pühapäev, 21. september 2008

Vaba nädaal...15-21.09.08

Esmaspäevast veel nii palju, et kui õhta siin üksi kodus olin, siis õde helistas, et kas tahan minna vaatama seda kohta, kus saaksin tantsima hakata ehk, et nad emaga maja ees, et ma alla läheks ja lähme vaatama.. nii ma siis jooksingi ja läksimegi.. aga saiem teada, et sinan kus lähme, seal nagu erilist tantsimist polegi,liht mingi lõbus rütmika tund, kus teeva digats erinevaid asju jne.. siis küsisime, aga , et kas capoeira on, ja just läks treener mööda, ja vastas, et jah on, kohe praegu hakkab.. nii läksimegi vaatama, terve treeningu jälgisime, mulle meeldib, tahan ka minna, ja õde enne eriti vaimustuses polnud, aga nüüd tahab koos minuga tulla.. saime teada siis, et ühe kuu eest tuleb maksta 149 reaali, ja selle sisse kuulub kõik selles spordiklubis, saab kõike treeninguid külastada ja kõik eteha ja kasutada nt. Siis : yoga,lodalizada,spinning,alongamento,local,global,power jump,capoeira,ritmos axe, jne.. mis sest et ma ei teagi mis need osad asjad on :D aga ikkagi :D Mina-mina tahan minna.. aga õde üllatas teisipäeval, et tema saab alustada alles järgmine kuu, et sisi vist ootan kah järgmise kuuni.. Jamaa.. aga eks näis..
teisipäeval sis aga plaanisin kaua magada, sest ei pidanud ju kooli minema, aga ohh üllatust, kell 8 silmad lahti ja uni läinud, ag amõtleisn ikka, et EI, ja vedisin kuidagi kella 10.ni välja:D siis ikkagi lebotaisn niisama, ja ootasin mil ema ja õde koju.. ja poole 1 paiku ema viis mu kaubamajja, mina arvasin et lähen sinna,kus varem olen käinud kus 3 kaubamaja lähestikku, aga ei, ta viis mu kusgaile kaugemal , mingisse suurde kaubamajja, ja .. mulle ikka ei sobinud, muud ei saanud kui ainult trenni riided :D kell 4 korjas jälle ülesse ja koju.. Siis seletas, et homme tulevad töömehed minu tuppa siin miskit toimetama jälle, jamaa.. nad kell 8 platsis, ja jälle ei saa kaua magada :D ema veel laenas mult digikat, et köögist pilte teha ja sõbrannale saata :D aa ja kui millalgi hiilgasin, et olen natuke tubli hakkan kõhulihaseid tegema, siis nendega niiviisi, et ei vitsi enam, ei suutnud ühte nädalatki:D pühapäeval oli nii palju tegemist et läks meelest, esmaspäeval Garis tuletas meelde, siis tegin, teisipäev tuli ka natuke meelde :D aga üritan ikka.. pean üritama, kui juhtub, et treeningutesse saan alles järgmine kuu, eks ole näha...
Kolmapäeval pidi hommiku kell 8 juba töömehed tulema, aga vist ei tulnud, sest magasin kella 11ni, ja neist polnud haisugi:D Siis lebotasin teleka ees ja ootasin ema töölt ja õde koolist ja asusime lõunatama.. ja ma sain KARTULIPUTRU kaa.. ja see oli nii Eestiliku maitsega, siis õde hakkas seletama, et ma pole raudselt kunagi varem seda söönud, siis ütlesin, et see meil Eestis pool rahvustoit ;D Siis käis üks töömees siin edasi tagasi vahepeal oli tunnike kadunud ja tuli jälle jne :D siis lõpuks hakkas minu toas lärmama, lõikas nimelt lauale augu sisse, ja sisi kui ema koju tuli, siis oli närvis ja paanitsesid siin, ja siis tuli mingi töödejuhataja ja kõik helistasid kõigile jne :D a nagu muinasjutu lõpp, kõik läksid lõpuks õnnelikult minema :D Homme tulevad jälle.. hiljem käisid mingid teised kaa veel :D tõid varustuse kohale , et homme lärmama siin hakata. :D .. Igatahes õhtu kui arutasime eesti emmega siin mööbli üle ja vaaasime pilt, siis tulid siinne emme ja õde ka.. ja ema nii vaimustuses Eestis möblist ja ütles iga pildi kohta tahtis, et ma talle ka saadaks, kopeerisin siis pilte arvutisse, lõpuk soli nii palju, et ma lõpuks ütlesin, et ma annan parem aadressi :D ja siis webcam hakka slambist tööle ja õde näitas oma LuLu´d mu emmele ja kirjutas ise Tere ja My lind :D Armas ;D Õhtu siis käisime Capoeiras.. tegelt me hakkame järgmine kuu seal alles käima, aga täna treener lubas tasuta minna meil:D et täna olid kõik kohal seal, kes käivad, sets kolmapäeviti on neil nende instrumendidega.. nimelt siis.. igast pulgad ja trummid ja asjad mis capoeirale omased.. lahe oli.. nagu kolmapäeviti seal palju uut ei õpita.. seal igasugused rituaalid, et algul tantsivad seal oma teatud tantsud ära, ja siis ühes ruumis kus põrandal on üks kujutis ja ringid.. siis kõik seisavad ringis ja kaks inimest siis ringi keskel võitlevad, ja siis üks vahetatakse välja jne.. terve selel aja mängitakse trumme, tamburiine ja mingit asja veel.. ja kõik plaksutavad terve selle aja. Käed olid lõpuks pääris-pääris väsinud, vahel kui tegijamad olid keskel , läks rütm ka kiiremaks.. lõpuks juba viskasid seal saltosid ja hüppasid käte ja peade peal jne.. LAHE.. aa.. üks lendas mulle peaga kõhtu, aga ärge muretsega kõik on OK! Aa.. ja üks vanem mehike mingi äss, saatis mind ka sinna ringi keskele.. ma oleks seal surma saanud :D aga jah...kindlasti tahan sinna järgmine kuu minna...Õde on ka nüüd sellest vaimustuses.. nii palju tegime meie alguses, et harjutasime ühtede pulkadega teema põhisammu, nagu elu pikad ja peenikesed kõverad mingist puust kõlapulgad oleks olnud:D MA ei saa üle... SAJAGA meeldib.. hetkel tundub parem kui minna mõningasse tantsutrenni :D Aa.. ja kui järgmine kuu sinna klubisse astume.. ja õele ka meeldib, ja muud asjad ka kõik .. siis õde ja ka ema vahetavad spordiklubi :D Haah.. COOL! :D Pole sõnuu..
Neljapäeval põõnasin ilusti umbes poole 11.ni.. aga mai tia miks, aga siin ma magan vähe.. eestis magaks ma kolmeni raudselt.. siin magan nii kaua ainult nädalavahetustel:DIgatahes.. lebotaisn niisama ja vaatasin palju telekat.. FRIENDS on teema:D ja käsna-kallet ja simpsoneid ei saa ma ka mööda lasta, mis sest, et aru ei saa, aga tean neid osi juba, nii, et tean mis toimub:D Igatahes.. hakkasin tõsiselt mõtelma, et peak skeelekursuste peal emõtlema, aga mul ema ja õde.. nad on sellised asjaajajad.. nagu nad on..mitte eriti head :D aga hakkasin selle peale mõtlema, sets käisin täna poes nii, et õde kirjutas sellise kirja: Palun näidak evi veel parem andke ise Kerlile järgmised asjad(siis oli kõikkirjas mida vaja oli) ja pange arve Alair Caetano nimele, sest Kerli ei räägi portugali keelt. Suured tänud, Luanna..Huumorit PEAB saama.. ja siis läksin poodi ja andsin selle kirja :D ja käisin liht müüjal järgi ja ise ei suutnud naeru kinni hoida ja terve selle aja naersin:D ja siis ta andis mulle koti koos kaubaga ja ma liht obrigada,tsau! :D See oli ausalt naljakas:D müüja ise irnus ka ja karjus teisele, TA EI RÄÄGI PORTUGALI KEELT :D hahahaah..:D Igatahes päeva jooksul tuli veel kutseid nädalavahetuseks, ja mõtlesime õega, mida siis teha.. ja otsustasime , et lähme laupäeval mingile kontserdi moodi peole. Mis hakkab juba pärastlõunal mingi 1 vi 2.. ja ta sõber üritab sebida, et saaksin 40 reaali asemel 20 reaalise pileti. Aga ei tea kas õnnestub, eks ole näha..Aa.. ja kui mõtlesin , et üritan järgmine kuu korralikuks hakata, siis seda ma ka üritan, aga ei tea kui hästi välja tuleb,sest kuu alguses kui hästi läheb tuleb emmelt pakk ju eestist, ja seal on MAIUSTUSI :D nämma. Aga selle eest võtan mis võtta annab veel, õde koguaeg toob mulle midagi magusat ette :D ja vanaema tuleb ju meile kooki küpsetama:DMariliisiga panime ka mõned plaanid paika, et päikets minan võtma ja niisama lahedad olla.. aga eks ole näha sedagi :D ja sisi igapäev käivad mingid töömehed ikka siin:D igapäev erinevad, nii naljakas, ja sis lähen uksevatsu ja seletavad pika jutu ja ma karjun alati vahele. Ma ei räägi portugali keelt :D ja siis hakkavad naerma.. aga noh.. naer on terviseks:D Aa.. ja Mari-Liis.. mu õde ütles kaa, et me oleme nagu õed, kui seda pilti vaatas, mis sa mulle kaasa kinkisid meist, ja küsis mis huvitav roheline jook see on, et tema tahab kaaa :D Aa. Ja Siim, sa meeldid mu õele, sa oled armas, aga liiga lühike, ja Raidist on ka õde vaimustuses:D Ja Romet ja Myx on naljakad :D ja üleüldse pidid eestlased naljakad olema :DMe vaatasime koos pilte, ja sellest ka kommentaarid :D Aga kui küsis milline neist su parim sõber on, ja näitasin Andrese pilti, sisi ta ütles, hea valik, ja kui nägi ühte pilti kus eriti väiksed oleme.. sisi tundis kohe Andrese ära.. nii armas :D
Reedel magasin korralikult kella 12, ni.. aga.. mai tia miks, ag amul on hakanud selg valutama, ei tea, ka svoodi pärast, et siin on mega pehme, aga harjunud kõvaga..Igatahes, ärkaisn sellega et järsku mingi rahvas hakka skõva häälega rääkima, ja kui uurima läksin, olid õde ja ema juba kodus tagasi töölt ja koolist, siis abiline, ja vanaema ja vanaema õde.. nja.. siis saingi pesema skäidud ja söömas ja kell 1 ja läksime Mariliisiga randa.. PÄIKE IKKA EI TAHA MIND :D aga noh, siin ongi erilisem ju valge olla:D aga jah.. paar tundi olime siis seal ja tegime mõningad pildid:D mida saate rohkem näha seal : http://fotoalbum.ee/photos/kerluskabrazil/sets/556737?page=3&seek=0Ja tegin siin need pildid ka ära, mis Jaanus nii väga soovis, et tema, Petsi ja Cärry nimed saaks ka ikka rannaliival mainitud, ja sai tehtud, loodan, et nad jäävad rahule:D ja siis jah, niisama jälle nõmetsesime ja võimlesime ja rääkisime elust.. tore oli. Ja ma vihkan neid müüjaid, kes käivad ringi ja oma asju pähe määrivad:D nt. Üks mee stuli tahtis kõrvarõngaid müüa.. ja liht lambist läks toppis ühe Mariliisile kõrva:D HAIGEE..:D aga noh.. elame üle:D pärast käisime ikka jäätisekohvikus ka ära.. kus võtsin kahe pallise jäätise, ja pandi valed pallid, muidugi ütlesin, ja kutt viskas minema ja tegi uue.. Nice :D aga üks pall oli ikka vale, aga ära sõin, sest siiski, iga jäätis läheb alla:D aa.. sel ajal vanaema,ta õde ja koduabiline olid kodus 2 kooki küpsetanud, Mmm.. MEGAD!!! :D aga ma ausalt ikkagi luban et ma üritan järgmine kuu ennast käsile võtta.. aa õde käis ostis meile laupäevaks mingile üritusele piletid ka ära, aga ma ei tea täpselt mis üritus ikka.. eks ole näha:D aga vähemalt sian 40 reaali asemel 20ga :DMõtlesime, et lähme õhtul Mariliisiga välja, aga ei läinud, kuigi õde mõtles, et läheb ainult laupäeval välja, et reedel õpib kodus, tuli ta teatega, et heii.arva ära kas suudan täna kodus õppida? EI, Nara kutsus meid välja kas tahad minna? Muidugi läksime.. algul pidime ühte restorani minema, aga see oli nii täis, ija siis.. me ei osanud otsustada, kuhu minna tahame. Ja Nara ema sõidutas meid mingi poolteist tundi ringi, kuni jõudsime otsusele, et läheme Kanghaliasse.. olen seal enne ka juba käinud, ja tore kohakeD: selline suur koht, kus bändid laulavad ja niisama lahedad üritused.. ja sealne teema on Forro... see koht suht kaugel, ja siis teadsime, et lähme öösseks Nara juurde, kuid siiski ta ema tõi meid koju ära..
Pühapäeva hommiku vara õde äratas ülesse, ehk kell 9 :D et kas tahan kodus magada vi lähen koos tema ja emaga poodi, tal vaja sortse ja pluuse osta.. muiudgi ajasin end ka ülesse ja läksime, üritasin ka otsida endale midagi, aga ei leidnud midagi:D õde aga sai igast kraami, aga noh, meil maitsed suht erinevad kaa :D ja ausalt.. kui algul mõtleisn, et aasat lõpus ostan endale siit igats riideid kaasa, siis EI!!! Eestis on nii ilusad riided ikka, ausalt, siin on kõik pluusid nt kukekad ja kõik on rasedate lõikega, vi kui ei ole, siis selga pannes oled ikka nagu rase :D ja üleüldse.. Jäka! :D Eestis olevad riided on tegijad! :D igatahes.. ostud ostetud, siis käisime ka enne koju minekut väljas söömas.. et sööd mida tahad, ja nii huvitavad asjad olid, ja siis pidin proovima igat asja natuke:D Ja brasiila toit on küll mulle sobilik, selles mõttes, et söön kõike, pole midagi veel olnud, mis ei maitse vi mida ei söö, peale ubade :D Andestust, et see siin Brasiilias kõige tähtsam. Igatahes.. kell 13.00 jõudsime koju tagasi ja 14.00 pidime olema sugulaste majas, et minna sinna üritusele, selle ürituse ja koha nimi oli väga pikk ja keeruline, aga polegi oluline, seal on siis nii, et üritus hakkas kell 12 muidu.. ja ma ei tea kaua kestis, sest meie tulime ära seal suht vara, mingi 12 paiku..Igatahes.. muidugi läks ka sugulaste majas aega, kuigi pidime sealt lahkuma kohe kell 2 siis need ju magasid alles :D siis kui minema saime, võtsime veel ühe sugulase Danie tüdruku Ranata peale.. ja siis minekut, see üritus toimus nagu phe Farmi suurel alal sellisel, ma ei oska seletada :D ja pilte ka pole, sest ma igaksjuhuks ei viitsi kaamerat kaasas kanda üritustel:D see , kui korra taheti ära varastada, see ikka tegi mind nüüd ettevaatlikuks, mis väga hea :D Igatahes, üritus siis, et pilet on 40 reaali, no meie saime 20 reaaliga eks, aga jah. Üritus selline suur nagu Eestis nt. Õllesummer vi midagi sellist, tsipa väiksem vb. Aga Bändid mängisid. Aga see teistsugune, et pileti sees on juba kõik, sa võid süüa ja juua kõike ja nii palju kui tahad ja jaksad.. sest kõik on tasuta, kui juba üritusel oled.. Ja Inimesed käisid ämbritega ja suurte topsikutega ja igast najakate anumatega ringi ja täitsid neid jookidega, sest kõik ju tasuta...kahtlane süsteem :D aga üritus oli iseenesest tore, ja Forro muusika ikka täitsa meeldib mulle :D ja jumala lahe on see, et Kõik Brasiilia inimesed teavad selle muusika järgi samu tantsusamme, mul ka mõned meelde jäänud :D aga noh need sellised, siivutud tantsud :D ja laulusõnad vist pole ka kõige targemad:D aga.. meloodia on hea, ja lahe on laulda kui aru ei saa:Digatahes, see blogi on juba niigi pikk, et ma ei hakka pikalt kirjutama.. aga kõik oli VAPUSTAV :D ja kui ühe päeva netis polnud, siis Orkut ja MSN oli juba selliseid kirju ja tekste täis:D Brasiillased vallutavad :D Aga Lahe :D Ijee.. praegu telefon helises, Lilo kutsus randa :D aga me ei lähe täna:D aa.. laup enne koju minekut käisime ka väljas söömas ja kui jõudes pidime õega veel neid vanaema tehtud kooke sööma:D ja siis oigasime, et ei oleks pidanud sööma:D igatahes, Pühapäev.. õde terve päev õpib (vist) eks ole näha kui õhtul ütleb, et ok lähme välja:D aga ei usu.,ma võiks küll täna kodus lebotada, sest kiire nv on olnud.. Ja veel seda, et ma AUSALT pean üritama hakkama korralikuks ( uuest kuust) , sest jälle pool kilo juures :S VASTIK!!!! Aga ei suuda millelegi vatsu ka panna:DJa lõpetuseks üks huvitav lause, millest aint emme aru saab vast:D Ma ei saa kunagi enam oma voodis magada! :D
Kuulmiseni!~:D

Kommentaare ei ole: