pühapäev, 5. oktoober 2008

29.09-05.10.08


29.09.08-esmaspäev
Hommikul läksime juba kella 7ks. Kooli, sest õel testid ikka, ja tahtis varem kohal olla. Nägin koolis ka paljusid neid, kes Samia sünnipäeval olid, ja siis jutustasin nendega pikalt, nad ei teadnudki , et ma samas koolis käin nendega, ja hullult õnnes olid:D Rääkisin ka Poola kuti Kacperiga, kes kurtis oma muresid mulle, kuna ma ka vahetusõpilane ja saan aru neist, aga jah, probleemid on tal ikk aväga-väga suured, ja ta loodab, et ei pea vahetusaastat pooleli jätma. Igatahes, leppisime taga kokku, et teisipäeval kolmanda tunni ajal llähme kooli teise majja English Clubi, sest tunnis ei saa ju nagunii ikka midagi aru.. nii sebisimegi vajalikud paberilipikud endale..peale kooli kodus jäin aga magama,kuni õhtuni.. mul see jama jälle, et magamisperiood on külas :S



30.09.08-teisipäev
Jällegi kella 7.ks kooli, ja õel oli viimane testi päev, ja väitis, et läks hästi,tore.. igatahes, käisime siis Kacperiga seal English Clubis, ja kumpki midagi aru ei saa:D , nagu , meile üritatakse seal portugali keelt õpetada, aga jah.. kuidagi imelikult, et professor räägib portugali keeles ja me peame aru saama, aga sry, ei saa ju:D ja mulle ka see tõttu natuke raske, et inglise keel mul ju ka 5+ pole.. aga pean üritama.. Igatahes.. professor ei oska ka mu nime öelda:D ja leppisime siis kokku, et kolmapäeval 8.10 saame jälle kokku, ehk teise tunni ajal...oma hoonesse naasedes,lõuna ajal otsisid sünnipäeva rahvas mind jälle ülesse, et rääkida.. igatahes.. eelviimane tund oli Ajalugu, ja ma lihtsalt armastan seda õpetajat, ta on liht liiga FUN, agas.. tegin tast väikese video ka, ka parimaid palasid ei saanud, sest ta ei tahtnud, et ma filmiksin :D ja see tund oli super, peal emida tuli aga igav Bioloogia, see on õpetaja, kellega liht jääb magama, sest klassis tuled kustus ka ja näitab tahvlile mingeid pilte ja asju, ja ma jäingi üle kahe laua magama, ja Ingrid tegi peale mazaasi, ja nii hea oli, ja ärkaisn, kui kell helises, ja kõikklassist välja hakkasid jooksma....ja ülla-ülla.. peale kooli olin jälle mega väsinud, ja magama ja õhtuni:S õhtu aga proovisin kauem üleval olla, kuigi raske ta oli, aga sain enam-vähem hakkama, kuna.. oli plaan teha Ollule hommikust äratust, aga ta oli juba üleval :D aga vähemalt sai natuke üle pika aja räägitud ja häält kuuldud..aa.. Ja nii,nii väga ootasin ju Kolmapäeva, et Capoeirasse minna, aga noh, ma ei üllatu enam milleski, kui miskit ära jääb, nii siis oligi, sain teate, et me ei lähe kolmapäeval capoeirasse, sest emal ja õel arst, ok,ootame ja vaatame, kas millalgi üldse lähe,me sinna ikka, või jääbki ainult ootuseks :S

01.10.08-kolmapäev(uue kuu esimene päev, ja juba tunnen, et ei suuda ennast käsile võtta :S )
Hommikul kõik mõtlesime, et oleme sisse maganud, sest koduabiline oli juba siin ja tema oli see, kes meid ülesse äratas :D aga õnneks mul olid 2 esimest tundi vabad, ja siis ei pidanud kiirustama, või noh, tegelikult ainult esimene tund, sest teise tunni ajal läksime English Clubi Kacperiga jälle, aga jõudsin siiski varem kooli, ja Kacper jõudis ka samal ajal, ja ta oli endal välja kirjutanud, mis ta tahab Eesti keeles teada, ja siis tõlkisin talle, ja üleüldse on kõik eesti keelest jumala vaimustuses.. Armas tegelikult.. Koolis aga lõuna ajal leidsid jälle sünnipäevalised mind ülesse ;D nad ongi lahedamad kui mu klassi omad, sry :D tõde:DAa.. ja õde käis reedeks Mucuripe club´i pileteid ostmas, mingi show või kontsert seal... Ja reedel läheb vist ema reisime, ehk vanaisa juurde, ja ma ei teagi nüüd, kas tuleb tagasi teisipäeval või neljapäeval, et siis veidike õega suht kahekesi vast.. arvan , et koduabioline aga käib ka ikka vahel:DIgatahes.. Peale kooli õde teatas, et mu juuksed on nii pikad, mulle endale pole aga veel tundunud, et nad kasvanud oleks:D ja siis ta ütles, et talle meeldib, kui mul lühikesed on, aga vaatame, kuidas pikad kaa on :D igatahes... kõht täis ning oli jälle see seis, et ei suuda silmi lahti hoida, ma ei tea miks :S sain siis just voodisse pikali, kui tulid seltsimehed töömehed, ja pidin oma toast välja kolima, ja osad asjad igaks juhuks ära peitma:D tegin siis kapi- ja laua pealsed kõik tühjaks:DPandigi mulle siis plekk seina ja üks klaaskast sinna pleki külge rippuma:Dõhtul siis jah, ei läinud capoeirasse, sest ema ja õde läksid arsti juurde, aga siis helistasid, et kas tahan minna krevette sööma, muidugi tahtsin:D ja ega koju tulles muud midagi eriti teha polnudki, kui magama ära..aga ega öö siis just eriti lilleline ei olnud, nimelt alustasin siis selle perioodiga, et ei tohi palju süüa:D
Nimelt kõik hakkas kell 1 umbes pihta.. ni paha oli olla ja magada ei saanud ja sees keeras jnejne ja küll oli , kuigi mega palav koguaeg ;S siis mõtlesin, et lähen joon vett, aga toast väljudes ei läinud mitte köögi poole, vaid kohe kiiruga WC ja nii see algaski, oksendasin nii korralikult, et ei mäletagi millal enne nii oleks olnud, siis kui mõtleisn et kõik,hakkaisn hambaid pesema, kui poole pesu pealt tundsin, et tuleb jälle,, ja oligi.. mul olid lausa pisarad silmas :S siis mingi 15 kõkitasin vannitoas maas, et äki tuleb veel, ise seal peaaegu magades:D tundus, et ei.. uuetsi hambaid pesema, ja katsusin magama saada, aga ei .. külm oli ja sees keeras:S umbes kell 2 jooksin jälle ja samamoodi pisarad silmas oksendamas :S lõpuks sain kuidagi külmetades magama, ma tundin, kui palav mu tuba oli, aga ikkagi külmetasin, ja tõmbasin mingi paksu teki peale.. lõpuks sain magama jäädud.. kuid piineldes...

02.10.08.neljapäev
Hommiku ema äratas, ja tundin, et kõik ei ole siiski korras, käisin pesus ära ja panin end valmis kooli minekuks, ja ütleisn õele, et öö ei olnu dhea, et oksendasin, sellel suu ammuli, et miks ma teda või ema üles ei äratanud, mul oli nagu et , mis mõttes, mis te teinud oleksite, pealt vaadanud või? Ta et.. ei arsti kutsunud :S Aga jah, siin brasiilia iga asja pärats kohe arst.. siis ta rääkis emale, ja ema meisterdas mulle kohe mingi väga jubeda ravitee, mille pidinkorraga ära jooma.. ja õde ütles, et see tee võib aga teha seda, et oksendan veel, ja kuna ei olnudki kõige parem enesetunne veel, otsustasin mitte kooli minna, ja olin kodus.. ja hea oli, sest tee ajaski veel ülesse.. 12 tuli ema koju, ma magasin siin ja siis ta ärata smu, ja andis igast erinevaid jooke, et need head (tundusid ja maitsesid nagu eestis need activiad ja actimelid), ja siis tõi seda teed mulel veel,ja pidin kaks suurt limat ära sööma, aga kõik maitsesid peale tee, nii, et polnud hullu.. algul pidime siis minema ju õhtul ka sinan spordiklubisse midgai vaatama mõnda treeningusse, aga kuna mul sees veel keeras, ja õel oli arst jälle, ei läinud jälle.. igatahes terev päev korraliku isu polnud, et midgai sooja korralikult süüa, ainult mõned puuviljad ja võileivad... õhtu aga läksime Mariliisiga välja, ta tahtis mingit võrgumängu näha, et sõbrad mängivad seal samas spordiklubis, kus mina.. läksimegi ja istusiem ja vaatasime ja rääkisime juttu, ja 10 aeg hakkasime koju tulemaüks ta sõber saatis meid veel, et muidu liiga ohtlik, ja sõber arvas, et ma olen venemaalt, ja ta armastab venemaad, ja isegi oskas mõnda sõna vene keeles.. aa kui ühel tänavaristil kõik lahku läksime, siis suutsin ühe posti juures ühe veetopsiku ümber ajada, mid ama tõesti ei näinud, ja see oli koera jooginõu, üks tänavavalvur koeraga, kes seal olid, vaatas väga bihaselt, ma palusin küll andeks aga jah noh.. aa .. ja kõik isegi võõrad tulevad ütlevad, et ma peaksin tänaval käies omal kaelakeed öra võtma, et liiga ohtlik kanda.. eks vist peab siis tegema, et enam ei kanna neid. Kurb, ma ei oska ilma olla, ja ilma Ollu kingitu ei tahagi ;) Aam.. ja koju naasedes õde ütles, et ei ole hea, kui ma nii hilja jalgski väljas käin, algul ütlesid emaga mõlemad, et mine,mine pole midagi, siis tagasitulles ütlesid hoopis teist, et ei ole hea, et võin kül minna, aga ema siis peab järgi tulema, et ei tule jalgsi tagasi..et aga.. nädalasees ema ei saa, sest tal järgmine päev tööpäev, et kui peale lõunat tahan välja minna, siis võin minna... aga kui õel on vaja kusagilt hiljem koju tulla nädala sees sisi küll saab, siin hakkavad ikka väiksed erinevused välja lööma..Aga aa.. umes kusagil aastal 2011 tulevad nad mulle Eestisse külla:D Sry, aga ma enam ei usu nende juttu, kui tulemusi pole näha:D

03.10.2008.reede.
Hommiku kooli minnes õde küsis, et ka stäna lähme siis capoeirasse, ma et IJAAA!!!! Olin vähe õnnes... koolis igatahes olin kaa terve päeva mingi powergirl, energiat täis :D ja üritasin natuke portugali keelt purssida :D ja siis portugali õpetaja tunnis vahepeal mingi lambist rääkis lauseid inglis keeles vahele, lootes, et saan vist siis teemast aru :D.. ta on hull :D koolis siis Amillia ja Felipe kutsusid laupäevaks Felipe bändi esinemist vaatama, aga kardan, et ei saa minna, sest laupäeval ema läheb reisib ju vanaisa poole, j apole, ke smind sõidutaks.. Koolist koju tulles rääkisin emale, et mul on vaja minna sularaha välja võtma ja et kell 2 lähme Mariliisiga jaltama, oli vaja paari asja osta (saladus, mida) :D ja MARILIIS, see ei ole naljakas, ja tore!!!!! Pss.. igatahes.. siis käisime Mariliisiga ühes automaadis ka, aga see ei töödanud:D muidek snägin, kuidas 2 töömeest maja ees sehukäru vedasid ja esimene komistas ja kukkus, ja kõik see segu oli tal peal, et ta oli pealaest jalatallani seguga koos, ja hiljem nägime kuidas üks mees oli kesed teed pikali, tal oli midgai viga, ja hea et autod ja bussid tast üle ei sõitnud:S aga üks mees lohistas ta õnneks eemale..igatahes, kui hilem olin kodus netis, siis tuli õde ka netti, ja küsisin, ka slähme capoeirasse sisi täna jah, et mis kell ta koju läheb, ja mis tema vastas EII.. Deeem... ausalt ei usu enam nende juttu, kui tulemusi pole näha, see ajab veidi närvi, ja ta ütles, et peame kusagil käima ikak , et ma pean saama oma raha välja võtta, eks ole näha.. aa .. sakslane Bente vahetab peret.. ja Eestlane, kes on Saksamaal,Elar, vahetab ka peret.... Põneev...Aa.. Tähtis fakt, ostsin uue juukselaki, huvitav, kas see ka sirgendab hoopis juukseid:DJa käisime kaalumas ka endeid .. ja .. pole just hea tulemus...Okei, õhtu hakkasid meile rahvast kogunema vaikselt, Nara,Marina,Dayane ja 2 tüüpi, kelle nimesid ei mäleta,sry.. igatahes, õppisid siin õhtuks laule pähe ja seadsime valmis, ja läksime Mucuripesse.. õega olid väiksed erimeelsused, ja näitasin ka veidi iseloomu , aga seda tegi ka tema.. ja hommikul koju tulles hullult puges:D mingi.. hästi palju tuttavaid nägin , kes on super lahedad ;)

04.10.08-laupäev
Päeval lebotasin kodus ja siis õde tahtis Nara minna öösseks Nara juurde ja et siis pärastöõunal Kanghaliasse ja pühapäev American Beer´i, aga kuna olime juba Mariliisiga veidi plaane teinud, et lähme välja, siis ei läinud, Õde muidugi, et ou.. ma nägin hullult palju vaeva, et sa saaksidstulla jne. Plaplaplaa.. aga ütleisn, et ei:D läksime siis Mariliisiga emaga kaasa, et viisime õe Nara juurde, ja tagasitulles käisime pangas raha võtmas.. ja ema näitas, et autoga sõites hoiab ta rahakotti istumise all :D koju tulles aga läksime kohe uuesti välja, et käisime jäätist söömas(tähendab, mina sõin):D ija siis.. ta seal surfi uurimas.. õhtu läksime ta sõpradega välja, Pizzat sööma, pärats mida Mariliisi sõbra sünnipäevale, mis oli aga igav, ja otsustasime koju ära tulla, ja võtsimegi takso, sõitsime siis esimest korda kahekeis taksoga..ja jõudsimegi ilusasti koju:Douu.. ija.. öeldi, et ma näen välja nagu see vene bändi Tattoo laulja:D EIII .. :DMida veel mulle ei öelda :D

05.10.08-pühapäev
Hommiku ärgates teadsin, et olen üksi kodus, et Ema läks reisile sinna Vanaisa Farmi ja et õde Nara juures, aga walaa.. õde oli hoopis kodus, sisi tya seletas, et vihastas sõbranan peale, ja tuli koju ära :D ja siis tellisime suure pizza kahe maitselise ja väikse shokolaadi pizza.. kuigi poole peal olid kõhud jumala täis juba, pidime ikka kõik korraga ära sööma ja piinlema :D aga mega hea oli ikka.. hiljem läksin saatsin Mariliisi oma sinna surfama, ja ise tulin koju ära.. sisi õhtu siin igasuguseid plaane oli, et kuhu minna, et kas Orbita või American beer või rahva stuleb meile.. vi mida kõike veel, aga lõpuks õde otsustas liht koju jääda, et ta laisk ja väsinud jne:D aa. Ja siis oli see suur valimistepäev ju. Et ei teagi nüüd, eks ole näha, kas siis nüüd enam ei ole neid valmis staffi nii palju ja nei djubedaid muusikaid tänavatel:Dok ei viitsi pikalt seletada.. TSAU!:D
tähtis fakt veel, lubati, et esmaspäeval siis lähme sinna sporiklubisse veel, eks ole näha..
TSAU!:D

Kommentaare ei ole: