esmaspäev, 4. mai 2009

Olen inimesi kuulnud hõikavat mu nime hüüdes mulle näkku , et mu elu on imeline.

Uhh, nädal on möödunud nagu lind, kuid ei ole jõudnud ühtegi rida kirja panna. Nii palju hetki on olnud, mis on kallutanud emotsioone seinast seina.Kuid hetkel siis... Siin ma lamasklen voodis ja mõtlen. Ausõna, ma mõtlen, isegi mina oskan seda teha. Mul on nii palju mõtteid, täna on nii palju aega ent ometigi mul napib sõnu, et kõike seda kirja panna.Või samas..napib viitsimist trükkimisele.. kuid samas tahan kirjutada.. aga just kui mitte oma nädalast, vaid oma olemusest ning tunnetest .. Hetkel kuulangi juba tükimat aega vaid ühte lugu” Apenas mais uma de amor” Lihtsalt liiga hea.. Ning uskumatu, et kell juba kaks öösse on. tundub küll, nagu oleks alles viis. Sest olen unetu.aga mis mõtteid vi hetke olud mul peas tiirlevad... Aii neid on palju..Aga teate mis.. ma kirjutan kiiresti lühidalt teile oma nädalast.. ja lõppu tulevad mu osad peas tiirlebad seadistused...igatahes...

28.04.2009- teisipäev
Eelmises blogis tuli välja, et ei käinud palju koolis,ja esmaspäeval ka ei käinud ja siinkohal lausuks, e teisipäeval läksin ausõna kooli, ja esimesse tundi ka:D Igatahes.. Ema tuli reisilt tagasi, ja minu meelets kuidagi imelik, ei tea mis seal toimub.. ja kui ütlesin, et ID tuli ja vaja järgi minna, siis ütles, et vaata, millal Mariliis läheb, äki saad temaga, ja muud ei midagi..Kuid lõpuks leidsime ühise keele, aitasin teda arvutiga ja telekaga.. ja siis ta vaatas mu arvutist filmi.. ja lausu, et kui ma lahkun, sisi tehnika poole pealt jääb ta küll tõsiselt hätta, et Luh kah teda ei aita nende asjadega.. aga noh.. nende asjadega olen nõus aitama.. olen väike elektroonik, vi kuidas see nimi ongi:D Aa.. JA koolis Inka õps ütle,s kui temaga inglise keeles räägin, pean talle igakord 1 reaali maksma.. aga ma ei räägigi inglise keeles, sest ma ei suuda, sets kui tahan rääkida, räägin portugali, ise aru saamata..ja siis tunni lõpus sai minu ja klassiõe peale veidi vihaseks, ja lausus, et järgmisest nädalast ei õpi ma enam inglise keelt vaid hispaania;D haah.. vaevalt!;D
Maja all parklas on lihtsalt mingi jurakas Sini-Must-Valge :)

29.04.2009-kolmapäev
Öö oli piinarikas.. kuigi läksin kell 11 juba voodisse, jäin magama alles mingi 3 ..unetu.. ja kui magama sain, sisi mingi moskiito näris mind, lõpuks otsustasin tule põlema pana ja ta ära tappa.. ja mu jalad niii koledad ära kraabitud nüüd..Ja veel kõik kohad olid ärgates haiged, mai tia miks.. kas enam see voodi mulle ei sobi vi mai tia.. igatahes.. mega hommik oli, hullud ummikud, hilinesin kooli, aga sain siiski esimesse tundi..Peale kooli koju vahetasin riided süin kiiresti ja läksime õega Iguatemisse. Narale kinki ostma.. ja siis jäi aega üle aga ei viitsinud poodides käia, ja siis hakkasime igast pilte lambist kõigile saatma, kellel blootooth sees.. vähemalt tegevus:DJa õhtul siis Nara sünnipäevale../Ütlen ette ära, et see nädal oli megalt sünnasid...
Amanda,Marcelo,mina,Valdo ja Luana.

30.04.2009-neljapäev
Plaan oli muideks, et me ei lähe õega kooli, vaid lähme randa.. aga terve öö sadas, ja hommikul ka ja siiski kooli, mis vihmaga ikka rannas teha..Ja kooli läksin kah ilma koolivormita.. sest see oli märg.. ja siis koolis neljandas tunnis ei käinud.. läksin sugulase tundi.. Ajaloosse.õpetaja sama, kes mul, ja lubas.. niisiis läksingi, kellelegi midgai lausumata, jaega midagi ei uuritud kah,et kus olin:D ja viimases btunnis olin liht komöödia.. ja surin naerukrampidesse.. Ja seda koos õpetajaga.. agas okas..Õhtul siis aga jälel sünnipäevale. Nara õllatuspeole ta kodus.. kogunesime sinna.. ja siis kui Nara koolist tuli. Oli üllatus talle suur.. See oli siis nädala teine sünnipäev.. peale mida läksime Sushi restorani, kus oli Davi sünnipäev.. ehk kolmas sünnipäev.. peale mida läksime veel .. deem, ma ei mäleta koha nime.. aga ühe Luanna sünnipäevale. Et sisi oli neljas sünnipäev..:D peale mida veel istusime meil siin kodus Aa.. Ja Ema läks kah uuesti reisile Piripirisse ja Teresinasse, ja ei tea ise ka millal tagais tuleb, sest kuu aega ei pea tööle minema..Et siis õega jälle kahekesi, jateenija enam reedeti ei käi meil, sest isaga probleemid.
Nara sünnipäeva üllatuspidu.

1.05.2009- reede..
...jubeee.. juba mai kuuu.. hull.. igatahes.. siin polnud kah kooli päeva.. magasime lõunani õega. Sisi äratus ja sööma, ja läksin olin rannas pool tundi, kuni mingi mees tuli kahtlats teksti ajama.. ja siis tulin tulema..:D kodus pesus, ja ajasime rahva kokku ja läksime kinno. X-MAN.. päris norms oli, aga sala oli nii täis, et kuigi läksime pool tundi varem saali, siis pidime ikkagi esimesse ritta istuma j ahullem oli see, et Nara sünnipäeval sain tuttavaks ühe Pedroga, kes seal miskit miilutseda üritas, ja ta tuli ka meiega kinno, ja vahtis mind mitte filmi. Pidin talle koguaeg meelde tuletama, et ta vaataks filmi , mitte mind.. siis ütles, et on juba näinud seda, et paar päeva tagasi käis vaatamas:D küsisin, et ka smeeldis? Ütle,s et mitte väga.. küsisin, et miks isis uuesti tuli, siis väitis, et minu pärast. Ja et mind näha.. Kusjuures, olen siinsetes kuttidest juba väsinud, kes hullult tahava dmind vi midagi sellist.. jubee.. igatahes.. ag atüüp ise on tore.. ja nalja rebib :D igatahes pärast seda läksime restosse, ja olime kella 3 ni seal öösse.. ja nägin oma eelmise aasta keemia õpetajat ka, kellega juttu ajasime... ja siis millaski koju..
Sushi restoran.

2.05.2009-laupäev.
magasime 12.ni, siis valmis, ja õd ekäis veel auto tuld vahetamas.. ja sisi rahvas peale ja Luana sünnipäevale. Ehk siis nädala VIIES sünnipäev.. mis toimus kaugel. Beach Parkist veel edasi.. igatahes. Noh.. kaugel:Dmingis Villas oli jälle:D ja läksime kahe autoga, meie tüdrukud, ja teisega poisid.. aa ja sünnipäevaloli parim see, kui sõbranna ema küsis, ka solen alla võtnud. Viii.. mis sest et tegelt pigem juurde.. agas ok. Igatahes tore oli.. ei viitsi rääkida mmis seal toimus.. agas.. taa sinn aja tagasi oli jube auklik. Ja õde jäi tagais tulle skusgaile auku kinni, pärats mid ateebauto imeliku häält, aga ma täpselt ei tea mis juhtus, sest ma tulin tagasi ise teise autoga Marceloga.. igatahes.. pärast pidin veel välja minema croco beachi.. aga kun apolnu dmillegiga minna, ei läinud,j aolime meil siin, tegime Valdoga pizzat ja õde suutis selle ajaga magama jääda, ja Huumor Valdoga on megam naersime kõhud kõveras põrandal maas:D
Tüdrukud tirisid Amandat, et teda majja viia, siis tuli Kerli ja võttis ta sülle ja aitas. Põhjuseks oli see, et talle taheti meiki teha, mis talle aga ei meeldi.

3.05.2009-pühapäev
Hommikul pidime kooli minema , õe omasse, ühte mängu mängima:D mingi mängude päev oli.. aga hommiku helistade stuli välja, et ühes teises koolis, mis eemal.. ja ei saanud minna, kuna auto kahtlane.. siis magasime edasi.. ja terve päeva tegelesime kodus.. ja õhtul Valdo ka siin. Aa ja Finaal jalka oli ka.. Ceara ja Fortaleza.. ja Fortaleza võitis.. õde karjus nagu loom siin kodusl. Sest tema tiim. J atänavatel tulid hõisked,kui värva löödi, ja hiljem autod lasid tänavatel hullult signaale ja asju.. mega...Ja nüüd olen unetu...Ütleks kokkuvõtteks.. et ma ei viitsinud eriti sellest nädalast kirjutada.. aga nädal oli tegelt kiire ja täis pisi tegemisi.. ja mega positiivne.. aga hetkel olen rohkem tegevuses oma mõtetega, ja muul lainel.. olen nii rahul liht kõigega. Et ei viitsi siinsetest sündmustest kirjutada. Aga...

Eu,Amanda,Marcella,Luanna.

Ma juba oma eelmises postituses toonitasin, et armastan oma elu. Ja ma teen seda kord veel. Sest ma armastan teda tõepoolest. Ma tean, et mu elu teeb peagi kannapöörde. Pigem siis, et mina teen selle ise oma elus. Olen siinsest reaalsusest tagasi reaalsuses Eestis.Vaid 2 kuud veel seda siinset Paradiisi.
Võib-olla see tekitabki minus hetkel selle rahulolu tunde? Et kõik on hästi ja ma olen sellega rahul? Sest ma tean, et midagi sellist ei saa ma enam eal kunagi tagasi?.. ja seega.. pean võtma oma hetke elust ja olust kõike, mis võtta annab...
Siinne elu.. siinkohal saab lausuda, et " miski pole igavene ", Kuid alati see ütlus ei kehti..ei kehti. Miks? Kas teate? Nimelt mõtlesin täna oma sõpradest ja rääkisin neist õele ja näitasin pilte.. aga, et ütlus „miski pole pole igavene” ei kehti alasti sest...Sest õiged sõbrad ei kao kunagi kuskile,Sõbrad on igavesed niikaua, kuni sina oled... eriti tänapäeval kui suhtlemiseks on olemas 8586460151 erinevat viisi. Ainult ümbrus ja keskkond Sinu ümber muutub. Uus kool, uus elukoht, uued tuttavad uues kohas tänu millele vanad sõbrad jäävad uute varju. Kõik on vaid enda teha : ) Igavesti pole kõik lihtsalt superhüper hästi, elus on tõusud ja mõõnad, vahel on hästi, vahel halvasti, vahel super hästi... Ja see hetke vahe on mul hetkel :)
Inimesed mu ümber on parimad. Elu on ilus.175% ennast kokku võtta on raske, aga ma üritan.Mul on olems rohkem, kui ma kunagi ettegi oleks osanud kujutada.Mul on olemas peaaegu omaette elu, omaette see, et oma elu eemal oma elust.. mõistate? Mul on olemas elu kaugel kodust.. Kõik mis mul on kodus, on mul ka siin,/peaaegu,lähedased,pere..ärge pahandage, kuid loodan , et mõistate, mida ma öpelda tahan.. nagu mainisin, on mõtteid, aga sõnu pole...kuid.. seega, ongi mul olemas rohkem kui kunagi varem.Mul on olemas maailma parimad sõbrad,kes on alati olemas ja olemas ja olemas ja rohkem polegi vaja. Ja just nüüd siinses elus saangi teada, kes on need, kes on alati olemas.. Kes on tähtsad, olenemata vahemaast. Ja ka siinsed inimesed.. ma armastan inimesi, kellega ma saan olla mina ise,Kõigest saab rääkida,kõige üle saab naerda..lihtsalt KÕIKE saab nendega teha..Ilma nendeta pole Elu suure algustähega. Naasesin jälle sõprade teemale, kuis jah...Igatahes.. maailma suurim tänu maaillma parimatele inimestele, selle eest, et te olemas olete. Ma ei taha, et te kunagi mu elust kaoksite, aga kõige selle juures on halb see, et kuigi ma mainisin, et sõbrad on igavesed.. siis siiski.. mitte miski pole igavene. Ma ei oska oma mõtteid teile selgeks teha.. nad nii keerlevad mu peas..igatahes.. miski pole igavene...Kahjuks. Suureks kahjuks. Selle pärast olen ma just praegu õnnelik ja naudin kõike seda, mis mul praegu olemas on. See võib tunduda üleliia positiivne postitus, aga see on reaalsus. Olen suutnus oma silmad avada ja näha kõike head enda ümber. Varem ei saanud ma arugi, kui palju ilusaid ja häid inimesi mu ümber oli, keda ma lihtsalt varem ei ole märganud. Või inimesi,kes on kogu aeg olemas olnud, aga ma pole mõistnud nende tähtsust ning nüüd on nad saanud maailma kõige tähtsamateks inimesteks. Ma olen õnnelik, et ma suutsin üles ärgata ja neid märgata. Justkui oleks üles ärganud mitu aastat kestnud talveunest hoopis uue inimesena. Ma arvan, et ma peaks nüüd ise ka paremaks hakkama, keskenduma tähtsatele asjadele ja inimestele. Tuleb oodata ja keskenduda õppimisele, et oma unistus ellu viia. Ma ei saa ainult sellest aru, et ma tobuke iga päev ütlen seda endale, aga ei täida.Kuid põhjus on ehk see, et ma pole ikka veel jõudnud järeldusele, mida ma täpsemalt oma elult tahan?Ja siinjuures... Ougaash, Juba 22. mail saan jälle aasta vanemaks! Jubee, kui kiiresti aeg läheb. Nii tore oleks kui ta vahepeal peatuks. Puhkaks mõned aastad ja alles siis läheks edasi. Tahaks jälle olla umbes 14,15.. kuid mäletan, et selles vanuses mõtleisn, et tahaks juba 18 olla.. ja nüd tuleb 19, siis 20, siis juba 30 ja 50 jne.. Hulll.. Kuid siiamaani.. kas mu elu on hea või halb olnud.. usun.. et Hea.. Hetkel kindlasti hea - kes ei tahaks siis soojal maal olla kõigest ja kõigist vaba?Ahhh.. lõpetagem.. selline imeliku meeleoluga õhtu poolik oli.. ja lihtsalt tahtsin midagi kahtlast kirjutada.. Aga jah..
Ma ei tea, kas e mõistate mind, agas okas...
VAPUSTAV! Ma olen õnnelik! Täiesti kindlalt!!!Tsauu-pläuu-pakaa..aa.. Kohe sünnipäev.. ja sponsorlused on teretulud: ja kaardid ja kingid ja tervitused ja kõik kõik kõik...!:D

Tel:
+558586460151 (Soovitatavalt mitte helistada Eesti aja järgi 13.00-18.00, siis kool :) )
Aadress:
BrasilRua da Paz, 470 apt 1203. - MucuripeFortaleza - CE60165-180
Konto nr. 10702400312000 TALKIS KERLI
MSN:
Kerli_Talkis@hotmail.com
Skype: Kerli Talkis

Kommentaare ei ole: