esmaspäev, 20. oktoober 2008

13.10.08-20.10.08

13.10.08-esmasp.
Enne veel seda, et Pühapäeva õhtul keegi koputas uksele, ja ema ei julenud vastu minna, ta hullult kardab kõike, ja koguage karjus kesse on,kesse on? Lõpuks tuli vastus ka Mariliis, ja avas ukse:D ja sisi seal olidki, Mariliis ja Sakalasest vahetusõpilane, tulid mulle niisama külla, tunnike rääkisime, kui sedatki, ja sisi lendasid. Sakslane õpib minuga samas koolis aga pärastlõunal, ja me polnud ennem näinud üksteist veel:D aga kuulnud palju teineteisest:DIgatahes.. Esmaspäeva hommik.. asi hakkab juba päris ni olema, nagu eestis..Ema koputas uksele ja hüüdis KERLI, ja ma vastasin JAAA..OKEI, nagu igal hommikul, ja magasin edasi.. kool hakkab mul 7.20, ja ma ärkasinjärsku ehmatusega ülesse, et mis kell on,ja kui vaatasin,oli juba 7.22 :D sisi tegutsesin käbe.. ja sain valmis 7.45 umbes, ja pidin ikak ema ja õe jörgi ootama, siit võite ise järelduse teha, et esimesse tundi ei jõudnud:DPeale kooli ema tõi koju ära, ja ütle,s et kel 2 oleksin valmis, ja arsti juurde siis, et kel 3 on aeg.. ta siis mingi pool 3 korjas mu peale. Ja käisime enne veel paljundamas ja pangas ja laboris mu vastuseid veel kätte saamas ja siis arsti juurde jõudsime mingi suht 3.45 umbes:DAga jah. Arst rääkis inglise keelt, ja põhiliselt rääkisime hoopis Eestist ja Venemaast ja tema ühest sõbrannast.. :D Aga lõpuks arvas et muga suht ok, küsis kas mõistus ja süda on korras, et kui need ei valuta ja õige kohapeal, siis on ok:D aga saatis mind edasi järgmisse kohta, järgmisesse laborisse uuringuid ehk exams´eid tegema:D sealootasime mingi tund aega, kuni lõpuks jaole sain.. ija.. algul pidin arstile maksma umbes 150 reaali, aga sain tasuta:D aga uuringute eest pidin ikka 90 reaali maksma.. aga tulemused saab hiljem, millega pean arsti juurde tagasi minema..Aa.. ja mina lõhkusin eelmine õhtu ühe klaasi ära, ja siis ema nädal tagasi ja hommikul kaa. Siis enne koju naasemist käisime uusi klaase ostmas, ostis samasuguseid 12, et nagunii läheb lõhkumiseks veel :Dkoju jõudsime alles mingi pool 7 ja powerjumpi ei jõudnuki :( ( ja politseisse ka ei jõudnud, ehk teisipäeval jõuab)aga siis..koju jõudes.. ema keetis mulel käbe mõned vutimunad, ja kella 8.ks capoeirasse..Powerjumpi treener oli solvunud juba veits, et ma ei käinud, sest õde oli kohal, aga suutsin ära seletada, et põhjusega puudusin:D ta jäi rahule:DJa need villid mis capoeiras reedel sian, olid arvasin, et suured, aga nüüd on nii, et pm, taldade all polegi enam nahka:Dnatuke piinas, aga ei tahtnud pooleli jätta ja tegin kaasa..Aga natuke enne lõppu siiski pidin.. sest tüüpsid ei lubanud enam kaasa teha, kui mu jalgu nägid, ja oigasid kõik kaasa .. ja üks treeneritest ütles, et see algul normaalne, aga et nii hullult, ja siis tõmbas lahtised nahad ära ja toppis miskit kreemi peale. Ja kui hakkasime ära minema, jooksis 1 asendustreeneritest järgi ja.. .. ja kuna suht 3.ndal korrusel siis ütles, et tal liht valus vaadata, kuidas pean treppidest alal minema, ja tüüp tassis mu alla.. Kas pole lahe :D ja sisi ütles, et tee kõik, et kolmap. Kohal ikka oled, ka svõi niisama vaatamas, ja et paneksin jalad üleni plaastritesse :D Toredad tegelinskid seal.. aga jah.. kodus toppisin is emiskit staffi peale.. ja suht valutavad..:SAga igatahes.. teisip. Pidin algul vist uuesti arsti juurde minema, aga ie tea, loodan , et ei lähe teisip. Sest.. Piuga plaanid tehtud, et politesisse, eks näis, kas saame, loodame et saan...ja lõpetuseks. San küll nüüd veidi trenni tehtud, aga.. söömine, seda peatda ei saa:D/kolmapäeval ei pea kooli minema, ÕPETAJATE PÄEV! / siin siis kõigil vaba ;)Beijos!

14.10.08-teisipäev
Peale kooli pidime minema Piuga siis politseisse.. Siis tsa saatiski sõnumi ja helistas, et kas 15.00 sobib.. ja nii me läksimegi... esimene koht, kuhu läksime , oli vale, seal enam ei tegutsenud politsei, vaid pank, siis leidsime teis koha.. seal öeldi, et pean minema kolmandasse kohta, kus on turistidele eraldi.. aga kuna seal pidavat alati nii pikad järjekorrad olema, et samal päeval ei pruugisaada, sisi ütlesime, et autoomanik ju ei olnud turist, ja saime siiski sinna teise kohta paikseks jääda :D mingi pool tunnikest umbe sootasime ja jutustasime, siis saime politseiga jutule.. Rääkisime asjad ära, ja paber käes.. ja sisi üks teine politseinik tuli, tahtis passi näha. Ja seletas Piule.. Jaa.. Ameeriklased on alati ilusad olnud.. sul on vedanud, sul ilus tüdruk..Piu vastas et.. eem.. ta ei ole mu tüdruk, politseinik: ?:O tõesti? Aga noh, vahet pole.. ameeriklased ilusad on ikkagi:D siis Piu: ma pole öelnud, et ta ameeriklane on, Ta Eestist .. :D Politseinik: ma teadsin, et kusgail peab veel ilusamaid olema, kui ameerikas :D Haah.. Hia hull. Endal oli pass käes, hullult uuris, aga seda ei suutnud välja lugeda, et Estonia:D siis tahtis minuga rääkida, aga ei suutnud, ja üritas nalja teha.. ja haukus nagu koer ..Auh-Auh.. Põnevad naljad on neil iseenesest siis ju :DIgatahes.. sain oma vajaliku paberi kätte..Pärast Piu käis paljundas mulle koopia ka ja oligi olemas.. Koju ära :)Aitäh Piu!Õhtul õde plaanis hullult ühele peole minna, et tema tahab tõelist pidu kusgail suurt, ja üks kontsert ongi,, et kuna järgmine päev ei pea kooli minema... Mind kutsuti veel Marcelo juurde ja sisi teien kutse sushit sööma.. aga jätsin ära.. et õega peole.. too aga organiseeris nii kaua seda, et lõpuks ütles, et ma nii väsinud et ei viitsi täna välja minna, et vaatan parem ühe filmi ära ja siis magama.. mul et .. aa.. okei siis :D Siis aga võtsin Piuga ühendust jälle, ta tuli korjas mu peale, ja läksime Marcelo juurde.. Seal olimegi siis lihtsalt niisama mina, Piu,Marcelo,Mario ja Natoz.. Kerli nelja poisiga :DHuumor missugune, mängisid kitarri ja tantsisid ja laulsid mulle, siis mängisime mingit jalkat arvutis, nagu lan´i vi asjana:D ja naerda sai, igati parem tegevus kui kodus olla.. pool 3 siis jõudsin umbes ilusti koju.Aaa..sain uuringute vastused ka kätte, et minuga vist peaks kõik OK olema :) Eelmise nädalaga sai küll kilode kaupa närvi rakke kaotatud...

15.10.08-kolmapäev
Kavatsesin mega kaua magada, kuna koolist vaba.. aga õde äratas kell 12 ülesse, et ema helistas, et lähme välja sööma..pidingi siis ennast üles ajama.. Käisime sõime restos kõhu täis ja koju.. ja Kerli jälle magama:D 16.00 umbe särkasin ülesse ja ikka unine, siis mõtlesin, ka sminna trenni vi mitte, sest jalad tegid siiski tõsiselt valu.. aga otsustasin, et lähen katsetan.Powerjump oli valus, aga kuna juba alustasin, otsustasin lõpule ka viia. Spinningusse ei läinud.. ja capoeirat otsustasin ka ainult vaadata.. aga treenet ütles, et ma natuke ikka kaasa teeks.. ja sisi tegin.. ja kui järsku enne lõppu tuli, ja ütles, et ei nüüd aitab, rohkem ma ei tohi kaasa teha.. :D siis ütles, et üks teine edasi teeks treeningut, ja tuli tegi mulle maśaasi .. see on juba kohtlemine :D siis päris-päris õige treener jõudis ka oma reisilt vi asjalt tagasi.. j apeale trenni võttis meilt mõõtmed.. et saame kah endale siis õiged capoeira püksid.. Jee..:DSiis koju, pessu. Ja kohe varsti jälle ilusale tudile.. trenn lõppeb alati kell 10 umbes, ja sisi suht väsinud...

16.10.08-neljapäev
JEE.. me jõudsime esimesse tundi, kus olin MEGA unine, ja hea on, et klassivend patja kaasas kannab, totaalselt magasin:DJa lõunapausi ajal tuli Ingrid, ja hakkas mulle maśaasi tegema, mai tia mis toimub, et kõik mulle maśaasi tahavad teha, aga pole hullu, mulle meeldib:DJa kõik koolis küsivad, kas ma olen midgai oma juustega teinud:D ses suhtes, et nad veidi pikemaks veninud jah.. ja siinne lakk on ju sirgendava toimega :( ja ma ei saa neid enam turri ajada.. mis mulle ka ei meeldi, ja kõik küsivad, kas olen teinud midgai.. peakski nendega midagi ette võtma.. ma kardan, et ei suuda kasvatada, nii nagu plaanisin:Digatahes..Peale kooli kui algul olin 15 min. Ema oodanud, ja sisi emaga koos veel 15min. Õde oodanud, jõudsimegi koju, kust avastasime õega eest MEGA suure lasanje.. super.. kukkusime kohe pugima :D nagu kaks eriti näljast :D peale mida. Jälle magama.. ja ärkasin jälle kell 4 selle peale, et õde ja siis üks töömees naersid nii hullult lihtsalt... Muidu pidime kell 1 minema Mariliisiga välja, aga mina ei viitsinud ja tema ei dsaanud, mis mulel sobis:D ja kõneaeg sai kahh otsa:D
MA SAIN EESTIST 3 shokolaadi... SUPER..AITÄH TRIINU!!!! YOU ARE THE BEST!!!!!
Õhtul läksime siis õega sinna tema kooli peole.. kus olid kõik tema kooli õpilased ja õpetajad.. nagu ülikooli rahvas siis, ja mina wii.. :D super lahe üritus oli, ja ma ei viitsi pisidetailidesse laskuda, aga arvan, et sellest aitab, kui ütlen, et olen ikka veel just kui SUPERSTAAR! :D

17.10.08-reede
Hommiku ärkasin kell 9 ja oli et .. mis asja.. ma koolis ei peagi olema? Ja siis, et okei,, magan edasi:D ja sisi ärkaisn pool 12 selel peale, et ema tuli koju lõunale, ja sii ärkas õde ka ja mõlemal oli nagu et .. miks me koolis pole.. ema ka selel kohta midgai ei öelnud, arvas vist liht, et tahame kodus magada:D Muidugi terve klass ka kohe pärima, et kas minuga on kõik korras, et miks kooli spolnud, armas ;) Terve päeva siis magasime ja lebotasime kodus..Õhtul oli 5 erinevat kutset erinevatesse kohtadesse.. õde ei osanud otsustada.. ja lõpuks ei läinud kusagile, magasimegi terve päev akodus ja ie käinud kusgail,, nii ka õhtul. Õhtul Piu pidi veel mulle helistama, kui saab teada, kus ta läheb, aga ma siis magasin juba, kui oli helistanud, ja telefon oli elutoas hommikul oli 5 kõnet ja sõnum, deem.. oleks saanud välja:DAaa..Nii lahe on telefonis Eestiga rääkida, Aigar nimelt helistas 2x .. lahee..:D

18.10.08-laupäev
Ouu..Jaanikad, mida ta endale lubate.. Jätke Jaani alles, ärge kõike kaa maha põletage...Tahaks ikka naasedes, et Jaani alles oleks, eks, Aitäh!igatahes...Magadaa.. seda teavad kõik, et Kerli on alati armastanud palju ja kaua magada, nüüd siis jälle ;DPäeva lebotasime kodus, ja mõtlesime mida õhtu teha.. pidime minema croco beach´i, aga kuna Naral pühapäeval koolis test oli., ei taht ta minna.. ja siis õhtu käisime sugulastega krabisid sööma smingi doktorite klubis, kus ainult dokturid saavad, aga õde ka ei tea, kuidas ema seal käia saab;D ja siis arstid seal jooksid ringi ja mängisid jalkat ja vaatasime seda veidi:D Aa.. õde pidi minema öösseks Nara juurde, et ma ei viitsinud, aga siis ta mõtles ka ringi,koju naasedes mõtlesime, mid aikkagi peale hakataSiis kutsus Marcus meid enda juurde.. ja lõpuks kell 11 otsustasime, et ok lähme.. olime seal tunnike, siis croco beachi.. aga me peole sisse ei läinud, sets me õega ei tahtnud maksta, kuna tegelikult olid meie nimed nimekirjas, et tasuta pääsmed (VIP) :D aga kuna me päeval piletitel järgi ei käinud, siis enam ei saanud, sest neil ei olnud seda nimekirja seal enam.. siis Marcus,Isadora,Gabriel ja üks keegi veel, nad ei tahtnud ka minna, ja läkisme Marcuse juurde tagasi, tellisime väikseid pitsakesi, närisime neid ja niisama olime mõnusad..AAAA.....Kuidas saab 2x LIFTI KINNI JÄÄDA :D jälle kogemuste võrra rikkam.. hea oli, et kutid olid ka liftis, muidu ei oleks ise midagi osanud vist teha, lifti telefon ei töödanud, :D siis tüüpsid lükkasid lifti ukse kuidagi lahti, ja lift oli poole peal:D ja siis pidime ronima, et liftist välja saada.. LAHE :D Sellised seiklused on lahedad ja põnevad;D Elu kui filmis:DAga jah, lõpuks hommiku 5 paiku jõudsime koju magama..Aa.. ja ma ei saa aru, kuidas ühel tüübil saab niii palju jutuda.. Mai mäleta ta nime,oleks ta siis purjus olnud vi midagi, aga ei, ta oli kaine juht.. ja suutis ära lõhkuda 2 klaasi, ühe suure kristall nõu( Marcuse korter oli muideks nagu tõesto kusgailt seebiooperist kopeeritud, mega uhke!!! ) ja siis see tüüp liht suutis asju lõhkud,a no ok.. need 3 asja olid väiksed asjad, aga mis lõpuks.. istus diivanil ja tahtis jalgu lauale toetada.. tegu oli klaaslauaga, mis oli ka igats klaasnõusi ja kaunistusi vi asju täis.. ja nii kui jalad sinna pani, siis .. KLAAS LAUD KATKI!!! Ja kõikasjad peaaegu sealt pealt ka.. ausalt.. mul pole sõnu.. kuidas niiviisi saab.. nüüd oli see hetk, kus oli kahju, et liftis ja selle lauaga juhtunu juures digikat polnud... aga jah.. ausalt, Elu on nagu filmis:D

19.10.08-pühapäev
Kuagil 11 aeg õde tegi äratust, et välja sööma.. Aa.. Isadora oli ka öösse meil, ja siis läksimegivälja sööma õe,Isadora ja emaga...kõtud täis ja kohe koju tagasi, ei ole aega aega raisata:D Juuksur käis siin.. emal värviti juukseid, ja õel ja tädil lõigati.. ma ei soovinud miskit.. küsisin ainult et, kas keemilise lokke ei saaks.. sain vastuse et Eip, KUNA. Siin, fortalezas ei tehta neid.. vb mõnes kohas ainult, ja seegi pidavat mega kallis olema, sest siin tahavad ju kõik sirgeid juukseid :D Jamaa.. sest tõsiselt, mulle ei meeldi et mu juuksed nii ludud juba on ja sirged, tegu ei ole enam minuga, ausalt.. kuigi kõik ütlevad siin, et olen siis nii armas, tegelt olen eriti rõve:D aga noh, siinsed inimesed ütlen veelkorra, armastavad sirgeid juukseid, kellel on sirged juuksed, need ikka veel sirgendavad juurde.. aga mina ju ei tahaa.. tahan olla eriline:DIsegi üks tüüp, keda eile nägin, esimets ja viimast korda enne eilset nägin teda kaks kuud tagais,ja temagi küsis, et miks mu juuksed enam püsti pole:D Siis seletasin talle, et pikaks vajunud, ja et Brasiilia on rott juukselakkide poolest :D haah.. Õhtu siis tõttasimegi aga bar de papai´asse, ja pärast seda American beer´i... papai enam ei taha meeldida mulle:D liiga palju rahvats , nii, et ole ruumi seistagi, aga american beer.. e muito bom :D (väga hea) Ja nüüd juba mõtlemist järgmiseks nädalavahetuseks. Kas minna pühapäeval Hernando sünnipäevale, või Piu farmi.. eks ole näha,hmm.. jölle küsiti täna, et kuidas suudan olla suhtes , kui ise nii kaugel, ja kui küsitakse, et kas olen kedagi suudelnud, ja vastan, et ei, siis kõik et KUIDAS, You are hero and very strong girl! Eu sei ! ;) ( ma tean ! ) Ja seda lõpuni välja ;)Aa.. ja nädalalõpu poole millalgi tuleb Lorena külla, see sugulane, kes enne mind siin elas, minu toas:D haah,.. mingi 2 aastat, aga nüüd lõunas.. ja siis laup, teeme vist talle üllatuspeo..mingi 4.ks päevaks tuleb vist.. aga egas muud midagi..kurb, et teile pilte siia miskit ei saa head panna..Ja olge tublid, eks homme ole näha, kas hilinen kooli vi ei .. Nagu Eneli (Ivari Eneli;D ) ütles, et see juba mu firmamärgiks kujunenud, et huvitav kohe lugeda ootusega, kas hilinesin või ei...:DAa.. ma ei tea , kas mainisin seda juba kunagi vi ei, aga prageu tuli meelde, et tädi siinset.. ähvardati püstoliga mõne dnädalad tagasi.. ja siis liht võetitelefonid ja rahakot ja sellised asjad ära.. Elu kui Filmis, pean jällegi mainima..musiiid....

20.10.08-esmasp.
Kuna pühap. Netti polnud õhtul siis postitan blogi täna, ja kirjutan tänase päeva ka ära.. Ma ikak katsun olla tubli, et iga nädal midgai lugeda saaksite :)Igatahes, koolis tuleb ikak ja jälle ja veel ja veel küsimusi, kas ma olen supermodell,oleks et kas sa oled modell, selle asemel on küsimus, et kas sa oled SUPERmodell? Iga kord kui seda küsimust kuulen, olen krampides ja vastan, et vaata mulle otsa, ja sa saad aru et EI :DIgatahes.. peale koju jõudmist kõtu täis ja tuttu.. kell 5 ärkasin, pesus ja kella 6.ks trenni.. Powerjump, olin täna seal ise nii powerit täis:Dsiis Spinning, mis võttis aga ni läbi, et capoeiras olin nii läbi, aga tegin ikka kõikilusti ära.. nüüd siin käbe blogi teile posti ja lendu, tuttu, ( ma arvan) Tsauu:D

Kommentaare ei ole: