pühapäev, 2. november 2008

28.10-02.11.2008...Super.Hüper.Mega nädal oli!!!

28.10.08-teisipäeva õhtust veel.. ja Siim, head nimepäeva!
Et õhtu Biel(Piu noh, ehk Gabriel) , korjas mu peale, ja läksime Marcelo juurde, üllatus-üllatus, enne käisime veel poes süüa ostmas, ja sisi kokkasime veidi kolmekesi seal:D Haah.. Aa.. Kinkisin siis Biel´e ka Eesti shokolaadi, nagu lubaisn, ja Marcelo solvus veidi, et talle ei kinkinud, Aga Biel hiljem jägas seda temaga...Siis käisime korjasime Mariliisi kaa peale, ja tema kah Marcelo juurde.. siis olime niisama lahedad ja humooritsesime:D Näiteks.. igakord kui Biel lahkub Marcelo juurest, sööb ta ühe banaani ja banaani koore paneb naabrite jalamati alla, huumor, ja Mariliis üritas koridoris spagaati teha, mis üldse välja ei tulnud, ja siis niisama pöherdas koridoris maas..Samal ajal, kui mina väljas olin, käis pere krevette söömas, ma ei läinud, kuna olin enne juba plaaninud õhtu sõpradega välja minna, ja ei julge enam krevette süüa, sest pärats eelmist korda ju suht ohtralt oksendasin terve öö...ja WAU.. ma olin tubli, ma ei söönud ise ühtki Eesti shokolaadi vi kommi emme saadetud pakist.. aga tükikese Biel´i shokolaadist ikkagi sain:D Aga noh.. lõuna ajal sain selle eest mega head kooki kodus:D / jah, ma tean, Söök,Söök,Söök!!!! Ja selline mu dieet välja näebki..Tegime Randoga diili, et ta mõtleb ühe kuupäeva ja ühe numbri, palju ma kaaluma pean selleks ajaks.. ja nagu kihlvedu.. et kas suudan seada täita.. aga ta pole veel midgai sellist veel välja mõelnud, mille nimel ma oleks nõus pingutama.. sest jah. Eesmärk peab kõva olema:D Ja kui Rando seda ei suuda, tuleb Aigar appi :Daa ja seda ka veel, et kui Mariliis kuulis, kuidas ma sõpradega inglise keeles rääkisin, siis tal oli suht et.. Gaash.. Hoopis teine mina, kui siia saabudes.. siia tulles, ei julenud eriti midagi rääkida inglise keeles aga nüüd räägin :D Wii.. Aga Portugali keel, tee mis tahad, ei jää külge :S Aa.. kui õhtu koju naasesin, sisi Pedro hakkas Msn-is rääkima, et võik smõni päev kusagil kokku saada, ja et min aõpetan talle inglise keelt, ja tema mulle Portugali.. Idee on hea, aga see, et mina õpetaks inglise keelt, see on huumor :DJa mis veel oli armas, Vene keele õpetaja oli mulle kirja saatnud, ja vene keeles, ja üllatav oli see, et ma sain aru.. aga vastamisega on raskused, andestust. . . aga mul hea põhjus ka, et pol evenekeelne klaviatuur, liiga palju vaeva pean selleks nägema (A) ja kuigi paljud siin tahavad, et ma midagi neile vene keeles õpetaksin, sisi mai tia, miks, aga esimene asi, mis vene keeles meelde tuleb, on, et „palun vabandust, et ma tundi hilinesin” See on vist lause, mis kunagi ei unune:DHead ööd!:D

29.10.08-kolmapäev SIIM, PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS!!!!!! Ja Fred, head nimepäeva :D
Igatahes.. 2 esimest tundi olid vabad, ja WAU.. ei läinudkivarem kooli, wilaa.. Igatahes.. hommiku ei saanud voodist püsti, kuna lihased olid nii-nii haiged, ja terve päeva oli raske liikuda, et koolis lõuna pausi ajal kah ei läinud klassist välja(esimest korda):D magasin seal, sest liht valus :D Peale kooli, kell 3 läksin Jessica juurde, ja teised klassikaaslased kah osad.. ja tegime veidi seda Robin Hoodi siis, ja pool 7 jõudsin koju ja trenni ei jõudnud..Igatahes.. umbes 2 tundi „proovi”, rohkem niisama nõmetsesime, ja järgmine päev ju ESINEMINE :D Wii.. liht .. ma ei kujuta ikka veel ette, mis saama hakkab, kahju, et digikat pole, et esinemisest ei saa te näha.. ja mis veel.. te ei näe, milline ma välja näen :D rohelised liibukad, ja roheline mingi pluus millel roheliste litritega vest peal.. ja mingi sulega mega pisike mütsike peas:D Jubee.. näen rohkem välja, nagu Peeter Paan! :D e legal! :DJa wii.. homme pean kell 8 alles koolis olema, ja ei pea koolivormi kandma.. eks ole näha, kui vara koolis pean olema:DAa.. ja seda veel märkuseks, et Reelika täna küsis, et kui niipalju juurde võtnud, kas riided ikak selga mahuvad. Niipalju siis riietest, et ühed valged püksid, nendl pekk üle ääre veidi, teksased mis olid enne sellised natuke laiad vi sellised, normaalselt lohvakad, on nüüd ümber, ja mustad püksid, millel enne püksirihma kandsin, enam seda ei kanna.. pluusikestel on näha, et kõht ees.. ja valget kleiti pole veel proovinud, aga plaanisin selle laup. Randa selga panna, aga eks peab vaatama, kas läheb vi ei.. Aa.. ühe väikse eesti shoksi sõin ka ikka ära :D

30.10.08-neljapäev-Ja siit mul jälle uus hüüdnimi, olen Robin Hood.
Kella 8.ks siis kooli, ja ei pidanud koolivormi kandma.. ja tegelikult, lausa ei tohtinud, sets mõned,ke stulid koolivormiga,aga tundides ei olnud, nagu me ei pidanudki olema, nendel tulid mingid probleemid kaela:D Ehk siis, ei tohtinud kanda..Igatahes.. kella 10-ni istusime niisama ja mängisime lolli terve klassiga , ja teistest klassidest osad igasugused tulid ka seltsi.. lõpuks kell 10.30 läksime teatri saali ja sisi võib öelda et tund aega tegime JUTUMÄRKIDES oma tetrit läbi-Jah, see mega super hüper ROBIN HOOD(brasiillastele Robin Wood).. pool 12 oli kõik ok ja koju ära:D Kella 2.ks pidime kõik Jessica juurd eminema, et läbi teha.. hakkasin jalgsi minema, aga minu õnn, Candido ja ta isa korjasid mind peale ja sain jälle selle „super kiirendajaga” sõita:D Aga nagu ikka ja jälle, Jessica juures me ei teinud kordagi läbi.. me oleme lihtsalt liiga andekad:Dkella 4.ks läksime siis kooli,ja selle teatritüki parim osa oli kaunistused, need olid ilusad ;D Igatahes.. Robin Hood-kuid nägin välja nagu Peeter Paan, sest kandsin Peeter Paani riided.. Rohelised liibukad, mingi roheline kurka ja roheline sulega müts.. Megaa..Igatahes.. ok.. ma ei taha sellest lähemalt rääkida.. igatahes.. peale tetrit koju ei läinud, vaid istusime Felipe, Raira, Ingridi ja Andreiga maleklassis, ja need mängisid seal.. ja siis hiljem läksime ühte teist teatrit vaatama.. mis oli SUPER, SUPER,SUPER! Ja kui korra endi oma peal emõtleisn, siis mõtleisn küll. Et laseks kuuli pähe või midagi:D Halee...Aga vahet pole: :D Tähtis on see, et huumorit peab ka saama.. Hiljem helistasin õele, ja ema tuli järgi ja pool 9 jõudsin lõpuks koju..Enen ütleisn kõigile, et lähen jalgsi, ja kõigil oli, et EII.. sa ei tohi, me maksame ise kinni ja tellime sulle takso, sa ei tohi jalgsi minna.. Üks tahtis jalgratta pulgal koju viia.. j amõned, et .. anan vähemalt kõik oma asjad minu kätte, et homme saad koolis kätte, et äki keegi varastab ära jne.. Päris hullult ähmi lähevad ikka selle peale, ja sisi kui ütleisn, et tegelikult autoga, siis kõik rahunesid:D Hea..:DKõik kutsusid, et läheks reede ka vaatama nende teatreid, aga eks ole näha , kas jõuan..Viimased päevad on nii tegemist täis olnud.. ija..Aa.. Pean selle ära mainime.. et internetga mul probleemid.. ja ükspäev sain pooleks tunniks neti.. ja sellest poolest tunnist mul 10 min. Polnud ja just siis pidid osad tähtsad inimesed 10 min netis olema.. ja kui mina naasesin, sisi jälle polnud.. See ajas närvi..Aga ok.. mainin siis selle ka veel, et EI DIEET.. RANDO, mõtle midgai välja, sest shokolaad maitseb ülimalt!!!:DAa.. ja Kacperiga(poola vahetusõpilane), sellega plaanime järgmiseks nädalavahetuseks vahetusõpilaste kokkusaamist, eks ole näha, kas teeb miskit, või ei :)

31.10.08- Reede.
Hommiku küll jõudsime õigeks ajaks kooli, aga esimesse tundi ei läinud, kuna 2 klassiõde ja 2klassivenda otsustasid mitte minna,ja siis ma ka ei läinud, niisama olime mõnusad :D haah..:D Teise tundi kaa ei läinud, sest rääkisime Kacperiga niisama juttu, ja see administraator oli nõus sellega, aga palus alla minna, et mitte koridori peal olla. Siis aga paraleel klass kutsus oma tetriproovi vaatama, sest neil oli õhtu esinemine, ja seega.. ma ei läinud kolmandasse tundi ka. Sain umbes 10 pulgakommi muideks. Ijeei.. paraleelikad lihtsalt koguaeg igaüks andis:D lõuna veetsime ka tetris, aga siis lõpuks administraator peale lõunat palus tundi minna, aga neljandat tundi polnud:D polnud asendusõpetajat, sest jah.. keemia õp. Lasti ju lahti. Ja viimases tunnid kuulasin muusikat ja olin jumala järsku mega unine, ja klassivend viskas mulle oma padja, ja nii magasingi laual, kui järsku ehmatasin ülesse, mai tia mille peale, ja kõik lihtsalt naersid mu üle, ja õpetaja ütles, et võin edasi magada, et ta ütleb, kui koju mineku aeg :D Ema oodates peale kooli Kacper kutsus enda juudre tema ja ta isaga lõunatama, aga otsustasin siiski kodus lõunatada, ja siis läksin magama ja ütlesin abilisele, et kas ta saab mind kell 4 üles äratada, ja kui äratama tuli, ütlesin, et võin kella 5.ni kah magada, et vahet pole, tema aga põdes, et sai must valetsi aru ja häiris mu und:DSiis Powerjumpi ja tunnike ootamist ja Capoeirasse, millest aga tulime veidi varem ära, sest õel oli kinno minekuga kiire. Koju jõudes leidsin telefonilt 6 vastamatta kõne, Piu, Mariliis, ja 4 kõne oli Eestist, 1 oli Aigar, aga teisi 2 nr. Ei tea.. kes seda loeb, ja kes helistas, palun öelge.. Miks kõik helistavad just siis, kui mul tel läheduses pole.... See ajas närvi :DMina aga käisin õhtul väljas Mariliisi,Piu,Hernando,Dudu,Rodrigo ja Rafaeliga.. Lihtsalt olime Piu juures, ja sõitsime autodega ringi ja niisama olime lahedad, nagu ALATI ;) Sest meie olemegi lahedad Düüd..:Dpool 4 jõudsin vist koju ja kiiresti magama, sest hommikul vara ärkama..

1.11.08-laupäev
Hommiku pool 8 ärkasin ülesse, sest pidin kell 8 minema randa Neto ja Pinho´ga.. ja kell 8 sisi helistasid, et kas olen ikka üleval, et nad 1 min. Pärast siin.. ja siis olidki nemad ja Laura ka. Poole 2-ni olime rannas.. loopisime hullult ameerika jalgpalli, ja Pinho ütles, et paneb mu nime nende tiimi kirja, et see, mis esimese päeva kohta tegin, et see pidavat head tõotama :DHaah.. Eriti hea oli üks koht, kui mõtlesin, et nüüd silm sinine ja nägu paistes:D suutsin palliga liht otse kümnesse saada, ja polnud just kõige meeldivam:D Ja mis super, mega tuuline ilm oli, ja OOKEAN ja need SUURED LAINED... SUPER!!!Teil vist Eestis ka parimad rannailmad eks :D Njaa.. aa rannas käivad kõik ringi ja müüakse kõike, absoluutselt KÕIKE:.. ja üks kuttide sõber müüb seal võileibu.. ja tüüp arvas, et me Pinhoga õde ja vend:D et sama nahavärv ja täpselt samad silmad, nüüdsest kutsume üksteist õeks ja vennaks :D aa.. ja kuna seal kõik kõike müüvad, siis otsustasime, et Pinho hakkab rannas liiva müüma, ja mina Päikest.. Super, mis! :DMingi.. poole 2-ni olime siis rannas.. nad tahtsid, et ma nende trenni ka läheks veel, aga otsustasin koju tulla.. öösse vähe magamist ja ütlesin, et magama koju.. ja siis nad ei tahtnud mind hoopis lasta, sest ütlesid, et nad tahavad ka magada, ja et kui nemad ei saa, siis mina ka ei tohi:D ja otsustasid , et hakkavad iga 10 min. Pärast mulle helistama:DMitte päris 10 min.. aga noh.. mingi 5 korda suutsid helistada küll. Õhtul siis läksingi nendega välja kaa.. Läksime ühte restorani sööma.. sry, nime ei tea, jõle uhke värk oli.. ja ma ei osanud midagi endale süüa valida, ja siis nad tegid mulle ise sellise menüü , et vähe pole ju.. terve laud oli asju täis.. ja kõik oli megaa.. ja kui läks maksmiseks, siis tüübid ei lasknud mul midagi maksta.. MITTE MIDAGI.. ja kui arvet nägin, oli see 159 reaali.. GAASH.. et siis ümmarguselt 954 krooni eesti rahas.. ja nad ei lasknud miul senti kah maksta.. ütlesid, et mina võin järgmine kord jäätise või midgai välja teha.. okei siis eks.. pärast viisime Pinhoga Neto koju ja ise läksimegi siis jäätist sööma, tüüp valis liitrise jäätise.. ja kaks jääteed, sõime kõik ära.. ja mul oli, et ok.. nüüd maksan mina.. aga tüüp ei lasknud jälle maksta.. ja lihtsalt kulutaski selle õhtu jooksul mingi tonni minu peale. Normaalne elu või mis.. Rääkisime autodest, ja wauu.. esimene tüüp, keda tean, kelle lemmik auto on kaa Mini Cooper.. Lahe.. ja kui ütlesin et meil on perel Audi, ja eestis mul paljudel sõpradel audid ja bmw-d siis oli et , PÄRISELT :O et siin on need NII kallid, et keegi ei taha endale neid osta, aga kõik unistavad nendest :D Eii. Lahe päev oli..ja sis otsustasime, et läheme pühapäeval ka randa, et sel kellaajal, kui mina ärkan, sis ütleisn, et ok, aga ma võin vabalt kella 5-ni magada,, sis oli, et ok, mind äratatakse ülesse parem:D

02.11.2008-pühapäev
Nii.. kell 11 siis tehtigi äratust umbes, et vut-vut 30 min aega ja randa.. mul, et ok.. olen nagu krabi ja õlad veidi hellad, aga ok, lendame :D Mul ei olnud kedagi kodus, ja õel ja emal oli dtel välja lülitatud, seega.. kirjutasin emale kirja.. arvan, et väga vigaselt oli, aga ta oli aru saanud:D et läksin randa koos Neto ja Pinhoga. Nad on need samad, kellega eile ka olin. Jne...Sest ema siin hullult põeb, õde ei tohi ka nendega välja minna, keda ema ei tea.. ja siis minu sõpru ta kõiki ei tea ju, ja siis põdes.. koju jõudsin mingi õhta 6 aeg.. käisime veel jäätist ka söömas, ja jälle ei lastud mul maksta.. aa randa tuloid veel nende sõbrad, ja siis olime mingi 8-kesi.. ameerika jalgpall on teema.. sest sõbrad ja nemad.. kõik mängivad ühes tiimis.. Ja nad ikka audidest ja BMW-dest nii vaimustuses, ja rääkisid sõpradele kaa.. ja siis neiloli ka nagu , et Deem, ma tahan nutta, ma tahan Eestisse kolida, et bemme ja audisid saada;DPõneev..Ja enne, kui nkoju jõudsin, siis ema ka helistas, et kus olen.. siis Pinho rääkis tag aparem telefonis, et ragu, kohe oleme kodus.. siis kutsusin Pinho ka ülesse, et ta nad saaks kohtuda teineteisega, et järgminekord pole siis probleeme, kui tahan välja minna nendega.. Ja nüüd on nii, et ema on nii vaimustuses tast.. rääkis mulle, et kui tore ja lahe j ailus ta on :D heh..:Digatahes.. 9 paiku kutsuti mind veel 3 erinevasse kohta, aga olin tõsiselt väsinud, vist sellest , et 2 päeva päikese käes olnud..ja otsustasin kodus olla.. ja nina ja õlad valusad.. arvan, et öösse valus magada kaa:D aga eks ole näha..Aga jah..

See nädal oli tõsiselt teguderikas, ja olin vähe kodus.. aga kõik on nii megaa!!!ja tulevikuks kaa plaane tehtud juba.. 1 on, et lähen köiega kusagilt kuristikust vi asjast alla laskuma, või kosest, veel ei tea,. LAHE.. oleks saanud juba nüüd täna, ehk pühapäeval minna, aga ei läinud, kuna selg ju hell.. et ei suuda seal traagekdada.. aga ära ma teen selle, ei tea küll millal, ag ateen, võin kas või igal pühapäeval minna.. lahee :D ja tüüpsid tegid isegi mulle veebruariks juba plaane, mul et OK..AAAA.. ja tänavatel juba TÄIEGA JÕULUKAUNISTUSED.. aknad majad, uksed, postid.. igalpool mingid jõulutulekesed vilguvad. . . jumala kahtlane.. päike lõõskab, väljas 30 kraadi sooja ja JÕULUD :DGaash... :Daga jah aitab, ei viitsi kirjutada, kuigi oleks sellest nädalast tegelt lõputult kirjutada, kõik liiga hea ja huumor ja tore olnud!SUPER!tsau:D~! :D

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tere Kerli,
ja tänud õnnitluste eest! Hea meel lugeda, et sul asjad seal hästi lähevad. Jaanuaris olen ise samuti tagasi Brasiilias ;P
Edu soovides, Siim

säe. ütles ...

su liiparid on parimad noh:D:D