pühapäev, 14. detsember 2008

8-14.12,2008.

8.12.2008-esmaspäev
Nagu eelmises postituses sain juba ära mainitud, siis 15.15 äratas abiline ülesse küsimusega, et kas kõik on ikka korras, et kell juba 3:Dja muidugi ajas ta mind kohe sööma,, sest tema enne ei söö, kui kõik teised on ära söönud, siis kutsusin teda endaga sööma, ag ata ei tulnud:D igatahes..
õhtal ilusti trenni ja koju ja.. Aa.. ja enne trenni Matthias helistas, see üks neist kolmest sakslasest, kes sama smajas elab.. ja kutsus randa järgmiseks päevaks..ja olin nõus..aa. ja muideks öösse.. mingi kahe paiku ärkasin ülesse, sest räme isu oli midgai näksata, kui toats väljusin väljus õde ka just, sest tahtis ka midgai süüa.. jõudsime kööki ja mõlemad ühe apelsini vütta, kui tuli sugulane, ja tahtis ka miskit.. ag atema tahtis shokolaadi:D siis ütlesin naljaga, et lähme poodi, aga nemad võtsid ideest kinni ja läksimegi poodi.. Ja .. ei viitsinud pidzaamasid ära vahetada, ja läksime nendega.. aga kuna minu pidzaama liiga selline.. nö. Paljastav :D siis ma ei hakanud sellega minema.. panin siis ühed shotrsid ja õde andis enda pildiga suure t-särgi, tal endal oli kaa see sama.. läksime siis poodi ja tegime pilte (sugulase digikaga, loodan ka need endale saada).. ja lihtsalt..olime lahedad.. mitte, et kõik meid imelikult ei vaadanud, aga noh, pole hullu.. sest me olemegi kõige lahedamad!:D Wiii :D

(Niisama Marketis tõmblemas-otse voodist tulnud:D)

( See pilt pole küll parim, aga see on Spinning, ja natuke näete, milline on vaade, kui trenni teen) :D

9.12.2008-teisipäev.
Hommikul siis ilusti äratus ja valmis ja valmis randa minema Matthiasega..aga enne seda tuli mingi naine meile.. probleem oli selles, et kõik see remont ja asjad ja mööbel, mis siia pandud on, igapool mingid vead ja jamad.. ja siis ema oli jumala närvis ja karjus sellele naisele näkku, et ta kompanii on nii sitta tööd teinud :D ja kõige suurema karjumise ajal oli uksekell ja tuli Matthias, ema jäi kohe vait.. niikaua kui ma siin ennast veel 5min. Valmis panin ja välja läksin, rääksid nad normilt, aga nii, kui uksest välja saime lifti juurde, siis kuulsime, et hakka själle kräuskamine pihta:Dniisiis..algul plaanisime bussiga randa minna.. aga igats bussid tulid, ag aõiget ei tulnud.. siis võtsime siiski Takso ja läksime sellega.. Rannas liht.. päikest ja ujuma ja niisama juttu ajada.. ja tüüp oli üllatavalt normaalne.. mitte nagu Brasiilia inimene, :D /Daa.. loogish.. ta ju sakslane/ igatahes..:D Mingi kella 3-ni olime rannas, siis koju, sest mõlemal tuli unekas peale.. siis takso jälle ja koju.. hiljem sain teada, et Mariliis oli ka samal ajal vanematega rannas olnud :D Samas Rannas! :D Niisiis, mis veel.. aa.. õhtul oli idee minna Pinhoga jooksma/kõndima, siis aga õde ja sugulane kutsusid ühele peole.. siis mul oli, et ok.. lähennendega.. aga siis helistas Mart (eestlane, kes ostis endale siia Fortalezasse korteri) ja tahtis kokku saada.. aga kuna ma olen nii ammu lubanud, et saam ekokku, aga mul pole aega olnud, siis võtsin otsuseks, et ok, ei lähe peole ka pliksidega.. vaid sain Mardi ja Janega kokku.. käisime jäätist söömas, ja istusime niisama rannas ja rääkisime siinsest elust ja asjadest.. ja siis küsisid mult igast asju jne.. ise ta rääkis palju oma korterist :D ta selline pikkade juustega Rokkarist tüüp.. kellel eestis bänd, ja pani nii tulekut, et bändikaaslased ei teadnud, ise laulja seal.. ja 21 jaanuar lähevad hetkel tagasi, ja siis varsti kohe The Rasmusega tuurile vits. Vi miskit sellist igatahes.. normsid.. tahtsid jälle millagi välja minna muga.. ija siis.. aa lõpuks tahtsid nad Beira Marile minna, siis nägimegi Pinhot ka jooksma,s ja ta liitus meiega. Ja lõpuks kui Mart ja Jane koju läksid, ja ma ka otsustasin koju minna, Siis Pinho ei lubanud mul üksi minna, et liiga ohtlik.. ja saatis mu koju, ja siis kutsus endale ema järgi, ja niikaua, kui ta ema tuli, siis niisama rääkisime juttu.. ja õhtul msn-is Matthias rääkis, et uksehoidja ütles Matthiasele, et mul on siin poiss olemas, et ta peaks ettevaatlik olema, Matthias ütles uksehoidjale, et ei – see oli üks sõber Eestist, tegelt hoopis Pinho.. Aga siin see suhete teema on küll ikka hull :D Aga jah.. see selleks..Aa.. ja kuidas ma selel ära sain unustada.. teisipäev ju kaalumispäev.. ja deem,.. kui ma suutsin enne kahe nädalaga kilo alla saada.. siis nüüd suutsin kilo ja 100g. Nädalaga juurde võtta... deeem.. sünnipäevade maraton tegi vist oma töö:D

(sakslase Matthiasega rannas-pildistaja oli Politseinik) :D

10.12.2008-kolmapäev
Hommiku oli mingi Meega lärm, ja sain aru, et eelmise päeva selel ema ja naise karjumisest oli abi.. mingid töömehed olid siin ja tegid miskit.. ei tahtnud toast välja minna, ja magasin edasi.. siis nad tulid minu tuppa ka midagi vaatama, ema enne tuli pani mulle mingi lina peale.. sisi tüübid käisid vaatama sära, ja väljudes ema võttis jälle lina maha. Tegelt olin üleval, aga tegin, nagu magaks:D hiljem kui toast lahkusin, olid tüübid läinud, aga onu ja tädi olid siin, lõunatasid siin.. ja sisi oli see ubade teema söögiks.. mida ma ei suuda kuidagi süüa, aga onu suutis mu seda natuke sööma panna:D aga palju ei suutnud.. aga sedagi tänu sellele, et seal oli vorsti ja liha ka sees :D igatahes.. Õhtu ilusti jälle trenni.. ja trennis mõtlesin, ett õhtul rohkem ei söö :DAga noh, kaks apelsiini, see pol ju paha ;)

( See on mu 1 powerjumi ja ka 1 spinningu treeneritest...ja nii me ei hüppa tegelikult, ta tahtis liht must pilti teha:D )

11.12.2008-neljapäev
Ärgates kedagi kodus polnud.. ja ärgates oli kõht meeega tühi, ni et käbe paar saia :D enesetunne kohe paranes..:D aa.. ja ma olin Orkutisse pannud, et 11.12 on mu sünnipäev ja okrutis kõik soovisid õnne.. ja kui õde koju tuli, siis küsis, et mis toimub, et kõik sõbrad helistavad talle, ja küsivad, et kas kerlil täna sünnipäev, et mis siis õhtu saab, ja osad tahtsid üllatuspidu korraldada.. õel oli aga, et CALMA.. ei ole mingit sünnipäeva:D Põneev.. Siiski elab ju Seebikamaal :D Ja põnev oli teada, kes teab mu sünnipäeva, kes mitte..:DHiljem läksime sugulasega poodi, et vajalikke asju osta.. ja mina muidugi shampooni ja selliste asjade latis, kui sugulane, näe sa pead seda proovima, ja seda proovima, jne, jne :Dmul et, ei, ma ei tulnud täna midagi magusat ostma, et hügeenitarbeid ja pähkleid, tema, et ok, ma ostan ise siis sulle,, mul , et EIII,, lõpuks ühe väikse kommipaki ja küpsised suutis siiski pähe määrida:DIgatahes.. Õhtul läksime siis Orbita..Metsikult mega oli seekord, seal alati super, aga seekord ületas kõik.. sest kutsusin kah veel rahvast sinna, ja paljud tulid, ja siis oligi nii palju tuttavaid.. ja megaa. Koju tullles aga poole teepeal mõtlesime Pinhoga , et läheks joostes,, läksime siis joostes, aga kuna jalanõud polnud jooksmise jaoks paremad, andsin need Tiagole autosse, ja ta läks õe ja sugulasega edasi autoga.. ja me siis jooksime..:D Iatahes jah.. mingi mis see kell oli, 4 vi 5 jõudsime koju,,,

(Enne Orbita minekut-vasakult:Sugulane Anna,õde Luanna ja Paks Kerli:D )

12.12.2008-reede.
Niisiis.. igatahes hommiku vara olin juba üleval, mingi 8 paiku.. ja täitsa masendaav... ma tean, et ma käisin veel hommikiu poole, mingi lõuna ajal kusgail väljas, aga ma ei mäleta kus, sest tagais tulles oli õde üleval juba, ja tahtsin panka minna, ja käisime pangas.. ja õhtul ilsti trenni.. ja hiljem, mingi 12 aeg läksime kluppi, Mucuripe´sse.. kuigi enne olin juba mega väsinud, siis siiski läksin, sest Mariliis tahtis ka minna, ja siis võtsime tema kaa.. siis olimegi.. meie ja õde ja sugulane.. enne käisime ühes baaris kah veel. Kus olid sõbrad/tuttavad ees, istusime veidi seal ja siis kluppi.. ja jah.. seekord oli väike viga sinna minna, sets olin enne juba mega väsinud, ja seal olles olin suht surm:D pärast käisime veel söömas ja mingi 6 hommiku saime koju..

(Tüdrukud Cowboy´s enne Mucuripe´t-Vasaklut:Mariliis,Mina,õde Luanna,sugulane Anna ja Nara)

13.12.2008-laupäev.
Hommiku kell 8.30 tegi Pinho äratust.. ja saingi magada ainult mingi 2 tundi.. mega.. siis läksime tattoo tüübi juurde.. Pinho Ema ja Isa tulid kaa.. ja siis hiljem ka Tiago.. Esimene tattoo läks umbes 40 min:D ja Pinhol siis mingi 3 tundi.. ja see alles algus:D peab mingi 5 korda vist käima.. siis seal olles ta vanemad tellisid süüa sinna, ja lõunatasime seal.. hiljem käisime Apteegis ja tegu oli ühe teise apteegiga, ja loodan, et selle kaal valetas.. mul oli üle 1kg. Plussis jälle, aga Pinhol oli miinuses.. seega.. me mõlemad arvasime, egt valetab kaal, aga ei te kummale poole.. aga kui õige siis.. mu dieet on parim, seega.. 10 kg. Mul täis :/Igatahes.. tunnike suutsin kodus olla, ja helistasin Mariliisile, ta oli emaga just Beira Maril, ja ma läksin ka.. siis varsti helistas Pinho ja nad olid ka Tiagoga sinna.. ja hiljem läksime nendega Skateparki..seal oli dvõistlused, mingi tund,poolteist umbes olime seal.. ja koju.. tunnike kodus või vähem, ja Pinho helistas, et nad Tiagoga mul maja ees, läksin siis välja.. siis käisime söömas, siis olime veidi Tiago juures, siis Dragon do Mar´il, siis marketis ja selle ees ja siis mingi koju jälle umbes 3-4 paiku...


( Pinho esimesed piinad ) ;D

14.12.2008-pühapäev.
Hommiku tegi seekord äratust Mariliis, et davaii..Skateparki jälle, võistlusi vaatama.. ja poole kõne pealt ütleisn talle lampi telefoni..Sina ja Paabo Rainer... Mariliis ei saanud midagi aru, aga ütleisn, kuna nägin nei djust unes:D suht lamp ju :D Igatahes.. teel skateparki, hakkasid 2 tüüpi muga rääkima, ja nad läksid kah just sinna, nad võistlesid.. ja siis oligi.. et seal olles rääkisime nendega ja olime niisama ja mingi kell 2 läksime koju.. olin niisama lahe ja magasin veidi, sest see nädal vähe magada saadud, ja juuksur oli meil, ei viitsinud nende jutte kuulata.. ja veel tädi ja Nara kaa.. igatahes.. õhtu mingi peale7.t läksime tagasi Skateparki.. ja olime jälle lahedad:D (nagu alati) ja siis.. olime nende samade tüüpsidega koos ja käisime ringi.. ja JEEE.. ma sain Eesti shokolaadi Mariliisilt :D igatahes.. olime võistluste lõpuni.. ja siis saatsime tüüpsid hotelli(ehk minu maja taha) ja sisi tüüpsid saatsid jälle mind koju..mingi pool 3 sain koju umbes.. ja kirjutasin teile blogi.. ja oligi kõik :D Seekord jättsin teile palju asju kirjutamatta, sest ei viitsi, ja pole vaja teada kõike.. näieks, et millega õde hakkama saab jne..:D Nõus? Good!:D Midagi tahtsin veel öelda, aga juba läkski meelest mahaaa..:D et siis.. ok.. Olge musid! Ja ma ei saa ülee.. elu on elulahe siin!!! / aa.. tähtis teade, murdsin 2 küünt nii hullult, et lõikasin kõik küüned maha.. ja need kaks(pöidlad) nii , et murtud osad on seal, kus nahk kinni juu...ja meeega vaalus.. /aa.. ja see ka, et üks tüüp ütles, su riided on nii perfektsed:D, Tsau!:D



( Enne...ja Pärast... mega nõme on olla nüüd:D ja näpud tunduvad mega paksud:D )





Kommentaare ei ole: