esmaspäev, 1. detsember 2008

25.11-1.12.2008

25.11.2008-teisipäev.
Enne teisipäeva veel sellest, et ...kuidas ma sain unustada öelda, et esmaspäeval trennis, Spinningus, suutsin ühe ratta pedaali ära lõhkuda:D ja kuidagi niiviisi lõin jala ka ära, et alles kodus märkasin, et jalg katki je verine kõik.. ija.. ok, see jalg-see on savi.. aga minu UUED VALGED Nike tenkad ei ole enam üldse valged..vasaku jala oma jumala verega koos.. siis kodus üritaisn käbe pesta, aga läks hullemaks.. aga ok...Teisipäev siis.. mis siis oligi.. Aa.. muidugi, päeval käisin kaalumas:D kartsin minna, sest jalad olid veidi trennist kanged ja raske oli kõndida, tundisn, nagu oleks sada kilo juurde võtnud, aga õnneks -0,65 :D wii.. esimest korda, kui polnud plussis:Dja minu kaalu näidust olenes, kas õhtu jookseme vi kõnnime Pinhoga.. aga tal oli seekord plussis.. nii, et lubasin temal otsustada:D .. seega.. kõndisime ja siis vahepeal natuke jooksime, siis kõndisime, siis natuke jälle jooksime ja lõpus jälle kõndisime.. Fun :D ütles, et ok, hea algus seegi:D Õde sodis õhtu mu jalga, ütles, et teeb tattoo:D võttis siis pastaka ja ei lubanud mul vaadata:D lõpuks kui nägin, oli siis suurelt OLIVER ja liblikaid ja südameid ümber igat moodi joonistatud.. Ise oli mega häppi :D Armas :D


(Päike paistis ju silma..:D )

26.11.2008-kolmapäev-TUULI, PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS!!!
Palju Õnne veelkord Tuulile :P .. Juubeeel.. (vist, kui ma ei eksi ) ;DIgatahes.. Mega tõhus päev :D minu hommik oli, et ärkasin kell 12, siis sõin teistega koos, ehk nende lõuna oli, minu hommik:D sel ajal abiline toimeta smu toas, siis läksin magama:D ärkasin kell 17.00 :D siis asjad tehtud, mis vaja ja trenni.. powerjumpi treenerit ootasime, vaatasime, et ei tule eg atule, lõpuks avastasime, et trenn juba oli peal, mingi näkk tegi, läksime siis sinna poole pealt.. siis Spinning, mega rahvast oli, ja kui meie sinna minemas, polnud enam vabu rattaid (sry, et ühe ära lõhkusin) :D aga, mina ja 3 näkki veel ei saanud rattaid, ja treeneril ka polnud :D ja siis Capoeira..Ühte treenerit ja ühte naljakat tüüpi pole 2 nädalat mingi näinud juba seal.. igatsen neid juba veidi.. nad on liiga funid :DIgatahes.. Capoeiras üks täiega piinas mind,ta ise jumala hea.. agas.. esimest korda nägin teda seal, ja koguaeg kutsus võitlema, ise irvas näkku, eii.. liiga lahedad inimesed:DAga. Koju tulles.. Sry, hüvasti dieet.. Õega mugisime, mugisime ja veelkord mugisime nii.. et aiia.. kui punnis kõht oli, aga koju oli igast kraami tekkinud vahepeal, ja need, et .. sa pead seda proovima, ja seda ja seda kaa jne.. ja siis oligi tulemus käes.. Ok, pärast seda mõtlesin, et ülejäänud nädala nälgin, vi pole toitu vaja.. sest tõesti, tunne oli, et kõht RE-BE-NEEB... Aa.. ja siis ema ja õde närvitsesid siin omavahel, mingi võtme pärast..:D ja ema läks nii närvi, et pisar oli silmas..oh jah.. ja tänu sellele võis arvata, et õde ei saa muga neljapäeval Orbitasse tulla,.. aga noh, küll enne minekut hakkab õde nutma, ja siis emal hakkab hale ja laseb.. jne.. selline Ladina-Ameerika seebiooper siin vahepeal käibki :D

(Jalutuskäik palli mängima, mis seal taga lendab :D )

27.11.2008-neljapäev
Terve päev olin ma sõna otses mõttes HULL:D ainult naeraks ja lõõritaks..jubee:D Igatahes.. päeval sain postkontoris käidud ja kindlustuse paberid saadetud.. Tüüp on sõber juba, kes seal töötab:D tegi hinnaalandust ja mäletab nime kaa:D Igatahes.. õhtu läksime Orbitali.. Ema ei tahtnud õde lubada, aga suutsin ta ära rääkida, ütlesime, et üks sünnipäev, tegelt oli lihtsalt pidu.. Ja.. Õde lubas et läheb hommikul siiski kella 8.ks kooli:D niisis...aa..ja tahtsime tasuta sisse saada.. aga jäime 2 minutit hiljaks, saate aru 2 MINUTIT:D Närvi ajas.. õde oli jumala vihane, ja ma ei suutnud ikka veel naeru pidama saada:D Igatahes, seal oli veel palju rahvast keda tean, tiimi sõbrad ja teisigi tuttavaid.. ja 2 tüüpi must jumala vaimustuses, et EESTIST :D Ise nad olid Ameerikas vahetusõpilased, ja siis andsid oma numbrid, et kui midagi vaja vi abi, vi liht välja minna.. sest nemad on selle kõik juba läbi elanud jne.. hullult abivalmis olid.. igatahes.. Super lahe õhtu oli jälle ja kell 5 hommiku saime koju.. Aga ühte ütlen, miks peab nii olema, et kellegiga natuke aega suhtlenn ja siis saan teate netis vi ots enäkku, et ou, ma armastan sind.. Cammoon tüübid, saage üle ja ostke elu endale:D Wii:D...:D

28.11.2008-reede
Hommiku ärgates leidsin, et õde ikkagi kodus ja ei läinud kooli:D haah, ema olevat veidi närvis olnud, aga noh, pole hullu:D igatahes..päeval käisid vanaema 2 õde külas ja gaash.. ma pean vist totaalselt vee peale üle minema ainult:D abiline tegi 2 kooki, mega head, ja üks sai õhtuks otsa juba:D Hehh:D ja päev otsa koguaeg mugisin:D ja veidi magasin õhtapoolikul ja kui ärkasin, tuli õde just muusikaklassist ja ütles, et 20 min ja lähme sugulase mingile lõpetamise üritusele.. mis hakkas juba kell 7 aga läksime mingi 9.. terve aeg oli räme padjakas ikka peas:D ja siis üks klass seal sai teada, et ma Eestist ja siis tegid ühispilte seal, ja palusid mul ka pildile minna.. haah.. imelik, aga ok, läksin, svai, et nende klassi pilt ju:D agas jah,, tuttavaid ikka tuleb ja tuleb juurde.. ja siis muidugi pean ära mainima, et seal ka jagati süüa ja juua.. ja pärast läksime muiudgi õega veel jäätist ka sööma:D Je.e.. MEIE OLEMEGI PARIMAD!:DAga see lõpetamis teema oli kah selline.. et jah, Eesti lõpetamised parenad :DAgas.. ühte panin jälle tähele.. et...Brasiilia inimesed.. nende hellusest hakkan küll puudust tundma..Hiljem kodus plaanisime filmi õhtut.. hakkasime ühte õudukat vaatama õe ja emaga.. film ise oli Jaapani keeles ja subtiitrid portugali keeles, super.. aga film oli hea.. ema ja õde läksid juba enne poolt filmi magama ära. Ma aga suutsin peale seda filmi veel 2 komöödiat vaadata.. et magama sain vist mingi 5 vi 5 aeg..


(.. and i´m still MUITO TIMIDA:D.. )

29.11.2008-laupäev. RANDO,mu sõber..PALJU ÕNNE!!!
Hommiku siis Pinho tegi äratust ja läksime tattoo tüübi juurde.. ja.. talle(meile) ei meeldinud see joonistus, mis tüüp tegi, ja valisime uue ja suurema ja ilusama.. loodame, et se jääb, see on võima:DPärast seda olime niisama seal veel ja siis koju..Õhta läksin õe muusikakooli kontserdile, mis sry, aga oli MEGA IGAV :D jubee.. agas ok.. see selleks, oli mis oli.. aga.. hiljem tuli veel kutseid välja erinevatessekohtadesse, aga olin juba esimese vastu võtnud, siis teised lükkasin tagasi.. Et läksime Pinho, Tiago ja Guilhermega välja. Ühte Baari, kus juba osad tuttavad ees jälle.. Mariliis helistas, et kas ta võib ka tulla, ja võtsime tema kah peale siis.. Sealt läksime edasi Järgmisesse baari, kus olid ees kõik Neto,Bill,Hernando jne...Lihtsalt nii palju tuttavaid igal pool..aga tore,tore,tore on igalpool..! Vapustav!Aa.. ja panime paike, et kõike me lähme järgmine päev randa.

(Kerli küüned on pikemad, Mariliisi omad lühemad:D )

30.11.2008-pühapäev
Hommiku jälle Pinho tegi äratust ja üldse ei tahtbnud ärgata.. seadsin ennast valmis ja suutsin uusti magama jääda, ja ta suutis uue äratuse teha:D (pinho on nagu mu äratuskell:D) ja Randa.. Mariliis ja Tiago ka ja seal ootasid meid juba mõningad.. pärast sealset randa järgmisesse, et näha Billi,Netot,Karinat jne.. Ja sõima acaid jälle.. ja siis aa..Mariliisil varastati tel ära autost, ja mul läks mingi 50 reaali, ja siis üks tel läks veel ühel tüübil ja raha veidi..Hästi elame vi mis:D igatahes.. Õhu läksime lennujaama..Chrisi ära saatma. Sate aru, terve päev olin üli häppi.. ja siis seal olin vait kui sukk ja omades mõtetes.. ja kui kõik küsisid, mis viga, siis mul oli, nagu, et näen kõiki nugrutsemas.. ja mõtlen.. et ükspäev pean ka mina siia tulema, et lahkuda.. suht masendav oli mõelda.. juba nüüd oli masendav mõelda.. mis siis.. deem, ok ei taha sellele mõeldagi.. igatahes mingi kell pool 10 olime seal ja 12 läks tal lennuk.. ja .. hiljem käisime veel söömas ja Mini cooperit otsimas, aga ei leidnud:D ja koju jõudes olin mega väsinud päevast...
Aa.. see ka veel, et üks tüüps kirjutas mulle laulu:D ja .. ja väiksed ladina draamad siin kuttide vahel.. mul tõesti, et ostke elu endale..:D


(Kas nüüd usute, et paksem, ma üritan kõhtu siin pildil sees hoida:D )

1.12.2008-esmaspäev. Ilusat jõuluaega teilegi, meil see juba ammu peal:D
Jah, pühapäevast olin väsinud ja magasin poole 1-ni.. Aa.. Nara tuli ka pühapäev siia, ja oli ka öösse ja järgmine päev.. igatahees.. plaanid järgmised, et varakult trenni ja niisama mõnus olla. Homme kaalumispäev, APPII.. lisakilod on raudselt jubee:D
Ja täna Mariliisi vanemad siia, ja saan oma fotoka täna vi homme, ja san jälle pilte tehaa :P
Supeer...
agas ok, olge mõnusad ja rõõmsad ;)Tsäüü.. kirjutagem ja joonistagem:D

Kommentaare ei ole: