reede, 5. september 2008

02-05.09.2008


02.09.2008 teisip.
Niisiis, koolist ei viitsi pikemalt rääkida, hakkan vist selle kirjutamise kohapealt veidike laisemaks jääma.. igatahes.. niipalju, et . tegin selle otsuse siis ja rõõmustasin klassikaaslaseid ja võtsin selle nö. Muusikali vi asja vastu.. ma ei tea mis sellest välja tuleb..Aga Robin Hood on teemaks.. ja ma siis olen Robin HoodA (tuletan meelde, et A on lõpus, sest tegu naisega) :D jah.. klassikaaslased olid mega õnnes.. :D
Aa ja koolist niipalju siis veel, et kuulsin külapealt, et olen koolis nimekirjas..nagu et Eesti koolis,Järva-Jaani koolis.. Ja Kokatädid panid mulle ka söögivahetunniks söögi lauale, ja siis nuputasid, et kesse 1 puudu on..Ja üks õpetaja (nimesid ei nimeta ja näpuga ei näita! ) ei saa sellele pihta, et kuidas ma kooli nimekirjas olen, kui ma siin siiski olen:Daga igatahes... armas on see, kui minupeale mõeldakse ja uuritakse ikka ;) AITÄH!
Aa.. ija eile õhtul saatis klassivend oma kulmust pildi.. ta tegi ISE endale kulmuneedi, vi nuh, torkas ise augu läbi.. ja hetkel on küll ilus.. midagi pahasti ei läinud.. ja kui rääkisin talle, et tahan siin vist ühte asja endale kõrva teha.. siis ta ütles et võib ise tasuta teha mulle.. et ei pea maksma.. aga ma vist igaksjuhuks eelistan minna kohta, kus maksma pean.. ja ma mõtlesin, et KUI teen selle, mis mõtytes on,, siis alles hiljem vi enne vahetusaasta lõppu eks..:D ja tema tuli täna koolis, et noh, millal teha tahad? Järgmine nädalavahetus sobib minna? :DMul oli, et Oota.. mingi kuuke paar kindlasti mõtlen veel asjaüle...aga ok.. eks näis kas asjast saab asja, või ei .. :D
Igatahes.. õhtul tegime õega nimekirja.. mida poest oleks vaja tuua.. tema pani oma dieedi asju sinna kirja, ja mina panin siis vahele, et... küpsist, juustu, nutellat, ketsupit,kooki jne.. selliseid asju siis , mida muidu nende nimekirjas pole.. ja õde kirjutas suurelt KERLI ja pani kirja, et kondentspiim,brasiilia puuviljad ja , et midagi huvitavad võileiva peale määrida :D
Aa.. ja üldse õhtul oli hea tuju, kui rääkisin Skypes emmega, siis natuke ümisesin talle lauluviisikest ja trummeldasin kätega:D siis lennutasin talle fantaasiat, kuidas saab kergelt ühest voodist sellist, millist mina tahan(ideest ei hakka täpsemalt rääkima-muidu teised tahavad kaa... eksju emme..) :D AA...JA MUL PEAS KÕIK PAIGAS JUBA! :D
Aa,, ja kuigi rääkisin emmega skype´s ja vanna oli kõrval tal.. siis Vend siiski helistas mulle mobiilile :D ja rääkisime veidike juttu :D aga kaua polnud mõtet.. ja kuulsin ta häält skype´st ja telefonist mõlemast.. aga idee oli hea.. sest ta suutis olla ESIMENE selline helistaja Eestist, kes rääkis kaa ja lausus:" Tule koju, oled niigi kaua ära olnud juba!"
njah... Teised teevad niisama vastakaid :D:D:D
Aga olgu.. tuttu ära.. homme saame kauem magada.. sest mul 2. esimest tundi vabad ja õel hakkab kool veidi hiljem, ja tema tohib hilineda kaa.. nii, et .. vaatab mis homme saab..

Kolmapäev 03.09
Nii palju siis sellest.. pidime ikkagi hommiku vara üles ärkama, ja varakult kooli minema, sest ema pidi varem lahkuda, et enne tööle minekut abilisega poes käima..Ija DÜÜD.. mulle toodigi täiega söögikraami, mida nemad ei söö ise.. ja üks kapinurk on minu nurk, kus küspised ja sellised, et teised ei söö neid:D sest neil DIEET ja mina kogun ennast:DJa siis kui mainisin, et tahaks midgai magusat.. siis terve õhtu vanaema ja abiline toimetasid ju köögis.. ja sain igast huvitavaid asju.. NII HEAD KÕIK KA!!!
Aa.. ija.. uskuge või mitte, aga selle ära oldud aja jooksul, kammisin ESIMEST korda juukseid!!! :D Ijaa.. te mõtlete nüüd ei tea mida, aga see minupuhul NORMAALNE :D

Neljapäev 04.09
Abiliineei pidanud tulema meile, aga hommiku oli ikka platsis, ja mina ei teadnud algul miks.. aga koolist tulles sain aru ja teada :D Peale selle, kui olin korralikult kõhu täis söönud, tuli MEGA suur kook mu ette.. ta siis küpstas koogi.. :D SEE OLI NIIIIII HEEAAA!!!ja peale koogi sõin muid magusaid asju ka .. aga enne sõin ikka riisi ja METSIKULT HEAD liha kaa ikka:DPärast söömist oli niiii raske olla.. kõht oli nii täis.. aga lihtsalt ei suuda vastu panna!!! :D

Reede 05.09.08
Hommikul ärkasin ülesse, läksin kööki jooma ja juba olid mingid töömehed kohal:D ja Ema siis seletas nendega siin nikaua, et jäingi kooli hiljaks.. ja esimesest Matest jäin ilma.. aga ma ei viitsinud hilnejate klassi kaa minna.. sest seal oli külm ja peale minu oli algul ainult 3 hilinejat veel.. pärast tilkus umbes 5 tk. Veel juurde... imelik, et täna meid vähe oli.. aga jäin siis välja pingile istuma, nii kui istuma sain tuli Fabio, see kooli töötaja, ja rääkisime temaga.. ja siis tuli veel varti üks kutt, kes ütles, et tahab et ta kõiksõbrad ja tuttavad minuga kohtuksid:D Varsti tulid veel osad uudistama.. ja lõpuks oli meid 6..ja rääkisime..kui ausalt öelda.. siis hakkab juba üle viskama koguaeg see ühe ja sama jutu rääkimine eestist.. aga õnneks Fabio teab juba nii palju, et räägib ise vahel:Daa.. ja väge imelik on, kui keegi palub et ma midgai Eesti keeles räägiks.. siis on imelik rääkida kui tean, et nad ei saa ju midgai aru :D ja üldse.. Brasiillased tunduvad minu jaoks nagu väiksed lapsed, kui nad kiiresti räägivad.. se keel on kuidagi.. mai tia.. midgai on puudu ja see on R täht.. et nad ei oska seda öelda ja ei kasuta.. siis naguväiksed lapsed, kes ei saa selle ütlemisega hakkama:DAa. Ja Fabio oskab ise öelda Tere,tere hommikust,-õhtust.-päevast,kuidas läheb,hästi,minu nimi on fabio,mis on sinu nimi,head aega,lähme :DLEGAL :D:DKlassikaaslastega laulsime Forrot, ehk sisi Brasiilia muusika, ja nad olid jumala hämmingus, kui kahe laulu refrääni oskasin:DAa.. ja siis sepapoisse laulsime ka, et mina eesti keeles ja nemad saksa keeles.. sest portugali keeles nad ei tea seda.. ja tegime kaanonit kaa:DJa siis nad on vaimustuses, et Eestis on muusika tunnid ka koolis, ja et kehalised on kõigil, mitte ainult väikestel.. ja see pani eriti imestama, kui seletasin, et meil nagu spordipäev ka olemas.. et kui kooli ei lähe ja kõik kogunevad staadionil.. ja et nagu kooli olümpia mängud...Igatahes.. käisin siis seal laboti klassis jälle täna..ja tegin teie jaoks pilte ka, et näeksite..
Siit saate näha: http://fotoalbum.ee/photos/kerluskabrazil/sets/559637?page=5&seek=0

mulle see klass meeldib TÄIEGA! :D Ei tea küll miks:D
Igatahes. Õhtuks kutsusid klassiõed pizzat sööma, eks ole näha, kas jõuan sinna..
Aa.. Ija üks klassiõde, kellega kõige rohkem suhtlen, sest räägib inglise keelt ka.. nuttis täna koolis terve päeva.. asi selles.. et ta elas enen lõunas, on 2 aastat siin Fortalezas elanud, ja selle kuu lõpus peab tagasi lõunasse kolima.. pere asjus.. ja ta ei taha eriti minna, kuigi kõik sugulased ja vanad sõbrad teda seal ootamas.. ja ta oli täna nii kurb ja õnnetu.. siis rääkisime pikalt..et tema oli 2 aastat, tuli siia, ei teadnud kedagi, tuli koos isa ja isa naisega..et mul natuke sarnane olukord..aga et tulin aastaks, ja isa asemel mul siin Mari-Liis olemas keda tean , kui vaja..aga et ma siin aasta ja pean lahkuma.. see pani mõtlema.. et kas nutan kaa samamoodi siin.. või kuidas kõik on... mõtlesin sellest pikalt.. ja ta ütles, et kui tagasi läheb, siis räägib mulle kõigest kuidas oli...Aga kurb oli teda vaadata...
Niisiis.. koju naasedes ema pani maja ees mind maha..ja ja küsis veel, ka smul võti on, et ka stuppa saan.. aga ülesse jõudes olid uksed pärani, ija töömehed siin ja Vanaema oli kaa tagasi.. ja mitte üksi, vaid koos sõbrannaga.. sain vaevu riided vahetatud ja kööki, kui selised söögiportsjonid ja koogid ja asjad olid ette tõstetud, nii siis asusingi maugima..:Digatahes.. nüüd kõht nii täis jälle, ja uni on peal, tän ahommiku oli juba raske hommikul voodist püsti saada:D aga.. seega.. otsustasin nüüd magama minna..
Ilusaid unenägusid mulle.... ja peatse kuulmiseni teiega ;)
Beijos!

Kommentaare ei ole: