipäevast) siis pühapäev käisime väljas restoranis söömas,, ma sõin PEKKI, ja saate aru, see oli hea, mul jäi endal ka suu lahti:DJa siis restoranis kah lambist mingid tüübid liht vahivad, ja vahetavad lauda selleks, et paremini näha, isegi ema naeris neid:D Ja head uudised et vanaemaga on OK! Ja vähemalt huumorisoont polevat ära lõigatud, see on hea!;DÕhtul õde õppis isegi korralikult kodus, ja me läksime Mariliisiga välja, nende ekskursiooni omadega, ja siis nõmetsesime niisama, et .. kõik kükitasid järjest tänavale ja hakkasime üksteisest järjest üle hüppama ja läksime teiste juurde eesti keeles rääkima, ja üritasime Mariliisile mõne ilusa kuti leida, aga ei leidnud, Mariliis sai ülelennu :D ja makuti Marihuaanat. Tänan ei :S Ilusat uut nädalat Eestisse!!!
Beijos!
/ja sry, ma olen veidi laisk selles suhtes, et ei viitsi fotokat kaasas kanda ja pilte teha!/ :D
Descupa!

Kommentaare ei ole: