reede, 19. detsember 2008

15.12-19.12.2008 Ilusaid Jõule ja paremat uut aastat!

15.12.2008-esmaspäev
Miskit sellist erilist ei olnudki.. hmm.. aa tahtsin minna, et lähen spinning,powerjump, spnning,, aga enne kõht valutas veidi ja viskasn pikali ja ütlesin õele, et ärataks mu kell 16.00 ülesse, et siis jõuan 17.oo-ks trenni,, õde äratas siis 16.00 ja siis 16.10, et ta läheb välja.. aga ma suutsin ikka edasi magada, ja ärkaisn lõpuks hoopis 17.30.. ok spinningusse ei jõudnud:D jooksuga valmis end ja trenni jõudsin siis powerjumpi ja teise spinningusse.. ja wauu.. isegi treener märkas, et ajasin küüned maha.. ja tüp, et MIKS? :D ok.. siis kodu ja pessu ja süüa veidi. Ja nagu ikka.. ja hiljem mingi 23 paiku õde ja sugulane kutsusid pizzat sööma, aga ei läinud,sest olin veidi väsinud, ja jah.. aa.. ja päeval andisn emale 150 reaali.. ja ta käis ostsis piletit ära.. nimelt oleme jõulud vanaema majas-Piripiris.. ja uuel aastal oleme Luis Correia´s-Parnaiba´s... et bussiga sinan ja tagasi.. et.. ma olek svõtnud lennuki, aga nemad eelistasid bussi okeei.. igatahes.. lähme juba reedel..19.. ja tuleme tagasi mingi.. 7 jaanuar.. ulme.. ija siis kohe 8.ndal umbes.. tahame Mariliisiga seiklema minn akahekesi.. sellissesse kohta nagu Aracaju.. see sama kaugel, nagu Eesti ja Saksamaa vahe umbes.. mõtleisme et lennukiga. Et siis sinna ja tagasi 800 reaali.. aga bussiga palju odavam, umbes 170 sinna ja 170 tagasi.. et. Aga mingi ööpäev sõitu.. oleks vast norms:D igatahes.. eks ole näha, mis saama hakkab:D Seega.. olen vist pikaks ajaks tsivilisatsioonist väljas:D

16.12.2008-teisipäev
Päeval polnud msikit- õhta Iguatemi´sse Pinhoga, sest Mariliis tahtis näha ja rääkida.. istusime seal niikaua kuni välja aeti :D.. hiljem sööma ja koju..:DSry, mai viitsi kirjuitada pikalt, sest kiire on:D tsauu:D

17.12.2008-kolmapäev
Hommiku äratust , ehk lõunal:D ja siis söök,jook,pesu ja POODI.. olime mingi 15-23 umbes Kaubamajs vist.. kinke otsimas ja niisama shoppamas.. sain kah siis mõned asjad üle pika aja ja raha laiaks löödud:D õhtul tuli Pinho siia, siis käisime kõik koos väljas ringi sõitmas.. ja lõpuks ostsime sushi ja tulime meile sööma ja peale mida vaatasime niisama mingi hommiku kella 5-ni mingit filmi.. aa.. ja hea oli, et Pinho ka siin sushit oli sööma,sest , et õde tellis mulle ka.. ja pooled olid krevettidega, aga ma ei tohi neid hetkel veel süüa, ma unustasin, ja õnneks ei söönud, muidu oleks söönud..:D Niicee..:DAaa..Jaaa.. Kõik küsivad, kas see minu jalg, või kas tegin siis.. või mida.. JAA:. TEGIN TATTOO!!!!

18.12.2008-neljapäev

Hommiku ärgates lootsin jälle poodi saada, ag aõde ja sugulats polnud kodus.. seega otsustasime Mariliisiga, et lähme jalgsi.. aga selleks ajaks õnneks tuli õde koju ja magas veidike ja äratasin üles, ja ta viis meid poodi.. siis seiklesime seal, ja sain emale kingi.. hiljem õde helistas, et ta ei saa järgi tulla, et pani auto uksed lukku aga võtmed autos ( mida ta teeb muideks koguae) aga lõpuks sai siiski järgi tulla.. siis kodus valma ja Pinho tuli siia ja läksime kõik koso Orbitali, kus olin seekord veidi teistsugune.. ja istusin enamuse ajast.. vb selel pärats, et Yfu paneb näkku, et me ei saagi vist Mariliisiga reisima minna, ainult, kui lennukiga, aga see on mega kallis.. ja bussiga ei saa ainult selle pärast minna, et sõit kestab 20 tundi:S oleks 16 oleks ok, ja saaks minna.. ja ok saaks nii, et läheks kusagile poole peale ja oleks öösse seal, ja sisi järgmine päev edasi.. see oleks ok Yfule aga samas jälle EI, sest me ei tohi üksi hotellis ööbida.. WTF.. mis mõttes.. see on ainult 4 tundi see bussiga sõitu,, kuidas nad aru ei saa, et mis vahet seal enam see 4 tundi ees või taga:S meie ju oleme need, kes seal bussis peavad istuma, mitte nemadS: idioodid!!! Sry.. aga liht selline teema ajab närvi.. et nad teevad kõik, et liht minna ei saaks.. ja kas tõesti ei saa sellepärast ka minna õe ja sugulase ja sõpradega reisima, sest nad tahavad ka kusgaile minna, ja see sõit ka üle 20 tunni.. ja kedagi pole kes 21 täis. Ja selle pärast ei saa.. Haige.. Kõik räägivad, et tahame, et teil oleks maailma parim aasta, ja siis ise ei lase kusagile mujale..:S Ja probleemid sellega ka, et nüüd reedel lähen õega reisima.. tegelt terve suguvõsaga,. Aga ema juba seal.. probleem,et vaja ühte paberit, kuhu vaja ema allkirja, aga ema juba reisima,s ja ei saa ju siis anda.. ja pm oli nii, et telefonis pere ütles Yfule, et okei siis.. Kerli veedab jõulud ja uus aasta üksinda kodus:S Haigee.. aga ikkagi lähen.. mind ei huvita kah enam mis neist paberitest saab:S Igatahes.. Orbitalist läksime öösse veel sööma.. ja siis koju.. kell 6 sain vist koju.. ja kell 7 magama.. Nice..Ja osade sõpradega kallistasin, et ok, kuu aega ei näe, et näeme järgmine aasta..Siis oli et Pisaar. Ja mõtlesime.. et mis siis saab, kui juuni/juuli kätte tuleb, ja päris lahkumine.. JUBE. Me ei näe ainult kas 20 või 37 päeva, ja juba kahju ja igatsus peael, masendaav!aa.. Ja Enne välja minekut Jättis Pinho siia paar kinki ka.. aga ma pol eveel avanud. Ja jättis kingi isegi mu emale siia.. armas:D

19.12.2008-reede
Hommikul 10 paiku tuli Mariliis toa uksest sisse.. ja tegi äratust.. rääkisime niisama, ja läksime kaaluma. Jubee.. Temal oli miinustes, minul plussis.. et siis terve selel vahetusaasta jooksul hetkel +10,7 Jubeee..Igatahes..mõtleisn, et äki suudan seal vanaema juures olles 20 päeva.., dieeti pidada veidi,, sest seal niiii palav, hullem kui sin, ja seal pole mingit tuult kah.. igatahes.. koju tulles leidsin oma toast Mariliisi poolt mulle jõulukingi.. mai tia kas ma olin ennem alle snii unine, või.. tõesti . mai tia, aga ennem ei näinud seda.. Igatahes avasin, ja MARILIIS sa oled HULL, ja palun, OSTA ELU!! Samad ideed ka ikka ei oleks juu!!!Igatahes.. sain ühe meeeggaaaa armsa-nunnu-roosa pildiraami, kus meie pilt peal.. magnetitega teema. Mille leidsin poest kui käisime, ja armusin sellesse.. ja Mariliis, et oh, mul oleks ka seda vaja., j aostis ära, ja kinkis mulle.. Armastan sedaa! Ja ROOSA.. (mai tia miks viimasel ajal roosat ja kollast fännan:D ) igatahes, mega lahe KAART.. mida lugedes tuli pisar silma.. ja üks sõrmus, milline tal endal kaa on.. ja üks joogipudel, millega oma teema veel(ei viitsi lahti seletada) ja EESTI NÄTSU;KOMMI;SHOKOLAADI;KÜÜSLAAUGULEIBU...JA PIPARKOOKEEEE!!! :D
Mariliis on BEST! AHVIKE!!!
JA ME SIISKI VIST LÄHEME MARILIISIGA SEIKLEMA:: aga LENNUKIGA..

Aga me lähme hoopis 9 ja tuleme vist 22..
Aga.. MAi tia. kui palju ja kas üldse vahepeal netti satun.. et kui jah, annan märku. kui ei.. siis ei anna..
Et.. teile aga. olge ikak tublid.. /Esimesed jõulud ja aasta, kui pole eestlastega.. Mariliisi nägin ka see aasta viimast korda..Miss ya..!!!

Ilusaid Jõule ja Head Uuta Aastat!!!