esmaspäev, 10. november 2008

3-10.11.2008.. tõsised jõulud on! :D


( Pühapäevane show)
3.11.2008-esmaspäev
Jah, oli küll öösse valus magada, turja pärast.. ainult kõhuli, aga polnud probleemi, sest armastangi kõhuli magada.. aga külili kaa ei saanud:D Igatahes. Kool minnes, kõik kohe naersid näkku, et ma näost nii, nii, NII punane olen, ja mu nina veel eriti.. aga kõik ütlesid, et olen nii armas ja ilus :D Sest siin on see, et kui päikest saad ja nöost roosa, siis oled mega ilus:D ise aga ei tahtnud küll peeglisse vaadata, suht jube:D Aga neile meeldis, ja kui siin Braiilias sul bikiini randid, siis oled mega moes :D näitasin oma rante, kõigil olid suud ammuli:D ja ütlesid, et kui eestisse tagasi lähen, olen neeger:D Päris olengi :DSuht valus ikka oli riideidki seljas hoida:D koju tulles otsustasin, et lähen powerjumpi, aga capoeirasse ei lähe, aga ei läinud kumassegi, sest proovisin kodus venitada ja asja, ei aitäh, valus:D Seega veetsin aega kodus maiustades ja papagoiga mängides:DKui ema järgi tuli, siis näitasin talle klassiõde Rosat ja klassivenda Candidot, et seletasin, et Rosa elab samal tänaval ja Candido kõrval tänaval, siis küsis, et miks nad meiega siis koju ei tulnud, ma , et noh.. Candido isa viib nad igapäev koju, ema oli hüper õnnelik, et kas siis mina saan ka ehk nendega koolist koju hakata tulema, et ema ei pea järgi tulema siis, ütleisn, et ikka saab jah.. ( Candido isal see mega, super,hüper kiirendaja, punane puggy vi asi , mai oska seda kirjutada :D )Diil koos, ema ei pidanud teisip. Järgi tulema:D

(Väikelaste rannastiil) :D

( ...ja sellised südamekesed tulid taevasse)

4.11.2008-teisipäev
Natuke oli ikka veel valus magada.. selili ei saanud, aga peale kooli magasin pool tunnikest, siis sai veidi selili ka, aga pöörata valus:DKoolis 1 plika ja 1 kutt tantsisid lõuna ajal.. ma ei tea miks, agas muusika oli kohale veetud ja liht tantsisid.. ja mega head olid.. Megaid asju tegid.. Head olid! :D Igatahes. Tunnid läbi, helistas Candido ema Candidole, et ta isa ei sa ajärgi tulla, et ta reisimas, et peab jalgsi minema, siis läksimegi kolmekesi jalgsi.. kuigi palav oli ja kõht tühi oli, siis siiski meeldis jalgsi minna, ja huumorit sai muidugi lõputult.. ja kui õhtu emale ütleisn,et täna jalgsi tulin, siis sellel oli, et Appi.. oleks võinu dju helistada vi midagi..mul oli, et suur asi, mulle meeldib vahel jalgsi käia, nemad aga vihkavad:D Õhtul käisime kaubamajas, õele uut telefoni ostma,s sest tal eelmisel oli ekraan veidi lõhki, ja siis lõpuks istus ta niiviisi katki selle, et oli tagataskus, ja enam ei funganud. Siis käisimegi.. tahtis mingit jubdeat tel osta:D aga müüa soovitas ühte Nokiat, mis mulle ka meeldis rohkem.. ja õde ütles, et see nii kole, et ei taha seda.. ja kui tüüp ptles, et sellel muusikabox ka kaasas, siis õde kohe,ok, ostame ära.. ja ostiski.. mega kerge on õde hoopis ära osta, aga otsuse tegi siiski õige,, sest teine Motorolla oli JUBE:DMuideks...Õel neljapäeval sõidueksam, ehk sõit.. loodame, et läbib.. sisi load käes ja kõik veelgi parem! :D Haah...

(Lahedaid kujukesed tulid sellest tegelikult)


5.11.2008-kolmapäev
Hommikul lootsin, et saab hiljem kooli minna, kuna 2 esimest tundi polnud, aga ei.. ema tahtis ikkagi varem minna.. ja siis Veetsingi koolis niisama aega Fabio, Kacperi ja teistega.. Ja muideks.. järgmine vend:D Üks kooli koristaja küsis Kacperilt, et kas ma olen tema õde :D haah.. mis toimub, kõigil, kellega mul sama värvi silmad,on kohe vennaks w?:D Aa.. üks kutt teadis Eesti lipu värve, vale sjärjekorras, aga teadis värve, tänu olümpiamängudele:DIgatahes, viimasest tunnist tulin ära, et õe ja emaga koos koju saada.. ja siis koolist enen helistati emale, et mis kell ma ikka pean välja minema, siin niisama ei saa midagi, kui paberit pole, ei saa :DIgatahes, varem koju, et saak skodus lõunat süüa ja siis ostlema minna.. aa.. 20 min. Enne jõudsime kõik magada kaa:D Kaubamajas nägin mingi 3 korda seda tüüpi, kes meile eile õe telefoni müüs, ja koguaeg hakkas rääkima, naljakas oli tegelt:DÕel oli aga sõidutund, ja pärats seda läks ühte teise kaubamajja, sest arvas, et mina ka seal samas, siis helista,s mis poes oled, ütlesin nime, siis ta küsis, kas sinises vi rohelises? (ühes koha son sinine ja roheline kaubamaja kõrvuti) mina aga olin ju hoopis mingi paari kilomeetri kaugusel vi midagi sellist kaubamajas, aga olin ühes poes,mille silt oli sinine, ja ütleisn siis, Sinises.. Õde ütles.. a ma rohelises, tulen ka siis sinna.. Tema siis aga niisama kõmpis edasi-tagasi mööda kahte kaubamaja j aotsis mind, kui mina hoopis mujal olin:DIgatahes. Mõni asi jäi hingele, ja küsisin emalt, kas mul oleks järgmine päev veel võimalus minna, sest polnud liht aega.. mingi 8 asja oli just käes, et proovima minna, kui ema helistas, et kohal, ja nii ei jõudnudki. Järgmien päev siis aga otse peale kooli ja peaks vist teised riided kaasa võtma, et vahetama, et mitte koolivormiga seal olla,ja lõunatama pean kah siis kaupsis.Igatahes. Koju, tunnike oli aega ja trenni.. Muideks. Olin Hommikul nii õnnelik, et olen lõpuks PRUUN, mitte punane enam.. aga trennis higistades, kogunes siis vesi naha alla, ja totaalselt terve selg ja turi ja õlad olid vöiksed vesiville nagu täis.. ja näpuga tõmmates need lõhkesid, ja siis hakkas nahka kooruma.. ,, ja nüüd ma olen JUBE, maikasid kanda ei saa, pean minema poest tavalisi t-särke hunnikutes ostma vist :DAga nii palju sisi pruunist olemisest.. nina mega roosa, selg ja turi ja õlad paljad nahast, selline mega roosa on kõik, nagu tõeline notsu..kes veidi poris püherdanud, kuna kõik nahk ei ole maas, siis olengi roosa ja pruuni laiguline, ja peale pesu.. tuli otsa eest ka veidi nahka.. EIII.. ELUS ESIMEST KORDA TUNNEN MIDAGI SELLIST:D Jälle kogemuse võrra rikkam.. Aa.. Ja Capoeiras üks mees küsis, kas Eesti pealinn on Läti:DJa ühe kogemuse võrra veel, et ma pole kunagi tundnud, mi stunne on olla, kui jalajälg kõhupeal. Otsesesmõttes siis..Capoeiras, kuisee ringirituaal oli.. siis kaks paremat olid võitlemas ringikeskel, ja järjest kiiremaks kõik läks, kui ühel hetkel nad liht tegid saltosid ja keerutasid, ja lennutasid jalgu .. kuni üks jalake siis mulel kõhtu lendas, olek siis selel oma, kes paljalu oli, aga ikka selle, kellel jalanõu jalas.. Ausalt võin öelda, et see oli MEGA valus!!! Siis treener ja üks kutt saatsid mu alla, tõid mati, ja pidin selili eitma maha.. totaalselt hakaks kõht rämedalt valutama.. ja mega punane oli.. Siis toodi igast kraami kokku.. geelid ja kompressid ja asjad.. ja jõusaali treenerid tulid ka kohale.. ja siis tegid kõhule mazaasi ja kontrollisid lausa hingamist ja pulsi jne. Mingi 5-6 tegelast olid ümber,ja teised käisid ka koguaeg vaatamas kuidas mul on.. lõpuks lasti suur kilekott külma vett täis, ja hoiti kõhupeal.. ja siis mudisid veel kõhtu jne.. Hullult hoolitsevad on küll kõik :) teised tegid vapoeirat üleval edasi, ja kui läbi sai, Siis õde tuli ja karjus, et lähme nüüd, ema ootab ja ütles, ma lähen juba alla, tee kähku.. siis treenerid vaatasid küll teda imelikult veidi.. aga jah, tõsiselt valus hoop oli, et ikka sellis ekiiruga suurelt mehelt jalaga kõhtu saada.. ja kodus enen magamaminekutki oli jalajälje suurune punetus kõhul...ja andis tunda...Aa.. ja Capoeira riided nüüd ka täies koosseisus olemas suht.. t-särk, maika, püksid ja valge vöö. Legal..Aa.. seda ka veel, et koolis Kacper küsis, et kas ma olen lõpetanud söömise, et ma näen väiksem välja, mul oli nii, et MIS ASJA? Ma järjest paisun, et mida sa ajad..Aga tore, kui siinsed sedasi mõtlevad, endal mul ei lähe varsti aga riidedki selga, teksad, mis siia tulles laiad olid, on mega ümber :D

(See oli see tüüp, kes pühapäeval seal showl igast staffi müüs, ja selleks, et saaks temaga pilti teha, pidi Pinho päkapiku mütsi ostma:D , liht, et näidata eestile, et siin jõulud täies hoos:D )


06.11.08-neljapäev.

Hommikul ärgates, tuli väike blondi hetk:D vaatasin kella, kell oli 6.12 ja mõtleisn mingi vähemalt 10 mintsa, et miks ema midn äratamas ei ole käinud, et 8 min. Pärast hakkab kool..Jõllitasin kella, ja ees oli koguaeg ju 6 hommiku.. mina aga arvasin et 7.. mai tia miks:D mõtlesin juba, et ok, ei pea kooli minema, et vb sellepärast , ei eile selle jalaga kõhtu sain, aga ok.. magasin edasi ja järsku kuulsin juba.. KEHLIII :D.. ja oligi äratus:DKoolis oli mega väsimus, vb sellest poodlemisest ja trennist.. ja et ei maganud päeval.. agas olin veidi zombi jah.. siis ühe tunni ajal kutsus Kacper välja, sest tal oli igav, ja siis puudusin ka ühets tunnist, aga see oli kirjandus ja õps ütles pärast, et see ok :D Laulsime Kacperiga niisama :D Hijaaahh..:D sisi plaanisime minna vimase tunni ajal English Clubi, läksime siis sinna, aga ei olnud täna seda.. ja kuna mul oli, et ma saanud peale kooli koju minna, et lõunat süüa, ja ostlema jälle minna.. siis meil oli aega, ja läksime Kacperi juurde, ta elab kooli kõrval, üle tänava.. Siis sõime tema juures, mängis veidi kitarri.. ja siis sai kell 12 ja ostlema.. Kacper tuli ka.. siis ema sõidutas meid poodi, ja kell 4 tuli järgi.. igatahes.. Põnev oli temaga riideid uurida ja nokakaid proovida.. ja lihtsalt räme huumor käis koguaeg:D .. aa.. ja ta tahab veits koju tagasi minna, Poola, et vb plaanib varem minna.. igatahes.. kui ema järgi tuli , ütles et JEEE:... LUANNA ehk ÕDE.. ta sai sõidueksamist läbi, ja nüüd ta kah just kui lennuvõimeline lind.. (appi, kust mul selline väljend järsku tuli.. aga ok..:D ) saate aru, et nüüd ta kah autojuht.. Lahe-hea! :DIgatahes.. Jõudsime koju, ehk maja ette, kui õde helistas emale, ja ema läks tall ejärgi, kutsus mind ka kaasa, aga ma läksin koju.. ja siis eelmine õhtu sain enen magama minekut SMS,i et hoopis neljapäev Paint Ball´i mängima, mitte reede.. siis ootasin, mil õde ja ema koju tuleksid, et saakisn küsida, et kas saan minna.. aga nad ei tahtnud vist koju tulla:D siis küsisin õelt, et kus nad on, et ema ütles, et nad 15 min. Pärast kodus aga oli pea 2 tundi möödas juba:D siis õde ütles, et nad kaubamajas, ja hiljem krabisid sööma, et kas tahan ka..ütlesin aga, et ei.. et lähen paintballi mängima.. Niisiis läksimegi..JÄLLE KOGEMUSE VÕRRA RIKKAM, sest isiklikult polnud ise kunagi varem enne seda mäginud.. niisiis... meid oli 12.. et mõlemas võistkonnas 6 inimest.. ja põnev oli veel see.. et siis.. 11 kutti ja mina :D Haah.. Igatahes.. ma niikaua ei mänginud, kui nemad, sest mõtlesin, et ei taha väga palju kuulikesi osta, et .. ei viitsi esimese korra kohta nii palju maksta.. aga jippiijee.. tasuta käik jälle.. nö. „vend” maksis.. ta liht ei lase mul kunagi midagi maksta.. ja sisi rääkis täna mulle juba,, et ta teab, mis mulle jõulukingiks teeb.. mul oli, et. Eeemm.. sa ei pe amidagi tegema, sest mina sulle ei oska miskit teha.. siis ta ütles, et ta teab et ei pea.. ja mina ei pea tall etegema.. sest talle ei meeldi kinke saada, küll aga eistele kinke teha.. mul oli, et ok, mulle sobib, mulle ei meeldi teha, aga saada võib küll... siis ta et.. sis kõik ok :D mul.. eem.. eem.. ee.. ok :DAga jah..Mängust suutsin ikka mõninga sinika ka saada.. ja siis seal oli paar seda tüüpi ka, kes meiega rannas olid, ja siis liht naersid mu õlgade üle:D Tänks sõbraad..AAA.. Enne, kui kodust lahkusin.. avastasin, et kell Eestis 00:00.. ja tegin Enelile kõne..ENELI.. PALJU ÕNNE!! Niii- nii- nii arma soli ta unist häält kuulda, sest ta magas.. ta oli, et Oii.. aitäh sulle... küsisin siis, et kas said aru kes helistab, ta uniselt , et mhm.. ma et .. oota.. said ikka aru , kes ma olen.. ta , et EI..ma .. eem.. Kerli olen.. Ja tema. Päriselt w? Nii arma soled.. päriselt w? :D et Brasiiliast helistan talle, et ka solen hull.. ja et enam ta ei maga, et nüüd ärkvel.. ja siis , et kas Eestis tõesti kell 12 juba.:DAga jah.. tõsiselt lahe oli Ennu häält kuulda. Ja lõppu lausus, Varsti näeme, sisi räägime..Et ka tema arvates aeg mega kirelt lennanud.. Aga jah.. PALJU ÕNNE!!Aa.. nii palju veel.. et see hoop kõhtu oli vist tõetsi kõva.. sest nüüdki, enne magamaminekut kõtu valus.. ja katsudes eriti valus.. ja kui poes käies pükse proovisin ja natuke kummardasin, andis ka tunda.. Aa.. English Club ka helistas, et kas saan minna laup. Hommikul kell 9 kooli, ja mingi konverentsi moodi asi. Et kas saan seal Eestit tutvustada.. ütlesin, et mõtlen.. , et oleneb, kas ema on tööl vi kodus, kas saab mind sõidutaa vi ei.. ja Tüüpsid, kellega PaintBalli mängisin.. tahavad laupäeval minna karti sõitma.. ja et ma järgmine pühapäev nende mängu läheks vaatama, ehk Ameerika Jalgpalli.. eks ole näha.. ;)


(Poed on liht ammu juba PAKSULT jõulu manti täis.. kahjuks seda pilti pole, kus tegime mind jõulukuuseks, pannes mind paksult karda täis) :D



7.11.2008-Reede... ENELI KALLIS, PALJU,PALJU,PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAKS!!! PARABENS!!! Kallistan ja musid.. Armas oled... Ole tubli.. ÕNNITLUSED!!!!
Niisiis.. hommikul kahte esimesse tundi ei jõudnud , sest pidime niisama kooli töötajate ja Kacperiga aega veetma..siis lõuna pausi ajal, kui süüa läksin ostma, siis see, kes müüs, oli vist uus, ja sai aru, et ma pole kohalik, kohe küsis, mi snimi ja kust tulen, et tema on Antonio :D ja andis tasuta pizzapiruka kupongi:D heaa..:D siis kirjanduse tunni ajal mängisime mingit mängu, et kõik läksid oma laudadega ühte suurde ringi, ja pidi kirjutama mingi küsimuse paberile, kokku voltima, ja peale panema, et kellele see on :D ja siis segati ära, igaüks sai ühe paberi kõigepealt avas, ja vastas ise sellele samale küsimusele, ja siis küsis sellet, kellele mõeldud on.. osad sai dküsimuse, et miks s aoma näpud koguaeg kaenlaauku topid :D ja et .. miks sa igav oled ja kas sulle meeldib keegi meie klassist ja mida sa tunned, kuisind lüüakse ja kas meeldib jne.. mulel tuli küsimus, mi soli tegelt klassivennale Jury´le mõeldud, et Voce é BV? Ehk kas sa oled kunagi tüdrukut suudelnud:D .. ja kutt pidi vastama.. ja vastas, ei ole.. .. igatahes.. mull etuli pääris mitmeid küsimusi, et.. mis sa Brasiilast arvad, kas sul on loomulikud juuksed? Kas sa minuga lõbustusparki tahaksid tulla? :D kas sa oled päriselt 18 või valetad? Mis su telefoni nr on? ;D ija DEEM.. Kas Eestis on ka koeri? :D Appii.. mida veel:DAga ok.. see oli suht fun iseenesest..:D eelviimases tunnis ka Rairaga ei käinud.. käisime kirjanduse ja ajaloo õpetajatega juttu ajamas.. :D Igatahes. Terve päeva koolis oli veidi imelik olla, pea pak sotsas ja kurk valus.. veidi haiglane tunne oli.. ja siis ema ei tulnud kooli kah järgi algul.. arvas, et saan klassivennaga, aga teda polnud koolis täna.. sis helistasin, ja ie võtnud vastu.. aga lõpuks mingi 30 min. Ootamist ja siis lõpuks oli kohal.. Kacper juba ka nägi aknast, et ootan,ja helistas, ja küsis, kaua ootama pean, et kas tahan tema juures lõunatada, aga siis just ema tuli :DKodus olles väsinud ja magama.. panin endale äratuse 15,30.. aga ärkasin 17.15 :D siis käbe tegutsema.. ja läksin trenni.. õde ei tulnud, sest ta läks mingile peole juba.. Capoeiras 1 treeneritest ei lubanud mul palju kaasa rahmeldada, sest selle löögi kõhtu sain, kuid tõsi ta on , ja imelik kaa.. aga et jah ikka oli valus veidi.. katsudes on valus.. ja kükitades ja kummardades annab tunda..., ja powerjumpis hüpades andis kah,. Koju tulles olin suht läbi omadega.. Aga otsustasin siiski Piu juurde minna.. sinna tulid veel Dudu, Karina,Mariliis ja Rodrigo.. niisama mängisime pudelikeerutamiseg ajust kui tõde ja tegu.. aga neil on mängu pealkirjaks lihtsalt tõde :D ta bom :D Igatahes.. seal olles olin kah suht lebos koguaeg ja väsinud.. lõpuks kell 3 , et ok.. mina tahan koju minna.. ja Rodrigo viis siis mind ja Mariliisi koju.. koju tulles pidin ema ülesse äratama, sest mul polnud võtit.. kuna ühe ukse lukk on katki, õde suutis lõhkuda, ja see ei tööta enam.. ja peame köögi uks ekaudu käima.. aga sellel ainult 2 võtit.. üks oli õel kaasas, ja teine siis kodus, sest ema oli kodus.. ja mingi 15 min olin ukse taga, et teda üles äratada.. lasin uksekella ja helistasin.. ja tal oli vist hea uni:D igatahes lõpuks võttis telefoni vastu :D aga jah.. kunas kurk veidi valus.. imelik mõelda, et 30 kraadi ja kurk valus, aga vb sain painballis veidi külma, kuna olin märk pärast mängimist ja siis võtsin dressika pealt.. ja suht tuuline oli.. agas jah.. igatahes.. enne magama minekut tegin endal eveel ühe hea mõnusa sooja kakao, ja sinna kõrvale üks armas väike banaan ;)



( Tema ongi minu vend Pinho)

8.11.08-laupäev.
Ametlikult ärkasin kell 15.00.. aga enne seda, kella 12.st saadik Kacper helistas, et Beira Marile läheksin, aga ma tõesti ei viitsinud, ta suutis mingi 10 korda helistada, lõpuks panin tel lihtsalt hääletu peale..aga tõesti, sry, pea oli paks otsas, ja häält polnud ollagi ja kurk mega valus jne. Ja ei olnud tahtmist välja minna..nii veetsingi terve päeva kodus logeledes, ja mõtlesin ka õhtu kodus veeta, sest õde läks mingile peole.. siis aga hakkas kutsied tulema... Piu kutsus ühte baari,Pinho kutsus 15.sünnipäevale.José kutsus kah baari, Neto kutsus enda juurde filmi vaatama..jne.. ikka veel mõtlesin, et jään koju.. ema kostitas mind juba popcorni ja mahlaga, ja veetsime aega.. kui lõpuks tuli siiski otsus.. et lähen jälle Piu juurde.. seekord olime seal mina, Piu, Rodrigo ja Mario..lihtsalt.. youtube oli teema.. ja tüübid olid Eesti videodest ikka jumala vaimustuses.. Eneli, ma näitasin neile su pipit, loodan, et sa ei pahanda.. neile meeldis ;D Igatahes.. siis helistas ja saatis sõnumeid Pinho kaa. Et ta Piu maja lähedal.. siis läksin välja,, rääkisime juttu veidike.. Rodrigo tuli ka veidikeseks meiega juttu ajama , sisi aga läks koju.. ja Pinho viis mind ka mingi veidi peale 4 koju.. ja jälle ootasin ukse taga mingi 10 min, et tuppa saada, ema vist raske unega:D


(Kas ei tule mitte jõulu tunne peale?) :D


9.11.08-pühapäev- ILUSAT ISADEPÄEVA, ISSI!!!
Ärkasin kell 12, et helistada issile, ja ilusat isadepäeva soovida.. aga enne pidin hääle harjutusi tegema, sest hommikul polnud häält jälle.. Igatahes.. Saingi issiga rääkida veidike.. lahee.. siis lõunatasin ja vaatasin telekat, head muusikat lasti aga kõvasti ei taht kuulata, sest arvasin, et õde magab.. aga lõpuks tuli välja, et kedgai polnud kodus:DHea..:DIgatahes.. plaane polnud..Pinho kutsus shoppama, et tahtis endale pükse osta..ja lõpuks otsustasin, et ok, eks ma või sis kaasa minna.. aga enne saime teada, et kell 4 on rannas mingi lennukite show. Läksime siis sinna.. ja jah. Mingi 7 lennukit lendasid ja tegid igast mustreid taevasse, ja surmasõlme ja südameid ja niisama tiirutasid ja keerutasid.. Lahe oli.. ise polegi enne sellist showd oma silmaga näinud.. ja ranna soli üks helikopter kaa.. ja kui see hakkas lahkuma ja õhku tõusma, sisi me muidugi olime seal samas kõrval ju.. ja kõik see liiv.. AIIAA.. Ühte ütlen, ärge kunagi tahtke jääda liivatormi kätte:D Valus oli , ja noh, sellest vist ei pea rääkimagi, et kõik kohad olid liiva täis..:DAa.. ja siis üks tüüp. Kes müüs seal suhkruvatte ja mänguasju, tüüp kandis päkapikumüts,, mul oli, et MIDAAA.. PALUN, ma tahan pilti temaga.. Ta oli nõus, aga ainult ühel tingimusle, et ma panen ka mütsi pähe, ja siis peame ühe päkapiku mütsi ise ka ostma. Pilt tehtud, ja Pinho ostiski mütsi kaa:D Haigee.. JÕULUD!:DIgatahes.. see üritus läbi, siis läksime shopingule.. leidsime isegi normaalseid shortse.. aga järjekorrad olid liiga pikad, ja seega ta ei ostnud neid seekord.. ohh Brunat nägin ka.. keda pole mingi kuu aega näinud, see pliks on 25 aastane ja HULL mu järgi,, nii kui näeb kaelas kinni, ja lahti ei lase..:D nice:DSiis käisime muidugi jäätist ja shokolaadi kokteili söömas.. ja siis hakkaisme mini coopereid otsima mänguasjade poest :D appi.. müüjad ei teadnud, mis asi see mini coopergi on:D Okei:D 5 mänguasja poes umbes käisime,, ja ainult ühes oli.. ja need olnud kah pääris õiged.. siis hakkaisme igast asjadega poodides mängima:D sõitsime ruladega poes, ja vehklesime mõõkadega, ja panime kõik asjad tööle, mis häält tegid. Jne.. läksime veidi hulluks kätte ära:D Aga liiga lõbus oli, tõesti :DSisi mõtlesime, et lähme Beira Marile, teepeal aga ütleisn, et läjme otsime jõule.. ja siis ta viiski mind ühel etänavale.. kus APPI.. kõik jõulutulesid täis.. ja seal oli üks restoran. Ja siis läksime hoopis sinan pizzat sööma.. omanik on lilliput.. NII väike mees. Nii lahe, nii armas..:D Hehh.. ja tüüp oli vaimustuses, et pole kunagi enne Eestist kellegiga rääkinud, ja tõi ühe postkaardi mulle selel restorani kohta.. et saaksin perele midagi saata:D et tahtis minu eest selel ära postitada ja ära saata. Järgmine päev pidi posti panema.. eks siis ole näha, kas jõuab Eestisse, vi ei pannud ta posti:D igatahes.. Ja tüüp arvas, et kas me Pinhoga paar, siis ütlesime, et ei, sisi arvas ka , et õde ja vend.. sest me tegime nii, et Pinho räägib kaa ainult inglise keelt.. osad töötajad oli dnii hädas, kui tahtsid meiega rääkida, sis lõpuks Pinho, et ok, ma võin portugali keeles kaa rääkida ju:DIgatahes.. ma ei jõua igast asjast kirjutada.. aga ühte ütlen.. õhtu juba enne magama minekut andis kõht tunda.. sest nii palju oli naerda saanud, et kõhulihased lausa valusad:Daa.. ja õhtu nägin õde ka õle pika aja.. pm.. polnud reedest saati näinud :DAga puudust ka ei tundnud.. liiga lõbus oli selleks nv:D







(Tema ongi see lahe väike restórani omanik.. ja see sama tänav.. kas pole mitte vähe väiksed jõulukanisusi juba?:D )









10.11.2008-esmaspäev
Ütlen kohe ühte ära, et peaaegu KÕIK mu klassikaaslased arvavad, et ma olen abielus..Nimelt täna koolis.. üks klassivend küsis õpetajalt, kas ta võib klassiees korra sõna võtta..Ta muidu selline hästi arg ja tagasihoidlik poiss, ei räägi eriti teistega ja hoiab omaette.. minuga tahab aga koguaeg rääkida, aga ei julge, ja kui ise lähen ligi, et räägin, ei julge ta vastata.. aga ok, see selleks...Igatahes.. õpetaja lubas tal siis sõna võtta..Nimelt.. lühidalt öeldes.. ta avaldas ühele klassiõele armastust.. Aga kuna ta selline arg ja häbelik, siis mõned sõnad tulid välja.. ja siis ise punastas täiega j ahäbenes.. lõpuks joonistas tahvlile suure südame, ja kirjutas sisse Heloisa, eu te amo!Armas, kas pole.. ja sii saga läks terve klass hulluks kätte ära.. Ja mis kõige parem..Siis tuli minu pihta selline lause: And you, Kerli, please say, how was your wedding day, we can see only the pictures about this day.Nimelt...peaaegu kõik klassikaaslased arvavadki, et ma Oliveriga abielus.. ja seda kõike ristimise piltide järgi, mis nad näinud, et mina ju valge kleidiga.. ja lilled.. jne.. ja Oliveriga koos pildid jne.. Mul jäi suu lahti kui seda kuulsin..mul oli, et ausalt w?ja siis üks klassivend ütles, et kas sa oled ema ka? Et nägin sul telefonis väikse lapse , ja enne, kui pulm apildi telefoni taustapildiks panid, oli sul selleks see lapse pilt..Siis oli küll nii, et ok.. rääkige veel, mi ste veel teate,, et vaatan, et teavad mu elust rohkem , kui isegi..:D et sõnu pole vaja, pildid räägivad enda eest:D hea:DAa.. ja peale tunde ootasin mingi 20 min.. ja ema ei tulnud.. lõpuks helistasin õele, et kas ema ikka viib mu koju, ta ütles, ei, teda pole enam kodus, ta läks tööle tagasi.. mul et.. okei siis.. eile veel küsisin üle, ja täna hommikul, et ka sikka tuleb järgi, et 1 tund rohkem, ja siis mul ON VAJA minan postkontorisse, et need kindlustuse paberid ära saata.. tema et, ija jaa.. kindlasti, ikka saab.. aga ok.. TÄNKS MAAAM!!! Eks siis tuingi rahulikult jalutades, muusikat kuulates ja lauldes üksi jalgsi koju.. Kodus aga oli jälle uhke lõuna valmis.. riisi, makarone, kala, kanaliha, grillliha, friikartulid, kartulipder, köögiviljad, mahl, jäätis :D




(Jah.. algul oli lõbus selle kopretikese juures.. aga lõpp ei olnud :D )

( JA siis kopteri piloot kaa.. ;)

Kommentaare ei ole: