teisipäev, 28. oktoober 2008

21-28.10.08










Emme, SA OLE D IKKA PARIM, ÜLE KÕIGI JA KÕIGE.. AITÄH, SAIN PAKI KÄTTE, JUST SEL PÄEVAL, KUI OTSUSTASIN DIEEDIGA ALUSTADA.. EII!!!KALLISTAN JA MUSII!!!! SUPER!

21.10.08-teisipäev
igatahes.. Eneli(Ivari Eneli..he aon nii öelda, siis saadakse aru) :D Igatahes.. Eneli sõnus vist mu firmamärgi ära.. nimelt ei taha hilineda enam eriti.. mitte , et mina ei tahaks.. aga teisipäeval olin juba 10 min. Varem koolis, Ausalt JUBA.. see on pikk aeg siin enne koolis olla.. ja siin on nii, et kui terceiro (kolmas) nö. Level läbitud :D ja test läbitud ja siis ülikooli vi kussagile saatud, siis nagu meil on oinapäev, ja siis rebaste retsimine jne.. siis siin lõigatakse poistel juuksed maha.. liht lennatakse peale ja kääride ja mille kõigega hakatakse nüsima.. see vaatepilt oli päris hull:D, aga jaani oinapäevadele jäetakse alla.. :D aga idee iseenesest hea, ja siis plikad ütlesid, et see on aeg, kui enamus poisse siin koledad välja näevad..:D ja siis kõigil olid nokamütsid koolis kaasas, ja käisid nendega ringi, sest polnud just kõige ilusamad soengud..(aa,, siin käiakse muidu kaa niisama mütsidega koolis ringi)peale kooli koju kõtu täis ja siis kohe jalgsi kooli juurde tagasi, ja sealt Candido ja Rosaga Jessica juurde.. Ravi ja Bia tulid ka veel, ja õppisime 2, just nimelt KAKS sammu selgeks, nad õppisid seda tund aega:D aa.. mis sammu? Nimelt see nö. Muusikali moodi teater, see ROBIN HOOD(kes olen mina:D ) ja mis on JUBA järgmine reede..mil peame seda esitama.. et siis selle jaoks:D. Ma ei kujuta ettegi mis sealt välja tuleb:DKoju aga ei pidanud tulema jalgsi, sain Candido isaga.. tal see megalahe buggy vi asi, aga WIII.. vähemalt üks auto, millest mu rolleri kiirendus parem on, Serio, päris tõsiselt kohe:Dja kui mõne auto taga sõita siin tänavatel, näeb huvitavaid marke, vi mai tia, vb on sellised olemas ka .. nagu nt.. „Toyota corolla Jesus” /kahjuks ei saa pilti teha/niisis.. õhtul leppisime kokku, et saame kolmapäeval kauem magada, et mul pole 2 esimest tundi, ja õel hakkab kool 7.40.. et jah JEE.. 10 min. Kauem magada..Aga kus sa sellega, õde tuli enen kui magama läks ütlema, ei. Ma tahan homme varem kooli minna.. et umbes.. 6.50 oleksime koolis.. Mul.. et.. OK:D

22.10.08-kolmapäev.. 3 kuud tagasi lahkusin eestist!!!!!!
Deem, ma ei tea kuidas teiega, aga minu meelest läheb aeg LENNATES.. tõsiselt.. ma olen juba varsti tagasi, see aeg on LIIGA lühike, ag aüks on kindel, ma pean siia veel tagasi saama..Igatahes...Ema tegigi siis mega vara äratust.. ja tüttasime varakult kooli, ma olin nii unine alles.. kooli jõudes maandusin kohe ühele pingile pikali maha,kott padjaks, klapid kõrva, ja ilusaid unenägusid mulle.. sest siiski 2 vaba tundi + veel 30 min. Enne esimese tunni algust olin koolisl.. tõesti Eneli( Ivari Eneli) , järgmienkord paluks mitte mu lõbu ära sõnada..:Dja siis kõik kes tulid, küsisid, et ka sunustasin ära, et mul ei ole 2 esimest tundi..esimese tunni sain suht rahulikult lebotada.. teine tund.. sisi tuli see Poola kutt Kacper, ja hakkas mind pildistama ja juttu rääkima:D siis tuli veel Fabio(Vin Diesel,koolitöötaja) ja mingi kutt veel..(kellel ka eelmine päev juuksed maha aeti, deem.. tal olid nii armsad lokid ) aga jah, ok.. ja siis üks tuli küsis, kas sina oledki see tüdruk Eestist? Ma mingi, et ijaa.. Ohh..Lahe.. Palun, siin on sulel üks shokolaad.. mul mingi.. et .. Aitäh! :D nii armas :D ja üleüldse.. vahetunni ajal tõi klassivend mulel pizzapiruka ja kõrrejoogi.. hull teenindus oli:D Aga ega ära ei ütelnud kah :D (see oli koht, kus olek svõinud müüs veel mazaas ka olla) :DJa muidugi ikka lõigati rahval veel juukseid.. ja aa.. mul värviti üks juuksesalk siniseks markeriga, niisama tunnis igavusest, ja siis saiem peaaegu sini-must-valge pildi tehtud juustest, aga muidugi mul pole seda pilti:DTerve päev Kacper käis ja pildistas.. aa. Vahel käime mõne tunni asemel koos hoopis English clubis.. ja seal see õpetaja vi nuh..õigemini Rivaldo.. oli mingisse nimekirja mu pannud kusagile, ta ei tea ise ka vist mis nimekiri.. ja mis kõige LAHEDAM.. ta pani mu nimeks KARLLA.. Mida veel.. :D aa.. ja ta kutsus mind, et kas sul palju vaba aega, vi palju tegemist siin juba,, et läheks mõnipäev välja räägiks juttu jne..et ta küsis mis kohti ma siin juba tean, ja pooled koha dmis ütlesin, tema ei teadnud.. ja ütles, et tean Fortalezat juba temats kaa paremini, et peab küll pojal tihti igal pool üritustel järgi käima, aga selliseid kohti ei tea, sis üks plika oli veel juures, ja sisi ta seletas, kus on ja mis kohad on:D ta Hästi naljakas sell...kutsus mind oma perega välja sööma ka ühekorra..:D Ja siis ütleski, et Heii.. ma tahan ka ikka neid kohti teada.. ja ütles.. et Vamos.. Lähme.. ja joome mõned kannud õlut...mul oli et.. Sry.. aga mulle ei maitse õlu :D Haah...Lihtsalt Huumorist puudust pole:D Igatahes.. peale kooli sain mingi tunnike kodus oldud, ja jälle tagsi kooli poole minekut..jalgsi, pean ikka selel ka ära mainima:D... pärastlõunal on ikka koolis veidi vähem õpilasi..aga õhtul pidavat jälle rohkem olema.. siis pidime nimelt seda Robin Hoodi harjutama.. aga osad tantsisid need KAKS sammu läbi, ja me teised rääkisime niisama juttu, ja oligi suht kogu proov.. aa inglise keele õpetaja käiska läbi korra, et lugeda seda teksti läbi.. ma nägin ka siis esimest korda, mida rääkima pean täpsemalt vi asja...ja GAASH.. isegi mina sian aru, et see tekst küll nüüd õige polnud, sisi küsisin kes selle tegi, ja Candido vastas, et tema, et TELEFONIGA TÕLKIS :D Düüd...suht lamp.. vahel pole ühelgi lausel sisu vi mõtet.. sisi korrastasime seda seal kõik koos :Daga jah JÄRGMINE REEDE JUBA!!! :D Põneev..:DSest .. et jah..:D ma parem ei räägi sellest midagi:DAa.. ja koju sain jälel super-hüper turboDiiseliga:D Mega punane kiirendaja on ikak Candido isal.. aga tümm on sees põneev:DKoju, tunnike kodus jälle.. ja powerjumpi.. seal hakak sveidi kõtu valutama ja siis Spinningut ei teinud, aga Capoeiras jälle kohal... esmaspäeval üritasin capoeira väikeste poistega juttu ajada. Ja nüüd nad ni vaimustuses minust, hullult jooksevad ringi ja sätendavad ja lehvitavad, ja kallistavad jne... nii lahedad nad:DNoh.. muidugi on kõik seal lahedad:D nt ühe plika nimi on Paloma.. ja siis laulan talle koguaeg seda Eesti supi reklaami laulu, mis kunagi oli.. midagiet.. Paloomaa planka..ui-ui..ui-ui :DNjaa.. ja mul jalad ikka veel katki.. ja ei saa paljajalu olla seal, ja jalanõudega nii vastik..haige on see, et kohad, kus enam nahka poel ollagi, et sinna tuleb ikkagi uued villid:DKoju jõudes otsustasin korra netti kasutada.. ja sain kohe teateid, et osad vahetusõpilased kadestavad, kui kuulevad miskit mu kohta.. Nt Andres kirjutas... Hei..Ahh ei midagi.Lugesin just, et sul on nädalavahetustel palju üritusi ja igale poole sa ei jõuagi ja novembris hakkab juba vaheaeg.Tahaks sulle öelda , et sa oled NÕME... :D.... Sest mul on vaheaeg detsembri lõpus.Ja mu pere lubab mul minna kahele peole ühe kuu jooksul ja need peod on ka jumala nõmedad.Ja kluppi ei lubata minna.....:D...... Ja kool kestab mul 8-st poole 5-ni...... Aii .Kuidas ma sind vihkan.:D...... Ja ma ei ole just kõige kõvem vend keele õppimisega ja kui ma koolis maksimum hindeid ei saa siis kodus saa sõimata...Njaa.. Päris masendav.. ja Elar on ka maininud, et kadestab mind.. ta Saksamaal.. ja korra juba on peret vahetanud, ja plaan vist veel.. ei tea kah..Aga jah.. ma olen ikka oma eluga nii rahul siin... algul oli rohkem vaba aega.. aga nüüd enam ei ole nii palju, palju tegemist.. ja see on hea.. aga ühte mainin / söömiseks leiame me õega alati igal ajal ja igalpool aega :D

23.10.08-neljapäev
Ja jälle ei hilinenud kooli, mis toimub..:Daga selle eest tulin koolist peale neljandat tundi ära, ehk enen viimast, sest siis tulin täna õega koos koju, kui ema tall ejärgi tuli, et saada tema ja ta kahe sõbraga mina kaubamajja lõunat sööma...lõunaks oli Jäätis seal, sest suutsime enne kodus lõunat süüa.:DKäisime poodides, ja meil õega ikka eriti erinev stiil.. talle meeldivad nii jubedad riided, aga samas hea, et erinev stiil.. ija et.. siin kõik mingid rasedate riided, aga noh.. mul varsti lähebki vaja.. mitte et ma rase oleks:D aga liht... käisime kaalumas ka, ja tulemus ei olnud kiita.. se oli lausa JUBE!!! Ja ega kaal ei valeta, enesetunne ka raskem ja , ausalt mul pole kunagi sellist kõhtu ees olnud.. ja mis mul siin salata, nagunii kunagi näete mind, siis võin öelda, et 3 kuud ja +7-8 kg juures.. Hästi elame, peaks selle peale ütlema jah.. ja kuna digikat pole enam, siis pilte te minust ei näe, aga loodan, et aasta pärats mu ikka ära tunnete, ja kõik päris kokku ei kuku, kui mind näevad...aa.. ja õde ürita slohutada.. sa oled küll suurem, kui siia naasedes, aga sa ei paisa, et oleksid 8 kilo juurde võtnud, paistab et 4 või 5.. hull lohutus ikka eks..Deem, see ajas veidi närvi..Igatahes.. 5 paiku tuli meile ema järgi ja viskas koju ära ja ise läksid abilisega supermarketisse süüa ostma:DÕhtul aga Mariliis kurtis, et igatseb mind, et pole ammu näinud, et võiks välja minna.. ja et tal mulle kingitus:D siis läksingi tema juurde ja ta andis mulle Kamashokolaadi, Super / ta sai paki kätte, tahan kaa oma pakki saada/ .. igatahes.. käisime siis seal laadal jälle.. ja niisama juttu jätkus kauemaks.. aa ja ragistasime palmiga veidi:Dhaah.. Ms iganes eks..mingi.. 10 paiku äki jõudsime koju tagasi.. ja kõik ok..head ööd! :D

24.10.08-reede
.
Mis toimub.. See nädal ei saanudki hilineda kooli, st. Jäin küll 10 min kooli hiljaks, aga sain siiski esimesse tundi, sest.. ma vist mainisin, et keemia õpetaja lasti lahti, ja siis õpetajat ei olnud veel klassis, kui kooli jõudsin, sest pm. Unustati ära, et keemia õpetajat enam pole:D ja siis sain kah tundi..koolis mõtlesin plaani välja, et koju lähen siis kohe magama.. siis aga tuli teade, et 14.30 teeme lõpuks seda Robin Hoodi proovi eks.. ma et deem, ei sagai magada, aga ok.. tulen, olen kohal..Kui ema koju sõidutasin, sõitsime Jessica majast mööda, ja seletasin et täna pool 3 tulen siia jalgsi ja autoga saan koju tagasi, et sõbranna maja siin, emal oli, et ok, ja ütles, et tädi elab ka samas majas.. igatahes,.. koju.. elu kiiresti sõin ja pessu, et aint tund oli aega.. ja siis klassivend helistas, et sry, aga täna ei ole seda.. mul, et.. okei.. istusin rahulikult natuke netis.. ja siis olin niisama õnnelik, et saingi magama minna.. Aa.. Olluga pole nii ammu rääkida saanud, ja siis tuli liht isu rääkid,a jahelistasin, ja rääkisime umbes 15 min. Juttu.. nii he aoli, aga lõpp vajus ära, tuli kurbuse hetk peale..Siis aga vaatasin ühe filmi lõpunija tuttu ära. Deem.. Liiga hea uni oli, ja ärkasin liiga hilja, nii, et trenniei jõudnudki.. ja ärkasin kah lõpuks selle peale, et Kacper helistas( see poola vahetusõpilane) et mis täna teen, et sry tal hetkel kiire, aga et kui ma kusgaile välja lähen, siis helistaks talle... okeei:D hiljem helistas uuesti veel, et küsis , kas ma siis ikka ei lähe välja, et ta kah siis ei lähe, ja et helistab homme edasi.. nagu minust sõltuks:D haah.igatahes.. õhtu kutsus õde välja.. aga jäin koju.. jah tõesti, jäin koju, sest uskuge või ei.. aga mul oli veidi tegemist kodus:DAa. Üks õpetaja andis mulle väikse portugali keelse raamatu jõludest, et läbi loeksin, ja siis ta küsib mult küsimusi, kas sain aru ka midagi:D aga ma pol eveel alustanud, sest ausalt asi pole tahtmises olnud, vaid, et palju tegemist olnud tegelikult.. igatahes.. varakult magama ära.. homme...vara ülesse.. ja sugulane, Lorena, kes siia tuleb, sellele ju seda üllatuspidu korraldama.. lahe.. eks näis, mis saama hakkab:DTsau, olge tublid! :D

25.10.08-laupäev
Hommikul ärkasin , tegutsesin niisama, kui ema ütles, et õde ja sugulased juba tegutsevad all, siis läksin ka vaatasin alla ja aitasin kaunistada, liht hästi palju õhupalle ja mõned plakatid, ja varsti läksidki nad Lorenale lennujaama vatsu, mina jäin koju ja võtsin külalisi vastu:D ja siis niisama rääkisime ja mängisime igast mänge:D ja siis õde helistas, et nad kohe kohal, aga kegei ei teinud eriti välja, sest olime mingi plaksu mänguga hoos:D ja kui nad lift saabus siis õde karga sliht välja ja karjus, aga rahva smängis edasi, mängu tegid ikka lõpuni ja siis alles püsti ja kallistama.. tegelikult polnud see üllatuspidu nii üllatus eriti midagi.. selles suhtes, et Lorena oli ise jumala ükskõikne:D aga kõige parem oli JÄLLE see, et saime palju head ja paremat süüa ja parim oli veel lõpp, kui koristasime, ja kõik 50 õhupalli väiksesse ruumi ja liht jalgadega puruks trampisime, see oli lõbus:DÕhtul läksime American do SOL´i.. seal oli forro pidu, rannas nagu.. tore oli. Sest jällegi kõiktuttavad näod ees.. ja Marcelo tühjendasime palme, ta tegi mulle pätti, ja ma tõmbasin palmi otsast kookoseid alla, et ta kookosevett saaks juua, aga mulle see ikkagi ei maitse:DAaa...Venna helistas:P Tanel helistas Eestist.. sets ma hakkasin taga msn´is rääkima, aga ta ei rääkinud minuga, vaid Tom rääkis, ja siis hiljem helistas, et noh, olid minuga rääkinud.. ja siis umbes 5 min niisama ajasime lolli möla, nagu ikka:DSuper!!! Mulle meeldivad need kõned! :D

26.10.08-pühapäev
Hommikul, või noh, kell 12 äratati ülesse, et heii... et meil on 5 min aega, ja siis sünnipäevale, ok sain 10.ga enam vähem hakkama:D igatahes.. Hernando sünnipäevale läksime, ta korjas meid peale, ja sisi ühe sõbra basseini ääres oli grillpidu liht.. Sry, aga pean jälle ütlema, et see oli Super! Aga nii ongi, et kõik on siin lihtsalt nii fantastilinee!! Uusi tutvusi jälle, nagu ikka, ja ka vanad tuttavad ees;) Aa..ja terves selles seltskonnas(meid oli umbes 30) suitsetas 1 inimene, ja see tõsiselt häris ju.. kahtlane.. Eestis olin nii harjunud, et keegi kõrval suitseta svi nii, ei häirinud nii hullult.. aga siin pea 3 kuud keegi pole seltskonnas suitsetanud, ja nüüd , 1 inimene.. ja ise ka imestasin, et niiviisi häiris... Aga see on hea.. Seega Eestis KÕIK, hakake suitsetamist maha jätma!!!:DIgatahes...mingi kella 8.ni olime seal sünnipäeval, siis koju, kiiresti pool tundi oli aega, ja siis Oriba´sse.. Kõik see sünnipäeva rahvas läks sinna.. ja koju saime lõpuks pool 4 hommikul, ja siis ainult 3 tundi magamist..

27.10.08-esmaspäev
Et siis hommiku oli äratus, ja nagu ikka.. Uuel nädalal uue hooga.. kui sai siin räägitud, et eelmine nädal ei suutnud korralikult hilineda, sisi parandasime selle vea, seega- Esimesse tundi ei saanud:D Ja sii veetsin niisama Fabio, kacperi ja Dhiagoga aega...igatahes.. koju naasedes tahtsin kirju lugeda, sets polnud mitu päeva netis käinud, aga netti polnud, ja läksin magama, et tunnike magada, ja õhtul trenni, ärgates sain teada, et mind ootab all PAKK!!!et arvati kohe, et Emmelt.. ja küsiti ka stahan kohe järgi minna.. aga kasvatasin pinget.. ja mõtleisn, et kui trennist tulen siis, käisime trennis ära ja tagasi tulles võtsin alt paki, ma läksin hüper äksi täis, SUPER!!!! 7,5 kg Eesti kaupa!!! :D PARIM, mis olla saab!!!Läksime ülesse, ja ei avanud kohe.. kõigepealt käisin pesemas ja tegin igast oma toimetussed ära.. kruvisin endale veel veidi pinget.. Ja kui nii kui natuke karbi avasin, mul tuli pisar silma, mai tia miks.. aga SUPER.. EESTI SHOKOLAADID, mis sest , et kavatsesin just dieeti pidama hakata, aga EII!!! Maugisin kohe ühe ära kaa.. õde oli juba magama läinud, ja äratasin ta ülesse, et tuleks ka vaataks, esimene asi mis ütles et ,, WOW.. Su ema on hull ...:DEi ole hull, PARIM ON!!! AITÄH!!! ( Ja isu on hea;) :D )ja sisi õde huvitasid kõige rohkem kokaraamatud, ja pani juba järjekorra paika, mida tegema hakkame, esimene asi, on musta leiba:DSuper, ei te akas teevad kah, ja kas hakkama saavad, eks ole näha..!Aga SUPER, SUPER, SUPER!!!!! Mul ei ole sõnu.. Liiga heaa!!!!!Aa.. trennist naasedes, leidsin , et mul telefonil mingi 4 sõnumit, kõik on kutsed erinevatesse kohtadesse.. ek sole näha ka skusgaile lähen ka või eii..Aga..SEE PAKK; SUPER,SUPER,SUPER.. osad shokolaadid küll kuju muutnud, :D Aga Maitse-see jääb!! PARIM!!!Ja Järva-Jaani Liikumisrühmade kontseri DVD-d sain ka nüüd kätte..ja nüüd hakkangi vaatama.. Ja hurra, mu poolik nägu ka plaadi peal, lahe :D pm. Mu juuksed.. mu ILUSAD JUUKSED seal.. mis nüüd on pikaks ja longu vajunud, sest siin ju ei eksisteeri eriti keemilisi lokke, ja siiski katsun, kaua suudan kasvatada:D tagasi tulles olen karvane, ja veeren tagasi, sest siiski..SEE PAKK.. SEE OLI SUPER!!AITÄHH EMME!!!! MUSI!!!.. Nüüd DVD ka vaadatud, ja silmad olid märjad, märjad, kui vaatasin esimest väikeste tantsu, kui nägin meie tantse.. ja lõpu tantsu ja õnnitlusi... Super..Me oleme parimad..See õhtu oli super, teised kõik magasid, kui Kerli vaatas liikumispeo DVD-d ja sõi eesti shokolaadi, ja silmad märjad..Kodus kõik on kõige parem..Aga uskuge, mul on siin ka hea!!! Aga jah..Super...Ja ühe pean ära mainima, mis oli jama, seda tantsuvideot vaadates.. Esiteks, Ma olin seal normaalne, ses suhtes, et mitte nii paks.. nagu praeguseda olen, sry, aga see jääb mulle liiga hullult ette, aga nüüd on mul palju Eesti shokolaadi, ja Dieet-see ei tule kõne allagi :DJa teiseks.. DEEM.. m aigatsen oma soengut, seal on see liht liiga hea.. Praegu olen nagu mingi lakutud koer.. mis on jube.. ja ma juba kahtlen natuke oma juuste kasvatamises, sets ka siinsed sõbrad soovitavad vana soengut, kui mu pilte näinud ja mäletavad, milline olin naasedes.. Palun aidake, mida ma tegema pean?:D Igatahes, tänane päev oli Parim.. Ülle liikumispeod on ikka parimad.. ja EMME, sa oled Parim!!!Sõbrad-kallistan kõvasti, ja täna mõtlesin videot vaadates, mis tunne on teid jälle taas näha.. ma ei suuda seda isegi ette kujutada.. Tõelised sõbrad-need jäävad!Ja veelkord.. Minu Emme on Parim!Aitäh!!!!

28.10.08-teisipäev
Jahh.. kuigi hilinesid 10 min kooli, sain siiski esimesse tundi, kuna vaadati mingit filmi, ja siis saon ka seda vaadata...pm.. polnud nagu film, vaid muusikavideod.. aga fine.. ESIMEST korda tegime selle nö, Robin Hoodi proovi, ja ei olegi Reedel see esitamine, vaid hoopis Neljapäeval, ehk ülehomme.. Super!!!:D:D:Digatahes.. muud ei tahtudki öelda, ja et sry, et pühapäeval ei jõudnud postitada blogi, ja esmasp, ehk eile polnud netti, loodan, et andestate :Dtsau,pakaa..!EESTI SHOKOLAAD!:D

Kommentaare ei ole: