esmaspäev, 24. november 2008

17-24.11.2008- venna,Andres ja Myx-PALJU ÕNNE!!!

17.11.2008-esmaspäeva õhtust veel
Seekord läksin üksi trenni, sest õde polnud kodus, ja ei teadnud kus ta on, arvasin et koolis, ja seal ta oligi.. Powerjump ja capoeira olid normsid, aga seekord olin capoeiras mega väsinud ja nii raskeid asju tegime jne.. agas ok.. tavaliselt saame pool 10 lahti, aga seekord olime 10-ni nad rääkisid ühest kinost, mis kolmapäev on,mis räägib capoeirast, ja õde oli mind terve selle aja oodanud, ja välja jõudes avastasin.. et mingi tüüp ka taga kaasas.. nimelt üks sugulane, kes elab muidu teises osariigis vanaemaga koos..Pärast kodus rääkis õde.. et sel poisil(ta 19 vi 20) isa on surnud, ja täna ehk 17.11. suri ka isa poolne vanaema ära, ja nad siin mingeid asju sellega seoses ajamas..Õhtu enne magamaminekut tuli ta ema ka siis meile.. ehk siis siin minu ema õde, ehk mu tädi. Ööbivad siin, agas ei tea kui kaua, pole uurinud:D

18.11.2008.teisipäev ja vaheaja esimene päev! :D
Plaan oli KAUA magada, aga mingi kell 8 oli juba uni läinud ja imelik oli see, et abiline oli ka siin ja kolistas ringi.. tunnike olin üleval siis mõtlesin, et EI , siiski liiga vara ja kobisin magama tagasi.. ja siis ärkasin 12 selle peale, et kõik hakkasid järsku karjuma, ehk siis koerter oli rahvast täis...sest sugulased ka siiski siin veel.. ja ema ja õde olid lõunal.. ma ei hakanud kööki kohe trügima.. ootasin, mil nad lõpetavad söömise ja siis asusin mina lõunatama.. ja hull isu oli koristada, tahtsin abilist aidata aga ta ei lubanud.. masendav:D siis käisin siiki ennast kaalumas ja JUBE.. +2 kg viimase külastusega, oleks soovinud, et ei oleks käinud kaalumas ja sugulased ju tõid ka igast paremat kraami mulle kingituseks, sest nägid mind esimest korda aga..telefonis olime rääkinud enne, sain teada ;D Aga luban, kui siin ei suuda kaalu tagasi saada ( mida kardan, et jah ei suuda) Siis, Luban, Eestis läheva need kolinal alla ( ma loodan) :DAa.. proovisin mingit puuvilja ka uut ja abiline tegi sellest mahla kaa... maraghushaa, vi mis iganes see nimi ka ei olnud, mega hea, aga ema ütles, et seda süües muutuvad inimesed mega uniseks...Igatahes.. õhtu käisime veel õega pangas ja otsisime postkontorit k atund aega,s est ta ei tea ikka linnast midagi ja ta sõiduoskused on ka.. jah :D kui leidsime oli see juba suletud, siis läksime supermarketisse õele hariliku süsisid ostma, ja siis üks naine tuli muga rääkima ja õde hakkas tõlkima, ja tüüp hakkas uurima, kas mul päris juuksed, ja kas värvin neid, ja kui siis millega jne jne jne.. ja siis vaatas mis shampooni ostsin ja võttis sama:Dja sis küsis, et mis arvan, et kas talle sobib see juuksevärv, mis ostis.. Haigee:DJa poes olles ja teepeal ja koju jõudes laulsin j anõmetsesin, siis õde küsis kas mulikak kõik korras:D siis ütleisn, et proovisin seda puuvilja, mis uniseks teeb, ja arvas, et mulle mõjub see kuidagi kahtlaselt, et ei tasuks enam anda:DKoju tulles olid ju rämedad pontsikud ja võileivad ja asjad valmis tehtud ja pandi sööma.. hmm.. Hull.Aga selle eest olin natuke õhtul tubli kaa.. läksin Pinhoga siis kõndima, kõndisime umbes 3 km. Aga noh. Siis ta küsis kas ma olen mingit shariid.. or.. mai tia mis selle nimi on , proovinud, aga eip, ja siis läksime seda sööma, häästi magus oli, aga ta ütles, et pol ehullu, se naturaalne, kuna see üks puuvili, Lillat värvi nagu kokteil oli siis, selline paks.. ja.. mega hea.. siis nägin oma nii öelda uut õde ka, ehk „venna päris õde” :D ütles, näe, mu PÄRIS õde:D Niice..Koju tulles, aga kõik juba magasid:D


(Tiago sünnpäev-nad on lihtsalt ühed parimad)
19.11.2008-kolmapäev
Öösse ei maganud eriti, mai tia miks, aga und lihtsalt ei olnud.. ja kui natuke siis magada sain, olin juba hommiku kel 8 üleval.. ja panin tähele, et sugulased läinud...igatahes. See päev oli suht tubli, suutsin oma magusaisu veidi taltsutada, aga viinamarju mugisin ikka, ja ühe küpsise ja ühe paksu kakao :D / jaa, paks kakao, mu enda aretis/ :D Igatahes.. õhta läksin trenni kaa.. õde jälle ei tulnud, et pidi õppima.. läksin siis jalgsi spordiklubisse..siis tegin tund aega powejumpi, siis kohe tund aega spinningut, ja kohe pidi capoeira olema, aga seda polnud, sest kusagil oli capoeira teemaline kino, ja kõik läksid seda vaatama, ja mai tia miks ma helistada ei saanud igatahes tulin jalgsi siis koju ka, tavaliselt koju ei tule sealt jalgsi. Käisin pesus ära, ja kohe Pinho kutsus kõndima jälle, oli selline hood sees juba siis, ja läksingi, kõndisime 5 km. Ja pärast ei läinud seda magusat asja sööma :D wii.. ja panime juba niipalju plaane paika nädalavahetuseks ja üldse mis selle aasta jooksul korda peame saatma.. ja üleüldse, juba praegu on see nv. Nii täis omadega.. just laupäev, selleks on 3 sünnipäeva, kuhu minna.. ja nüüd ei teagi, eks ole näha..ja veel.. et hommiku ühed sugulased läksid.. ja sain koju naasedes et 00:30 saabub Lorena lennuk, et ta siis siia jälle.. ja nädal aega siin, et teeb teste, et kas saab järgmine aasta siin õppida jälle vi ei, on ainult 4 kuud siit ära olnud, sest lahkus 2 päeva enne minu tulekut.. ja tahab juba tagasi kolida, elas siin minu praeguses toas 2 aastat.. küsisin, et kui ta testid saab tehtud, kas hakkab siin õppima, jah.. ja siis , et kus ta elama hakkab siin? Ja õde ütles, et Ei tea.. et siin mitte, aga võib-olla, kui läbib, siis vanaisa ostab elamise siia...Mul juba korra käis mõte peast läbi, et pean välja kolima, et ta tahab siia sisse tagasi kolida, aga õde ütles is ekohe, et ta ei saa siin elada, sest mina elan siin nüüd :D Nagu Hotell siin vi miskit, kui ruumi on, siis saab, ja kes ees see mees:D Õde ütles, et max. Kuu vi 2 võib ta siin elada, rohkem ei suuda ta tuba temaga jagada:D ja seda ta ongi, on nädal siin, siis läheb tagasi, ja tuleb millalgi uuesti ja on kuni veebruarini vist siis siin. Vot tak!

(..ja ikka sama sünnipäeav...grahhnahhgahaaa..What ever:D )

20.11.2008-neljapäev
Hommikul mingi kell 8 oli jälle juba uni läinud, mis toimub, kui kooli pole, siis vara ärkvel.. igatahes..käisin päeval jalutamas niisamas ja rannas istumas, ja avastasin, et alles see oli, kui Brasiilia oli vai dmu unistus, ja kui algul ei uskunud, et kunagi siia võin sattuda.. Ma armastan tohutult seda maad juba, ja mõtlesin, et aeg läheb siin nii vastikult kiiresti lennates tegelikult, et varsti pean juba asju pakkima hakkama, ei taha sellele mõelda ka mitte.. aga jah avastus, et ma olen tõesti Brasiilias..SUPER, mul ei ole sõnu..Paradiis.. Mõnus oli istuda ja mõelda ja et kui keegi midagi väge tahab, siis ta ka saab selle, olen selles korduvalt ja korduvalt veendunud :)Igatahes.. Õhtu mingi 11 üllatas Pinho, et lähme välja,, ja teadsin et Piu on ka kusagil väljas, helistasin siis ja nad Luciose Baaris, ja läksime ka sinna.. Dudu oli ka, ja hiljem tuli Mariliis ka.. Huumor on põhiline, ütleks vaid seda.. agas jah.. kell 2 jõudsin ilusti koju...

(..ja seekord see sama sünnipäev.. ja MUITO TIMIDA) :D

21.11.2008-reede
Walaa.. kui hommiku silmad lahti tegin.. polnud enam üllatust,kell oli 7.30 aga sundisin ennast veel magama:D ja ärkasin 10. normsim.. ilge tahtmine oli koristada midgai, aga abiline oli sin, ja ta ju ei luba midgai, aga riiulid suutsin ikka endal veidi korrastada, kuigi seal polnud midagi korrastada. Ainukr sente oli igalepoole kogunenud, j akui need kokku lugesin, siis mingi 8 reaali nendes :D Nice :DOu ja wii.. Emme ostis Eestis mulle uue Digika, et varsti saan ehk pilte ka teile jälle teha.. aga siis tõmban ikka kõhu sisse ikka.. sellega seoses, õhtu olin natuke tubli ka.. tund powejumpi ja tund spinningut, ja avastasin, et kui ikka nii palju magusat sisse ei jära, siis võhma rohkem:D aga capoeirat jälle ei olnud, vaid oli Beira Maril, ehk tänaval, käisin seda ka veidi vaatamas, aga seal oli niii palju inimesi , mingi.. mai oska öeldagi kui palju:D igast erinevatest gruppidest.. aga koju jõudes tekkis räme nälg.. ja siis ema läks õde Nara juurde viima, need kusgaile peole, ja me hakkasime selle sugulase Lorenaga sajaga mugima.. Appi.. mas.. ta bom..elab üle ehk :DÕhtal siis .. Rodrigo oli helistanud 2 korda ja Pinho sõnumi saatnud, a märkasin mingi 2 tundi hiljem neid.. aga siis ei võtnud enam Rodrigo vastu, aga Pinho vastas, et 30 min. Ja välja:D ok, mingi 12 siis tuli järgi, läksime ühe ta sõbra sünnipäevale Beer Hous´e, see on koht,mis reklaamib, et neil on õlut üle maailma seal, sis läksime et noh, Eesti õlut siis ka on? Päris oligi:D.. mage reklaam:Digatahes seal oli jälle pool jalka tiimi kohal.. ja nende treener on inglise keele õpetaja, aga ei julenud minuga algul rääkida, sest arvas, et Eestis räägime ka inglise keelt, kui teada sai, et ei, siis ainult jutustas:D aga ok.. Pärast sealset sünnipäeva läksime ühte restosse, kus Chrisi 2 sõpra olid ja Thiago tuli kaa.. istusime seal ja mingi kell 4 jõudsime koju vist...


(....Ja korra veel see lahe seltskond...)

22.11.2008-laupäev ja DÜÜD :S .. tõesti 4 kuud täis :S Appi, kui kiiresti..
Igatahes umbes 10 ärkasin ülesse ja kohe 5 min pärast Pinho helistas, et lähme Tattoo meistri juurde.. ja siis tunni pärast läksimegi.. ja valisime talle enam vähem Draakoni välja ja panime igast sõjaplaanid paika. Haah .. :D ok:D igatahes:D eem :D Ohh Siis läksime kassitoitu ja liiva poest ostma :D . Deem, miks nad kassile liiva poest ostavad, miks nad rannast ei võta :D aga ok, ja ma nägin nii mega armast Käsna-Kalle plekk karpi, kus kook sees, jumala vaimustusse läksin sellest, aga ok:D siis koju tund aega oli mul kodus aega ja sisi Chris korjas ja 3 tüüpsi korjasid mu peale ja läksime Thiago sünnipäevale. Deem, sellist huumori pidu pole veel olnud, ja näkid arvasid kõik, et ma 23 vi 24 aastane:D okeii :D Siis õde helostas kutsus mnde Pedro sünnipäevale, kuhu Pedro mind kutsus, et õde läks, aga ma ei suutnud sealset huumorit jätta, ja ütlesin et ei lähe, ja olin Thiago sünnipäeval edasi:D Aa Pinho ja 2 tüüpsi käisid vahepeal poes,ja tagasitulle soli Pinhol mulle kingitus, see sama Käsna-Kalle plekist karp koos selle väikse koogiga.. NIII ARMAS!!! :D lihsalt nii crazy olengi Käsna järgi :D siiski mu armastus, haah.. nii siis..Sisi aga helistas õde, et ta läheb nüüd koju Pedro sünnipäevalt ja tal 30 min aega ja sisi Karina sünnipäevale, see 15 aastase sünnipäev, mis osadel on uhkem kui mõni uhke pulmapäev :D algul ta ütles, et me ei lähe sinna, ja olin sellega arvestanud.. siis aga ütlelsin, et palun katsuge tund aega oodata, et katsun ka jõuda.. siis Pinho viis käbe mu koju.. ema ja õde veel polnud, ja kui uksnei jõudsin, DEEM.. Võti on Chrisi kotis, helistaisn Pinhole, et ouu tulge tagasi, ma ei sa tuppa, nee dtulid tagasi.. sisi avastasid, et kott on ju Thiago juures.. siis nad läksid Thiago juurde ja tulid uuesti tagasi võtmega, see kõik võttis umbes pool tundi, ja ma liht itsusin ja ootasin võtit vi ema ja õde, sest Lorena polnud ka kodus, ja tuppa ei saanud, õnneks oli mulmu Käsna kook, ja hakkasin seda sööma:D siis tuli lõpuks õde.. deem, tal polnud ka võtit, ja ema tuli mingi 15 min. Pärast.. igatahes.. lõpuks kui tuppa saime, oli meil 20 min aega.. Vähe jooksmine ei olnud w:D vahepeal saabus minu võti ka, aga mul polnud aega alla järgi minna, ja siis nad jätsid uksehoidja kätte.. Lõpuks saime kiiruga valmis ja hakkasime seiklema, õde ei teadnud kuhu minna, ja tema sõitis, kahekesi läksime, et algul Rodrigo ülesse leida, ja sis ta oli närvis ja kardab sõita autoga, ja siis rääkis Rodrigiga telefoniga nii, et ma pidin tal telefoni kõrva ääres hoidma, ja siis ta suretas auto koguaeg välja ja ohh issand.. pole sõnu:D Lõpuks leidsime Rodrigo, siis seiklesime ringi et leida üks kolmas auto:D kui selle leidsime, otsisime sünnipäeva kohta.. lõpuks õnneks leidsime selle ka.. ja kui läksime, sisi meid oli kutsutud kõiki aga meil polnud kutseid, muidu saab ainult kutsetega sinna.. ja sisi pidime nimed ütlema, kui ütleisn et KERLI.. kirjutati Garly ja kui ütlesin umbes 5x Talkis, siis lõpuks tüüp, et ahh vahet pole, mine sisse;D Pidu oli suped, suur, kena, palju juua ja süüa ja kõike.. sain kaa kingituse :D plätud, millele on kirjutatud Ana Karina 18.11.2008.. ehk sünnipäeva lapse nimi.. Ja seal olid kaks väikest last, kes koguage nutsid, ja kui mind nägid jäid vait, ja kui midgai ütleisn, hakkasid naerma mai ti amiks, aga nii oli. Ja igakord, kui nutma hakkasid, ema tuli minu juurde, ja nad jäid vaid.. ja ühekorra palus, et hoiaksin neid, ja kui nad lõpuks peolt lahkusid,siis hullult tänasid mind, et olin nõus neid natuke hoidma, ja need kaks väikest olid kaksikud, ja sisi nende natuke suurem õde koguaeg kõndis mul järgi ja enne ära minekut kallistas hullult, ja ei taht ära minna, nii armas:D Aga, jah.. Pidu oli hea, tore,super ja hüper.. minu jaoks oli see fantast, mul jäi mõne koha peal suu lahti, ja õde ütles, et ta sugulase oma tuleb arvatavasti veel suurem, eks ole näha:D ja koguaeg käidi ja pildistati ja filmiti.. ja nii palju kaameramehi ja fotograafe oli.. et olek snagu mai tia kus vi millel :D igatahes.. arvan, et Sugulase Renata sünnipäev tuleb veel selline 15 aastase oma, kuhu lähen, rohkem vast ei lähe, sest sõprusringkond mudu on mul 18+ :D 18 -28 on normaalne,mai tia kuidas olen sattunud seltskonda, kus kõik mingi 25 aastased:D aga noh, Pole midagi vastu ka, nad liiga lahedad..Igatahes.. See päev oli hommikust õhtuni liiga huumor ja kiire ja hea.. SUPER!!!Aa.. Siis kuiThiago sünnopäeval olin, kui meil sai kell 7 sai eestis 00.00 ja üritasin helistada Tanelile ja Andresele.. aga mai tia miks ei saanud:S kõik pakkusid oma tel.proovisin kõigiga.. aga ei saanud, siis saatsin sõnumi.. ja Tanel saatis sõnumi vastu, ja ESIMENE sõnum, mis kätte sain, mis Eestist saadetud, teised ke son öelnud, et on saatnud, pole kätte saanud, ma ei tea miks.. Armas!


( .. and everything is OK! )

23.11.2008-pühapäev.. VENNARAASU JA ANDRES- PALJU,PALJU ÕNNE, KALLID OLETE!!
Hommiku ärgates vi nuh jah .. esimene asi mis tegin, helistasin kohe Andresele ja Tanelile, ja mõlemad rääkisid kohe, et Eestis mingi lumetorm.. mul aga PALAAV, ma ei tea, kas olen selle soojaga nii ära harjunud, aga ei suuda küll mingit lumetormi ette kujutada, aga see liivatorm tuli küll kohe meelde, mis helikopter tekitas:DIgatahes.. Andres oli esimene, kes kohe mu hääle järgi ära tundis.. Nii armas, ja huvitav oli see, et just öösse ma nägin teda unes kaa..see unenägu oli liiga haige :D aga ok... Nii Nii hea oli ta häält kuulda ja temaga rääkida.. ta siiski parim.. igatahes.. ja kui Tanelile helistasin, siis tal kohe, et miks raha raiskan ja helistan, et öösse juba saatsin ju sõnumi, aga lihtsalt tahtsin, siiski venna :) Aga jah..aa seda veel, et Chris tahab et me vennad ära vahetaks.. haah:D Aga eii:D Nii siis.. päeval siin ....eu nao sei, porque eu era muito feliz..terve päeva ma lihtsalt naersin ja laulsin jne.. õde küsis, kas olen midagi joonud, ütlesin jaa.. just jõin klaasikese vett :D Ja nõmetsesime ja mõtlesime, et ok lähme poodi ostame shokolaadi, siis aga, et ei, ei saa dieet.. aga lõpuks Pinho kutsus ikkagi jäätist sööma.. ja läksime.. aga WAU.. edusammud, võtsin ainult 1 balli, muideks mu lemmikut piparmündi jäätist shokolaadi tükkidega polnud, ja võtsin mingi uue.. ja see niii heeaa.. ja selline huvitav asi, et nime ei mäleta:D aga igatahes üks mu lemmikute nimekirjas juures:D pärast läksime kaubamajja ta bossile kingitust otsima, aga kõik poed olid kinni juba:D ja siis liht istusime ja rääkisime, ja ma hakkasin ikka veel lambist naerma kahtalen .. :D aa.. ja kaubamajas on suur kuusk, mis on nii hullult ehteid täis, et puud ei ole nähagiii :D mis nad üldse sellest puust sinna panevad.. aga ok:D ja loopisime mingeid kujukesi kividega ija.. eii.. Pinhoga on liiga fun koos olla:D Huumor ühtib, kõik mis meeldib ja mis ei meeldi-ühtib:D me vahel isegi ei pea midagi rääkima, me isegi mõtleme samu asju :D nice:D aga jah.. ma ei saa sellest üle, et miks see aeg nii kiiresti peab minema, aga üks on kindel, mõned tuleviku plaanid on ka paigas meil igatahes:D

24.11.2008-esmaspäev, kallis vv, MYX-PALJU ÕNNE!! Kallistan!
Wauu.. uuel nädalal uue hooga, nimelt ärkasin kell 12, ei olnudgi vara üleval seekord, ja nii kui toast välja asutsin, abiline kohe, mine sööma, mine sööma.. mul on raske ärgates kohe süüa, aga talle ei saa vastu ka öelda midagi:D.. ja pärast söömaaega tunnike.. siis ta tegi mulle puuvilja salatit mingi kreemiga.. megaaa..:D aga selle eest olin õhtul tubli ja käisin tegin Powerjumpi,spinningut ja capoeirat.. capoeira treener oli veidi segi jälle, ja ei imesta kui homme jalad valusad, aga eks ole näha:D .. aa päeval helistasin kallile Myx´ile ka ikka, ja õnnitlesin sünnipäeva puhul.. aa ja homme on see päev, et on jälle kaalumisepäev.. tahan katsuda igal nädalal kaalumas käia, liht, et teada saada, mis saab.. ja kui vahel käin Pinhoga kõndimas, sumbes 2x nädalas:D siis Pinho ütles, kui peaks kas või gramm raskem olema, siis järgminekord jookseme.. ja sellega seoses.. täna peale spinningut, treener kutsus ühte teise ruumi, et tal on mulle midagi:D et tal käis Ema külas ja tõi igast kraami.. ja siis tal oli mulle karbisisse koogitükike pakitud, ja endale kaa.. ja siis sõime seal kahekesi, ja siis andis ühe shokolaadi ja kõrrejoogi ka:D Nii armas.. ja terve aja üks tüüp tegi pilte trennide ajal, ja kõik tahtsid muga pilte teha, sisi ütlesin, et ei saa, pean rattaga sõitma, siis oligi, et mina sõitsin, ja tüübid käisid liht seisid kordamööda mu kõrval, et pilti saada.. haah.. Niice.... ja peale trenni helistasin õele, kas ema vi tema saab koju sõidutada, aga ei, ema oli auto ja sugulasega kusagile kadunud:D niisiis.. jalgsi koju, teebki head ju.. aga mega väsinud olin küll..Et siis.. jäägem homseid kaalu uudiseid kuulma:DTsau..Olge musid! (K):D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

açai on SUPER hea asi ja maracuja mahl on ka nagu ÜLIÜLIÜLIM ! :D ma ei tea, mind küll uniseks ei tee, ma joon iga päev seda mahla :D.