pühapäev, 12. aprill 2009

Järgnevad 12 päevakest..

Natuke aega unustasin ennast mitte tegelemast bolgoga.. aga nüüd lühidalt...

1.st aprillist veel ,et...
....Käisime Guilhermiga Beira Maril jäätist söömas ja niisama jalutasime siis saatis mind koju ära ja ma tunnikeseks tuttu, Õhtul pidin minema Dudu ja Billiga välja, aga tuli välja, et vanaema sünnipäev, ja läksin hoopis sünnipäevale restorani, Vanaema sai 80 :) seal pühendasime õega enamuse aja Jalka vaatamisele..:D Ema igatahes jäi purjakile ja tegi huumorit seal.. pärast käisime apteegist läbi mu varba pärast, ja sain endale mingid tabletid ja kreemid.. ja sain teada, see mis mu selle varbaga on, on „verme” ehk ussike.. ehk väike nahaalune bakter ussike:D Ja sain selle Jerist, kui reisil käisime.. see saadakse tavaliselt kas koertelt vi rannast siin. Ja mina siis Jerist.. sest lõin seal selle varba ära, ja oli katki. Ja koguaeg ju paljajalu, ja üks öösse sumpasime seal ühes mudas, et otsisime ühe plätut, ja siis seal öeldi, et lähme peseme kõik nüüd jalad ära, sest muidu saab mingi eluka.. pesime ära küll, aga ma suutsin ikkagi saada selle endale... igatahes.. mingi kuu aega elutses ta mul ühekohapeal, ja lihtsalt varvas sügeles koguaeg, muud ei midagi. Aga nüüd otsustas ta liikuma hakata...ja ümber küüne tegi ringi ära, ja tuli alla poole ja käis varba vahel ka ära ja jõudis teise varbani ka juba.. ja siis tädi ütles, et jääd peab peal hoidma. Siis ütlen ette ära juba.. et igapäev käisin kodus olles jalg jääkotis ja kreemitasin ja sõin tablette.. nüüd ta vist sai surma.. aga ma loodna südamest, et arme ei jää.. varvas on kole, aga võrreldes sellega mis ennem oli, on ilus:D

Minu varvas, mis algul ajas lihtsalt mingit venivat kliistrit välja, siis tuli kartulivagu.. ja siis selline arm hetkel...

2.04.2009-neljapäev-Head nimepäeva Eneli´d ! :D
Varba pärast ei saanud tenniseid kanda ja läksin plätudega kooli,ja väravas võeti kohe maha.. aga kui varvast nägid, oli ok, ja sain sisse.. Igatahes, tuldi meile rääkima jälle, et see aasta, viimane aasta, tähtis aasta, peab õppima! Aga meie klass on kõige probleemsem jne.. minu jaoks polnud üllatus /olin juba harjunud, kui eestis samat juttu räägiti meie klassile/ :D Igatahes.. peale kooli käisime tädiga niisama ringi tuuritamas, teiste tädide juures ja poodides jne.. Õhtul käisin klassivenna juures, ja isegi tema tõi mulle jääd, ja käskis varbale panna... igatahes jahh..:D

3.04.2009-reede.
Hommikul lahkusime kodust nii, et maja kallakul läks põhi vastu maad, ja jupid taga.. ehk midagi lohises terve tee mööda maad, ja kolises.. aga noh see tehti ühes paranduses korda paelajupiga :D Koolis on kõik haiged ja.. deeem.. üks tüüps tantsib koolis ikka nii mega hästi.. ma olen nii vaimustuses:D väike video on ka, aga seal ta eriti ei powerdanud.. ütles, et häbelik:D Õhtul siis aga Dudu, Billi ja Rafaeliga Baaris.. ja aafriklasi tantsimas vaatamas... ja kõigil oli baaris samasugused särgid.. ütlesin, et tahan ka.. hetkel aga ei olnud, järgmine nädal pidavat tulema.. eks ole näha, kas saab:D

4.04.2009-laupäev
Äratus,lõuna,pessu,valmis ja Medifestile.. piduuuu... rentisime endile 20 kohalise bussi ja läksime kõik koos siis.. Pilet oli ammu juba ostetud, kellel 20 kellel 30 reaali.. ja pidu selline.. et pileti ostad ja sees on kõik söögid ja joogid tasuta.. sööd ja jood mida tahad ja palju tahad..Igatahes Ahv ostis endale medifesti pluusi ja siis ma koguaeg ajasin, et kingitus mulle ja kingitus mulle.. lõpuks ma saingi endale.. aga suutsin ära kah kaotada.. ja õde kaotas mu võtme ka ära.. kahju on võtmehoidjast.. kus oli sees pilt mina,helen ja ta vend.. agas ok.. sian selle eest endale mingi kruusi ja cd plaadi. Pärast pidu käisime võtsime kodust auto ja käisime õe ja Valdoga veel väljas söömas öösse..igatahes see üritus oli super.. tahaks veel.. aga ei saa.. :D see aastas 1 või 2 korda aint.. eelmine aasta käisin kaa juba :D Ja üritusel sai nähtud jälle vanu tuttavaid,, ja isegi, keda is eei mäleta, aga nemad mind teavad väga hästi.. sest neil on jah ju kerge.. jääb ikka üks Välismaalane meelde.. aga mul sin iga päev sadu uusi tuttavaid ja ei jõua kõik meeles pidada.. aga nad saavad õnneks sellest aru ;) Minu õnn! :D

5.04.2009-pühapäev
Magasime õega lõunani.. siis sõime pizzat ja plaan tuli kinno minna. Ajasimegi rahva kokku, ja 10.kesi kinno.. ja siis pärast niisama kaubamajas.. Kinoks oli Kiired ja vihased 4.. Mega heaa.. ja ma niii armastan Vin Diesel´it ikka:D Terve päev siis möödus seal.

6.04.2009-esmaspäev- Ilusat nimepäeva Villi ;)
Hakkas mega nädal. EI KOOLILE.. teistel on testid koolis, ja ma ei tee neid, ja siis mul pole kooli:D Mega hea nädala algus.. ja veel sain.. EMMELT PAKI EESTIST!!! Megaaa.. Megaa.. see paneb alati tuju nii keema:D.. ja siis 2 klassivenda eelmise aasta omad, käisid külas,, ja andsin neile küüslaaugu leibu.. tüüpsid olid nii vaimustuses.. ja siis hakkasid võistlema. Tegid küüslaauguleibadest torni,, et kes võidab, saab kõik endale, ühel kukkus kohe pikali.. aga siiski suutsid sõbralikult jagada.. ja siis kuulasime eesti muusikat, ja kirjutasin neile sõnad paberile.. ja nad üritasid laulda.. megaa.. kahju , et mul digikas emaga tööl kaasas oli, oleks saanud filmida vi pilte.. agas ok.. Megaa.. olin liht nii krampides:D

Aitäh Emme!!!(Emme, mu siinne ema tahab sind siia! :D -koguaeg räägib kõigile, minu sõber Tere Piret! ) :D

7.04.2009-teisipäev
Ma vist ei pea ütlema, et EI KOOLILE:D Peale lõunasööki käisin Rannas.. nägin klassivenda ja olime 20 min seal, kauem ei suutnud.. nii palav päev oli.. 32 kraadi sooja oli varjus:D Sisi käisin õega flöödi tunnis kaasas, ja tagusin trumme j akäisin ühtede tantsimist vaatamas ja tegin kaasa:D Koju tulles aga tegime õega filmiõhtu..ja mul ei tulnud und öösse 3 paiku.. lõpuks kell 5 mingi sain magama. Liht vaatasin lakke, kuulasin muusikat ja mõtlesin.. et elu on ikka nii mega hea.. aga kui ma tagasi reaalsusesse naasen.. mida ma elult tahan? Mida teha, millega tegeleda, kuhu poole püüelda? Ei suutnud muud välja mõelda.., et kui tahan Mini Cooperit ja Aafrikasse minna aastaks vabatahtlikuks.. Mõnus.. saab ränka elu kah ehk näha vastandiks Brasiiliale.

Minu armastus, see küll mitte kõige ilusama välimusega, aga läheb teemasse, vi mis ;)

8.04.2009-kolmapäev
Ikka ei käinud koolis..:D mõnus öelda.. aga samas, kui ma kooli ei lähe.. siis ma tunnen juba kooli huumorist puudust.. igatahe skäisime Mariliisiga Poodide tänaval. Ta tädi viis meid sinna ja siis tulime jalgsi tagasi.. umbes.. mai tia 5 km.. agas.. mul erillist isu ei olnud poodelda. Aga Marilisi tahtis kotti, ja lõpuks selle sai kah..ja siis. Teel tagasi tulle smingi mai tia mitu sada inimest tuli vastu, suured puust ristid käes ja seljas, ja punase värviga just kui veriseks tehtud jne.. Et siis risti löödud... igatahes.. õhtul tegime filmiõhtu meil, õe ja sõpradega :)

9.04.2009-neljapäev
Lõuna, ja sisi Õega Nara juurde.. siis kaubamajjalõunatama.. sisi õega poodides, siis tuli Mariliis, siis temaga poodides.. poes olid järjekorrad mega pikad, aga leidsin ühe järjekorra kus aint 5 inimest.. olin ka siis seal, lõpuks alles nägin, et oli silt, et mõeldud, vanuritele,rasedatele, ja puuetega.. aga olin seal juba nii kaua seisnud ja teistes oli oma 30 inimest.. ei hakanud enam vahetama ka.. Keegi midagi ei öelnud ka,kuni lõpuks üks naine sai vaevalt suu lahti tehtud, kui Marilisi kõrvalt kohe, Ta on rase! Ja vanem naisterahvas.. palju õnne!! ja hakkas oma elulugusid vaikselt seal rääkima... igatahes.. pärast poodlemist .. siis koju.. ja siis ORBITA!!! Super!!!

10.04.2009-reede.
Päeva veetsin sugulaste juures.. ja siis õhtul Valdo, Juh, Õe ja Pinhoga Filmi meil.

11.04.2009-laupäev
Kaubamajas tädile kinke ostmas ja õhtu sünnipäev restos ja öösse jälle valdo ja õega filmi meil.

12.04.2009-pühapäev
Hommiku ärgates mõtlesin mis unes nägin. Igasugu ajsu nägin.. ja mõtleisn, et nägin unes, et Hernando helistas ja kutsus randa.. aga pärats tuli välja, et ta päriselt helistas.. igatahes ajasin mingit sokki talle vastu:D ja SUUR PÄEV SUURTE Shokolaadi munade söömiseks:D!!! Käisime siis veel õega marketis ja apteegis.. ja ühel ristmikul tegi kaamera meist pilti. Kaamera arvates rikkusime liikulseerskirju.. aga ie teinud seda. Igatahes.. ei suutnud kaalust kah niisama mööda käia, kuu aega pole taga kohtunud.. aga seis sama.. igatahes.. siis koju ja Valdo kah siia.. sisi Valdoga sõime lasanjet.. ja siis hakkasid ema ja Valdo õppima.. õde oli nii närvis ja pöördes ja vihane ema peale..:D Huumor oli pealt jälgida nende käitumist:D..Aaa.. ja homme, ehk esmaspäev.. tegelt on kool, aga on Ceara sünnipäev.. ja osadel vist poel kooli ja tööd.. aga minu koolil kõigil onn, aga emal poel tööd.. ja ema ütles, et kui tema tööle ei lähe, sisi ei lähe mina koolia kahh:D. Karmid sõnad, ja muidugi kuulan sõna:D Aga ok. Ma nüüd õue:D tsauuu:DRahvas ootas mind, kuni ma blogi ära postitan.. tsauuu :D

Minu shokolaadi munad näevad sellised siis välja!

Kommentaare ei ole: