esmaspäev, 15. september 2008

09.09.08-15-09-08 seekord sisi terve nädal korraga..

Andke mulle andeks, et ma ei viitsinud varem kirjutada.. aga tõesti polnud viitsimist, ja kui reedel oli plaan koolnädala oma ära kirjutada, siis sry, nädalavehtusel polnud enam aega :D aga nüüd siis teile terve mu see nädal niipaljuga, kui meelde tuleb...
09.09.08
Kõigepealt, et mis esmaspäevase päeva peal mainisin, et head uudised Eestist, need jätkusid ka teisipäeval, uudiseks oli siis, et mu plaan õnnestus, j akõik kirjad, mis Eestisse kirjutasin ja saatsin, jõudsid kohale, ükski ei läinud õnneks kaotsi :D Armas, ja kõik vist jäid rahule ka, mis väga hea!!! Aga et siis..Põhiline on see, et hilinesime kooli jälle.. lihtsalt igal hommikul ootame õega ema järgi:D Ja siis.. kusjuures mulle meeldib isegi, kui hilineme kooli, sest tundides ma ei saa veel ikka midgai aru, ja siis am ju ei lähe ainult esimesse tundi, ja selle asemel ma saan alati uute inimestega tuttavaks.. rohkem kui muidu.. ja see on hea..igatahes.. Keemia õpetajal olid maasikad kaelapeall :D Haah.. ja kui ausalt üles tunnistan, siis tõesti sooviksin Eesti keelseid keemia ja füüsika õpikuid.. sest osad asjad tunduvad tuttavad aga päris aru ei saa ja täpselt ei mäleta.. sest neil siiski teised tähised ja asjad.. nii, et jama tsipa..
10.09.09
Kaks esimest tundi olid vabad, ja seekord läksime ka hiljem kooli.. mitte siiski õigeks ajaks, mida me tavaliselt kolmapäeviti teeme, kui pole vaja:D Igatahes.. Otsustasime , et õpime fabioga sel ajal, et tema õpib Eesti keelt ja mina Portugali, ja otsustasime, et tema saab valida, mis sõnad vi laused.. et Inglise keeles leppisime kokku, ja sisi mõlemad õpetavad oma keeles..nagu ikka..Ja valida sai tema, sest mina olen ainuke, kes Eesti keelt oskab, ag akui mina midagi teada tahan, saan ju kõigilt küsida.. aga kurb juhus oli see, et ta tahtis kõiki neid asju teada, mida mina portugali keeles oskasin, nii, et siiski õppis vaid tema :D Õhtul pidime minema õe sõbra Pipo juurde Brasiilia mängu vaatama, aga viimasel minutil mõtleisme ringi ja ei läinud.. selle asemel tegime popcorni endale.. ja ÜLLA-ÜLLA.. Eestis ma peaaegu vihkasin popcorni, ma kunagi ei tahtnud seda, ei maitsenud, aga siin.. ma nüüdsest jumaldan neid.. vb on lihtsalt siin Brasiilias teise maitsega need:DAa. Koolist klassiõelt sain ühe tantsukooli paberid kah, kus veidike infot peal.. ja et ma läheks selelkodulehele ja uuriks.. aga njah.. sellist kodulehte ei eksisteeri :D LAHE :D
11.09.09
Hommiku liftis kohtasime ühtesid teisi sama maja elanikke, üllatav eks.. tegelt.. üks ema ja ta 3 last.. ja kuna neist 2 last õpivad samas koolis , Farias Brito, siis läksime nenega kooli, ja meie ema ei pidanud meid viima..Aa.. ja muideks vanem laps, see üks poiss, on see sama, kes paar nädalat tagasi mulle raamatukogus kirja kirjutas, et kas vahetusõpilane :D Haah, lahe kokkusattumus, sest ta ei teadnud, et ma temaga samas majas elan :D Muideks. Suutsin õele iseloomu kaa veidi näidata kodus.. nimelt.. ise ta koguaeg räägib, et millal ma tahan kusgaile tantsima siis minna , et peame otsima mulle midagi.. siis küsisin, et kas ta teab mõnda kohta , kus saaksin tantsima minna.. ja sisi et Capoeira.. et tahaks seda vaatama minna kusgaile mõnda treeningut ja ehk vb siis ka ise minna kusagile..et tahaks igapäev kusagil käia, vähemalt ehk teisipäevast neljapäevani.. reede,laup,pühap vb mitte... Siis ta ütles, et sry, aga ma ei tea.. sisi küsisin, et aga kus me teada saame? Sry, ma ei tea.. GRHH.. närvi ajas.. ise käib igalpool ja räägib et peame mulle midagi otsima jne.. ja kui asjaks läheb sisi mökk-mökk.. igatahes.. ta sai aru vist, et see ei meeldinud mulle :D muidugi poole vestluse pealt jooksid nad emaga jõusaali... ja kui õde tuli koju,hakkas kohe seletama ja teadis, kuhu saan minan capoerasse ja kuhu tantsima ja kuhu surfi :D aga liht teadis öelda, täna kell 7 on KUSAGIL capoeira ,surf on seal, näitas käega.. ja tantsimine on ühes klubis muud ei teadnud.. küsisin hindade kohta seda ka ei teadnud.. Krhh.. Siis rääkisin klassivennale, et kas talle meeldib capoeira.. ta ütles, et meeldib et kunagi 1 kuu käis kusgail.. ja ütleisn et lähme kusagile õppima seda.. ja ta oli nõus.. ütles, et otsib mõne koha, kus me minna saaks.D Eks ole näha, kas otsib ka vi kah liht räägib...Aa..ja kuna olen suutnud korralikult Juba juurde võtta, otsustasin siis kodus hakata kõhulihaseid tegema, et nee dtugevad, et suudan natuke kõhtu sees hoida, et pekid päris üle püksiääre ei vajuks:DAa, ja pean selle ka ära mainima, et mind kutsuti jälle Jaani tagasi :D Ja paluti mult ühte teenet, et ma nende nimed kah liivale kirjutaks ja pilti teeks ja orkutisse riputaks. Kellest juttu, saate siis teada, kui asi tehtud, aga lubaduse andsin:D
12.09.08-15.09.08
ehk nädalavahetus...Super, ja tegevusest puudust polnud, pigem ei osanud valida)Koolis olin osteses mõttes LAIP:D mai tia miks.. igatahes.. Ingridil oli sünnipäev,klassiõel, ja tal oli kurb sünnipäev.. nugrutses ja nuttis veidi..sest sai sünnipäeva kingiks selle, et kutt jättis ta maha.. nice, kas pole. Siis lohutasime teda, ja viisin talle ka kingi Eestist ja siis lasiem tordi tuua.. ja natuke saime ta tuju ikka paremaks kaa..terve päev siis pöörles sünnipäeva ümber.. aa seekord käisime keemialaboris.. midagi erilist polnudki, lootsin igatahes, et saab mingeid katseid vi asju teha, aga ei.. siis küsisin, et millal plaanis teha.. ja sisi vastati, et nad ei tee kunagi mitte midagi, isegi mitte mingit väikest pauku :D mitte midagi.. vale nada! :D igatahes.. peale kooli kõik tegid mulle õhtuks plaane, ja ma ei osanud valida, kellega kuhu minna.. igatahes.. kõigepealt kutsusin ise kahte klassiõde välja ja käisime jäätist söömas.. siis koju naasedes, leidsin eest 2 telefoni kõnet, kutsed erinevatesse kohtadesse, üks oli see sama farm, kaheks päevaks jälle, kus eelmine nädalavahetuski käsime, ja teiseks oli mucuripe klubi.. ja kohe tuli ka kutse õe poolt, et tema sõbra juurde.. nii siis valisingi selle kolmanda.. vaatasime filme, mängisime kaarte( mis siin on jumala IN teema) ja siis kitarrid ja laulmine.. aa kõige lahedam oli see, et ühel hetkel üks tüüp laulis ühte laulu ja mängis kitarri ja teised kuulasid, järsku jäi vaid ja lausus:” Kerli , voce é muito bonita!”ja laulis edasi.. nagu, jumala lambist :D lahee.. igatahes.. mingi 4 paiku saime koju ja hommikul oli kell 9 äratus ja läksime sugulase mingile kooli üritusele, kooli nimeks oli muideks Oliveira ja mingi sõna veel..mnjahh.. . . . enfim...ma ei saanudki hästi aru sellest üritusest, mõned pildid on ka tehtud, need üritan millalgi jälle fotoalbumisse üles laadida(
http://www.fotoalbum.ee/photos/kerluskabrazil ) :D algul sian aru et tal mingi lõpetamine, aga siiski mitte, nimelt olid nagu klasside vahelised võistlused ja zürii oli kohal jne.. kõikide õpilaste sugulased ja sõbrad ja tuttavad, sest üks osa oli ka, et kes suudab kõige rohkem seltsilisi kutsuda.. ja sisi pered olid küpsetanud igast staffi ja müüdi siis neid, et teiseks oli siis, et kes kõige rohkem suudab teenida. Siis oli mälumängu moodi asi, ja tantsimis võistlus, kellel parim kava, ja reklaamiklipp jne.. igast asju oli, mid ahinnati ja kokkuvõttes võotja selgitati, ja võitiski see grupp kus oli meie sugulane!! JEE.. aa.. ja ma võitsin endale väikse kommikarbi:D nimelt kõikide gruppid efännid pidid gruppidele siis karjuma, valiti välja kelel grupi fännklubi oli kõvem, meie muidugi ;D , siis pidime meie minema lavale, ja karjuma, ja siis enamvähem valiti välja 10, kes hakkasid omavahel võistlema karjumises, lõpuks jäi meid 3 :D mina, ja veel üks kutt ja plika, ja meie pidime võistlema, kes suudab kauem karjuda, et vahel ei hinga vi nii, ija JEE, ma võitsin :D Onu oli vapsee mu üle uhke, ja kinksi mulle jäätise selel puhul, et kurgule hea ikka :DIgatahes.. see oli tore üritus mis kestis pool päeva:D aa.. see ka veel, et terve ürituse teemaks oli HIINA , kõik olid sedasi riietatud ja kõik võistlused ja ettevõtted ja need toidud ja kõik-kõik olid hiina teemalised.. Lahe oli.. eelmine aasta olevat Euroopa teemaks olnud:DIgatahes.. pärats käisime õe ja kahe sugulasega kaubamajas söömas /metsikult head mingit itaalia pastat sõin makaronidega vi asja, jube hea oli!/ :D aa.. sain lõpuks endale kõneaega ka pandud telefonile:D igatahes.. õhtul käisime õega ta sõbra sünnipäeval.. see on minu jaoks olnud kõige nö. Uhkemaid ja suuremaid sünnipäevasid, ma ei oska kindlasti seda kõike kirjeldada ja laisk olen kaa.. aga.. nagu filmis:D
Lühidalt siis.. et kõigepealt õde arvas et sünnipäev et mingi umbes 15 inimest ja selline vaikne.. mina panin sellised tavalised natuke normaalsemad riided selga.. aga õde otsustas tulla lühikeste teksa kulunud sortside ja siis mingi mitte kõige pidulikuma ja sünnipäevaliku särgiga.. kohale jõudes olid meil silmad suured, ja tema tundis erilist piinlikkust :D nimelt. Sünnipäev oli siis , et kõik üles löödud aga õnneks, oli veelgi hullemaid riietuse poolest :D ,igatahes... metsikult rahvast oli, kõik sõbrad ja tuttavad.. verandal olid lauad kõik ära kaunistatud, üleüldse oli igalpool metsikult palju ja suuri kaunistusi õhupallidest jne.. ja siis oli tellitud fotograaf, sisi olid kelnerid vi nuh, ettekandjad.. kes käisid ringi ja tõid mida tahtsid jne.. siis oli DJ eraldi ruumis.. ja siis oli mitme korruseline TORT.. ja .. jne.. Metsikult lahe üritus, nagu mega-mega-megaa... lihtsalt nii kõva oli, pole sünu, ütlen vaid ühte, uskuge kõike, mida näete seebiooperites, sest tundub, et oleksin nagu ühe seebiooperi peategelane, kõik mis kunagi tundus ni muinasjutt ja mitte tõeline, on tõeks saamas.. vapustav!!!ija siis jagati meile seal igast neid pimedas helendavaid prille ja käe ja kaelapaelu, ja peavõrusid ja kõike.. aga ma unustasin kõik sinna, prillid ainult alles:D ja enne ära minekut anti kotiga komme kaasa :D igatahes.. (igatahes on mu põhiline sõna juba blogides, aga vahet pole ) igatahes..:D... :SUPER ürtius oli.. pühapäeval magasin kella 3.ni.. siis veidi logelesn niisama.. ja poole 5 paiku läksime õega välja, sõbranna Nara poole.. seal niisama veidi.. siis samadesse kohtadesse, nagu meil juba pühapäeviti välja on kujunenud.. et kõigepealt Nara sugulase baari/pubi moodi kohta nimeks mingi papaiia or smth.. ja pärast seda America Beer´i.. seal niisama elav muusika ja tants.. papaiias oli seekord nii palju rahvats et ei olnud eriti tore olla,seal ei mahtunud isegi seisma ja siis ühed kes me kõrval seal seisid vahepeal, siis, üks näkk hoidis õlletopsi käes ja kätt üleval peakohal, sest tahtis liikuma hakata,ja mingi tüüp otsustas „nalja” teha ja lükkas meelega seda topsi nii, et see lendas tal käest , otse minule ja ühele mingile näkile peale.. päris rõve oli. Ma vihkan õlut, ja siis haisesin õlle järgi, Naral oli õnneks parfüüm kaasas, ja lasime selle peaaegu tühjaks mulle:D igatahes, rahvast oli jah palju .. ja siis ei lastud inimeis enam sisse kaa, aga meie ikak pidime saama, ja tasuta, sest sõbranna sugulase koht.. ja siis läksime kusgailt tagantkaudu.. töötajad viskasid meile mingi tooli, ja siis selle pealt ronisime ja sisi kusagilt suurets aknast sisse:D VIPID :D aga jah.. America Beer´is meeldib olla.. sest seal näen alati palju tuttavaid :D
Aga jah, ei viitsi rohkem kirjutada , väikese ülevaate saite ikka:D Aa ja seda ka veel, et ükspäev panime Mariliisiga sellised tulevased eluplaanid paika , et vähe pole.. ija et . aa.. vähe sellest, et siiamaani paljud on arvanud, et Eestis räägitakse inglise keelt ja et asume Ameerikas, siis nüüd pandi küll vist asjale tippPUNKT!! !! Nimelat olen ma siis nüüd juba IRAAGIST.. ja kuna nime ei osata öelda, sisi ühes grupis kutsutakse mind Irak Girl!! Ja siis küsivad, kuidas sõdadega lood , ja keda ma lasknud olen jnejnejne....GAASHhhh ELU LÄHEB VEELGI PÕNEVAMAKS :D
igatahes.. esmaspäeva, ehk täna kui seda siin postitan, oli mul siis selle nädala viimane koolipäev, ijeeiihhh... MAGADA SAAN KAUA! :DIgatahes.. koolis panime ka plaanid paika, et pühapäeval teeme klassiõele Ana´le üllatus lahkumis peo, sest järgmine nädal ta juba lähebki.. isgei mulon kahju, et ta lahkun..Kurb.. aga mis teha.. igatahes .. ijah :D Koolis fantaseerisin veidi jälle:D
Olge tublid, kuulmiseni!Beijos!

Kas on olemas koht, kus kõik on magus kui mesi,
kõik särab kui Päike, ja voolab kui vesi?
Kas see koht on olemas, seda keegi me ei tea,
kuid vastame: ”Jah”-sest lootma ju peab!
Arvata ju võib, et sealt leida võib ka põrgu,
põlev põrgu ja kardetav kõrgus.
Kardetav kõrgus, kust kukkuda oleks valus,
kuid seda vaid siis kui kõikehalba sa talud.
Kas on olemas koht, kus kõik on magus kui mesi,
kõik särab kui Päike, ja voolab kui vesi?
Kas see koht on olemas,seda nüüd ma tean
ja tean ka seda, et sellest kõik võtma ma pean!
See koht on ilus ja põrgut seal pole
kui see olemas seal oleks, oleks maailm nii kole.
Puudub seal põrgu ja kardetav kõrgus,
uskuge mind, sest räägin vaid õigust!!!

Haah..


Järgmise nädalani!:DSest elu on kiire..:D

Kommentaare ei ole: