kolmapäev, 1. aprill 2009

Elu on Paradiis!!!

Teate, et kõik on nii ilus ja hea.. hetke tunne on nagu muinasjutt, kõik see elu on nii kerge..Kõik läheb lihtsalt nii õiget radapidi....Maailm on nii üüratult kaunis siit akendest vaadates. Ja seda ta ongi, just kui praegune hetk.. rahulik muusika, päike sillerdab ja vaade ookeanile.. tuul sasib juukseid võrkiiges lebotades...Need hetked jäävad alatiseks mu südamesse, mida jään taga igatsema, kõik need mineviku varjud..Ma ei taha, et see aasta juba otsa saab :( Juba on tulnud hetki,kus on lausutud „me ei näe enam kunagi vb” See on valus, see on julm.. see teeb meele nukraks, kuid ei lase sellest ennast häirida.. tuleb võtta kõike sellest viimasest 3´st kuust! Jääb vaid ootus ja lootus, et kunagi naasen, ja seda loodan ka siis, kui ei peaks enam lootust olema...aga siiski.. kõik on nii mõnus.. mõnus peab olema.. lihtsalt lasen elul minna,lihtsalt peab...Kuigi kodu on seal, seal väikeses Eestis, siis Siiski Brasiilia-see on koht mis jääb alatiseks südamesse! Kuigi ma algul ei tundnud ju kedagi, on ka nemad minujaoks kodu, teine kodu... Olen Õnnelik!.. ja nüüd rahulikust nädalast...

24.03.09-teisipäev.(klassivend üllatas kurva uudisega koolis, luges kalendrist päevad kokku, ja märkis, et 100 päeva veel.) EI tahaa..!!!
Veel Esmaspäeva õhtust,blogi postitatud,mõte uinuda,viskasin voodi pikali, kui järsku lambist, ei.. dressid selga ja Beira Marile kõndima.. kõndisin umbes. 6 km...Lihtsalt kõnnin ja jälgin elu ja katsun mitte midagi kahe silma vahele jätta. Kõike peab nägema, kõik peab salvestama!See Tuul ja ookeani lained vastu suuri kivimürakaid, inimesed kauplemas,palju turiste,võitluskunstid rannas, mööda rannajoont mõned kiiremad sammud..Kõik,kõik,kõik..Isegi Maisi hais, mis mul südame pahaks ajab, tundus nii meeldiv ja meeldejääv.. kõik on lihtsalt Vapustav...tunnike tuulutamist ja koju tuttu..Tuppa astudes algas metsik vihmasadu.. ma oleks vist isegi vihma kätte jäädes õnnelik olnud,,,Hommikul siis.. Vihma sadas jälle,ja varem kooli,sest õel testid..umbes 30 min varem koolis.. Kool on ka nii super, kõik on nii nii hea!!! Peale kooli Mariliisi juurde,Helen oli ka seal(Eestlane) Pärast meie Heleniga poodi ja minu juurde ja suure jäätisekarbiga!Ma ei hakka pikemalt rääkima, aga pm ta peret ei huvitanud kus ta oli ja mis ta tegi:S umbes 12 paiku õhta viisime emaga ta siis koju..Minu pere on hea, kuigi ausalt olen vahel mõelnud, et miks pole meessugupoolt esindatud mul siin peres.Siinkohal Respect minu Issile ja Vennale Eestis :) Kallistan!

tema seal ongi klassivend, kes suutis päevad kokku lugeda..ja..kellega me sodime nii laudasid,teineteist,kui ka teineteise riideid ja kooolikotte.. jne... Parim on ta!

25.03.09-kolmapäev
Emaga kahekesi varajased jututeemad köögilauataga,banaani nosides ja mahla rüübates..See hommik juba tundus nii positiivne...Kooli jälle 30 min varem,kuid see ei häirinud mind, isegi enne tunde on seal mõnus olla..Veel jalutasin koolijuures väljas klassivennaga, kellega tänavanurgal kokku saime,ka tema tundus, et olevat õige jalaga voodist ärganud, nii rõõmsameelne.. kaugelt tuli juba rutates ja kallistas, ja sisenesime rõõmsalt kooli.. Peale kooli tegin mõnusa lõunauinaku rõdul ja veetsin aega telekaga ja papagoiga-kes mind vihkab, ja mind lihtsalt koguaeg tuleb ja hammustab või pükstest tirib, aga pole hullu..Hiljem läksin emaga kaasa Õele kooli järgi ja viisime Valdo koju, ja ise Mariliisi juurde teda aitama veidi, kuigi olin mega väsinud, ja silmad vajusid, sai kõik tehtud mis vaja.. ja poole ööpealt ka koju jõutud :)

Portugali keel?:D

26.03.09-neljapäev
Jällegi pool tunnikest varem koolis, klassi naasedes oli ees umbes 7 klassikaaslast, ja klassi astudes lihtsalt naersin ja särasin, ja kõigil, et räägi uudist, miks nii häppy? Aga lihtsalt ilus hommik ja päike sillerdab.. ja .. ma ei oska seletada.. lihtsalt on kõik nii hea..lihtsalt-lihtsalt. Koolis aga Candidoga lendas mingi pisik meile vist sisse.. Hakkasime uurima, kes on kõige vanemad klassis, sest mina ja tema 18, et kas keegi veel? Mina teadsin, et Mardos on ka.. aga et rohkem ei olnud.. aga 2 klassivenda tunduvad häästi vanad..Nad ei suhtle kellegiga peaaegu.. olen suutnud nendega nüüdseks juba vestlusesse saada.. igatahes.. Candido arvas, et nad mingi 25 umbes..kuigi paistavad nagu 30.. siis uurisime ja saime teada, et üks on 16 ja teine 17.. Ja me lihtsalt hakkasime selle peale naerma .. Ja Wiii.. Ikkagi kõige vanem:D...ja huumorit on nii palju igapäev.. siikohal 1 näidiseks, mis teile vb ei tunfu huumor, kuid meie klassile see on:D.. et õpetaja küsis, kas ma tean mida tähendab Anel? Teadsin, et sõrmus, aga et miskit veel, ei teadnud, siis ta ei ütelnud ka.. siis Candido ja Juliana seletasid ja joonistasid, mis see on, siis hõikasin, et õpetaja, ma nüüd tean, mis see on.. ja palus öelda,, näitasin kätega tema peal.. aga ta väitis, et ei saanud aru, ja pidin minema klassiettte ja tahvlil seletama.. joonistasin siis naisekeha palja.. ja pepu.. ja auguke sinna ja nool vihjamas augule ja juures Anel.... ja sis Õpetaja, Tubli! :D ise oli nii rahul. (saite aru nüüd, mis see tähendas jah?).. igatahes.. naer jätkus meil Candidoga, ja ei lõppenud, kuigi polnud üldse naljakas enam, aga ei suutnud peatada.. ja õpetaja käskis klassist väljuda.. läksime, pidime minema Direktori juurde, kuid teda polnud seal.. ootasime, kui tuli õpetaja järgi, ja ütles, et tulge tagasi tundi, et siis teistel ka lõbusam.. küsisin , kas pilte tohin teha tunnis? Sellepeale, et kas tahad uuesti klassist välja minna? Mul et.. no.. mul vahet pole.. selle peale hakkas naerma.. ja vastas.. et muidugi tohid.. Mulle on siiamaani tundunud, et ma ei meeldi sellele Füüsika õpetajale. Aga nüüd vist juba mõistame teineteist :D Igatahes.. naer jätkus ja jätkus.. kõik on nii positiivne..Jalgsi aga koju, aga polnud ka selle vastu midagi...Kodu ja pood ja õhtul Orbitasse.. järjekordelt 3 Eesti tütarlast Orbitat vallutamas.. :) Super!

Eesti tüdrukud Brasiillasi vallutamas! :D

27.03.2009-reede.
Kuigi ei saanud just palju magada, oli hommik väike POWER! Kool on parim, ma poleks usknud, et kunagi midgai sellist saan lausuda:D Kuid siin on hetk, kus tuli väike masendus koolis.. nimelt räägiti kooli lõpupeost.. mis toimub 16 oktoober,Bife´s, kõik selle aasta tegelased keda meid on 250 + vanemad + mõned sõbrad.. tuleb suur suur pidu, mida kõik ootavad.. Algul naljatasid kõik, et hahaahh.. sa ei saagi Kerli.. ja naljatasin kaasa jne.. kui järsku oli klimp ja silmad märjad.. kõigil, et mis on? Ma suutsin vaid, et .. ma tahan kaa!!! Mille peale kõik tulid ja tegid suure grupikalli ja tuli pisar.. ja kõik.. et.. ära mine.. jää veel, tule tagasi.. tule kas või peo ajaks jne.. ma vaid, et ei saa.. või kui.. siis vajan 3000 reaali, sellepeale , et teeme kampaania „Kerli Tagasi!”, Et kõik maksavad vaid natukene:D Aga siin oli koht.. Masendaav.. ei taha lahkuda.. sain aru, kui kalliks on nad kõik mulle saanud, ja millest juba hakkan ilma jääma.. Kuid pean harjuma sellega, et neid tuleb veel ja veel, millest pean ilma jääma.. Kuid elus ei saagi kõike saada, ma peaks sellest juba aru saama.. aga siiski, kuigi lepin sellega, on siiski valus..Ma ei taha, et kõik juba sinnapoole kisub, et lõpp paistab, kuid mitte valgus tunneli lõpus.. vaid sisenemine musta pikka,pikka tunnelisse...Igatahes.. peale kooli veel kõik kirjutasid ja rääkisid, et tee midagi, sa pead tulema sinna jne! Kuid vastus on valus, ei saa, pole võimalik!Igatahes.. õhtul veel sõbrad kutsusid välja, agas polnud viitsimist, kuigi lõpuks siiski läksin klassivenna juurde, ja olime niisama mõnusad.. ja nüüd koguage kõik räägivad mulle sellest peost, et kuidas ma saaks jne.. aga otsustasime, et enne lahkumist teeme lihtsalt peo mulle, kus kõik koos õnnelikud veel oleme...

Kool,Klassikaaslased...

28.03.09-laupäev.
Hommikul kell 6 saabusid sugulased Teresinast, kuid ei teinud nende häältest veel välja.. ja magasin edasi.. ja ärkasin lõunaks.. kuis sõime kõik koos lõunat ja aa.. kõik 3 kutti, kui mind nägid kallistades järjest küsisid, lõikasid juukseid? Lahe:D isegi tädi kiitis, see tädi neist kolmest.. kes kunagi ei kiida:D Mõnus.. Ja tüübid küsisid, kas olen alla võtnud? Mul et.. ei.. juurde ainult:D....norms...Päeval siis sõitsime sugulastega ringi ja mängisime taxot.. vedasime teisi juuksuritesse ja meiki tegema jne.. ja õhtul siis oli kaua oodatud sünnipäev 15 Anos.. RENATA!!! Parim sünnipäev kus kunagi käinud olen.. ma võiks pikalt sellest kirjutada.. aga väga ei viitsi..Algas kõik, et Bife ette minnes auto võeti käest ja viidi minema.. sisenedes juba kõik filmimehed ja fotograafid tulid-pildistasid,filmisid,interijud jne..kõik need kaunistused, maiustused, söögid,joogid,muusika, DJ´d, bändid, esinemised, KOOK.. kui kooki nägin siis suu vajus maani, ja kõik, et ära nutma hakka!!!! Ma , et ei hakka. Aga.. aga.. pole kunagi ise nii suurt kooki veel näinud.. ja terve see pidu ja kõik, kõik,, olen ainult seebiooperites näinud.. see oli unenägu.. ja kõik see vaid 15 aastase sünnipäeval..Julgesin küsida ka, palju maksma läks.. õde arvas algul et 20 000 reaali.. aga tädi ütles, et ümmearguselt võid arvestada 30 000 reaaliga, ehk 180 000.- Eesti krooni ühe 15 aastate sünnipäeva eest.. JULM!! ULME!!! Ka õde ütles, et tema pole veel nii ilusat ja uhket sünnipäeva näinud .. Juba uurisin , ja saan vist endale sünnipäeva DVD ka, kui hästi läheb.. siis saate kunagi Eestis näha.. MEGAA!!!! Olin ikka suht vaimustuses kõigest seal!:D

SUGULASEEED!!!!!


29.03.2009-pühapäev

Hommikune puhkamine kõigil, sest koju saime 6 paiku hommikul.. peale sünnipäeva käisin veel sugulastega lennujaamas lennupileteid ostmas../mulle ei meeldi üldse seal lennujaamas käia,ma arvan, et saate aru miks/ igatahes.. hommikul veel äratasid 2 sugulast mind ülesse,sest käsksin, nad karstid, et saan vihaseks.. aga lubasin et ei saa.. ja jätsid hüvasti, ja ei tea, kas veel näeme vi ei.. igatahes jah.. Kurb..Kutusuti veel igalepoole, aga ei, otsustaisn veeta päeva ja õhtu sugulaste ja perega..Aga.. kella 5´ks läksimegi sugulaste juurde(sünnipäevalapse) seda mega suurt kooki sööma ja teisi maiustusi, ja siis hakkas ta kinke avama.. kinke oli tal 5 suurt prügikotitäit+1 suur kast + suured kingikotid mis väikseid kingitusi täis.. mega.. tahaks kaa.. nagu 10 jõuluvana oleks oma suured kingikotid talle kinkinud..:D MEGA!!!Ja koju anti veel täiega kooki kaasa.. mõnnaa...:D

30.03.2009-esmaspäev.
Kuigi sain hilja magama, ja olin kindel, et hommikul olen surm, siis POWER.. mai tia mis toimub.. ma ei ole hommikuti enam üldse unine, ja koolis väike energiapall:D.. Igatahes.. kõik teavad juba, et mul igapäev koolis digikas kaasas kotis.. siis enne tunde juba klassivend küsis.. ja peale tunde enne koju minekut sain kätte, terve päeva oli ringkäigul.. juba samamoodi, nagu jaanis sünnipäevadel, kui ise ei viitsi pilte teha, jasisi fotokas ringkäigul, ja peo lõpuks alati jõuab minuni :) Parim lahendus, kuidas pilte saada, kui ise ei viitsi teha ;) Ja juhtus nii, et klassivend mängis mu telefoniga.. ja siis kodus järsku mõtleisn, et kus mu telefon on? Ja kui netti läksin.. siis oli klassivennalt teade, et ei muretseks, et telefon tema käes, et homme saan kätte.. norms:D ja oli tähtis teada juures, et tegi mingil mängul rekordi:D Mahee.. :D Kodus veetsin päeva rõdul kiikudes ja muusikat kuulates ja tukastades, aa.. ja.. mu varvas on nii kolee...:D mingi 3 nädalat juba paistes olnud ja ajab mingit kleepuvat ja venivat kliistrit välja ja täna oli esimeskorda valus ka tenkasid kanda.. varsti mädaneb otsast ära.. aga sellele vaatamatta .. olen ÕNNELIK!!!Siinkohal peaks koguaeg ütlema kodustele.. AITÄH,AITÄH,AITÄH selle aasta eest!!!!Parim ja õnnelik.. ja andke andeks.. et ma veel koju ei tahaks tulla.. ja tahaks veel olla..Aga Eestis olen olnud juba 18 aastat.. ja saan veel ja veel olla.. see 1 aasta siin.. see on lühike aeg, aga üks paimaid aegu!! AITÄH!!! ÕNNELIK!!!!!

HETKED KOOLIS...!

31.03.2009-teisipäev.
Ärkasin sellepeale, et keegi oli juba pesus. Õel nimelt viimane test, ja oli varajult ärganud ja valmis pannud ja õppinud veel..Igatahes..Hommikul oli koolivorm alles läbimärg pesust tulnuna.. ja ei saanud selga panna.. läksin sisi tavalistega, et vaatan mis saab, kas lastakse sisse vi ei.. jõudsin 30min, varem kooli.. Väravas tüüps kini ei pidanud, vist ei teadnud, et pean koolivormi kandma.. sisi leidsin Aramise, küsisin ka son probleemi? See saatis järgmise juurde rääkima,minu ühe kordinisaatoriga, see saatis mind kolmanda juurde.. sellega läksime otsisime siis ühte karmi kätt, aga teda polnud koolis,ja läksiem ühe järgmise juurde, kes ei osanud midgai öelda, kui küsis, kas homme on koolivorm? Jah on! Ok Beleza.. võid tundi minna:D Julm ringkäik oli.. 30 min rändasime ringi ja jõudsin õigeks ajaks tundi siiski.. Kool on parim ja huumor.. Seekord sain klassi reostamisega hakkama.. nimelt viskasin ühte klassivenda paberiga ja see viskas vastu ja hakkasime loopima veidi.. siis tulid teised ka kampa..sisi oli meid juba oma 10 kokku.. aga lõpuks nad pidid hakkama mingit harjutust tegema.. natuke veel piinasin neid, ja sisi leidsin Candido koolikoti eemalt, mis oli avatud.. ja kasutasin seda just kui korvpalli korvina:D aga muidugi ei läinud ju kõik täppi.. aga koolipäeva lõpus kui Candido avastas.. siis sain kõik selle pebaeri endale kaela.. ja sain teada, et päris palju läks täppi:D Ja pausi ajal olin liht naerukrampidesse suremas... ja sisi üks tüüps tantsib mega hästyi, olen paar korda näinud.. ja siis läksin ütlesin lampi, et tantsi mulle.. ja ta oli nõus, ütles et lähme ülesse klassi, et seal tantsib.. megaa.. olen nii vaimustuses selelst kuidas ta tansib.. väikse lõigu filmisin kah.. aga metsiiik!!! Sisi nägin Nana´d, Kes elab Jeris(meie Paradiisis) aga nüüd õpib Fortalezas ja muga samas koolis.. Megaaaa....ja peale kooli Nõmetsesime veel Candidoga veidi kooli ees, laulsime ja tantsisime nii kaua kuni ta isa ja punast välju ootasime:D Kodus lebotasiem õega, ja käisime kaubamajas, ja teine Luana ka veel, ja käisime niisama nende koolis.. ja sisi söömas ja mängisime emale ja tädile taxot jne.. Elu on lihtslat nii hea ja jooksbe kuidgai nii ilusti!!!!Armastan teid...Olge tublid!!!! Musimopsti!!! BRASIIIIIIILIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! MEU AMOR!!!!

1 osa klassist, millega hakkama sain.

1.04.2009-kolmapäev
Päev algas umbes hommiku kell 4 kui sain Aigarilt sõnumi, et SUL ON SELG VALGE! Jne. Ma ei ammustanud alul läbi.. et mis mõttes..:D et kas vähe päikest?:D Aga koolipäeva lõpuks sain artu mis mõttes, kuigi teadsin, et 1 April, ei lõigand läbi:D.. Igatahes, koolis pandi meid osa seltskonda lahku istuma.. sest muidu tüüpsid ei tee kaasa.. siis aga suhtlesime kirjade teel:D igatahes.. MU VARVAS ON NIII KOLEEE!!!! JA NII SUUR!.. peaaegu suurem kui suur varvas juba:D agas ok.. nüüd eemale..
Tsauuu..:D.. Seeokord sisi mõned hetke pildid kahh...

Punane VÄLK, millega igapäev koju tulen koolist!:D

Kommentaare ei ole: