pühapäev, 12. oktoober 2008

06.10.08-12-10.08 Närve sööv nädal :S

ÕNNITLUSED REELIKALE JA JAANISELE,JA TERVITAN PISI JANELLAT!!
Aga kokkuvõttes oli minule hulleim ja väga närve sööv nädal:S .
Nt. VARASTATI DIGIKAS :@
06.10.08-esmaspäev
JEEE... saime trenni..Aga kõigepealt, et ema polnud, ja autojuht viis kooli homikul, aga hilines, ja seega hilinesime ka meie kooli, ja mina esimesse tundi ei saanud:D peale kooli bussiga koju, sõitsin teist korda bussiga, ja juba vihkan seda ühistrantsporti siin kaa..Õhtul siis läksime kella 6.ks trenni.. 18.00-PowerJump; 19.00-spinning ; 20.00- Capoeira..kella 22.00.ks saime koju umbes:DMega hea oli,ja olin kindel et järgmine päev lihased haiged:D

07.10.08-teisipäev
Hommiku jälle autojuht hilines ja meie hilinesime kooli, ja jälle esimesse ma ei saanud, kui koolis hilinejate nr. Kirja pandi, küsiti, miks minu oma ei pandud, siis koolitöötaja Aramis, kes neid märgib, ütles, Kerli on VIP :D Koju aga jälle bussiga...Kuigi jalgsi saaks kiiremini:DSeepäev trenni ei läinud, sest õel oli muusikakool.. ja ma käisin õhtul Mariliisiga võrgu mängu vaatamas, ja meid filmiti ka.. mingid uudised vi midagi :D haah...

08.10.08-kolmapäevEelmine päev vara hõiskasin veidi, nimelt hommikul ärgates oli lihaste valu tunda veidi küll:Dja ema oli koju jõudnud,ja täna viis tema meid kooli, ja jõudsin enam vähem õigeks ajaks, aga mis sellest, esimesed tunnid olid vabad :DOlen leidnud endale „uue” klassi”, kus aega veedan, ja need tahavad, et üleüldse nende klassi üle koliks, nii kui näevad mind, veavad enda klassi, ja tahavad, et tundi ajal ka seal oleks, aga nad on MEGAD! :D
Koolist koju õnneks ei pidanud kah bussiga tulema, ema tuli järgi, kodus kõht täis ija.. polnudki ammu päeval maganud, ja olinnii väsinud, et vajusingi tuttu ära :D Aa.. ja parim dieet, kuidas saab peatada söömist, on magada, sest siis lihtsalt ei söö ju :DKella 6.ks läksime siis spordiklbisse.. ja treener hilines mingi 15.min..aga see eest tegime jäänud aja sajaga.. armastan PowerJumpi.. kuna lihased olid veidi haiged kah meil, siis otsustasime spinningusse mitte minna.. istusime tunnikese ja rääkisime teistega juttu ja siis capoeirasse. Seal aga mõtlesin, et oleks võinud ikka Spinningusse ka minna,sest kolmapäev ju see päev, kus nende igats muusikariistadega koos, ja siis võitlus käib, ja siis algajad, me ei taha eriti sinna ringi keskele minna:D Ja täitsa haige kus ikka hüppavad saltosi ja mida kõike ei tee, isegi väikesed-väikesed poisid:D
Üks mehike siis kutsus neljapäevaks sinna nö. Rütmika tundi, eks ole näha kas lähen, tahaks küll, aga õde vist ei viitsi, ütles, et peab õppima, aga kui viitsin sisi ehk üksi..Igatahes, ema tuli meile 21.30 järgi,aga me lõpetasime 22.00 ja siis õde närvitses, et sõid anüüd kiiresti, ma tahan koju sööma minna, ni näljane jne..Kui oju jõudsime ja pesus käidud, tegin , mai tia kas on edusamm või mitte, aga sõin ainult ühe banaani ja jõin klaasi vett:D tegelt tahaks ilgelt midagi närida, kuigi kõht ju otseselt tühi pole, seega, lähen parem kiiresti magama ära, siis vähemalt ei söö! :DHead ööd!

09.10.08-neljapäev
Ma arvan, et te ei imesta enam, kui ütlen, et hilinesin kooli, ja ei saanud esimesse tundi.. ja mul selline tunne, et üks tüüp koolis jälitab mind ja irnub näkku:D ta on naljakas:DNii, et esimeses tunnis ei käinud, ja viimases ka mitte, selel asemel käisime poolaka Kacperiga teises hoones ühe inglise keele õpetajaga vestlemas..Peale kooli ootasin ema mingi 15 min, ja vestleisme teistega, sry, aga midin naerukrampide kätte surema :D aga tore, et lõbus ju:D ja siis kui ema tuli, seletas, et tal kiire.. ja siis päris koju ei viinud, sest tipptund oli, aga peaaegu.. siis ausalt.. ma ei tea mis mul viga, nagu Eestis juba.. Pean igapäev magama päeval, aga mainiks veel korra, et siis ma vähemalt ei söö midagi:D
EDUSAMMUD: kolmapäeval ja neljapäeval ei söönud midagi magusat!!! Wiii..:Djajah, trennis see päev ei käinud, sest õde õppid kodus, ja tõesti õppis:Dselline mõnus vaikne lebo päevake omaette , palavuse käes;DSiin Fortalezas Mucuripe klubis on suur kuulus üritus, mies kestab kolm päeva..ja neljapäeval sisi hakkaski.. ja õhtul Lilo kutsus mind sinna.. et tal on üks pilet üle ka, et täpselt mulle.. pilet muidu ise maksis mingi 120 reaalivi veidi rohkem.., (ehk 800 krooni) Deem.. ma oleks saanud sinna TASUTA.. ja mida? Ma ei saanud minna, ema ei lubanud:S lihtsalt sest olen vahetusõpilane ja õde ei lähe jne :S kuigi õe sõbraga oleks ju läinud, keda ta teab ja keda usaldab jne.. aga EI :S ei noh FINE.. TÄNKS „EMA”

10.10.08-reede
Juhhuu.. nädala esimene ja viimane päev, kui jõudsin esimeseks tunniks kooli:DTeise tunni ajal läksime teise kooli ossa(sinna, kus õde õpib) ja nimelt oli mingi teema, et oli kaks gruppi, kellel oli teatud teemal vaja ajaloos koduseks ülesandeks mingil teemal vaja ette valmistuda.. ja siis riietusid siis korralikult ja viisakalt, mitte koolivormis, ja tekitati nö. Kohtusaal.. hullud vaidlused käisid ja isegi kuigi ma aru ei saanud, oli päris huvitav jälgida, ma ei viitsi ja oska eriti seletada, mis seal toimus.. a legal! :D ja siis üks tõsiselt hull kirjanduse õpetaja seletas, et nägi mind eelmine päev mingite poistega kaubamajas MCDonaldis, mis sest, et eelmine päev ei käinud peale kooli väljas:DPeale kooli uti-puti tudusin:D ja siis õhta kella 6.ks trenni. Powerjump. Aga spinningusse ei läinud, kuna mõtlesime, et tahame õhtu välja ka minna, ja siis oleme selleks liiga väsinud, siis tunnikese lobisesime seal spordiklubis igasugustega, ja kell 8-10 oli capoeira.. seekord oli vapsee ainult üks kolmas õpetaja ja 5 tüdrukut:D (eelmine kord oli meid umbes 25) :DJEEE, sain kiita, kuna sain teha hundirattaid nii, et kasutan ühte kätt, ja siis kordamööda ja kiiresti.. ja mis mind pani imestama, et plikad ei oska hundiratast teha, mis mõttes nagu:Digatahes, seekord oli lõpp hea, treener tegi kõigile lõpus mingeid selliseid asju, et pidime olema kõhuli maas, siis ta istus selga ja tõmbas täiega õlgadest nii, et selgroog kragises, ja siis vajutas kogu oma jõuga rusikatega seljale et jälle kragises jne.. kui valus hakkas, pidi karjuma capoeira:D pärats on liht nii mõnus olla, mulpole kunagi selg nii hullult kragisenud:Digatahes.. koju pessu ja veidi näksi, ja leidsin mõlemal suurel varbal on mega suured vesivillid, Capoeirast vist, sest olen sealpaljajalu, j atäna oli palju keerutamisi:D VALUS :Daga õhtu siis.. välja.. sõpradega niisama istusime, ja poole 4 paiku jõudsime koju.. Aa.. Palju õnne Felipe, käisime 10 min. Ta sünnipäeval kaa:D
Igatahes, Piu´ga tegime plaanid, et kuna laup. Õde läheb ühele kontserdile, kuhu ma ei tahtnud minna , sisi ehk lähen Piuga kusgaile välja, aga eks ole näha..Nüüd aga tuttu, head ööd!Kerli läheb Homme Haiglasse! Tchau!

11.10.08 LaupäevÖösse ei saanud mitet õldse magada, närvidest vist...Hommikul ema äratas siis ülesse, ja läksime haiglasse.. andsin vere ära, ja et 3 tundi, ehk kell 2 saan netist vastuse.. väga närviline olin ja sõins elle ajaga nii palju magusta kui vähegi andis vist:SKui tulemust hakkaisn vaatama, sain vastuseks, et OK :D kuigi hea vastus oli, läksid silmad märjaks, ehk kergendusest..Õhtul siis õde läkski oma kontserdile ja mina Piuga välja.. Algul käisime Piu,Lucase ja Natog´ga jäätist söömas, siis võtsiem Karina peale ja läksime Fafa tänavale..selline tänav kus on hästi palju baare,pubisi ja klubisid ja selliseid kohti.. ja tänaval ka väljas erinevaid kohti,kus istuda ja bänd mängib koguaeg jne.. ja keskel on selline park, kus saab istuda, ja kuhu kogunevad palju emosid :D nad on lahedad :Dja siis Mario ja Rodrigo tulid ka veel.. ja tore õhtu oli. Pole ammu nii lõbus olnud.. sinna maani, kui hakkasime koju minema:S nimelt.. enne autost lahkumist mõtlesin, ka svõtan digika kaasa vi ei , ja sõbrad arvasid, et ohtlik võtta, et ohutum olek sautosse jätte, ja nii jätsingi.
. Aga kui koju hakkasime minema, siis avastasin autost ainult TÜHJA DIGIKA KOTI, DIGIKAT EI OLNUD!!!!
SEE OLI VARASTATUD!!!!
Olen ilma :SPäris närvi ei läinud wää.. ja pisar tuli väike silma:S sest DÜÜD.. Olen vahetusõpilane, kes vajab fotokat, et jäädvustada hetki ja mälestusi! Peale minu fotoka ka Piu´l umbes 200 reaali. AJAB NÄRVI!!!
Otsisime kogu auto läbi, sest nad arvasid, äki panin kuidgai eraldi, aga ei , olin kindel et panin selle koos toavõtmetega kotti, sest veel hullult jamasin, et kotti kinni saada.. ja kui tagasi tulime, oli tühi kott, ja võtme dolid ka kotist väljas.. Piu tundis ennast ka nii süüdi ja halvasti..ja tõi mulel ühe piparmündi jäätise(sest teab, et see mu lemmik) ja laulis mulle, proovis mu tuju paremaks teha.. ja rääkis, et kuhu iganes ma minna tahan ja et pilti teha, et laenaks temalt, aga ütlesin kohe, et TÄNAN EI , ei riski.. Aga jah, 3 kuud vana fotokas oligi liiga vana ehk..
******** Krrhgrgh.. ****
Emotsioonide rikas laupäev:Sja kõige armsam, mis sel päevaloli, et Piu küsis, kas ma olen lasknud oma ninaga midagi teha, lõiganud vi midagi, et see nii armas ja ideaalne:DHaah:D See suutis naeratuse näole tuua..

12.10.08-pühapäev
Hommikul ema äratas jälle ülesse(vi nuh, kell 12), et lähme Restosse lõunat sööma, enne aga tõime õe Nara juurest ära.ja siis sööma.. Seda Head PEKKI:D täitsa haige, aga ma armastan seda pekki:D Ja ema ütles, et kui tema peaks minema teise riiki kusgaile,on see ainuke, mida ta igatsema hakkab:D igatahes.
Koju jõudsime.. siis..Piu ikka ni kurb mu pärats, ja tõi mulle koogi.. ja õhtu hiljem saatis sõnumi, et ta ikak pidi veel korra auto läbi otsima, aga ei leidnud, et kas minuga on kõik korras..Armas, nagu oleks maailmalõpp olnud see digikas.. aga jah, Väga kahju on küll, sakib sajaga:S
Oli põhjust tujust ära olla, ja mitte õhtul välja minna, ja püsisin kodus, õde hullult üritas moosida, et läheks kaasa, aga eip , ütlesin, et vb kindlam kodus püsida, et see nädal on niigi palju juhtunud ja halvasti läinud, et ehk uuel nädalal uue hooga.. et ei te aveel, mis väljas juhtub.. ja jah.. Kodus suutsin õhtul veel ühe klaasi ära lõhkuda. SUPER!
Tuleb loota, et uus nädal on psotiivsem, eks seda ole juba näha homme, kui vaadata, mis arsti juures head räägitakse kah..
:S :(
Head ööd!!!
See on viimane pilt MINU digikaga, mis on tehtud ja mul arvutis! SUPER, kas pole? :S

Kommentaare ei ole: