esmaspäev, 27. aprill 2009

Otra semana!

Entao...
Asume asja kallale, kuigi täna koolis ei käinud, ja oleks võinud ju blogi kirjutada, ei suutnud... ja nüd mõteln kiiresti ära teha, ja õega kooli minan hoopis..igatahes....

20.04.2009-esmaspäev
Vihm,Vihm,Vihm.. need on öö märksõnad.Hommikul ärgates ja kööki minnes, ehmatasin ära, ema oli keset suurestuba pikali maas.. ma jäin kohe seisma et mis mõttes.. aga sisi ta ütle skohe, et kõik on ok, mediteerin.. okei..Koolis ma aga ma ei tea, miks ma mõtlesin selliste asjade peale, et miks peet on just peet, ja miks siga pole põrnikas. Miks päike on just päike, mitte näiteks jalgratas. Ja miks rohelise värvi nimi on just roheline mitte näiteks vinn,nina,küünetangid.. mida iganes.. Miks? Miks?Miks.. jne jne jne.. ja et kunagi leiutan millegi.. ja panen nimeks PÖRÄKÜLLÕR.. Mis see on, vi mida see teeb, ma veel ei tea. Agas ok.. Igatahes.. Õhtu läksime kinno.. kell 00:00 saime välja ja läksime Valdo juurde, et ta peal evõtat ja meiel minna, siis mul tuli aga mõte minna The Pub´i. Ja õde ja Valdo olid ka nõus.. ja helistasime veel Pinhole, ja ta tuli ka hiljem.. Leo töötab seal, ja teda tundsin.. ja siis sain muidugi ka kohe omanikuga tuttavaks, kes tegi välja ja Leo tegi ka tasuta joogid, ehk ei pannud kirja jne. Kuigi Esmaspäev ja vähe rahvast. Aga siiski, hakkas koht juba esimese korraga meeldima. Ja seda enam veel, kui saan tasuta sisse ja veel välja ka tehakse. Muusika oli hea, tantsida sai, isegi bändiga laulda.. kell 5 saiem koju.. aa.. ja ema läks reisima.. Piripirisse.. ehk vanematele külla, ja Teresinasse sugulaste juurde, sest seal mingid probleemid vi midagi.. ja aa. Päeval käisin poes, ja tänavanurgal otseses mõtte sjooksis mulel alasti naine otsa.. täietsi alasti.. mitet ühte riideeset ei olnud ka seljas.. ta oli oma umbes.. 50aastane, vi seal ringis.. ja sisi tuli ka Honda.. ehk politsei.. pistis käed raudu ja lükkasid autosse ära.. sisi ma mõtlesin, et pean vist isgei poodi minnes digika kaasa võtma:D .. Pildil The Pub omanikud!



21.04.2009-teisipäev-Minu kalli Ahvikese Mariliisi Musi sünnipäevakeneee!!!
...Päevikus on lihtsalt selle päevapeale AHV joonistatud! :D igatahes.. kell 3 alle särkaisn ja kell 4 Mariliisi juurde. Seal istumine, ja koogid särgid värgid.. ja ta sõbrannad ja tädid ja kõik olid kohal.. umbes 9´ni vist olin seal, ja siis koju, Tõin Luannale ja Valdole kah kooki,, ja sisi need läksid kaklema suht koogipärats ja sai minutiga ots avi kiiremini. Ja sisi Valdo hakkas niisama mai tia mida eajama.. ja hakkasiem maadlema. Aga noh.. ta on nõrk:D aga ta ei julge seda tunnistada,, ja ei suutnud vastupidist tõestada ka,.. nii et .. NÕRK :D.. Aa.. Ja Marilisii sünnal, sakslase Bentega tahtsin inglise keeles rääkida, sest ta eelistab seda vist rohkem.. aga ma ei suuda.. kui alustan laused inglise keeles lõpetan iseenesest portugali keeles nii, et ei saa ise ka aru.. ma ei suuda enam. Olen nii keeles sees, et inglisekeel ei tule enam välja. Vene keelest ei taus rääkidagi.. sealt mäletan ainult Tere, Palun vabandust et ma tundi hilinesin ja ma armastan sind.Ükspäev üks tahtis et loeksin 1-10 ni nr. Vene keeles, lugesin portugali keeles, sisi küsiti, kas sama moodi vi? Sisi mul, et ups.. ja suutsin siiski venekeeles selel ka tehtud aga jah.. Järgmine aasta saab Vene keel raske olema. Vahetaks heameelega portugali keele vastu:Digatahes.. olin kella 4.ni veel netis ja rääkisin ühe tüüpsiga.. elulahe.. tuleb vist varsti külla vb..Aa,, ja kooli ei maininud.. sest .. teisipäeval polnud kooli :) Ja seekord mitte ainult mulle, vaid kõigil oli vaba..Punane püha.. Deem.. mik sjust punane, miks mitet roheline vi kollane? Aga ok..:D

22.03.2009-kolmapäev
Niisiis.. esimesse tundi ei läinud. Pole probleemi:Dpeale kooli koju ja kohe õega Iguatemisse, talle ühe Show Trivela pluusile järgi, ja plikadega sööma ja niisama poes tantsimist. Ok. Mida iganes..:D Aam.. ja Ema pidi koju tulema.. kolmapäeval.. aga ei tulnud, siiis pidi neljapäev.. ei tulnud.. lõpuks ütles kas laup õhtu vi pühapäeva hommikul jõuab.. ja sisi ütlesn kohe ette ära, et jõudis esmaspäeva hommikul kell 8, ja läheb neljapäeval vist uuesti. Norms vi mis...Pole probleemi:D

23.03.2009-neljapäev
Otsustasin mitte kooli minna.. tegelt ei otsustanud üksinda.. magasime sisse.. ja siis õde ütles, sa ei pea ju minema kooli kui ei taha.. ega ma ei lasknud kaks korda öelda kaa.. ja olin kodus..Deem.. mul on neljapäeva kohapeal auk.. ma ei mäleta mis tegin.. aa.. vist sellepärats.. et ärkasin õhtul 16.30. sellepeale, et õde tuli küsima, kas kõik on korras, ja katsus kas palavik vi kas ikka elan veel.. Siis käisime õhtal veidi ringi tiirutamas ja Valdo peale lõpuks ja õhtul niisama meil.
/Pildil: The Pub töötajad.osad neist.Parimad,ja minu nimi nüüdsest on seal LIST! :DVähemalt ühele neist:D

24.04.2009- reede.. ISSI JA GARIS!!!! PALJU, PALJU, PALJU ÕNNE!!!Armastan!
Niisiis.. Esimesse tundi ma siis ei läinud jälle.. ma pean ju siiski oma hüüdnime hoidma, milleks koolis on TURIST! :D ja viimasest tunnist tulin ka ära, sest klassivend tuli tulema, ja ma koos temaga koju. Ja jalgsi ei viitsinud, seega, ta ema rääkis minu ka koolist vabaks.. Koolis ütlesin kõigile, et Issil sünna. Ja KÕIk, KÕIk, KÕIK soovisid talle õnne..Koolist tulles siis tahtsin helistada.. öösse saatsin sõnumi ka juba.. ja siis Õde tahtis ka taga rääkida. Ja õppis selgeks jutu:” Tere Kalmer, Kuidas läheb? Palju Õnne sünnipäevaks! Suured tänud Super tütre eest! Ma armastan sind! Tsau! :D Kas pole mitte armas..:D ja siis enne kui issile helistasime, helistasime Mariliisile, ja ta kontrollis, ega a talel mingit nö. „ paska” ei õpetanud.. ja Mariliis sai aru küll, aga ei tabanud kohe ära, et mis mõttes, et ta pole ju mu tütar:D ja siis.. tahtis ta veel rääkida.. õde siis. Ja helistasiem Garisele ka, aga Garisele sam ajutt, aga ei tänanud tütre eest, vaid küsis,:” Millal sa tuled Brasiiliasse”, JA pärats veel rääkis mu emaga ka.. Talle hakkas meeldima, ja tal tuleb Eesti keel suht hästi välja:D Igatahes,õhtu rääkisin veel issiga Skypes mingi tunnike juttu.. ja nii hea oli.. nii lahe.. sets mega pikka aega polnud taga kusjuures suhelnud..Ja sisi õhtul jälel The Pub´i.. Seekord Dudu, Rodrigo ja Ahviga.. Enne käisime veel Duduga korra Hey Ho-ühel Emo peol.. ja siis Orbitas.. ja suundusime The Pubi.. Ja seal oli sakslane Bente ka. Ja õhtu oli tore ja lõbus.. Minule jällegi ju sissepääes tasuta ja tehti välja.. Tutvused on head.. eriti omanikega.. :D Igatahes.. mai tia mingi 3,4 paiku koju...Ja sisi õde ja Valdo vahtisid siin filmi, ja sisi söötsid mulel veel maiustusi sisse, sest na dise käisid sünnipäeval 15 anos, ja nõudsin, et nad mulel mdiagi head tooks.. ära tegid..Aga ok.. aege jäi hetkel väheks.. panen riide ja lähen õega kooli.. „õppima” tal mingid paar tundi on.. teen heaks selle, et täna ei käinud koolis:D mis sest et teine kool jne..:D aga ok.. hiljem jätkan!...Tagasiii..Niisiiss...Aa.. ja mega pikka aega polnud Olluga suhelnud.. Ja Ollu ka helistas reedel, ja rääkisime suht pikalt..ni hea, nii mõnus oli...Aitäh!aa.. ja ma pena teile panema siis ühe pildi.. mille tegin The Pubis sel hetkel, kui baarman tuld puhus.. ja parim oli see, et kõik lendas mulel silma, ja olin seal mõned hetked silmad kinni ja kõikjooksid juurde, et kas kõikkooras, ja tõid jääd ja saatsid kraanialla jne...Agas kõik ok, esimene asi, kui silmad avasin, kõik tahtsi dmu silmi näha, aga mul oli, et näidake pilti, ka stuli välja.. aga mitet just parim ei olnud, sets hakkasin kohe siplema seal.. aga jah. Parim on see, et nii kui sine The Pubi sisse juba atsun, kõik lehvavad ja naeravad :D nad on lahedad..:D
Aga Issi sünnipäev tähistatud!!! Ja pilt tuli selline :D

25.04.2009-laupäev.
Saatsin õe Trivelale ja ise tukastasin natukene veel.. ise ei läinud..üks show, mis 80 reaali.. minu jaoks mõtetult kallis, sets ma ei tunen neid esinejaid nii väga, et sella raha välja käiks... igatahes.. kodune.. ja siis õhtul uurisin, kes The Pubi tahaks minna..jälle :D .. et Bente ja Marilisi ka.. aga Bente ei saanud.. agas Rodrigo ja Dudu tulid siis jälle..aga läksid varem minema..ja me jäime Mariliisiga veel sinna..muidugi on super see, et jälle sissepääs tausta ja tehakse välja.. ei tea, kas sellepärats ma seda kohta juba armastangi w?:D eii.. koht on hea.. ja koju tulime seekord mototaxiga.. ehk takxoga, milleks on mootorratas.. kui keegi aru ei saanud:D ja see maksti kaa veel meile kinni.. igatahes.. koju saime mingi 5,6 paiku.. Ja siis omanik andis mulel oma tel nr. Ja sis koju jõudes mõtleisn viisakusest saata sõnumi, et aitäh et oleme kodus...igatahes... /Pildil:Kohalik mototaxi...ja õnnelikum vist ei saakski olla! :D

26.04.2009-pühapäev....
ärkasin selle peale, et tel helises, ja vaataisn, et The Pub´i omanik..Aanderson helistab.. võtsin vastu, ja mingi naine hakaks pärime kes ma olen jne.. et mis sõnumid.. ma mõtleisn algul, et tema mängib lolli ja ma pärisin koguaeg, et hulluks oled läinud w? Pärats sain aru, et siiski oligi mingi naine.. ja mõtleisn et äki tema naine.. aga sisi lõpuks kui päeval päriselt Anderson helistas ja randa kutsus.. tuli välja, et ta oli mulle nr valesti kirjutanud.. üks nr. Oli vale.. okeii..:D aa.. ja laupäeval juba päeval hakaks kõht valutama.. nagu et järsku käisid valud, mingi iga 10 vi 15 min tagant.. mingi minut aega nii valus, et liigutada ka ei saa sel hetkel.. ja siis jälle norms.. siis siin kodus jõin mingit jooki valuvaigistamiseks mingid 30 tilka vette ja alla.. seda jõin kaks klaasi, ja ikak valud.. ja sis Mariliis tõi väljaminens veel 4 valuvaigistit. Lõpuks sõin need ka kõik ära.. mitte muidugi korraga..igatahes tulles tagasi pühapäeva juurde.. ikka valud.. sain jälle valuvaigisteid..Valu pärats jäi Juliana sünnipäevale ka minematta :( mis sis veel muidu pühap. Oli.. olin mega õnnelik ja särasin ja laulsin isegi sisi, kui õega väljas söömas käisime.. õde arvas, et mul tõsised probleemid.. Oleks issi siin, oleks ta taht mulle raudselt kedagi sealt viljandi poolt vi kust iganes järgi kutsuda..:D päinakas olen..;)igatahes.. jah.. ja esmaspäevaks panin plaanid, et peal ekooli kojuja randa.. aga kas läks ka nii...?

27.04.2009-esmaspäev.
Esiteks.. terve öö ei maganud..põhjuseks kõht. Ja sis terve öö sadas.. terve päeva sadas.. ja hommikul oli kõhvalu.. ja ei läinud kooli ja teenija tegi minegid imeteesid, mis ei aidanud ja ika valutas.. magasin.. ärkasin.. ei taht süüa lõunat.. lõpuks kolme aeg sõin mega vähe.. ja nii kui sõin, pärats 15 min. Valud... õhtu poole läksid üle.. ja sisi läksingi õega kooli kaasa.. mingile loengule. Aga minu kooli saalis oli.. ja siis mingid 2 tüüpi istusid mu kõrvale.. ja joonistasid paberile MSN´i akna, ja hakkasid muga suhtlema.. huumor oli.. nad suutsid veel mu tooli ära lõhkuda ja siis vaikuse hetkel tel helises mul.. ja.. huumor oli nii, et koguaeg vahiti mind ja naerdi.. aga elu peabki rõõmus olema.. muidu mingi Sao Paulost käis mingi tüüp seda loengut tegemas.. okas. Siis pärats käisime veel õe ja Mih´iga söömas.. ja samas kohas.. kus me käisime kunagis el ööl, kui õde mu toavõtme ära kaotas..peale medifesti siis.. ja sisi sama tüüp oli tööl, ja tulinägu meelde.. ja küsisin, kas nad siit võtot pole leidnud.. umbes 3-4 nädalat tagasi:D ta arvas et ei, aga läks vaatama ja OLIGI!!!.. imee.. lambist tuli mõte küsida, et ega me sinna võtit ära ei kaodanud.. ja saingi oma võtme tagasi.. koos oma võtmehoidjaga..wiii.. I´m the best!! :DIgatahes.. siis kodu.. ja ongi kõik.. just tulin teleka eest vaatasi” You think tou can dance?” ja.. oi jah.. on ikka lahedaid ja huvitavaid inimesi siin maailmas..:DAa.. Jerisse kutsuti ka nädalavahetuseks.. aga jääb vist ära.. mul 3 sünnipäeva ees...Aga igatahes...ma nüüd korra majaalla.. ja sisi. Täna kül kirjutasin blogi valmis, aga homme vats postitan teile.. tsauuuu!!Aa.. ja sain halva uudise ka.. mingi.. 69 päeva vist oli jäänud.. Jubeee...mingi 66 päeva jäänud koju tulekuni umbes täpselt.. ja.. 25 päeva vist mu sünnipäevani... wiii:Dootan üllatusi haahhh..Tsau:DAaa..See kaa..,et vederaalpolitseist helistati, et ma olen illegaal.. ja et täna saabus mu ID, mis pidid saabuma juba kuu aega pärast mu siia tulekut. Norms. Aa..Ja nüüd ma tuttu, ja homme kooli ausalt..Tahan ajaloo tundi:D

Kommentaare ei ole: