esmaspäev, 17. november 2008

10.11-17.11 / Algab korralikuks hakkamine koos vaheajaga!!!


10.11.2008-esmaspäev
Tere ...hakkab siis jälle üks jutt pihta...mul on tunne, et esmaspäevast ma juba rääkisin teile suht väheke...Et klass arvab, et ma abielus ja rase.. ja üks klassiõde vaatas tantsuvideosid netis, ja siis küsis koolis.. heii.. kas sa tantsisid siis ka, kui sa last kandsid?:DAga et siis ok.. jah...


11.11.2008-teisipäev, PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS TAIRI!!!
Et siis.. Ei käinud koolis..et pidasin Tairi sünnipäeva kodus magades :D Tegelt, kuna eelmine päev oli ikka veidi natuke nadi olla.. siis ütleisn emale et olen vist veidi haige, ja et ma ei pea kooli minema, et nagunii ei tee seal midagi, ja tema muidugi, ole kodus.. ja tõi mulle igast vitamiine jälle:D Õhtul aga ütlesin õele, et millalgi võiks ostlema minna, et mul jalanõusi vaja.. ja see, et tahad kohe minan w?:D Mul et.. ei.. ei pea..liht, et mõnipäev.. tema aga .. eieii.. lähme kohe, et ta saab ju nüüd sõita..ema algul ütle stalel. Hull oled, nii hilja minna.. siis tuli meelde.. aa võite minna küll, sa saad ju ise sõita, et ta ei pea tulema..:D Parim oli see, et õde ütles, ma olen eluaeg siin elanud, aga ma ei tea, kuidas sinna minna.. parim oli aga see, et ma teadsin juba isegi:D Mindud saime.. tagasi saime ka tuldud, ja nalja sai ka palju:D aa.. ja jalanõusi ostses.. tuli välja, et krediitkaart ei tööta:D ja siis sain sain varsti teada Eesti pangats, et jah, magnetribaga midgai viga.. Häästi..Nii.. mis siis veel.. aa.. tegime Eesti emaga väikse Diili.. et uuest nädalast hakkame mõlemad korralikkudeks.. sest ta ütles ka mulle, et vaatas mu pilte, et olen jah suuremaks läinud.. Täänks maam :D aga jah.. ei suuda suud kinni hoida, et mitte süüa :DAa.. õhtu näitasin veel emale ja õele liikumispeo DVD-d kaa.. tüübid olid mega häpid :D ja siis suutsid ka üllatada, et jah.. oled jah pisike siin :D Täänks veelkord:D


(Nemad siis minu Paint ball´i tiim) :D

12.11.2008-kolmapäev
Hommikul klassi astudes, panin kohe tähele, et klassis üks uus nägu, ja et ise mõtlesin nagu, et mi smõttes 2 nädalat enne kooliaasta lõppu keegi uus või.. tegelikult Fabio, kes enne minu tulekut just lahkus, läks Kanadasse vahetusõpilaseks ja jalgpalli mängima.. aga tagasi, sest murdis jala.. ja uuel aastal vist läheb uuetsi tagasi..aa.. Ija vaheaeg hakkab 22 aga mul vist 18 :D wii.. sest viimane nädal teevad igast teste.. ja ma ei pea tegema neid.. nagu eksamid neil.. ja siis saabgi kool varem läbi ja SUVEVAHEAG!!! :D ja samal ajal HÄID JÕULE! Õde peab vist vapsee kuu aega kauem koolis käima:Daa..ja klassis meil üks poiss Marcelo.. tal on väiksed problmeeid, et väiksed psüühhika häired vi miskit..igatahes.. küsis ta mult, kas ma temaga jalutama ja paadiga sõitma ei taha minna:D ja eelmine nädal küsis klassiõelt, et kas ta temaga abielluda ei taha jne..Põnev elu.. seebiooper :DIgatahes.. Aa.. Garis liitus ka meie Diiliga, mis emmega tegime.. et.. korralikud ja kilod hakkavad kaduma.. Haah.. ütleisn õele, et järgmisest nädalast, kui näeb mind midgai magusat söömas, et võtaks käest ära, ta oli nõus.. j aõtles.. kui see võistlus, siis sa võidad selle.. jippii-jee :DAa.. Õhtul, Capoeiras.. treener tuli ju küsis, kas mul orkut on :D siis küsis paberi ja pliiatsi, ja et kuidas mu nimi ikka õigesti kirjutatakse:D ja üleüldse capoeiras kõik kaitsesid ja muretsesid mu pärast.. ikka selle tõttu, et eelmine nädal selel jalaga kõhtu sain.. armas :)Mitte, et armas, et jalaga sain, vaid, et hoolivad :D

13.11.2008-neljapäev.
Klassivenda polnud koolis, kellega koos ta isaga koju saan muidu, siis jalutasingi üksi vaikselt muusikat kuulates koju.. mega palaav :D aga mõnus samas:D ja siinsed tänavad ja kõik pisiasjad.. ikka hoopis teine, kui Eestis.. igats mõtteid tuleb pähe siin ringi käies.. liht.. ok.. pole sõnu, teate isegi.. igatahes..Õhtuks tuli palju kutseid.. Piu, Pinho ja Neto.. kõik kutsusid välja.. ja õde kutsus krabisid sööma, nad läksid emaga.. aga ma ei tahtnud.. seega olin kodus.. ja poistega ka välja ei läinud.. sest kõik mõtlesi dnii kaua, kuhu minna, ja lõpuks ma ütlesin, et ok.. head öööd.. tsau :D /edusammud, mis, et ei läinud krabisid sööma.. aga liht polnud isu neid taguda tol päeval :D

14.11.2008-reede.. PARABENS CANDIDO!
Nimelt, siis sellel samal klassivennal, kellega autoga koju muidu saan koolist.. tal oli sünnipäev.. ja lõunapausi ajal tegime tall eväiks eõllatuspeo siis.. väiksed hamburgerid, ja pirukad, ja maiustused, ja joogid ja koogid ja pildistamist palju jälle jne.. Lõbus oli:DMis kõige armsam.. tegime väikse diili.. tal on muidu prillid.. siis üks klassiõde küsis, kas ta võib proovida.. hoidis veidi oma käes.. siis teine klassiõde läks pakkus talle kooki.. suure pehme tüki.. ja klassivend läks Candido seljataha.. ja 1-2-3.. ja oligi kõik see kook tal näos kinni.. ja kui juba siis juba.. pidid kõik talle veidi kooki näkku sokutama:D lõpuksoli ta ise ükskook.. ja siis krõpsud sinna peale veel.. ja Nämma.. Lõbus oli:D kõikta riided ja juuksed.. ja kõik kõik olid kooki täis.. is eoli vähemalt ta ka rahul..:DViimasetunni ajal aga sain mingihullu pataka dokumente.. mille pean esmaspäevaks ära täitma.. need selle jaoks, et järgmine aasta ka ikka siin koolis tahan edasi õppida:DAa.. õhta Ameerika jalgpalli vaatama, enne magasin tunnike ja mingid tüübid liht helistasid koguaeg..rääkisid portugali keeles. Ma ütlesin küll, et ei saa aru ja ei räägi portugali keelt.. aga nad vist ei saanud kah portugali keelest aru..ja ei lõpetanud ära.. terve õhtu helistasid.. igatahes..Chris korjas mu peale.. tal on see mega lahe valge selline vana aegne maantemuhk vi asi.. jumala äge.. täiega meeldivad sellised.. ja mis parim.. wauu.. elektriaknad olid sellel.. ja makk oli ka sees:D paljud ei taha isin autodesse makke panna, sest kardetakse, et varastatakse ära...niisiis..Mäng oli super.. elus esimest korda siiski Ameerika jalgpalli vaatamas :D vaadatagi oli valus:D aga mõnus:D muideks, seis jäi 57:7 MEIE võitsime:D Vastased olid haledaad:D 2 tk murdsid jalaluud ja mei etiimist üks rangluu vi mis asi see õla juures on.. ja paremakäeline on ja paremkäsi oli ja järgmine nädal peab koolis teste kirjutama.. agas ok..aga liht nii haledalt saidki lutti.. ja mi sveel.. et mina arvasin, et mingit piletit pole, sest läksime lihtsalt sisse.. aga tegelikult sain seal teada, et tavaliselt on piletiks 2 kg toitu :S Kahtlane.. aga värava juures tavaliselt mingi tüüp, kellele peab sis andma 2 kg süüa.. aga seekord ei olnud kedagi.. ja kõigil olid mängu vaadates 2 kilost riisipakki kõrval.. See oli küll imelik:D agas ok.. Mingi 10 poo 11 sai vist mäng läbi. Siis koju ja pesus, ja ootasin mil Chris ja Pinho ka kodus toimetatud saavad.. ja siis 12 Pinho korjas mu peale ja siis korjasime Chrisi peale.. ja läksime Fafile.. olen vist enne ka sellest tänavast rääkinud, et koht, kus hästipalju kohti koos ja igast erinevat muusikat jne.. olime siis seal, niisama istusime, ja siis 10 kutti tiimist tulid veel.. ja niisama tegime kuni kella 4ni huumorit seal.. Jee.. Mulle kingiti shokolaad.. ja siis üks naine käis seal ringi ja müüs lilli.. ja siis mulle kingiti üks roos kaa, millel oli silt küljes: Gata...nao sou esta rosa, mas estou em suas maos... mis siis tähendab, et.. Kassike.. ma ei ole see roos, aga ma olen sinu kätes... Ok :D



(Nüüdsest Minu tiim kaa! :D )



15.11.2008-laupäev.
Lihtsalt selline lebotamine oli.. lõuna ajal õde tuli minu tuppa. Küsis, kas tahan lõunatada, ütlesin, et ei.. sest ei viitsi liigutada:D ja varsti õde tuli, tõi söögi mulle tuppa.. sama oli õhtu mingi 6 aeg, vaatasin telekat, õde ütles, et tahab süüa midagi, kas tahan ka, ütleisn, et ei viitsi:D.... ja ta ütles, pole hullu, et ta teeb mulle ka sssanduiscchiii.. sest eile ta taldriku puhtaks pesin.. ja siis tegigi:D ei no.. selline teenindus.. ja katsu sa siis uuest nädalast tubliks ja korralikuks hakata eks.. sõime õe ja emaga muideks korraga suure Eesti shokolaadi ka ära.. et siiski see nädal ju veel võib :D ja siis nii, nagu viimased paar nädalat, nii ka täna terve päev kõik, et ouu.. palun tule Offspringi showle.. jne.. aga sry, pole sellest eriti vaimustuses.. ja kui süüagi ei viitsinud, mis siis peole minekust rääkida.. ema kutsus shoppama kaa.. aga ei viitsinud.. :D liht.. võimas logelemise päev.. liht terve päev teleka ees...Aa..ja rääkisin Villiga.. ja nii armas oli kuulda, ta vastas.. et just loen su blogi.. et iga nädalavahetuse rutiine tegevus kusgailt koju tulles.. Armas, et ikka kursis ollakse.. ütlesin, et Eestisse tulles pean vist ätkama, muidu tal nädalavahetuste ööd igavad :D

16.11.2008-pühapäev
Laupäevane lebotamine vist mõjus.. esiteks läks uni hommikul pool 7 ära.. sisi vaevu suutsin kella 9.ni voodis lebotada ja siis siiski püsti..Siis kohe kõik siinsed inimesed ka imestasid, et mina ja üleva kui netti jõudsin, ja hakati ajama et RANDAAA... aga vaatasin oma selga peegliost ja otsustaisn, et mitte veel.. siis aga ema helistas ja kutsus ühele barbecue´le.. ta sõbranna sünnipäevale.. läksimegi.. noh ma arvan, et te juba aimate, et mainin, et süüa oli palju ja kõike head ja paremat.. aga HOMME, ehk ESMASPÄEV.. on see päev, kus oo jaa.. hakkame tubliks:D aga jah.. ma parem ei hakak sellest sünnipäevast rääkima, ja et mis mina ja üks teenija korda saatsime:D liht leidsime ühe koogi ja.. jah.. pidu oli tore :D siinne ema jäi veidi purjakile:D Ja närvi ajas et üks naine koguaeg ajas, et venemaa ja venemaa.. GAASH.. EI OLE VENEMAA!!! Ja et Räägime Eestis ikka Vene keelt jne :S NAO!!!Igatahes.. peale sünnipäeva sain paar tunnikest kodus olla, ja siis Ameerika Jalgpalli tiim (edasi kasutan liht sõna tiim) kutsusid oma võitu tähistama.. Kõigepealt käisime Tiagol külas, kes rangluu murdis, et vaadata kuidas tal on.. tunnike olime seal, ja sis pizza restorani ja WAUU.. mul oli sünnipäevats kõht nii täis, et ma tõesti ei tahtnud süüa seal, kuigi kõik tasuta oli meile.. aga tõetsi ei , wau eks:D aga jah, saate aru, siin nad ei taha kätega pizzat süüa, ja noh.. neile meeldib, aga tavaliselt ei sööda, ja kui süüakse, siis pannakse ühed kilekindad kätte:D ja see oli nii naljakas,kui ettekandjad käisid ringi ja küsisid kes mis pizzat tahavad, ja siis kui keegi miskit tahtis, siis ulatas käe, ja pizza pandi käe peale.. haige süsteem, ja see ajas naerma, ütleisn neile, et Eestis mul ema kasutab selliseid kindaid juuksuris, kui juukseid värvib, aga pizza söömisel küll mitte:Daga jah.. mis meid oli seal, mingi 30-40 inimest käis läbi vist.. ja kõik näitasid oma sinikaid ja arme, mis nad mängust saanud olid,osad olid ikka pääris jubedad, aga noh, järgminekord jälle:D

17.11.2008- MINU VIIMANE KOOLIPÄEV SEL ÕPPEAASTAL.
Jah, ja kuidas see kõik siis algas, see viimane koolipäev, et kooli hilinesime mingi 30 min. Sest magasime sisse kõik:D Koolis iseenesest oli viimane päev liiga lõbus, et isegi veidi kahju, et siin mõneks kuuks vabaks sain :Daga teised lõpetavad nädal aega hiljem kooli, sest peavad teste tegema,et saaksid järgmisesse klassi edasi.. nagu examid.. igapäev nädal aega järjest.. haige. Aa , ja nad arvasid, et ma järgmine aasta ei ole nendega koos samas klassis, kui aga ütlesin, et olen, olid mega õnnes. Sellist kontserdit tegime seal, et anna olla, ei viitsi seletama hakata :DPeale kooli, ootasime Candidoga ta isa, ja ema tõi mulle kooli võtme, ja ise läksid abilisega poodi, sest ma ei võtnud võtit kaasa, aga ikkagi nad jõudsid enne koju:DJA mis veel..Ja Uus nädal ju ja mu lubadus, et hakkan korralikuks, aga kardan, et see saab raske olema.. mõelge ise.. kas need 3 sõna sobivad omavahel kokku : SUVEVAHEAEG...JÕULUD...DIEET” . Ja vastus on.. EI!!Aga katsun tubli olla(vähemalt natukenegi:D ) Eks näis mis tulemus on..Pean kaalumas ka käima.. ehk jõuan täna veel, aga praegu otsustasin blogi ära kirjutada, mitte kaaluma minna, sest lõpetasin just lõunatamise:D aga ehk enne trenni jõuab..TSAUU.. ja ilusat SUVEvaheaega mulle:D

Kommentaare ei ole: