esmaspäev, 23. märts 2009

8 kuud täitus...Juba.. APPIII











18.03.2009-kolmapäev
Äratus oli meil jälle veidi hiline, kuid siiski kõik jõuti õigeks ajaks tehtud ja kooli.. Koolis ma tegelesin seekord Felipe joonestamisega. Nimelt ta teises koolis peab tegema.. agas ei viitsinud.. aga Jaani koolis juba polnud mul joonestamise vatsu midagi.. ja tegingi talle siis veidi asjakesi seal.. ja rahule jäi.. parim on aga see, et siin nad ei tohi kasutada joonlaudasid ja sirkleid(koolis mõtlesin mega kaua, kuidas on eesti keeles sirkel, ja lõpuks vaatasime sõnastikust portugali keele järgi) :Dlihtsalt ei tulnud meelde:D.. Igatahes koju tulles käisime veel Candido ja ta isaga poes.. ja siis kodus lõunatama ja kell 3 oli juuksur..Kõigepealt.. tüüp ei uskunud, et ma eestist olen algul, sest nad MSNis sõpradega koguaeg naljatavad, et nad on Eestist pärit, ja ise veel arvasid, et Eesti asub Aasias, ja see ei ole riik vaid linn :D Häästiii.. igatahes.. See juuksur on mega lahe... selline mees, tagant pikad juuksed pealt lühikesed ja keskel veel hari mis on hetkel rohelise,roosa ja oranzi kirju:D Megaa.. siis pani mulle ette teleka mängima muusikavideodega ja jee.. DMX´i lood.. Adoorooo.. ja siis .. endal on klapid peas ja kuulab teist muusikat.. vahel lasi mul ka kuulata, aga DMX siiski parem:D igatahes, ise ümises kaasa laulda ja tansis ja kõigutas. Mega lahe tüüp.. hullult naljatas seal ja tegi huumorit.. ja siis ütlesin, et peaaegu esimene inimene peale mu ema vist, keda juuste kallale niiviisi lasen,ja sii oli hullult uhke, ja kui sai teada, et mul ema juuksur, siis ütles, et ei julge enam mu kallal nalja teha. Ei tea miks:D Ja et kui Eestisse peaks kunagi juhtuma/mida ta arvas, et kunagi ei juhtu/ et siis tahab, et emme mul talle sonksi teeks.. igatahes.. juuksurisse läksin oma pildiga, et vot sellist tahan.. ja ta arvas et saab.. aga välja tuli hooopis teine, ja lõikas pm tuka ette jne... pm. Mulle ei meeldinud:D a... ja sain odavamalt kah veel:D kõik mu siinse aja jooksul kasvatatud juuksed lõikaisn maha.. uskuge vi mitte, aga oli üle pikka aja aeg, kus sain oma 10 cm juukseid maha aetud.. ja nüüd olen nagu märg lakutud koer, ehk mis võrdub sõnaga MUNA! :D Aga õele, teenijale ja õe kutile väga meeldib:D Igatahes.. panin juuksed kinni(18 juukselõksuga-tähtis info:D,aga õhtul läks juba 24 vaja:D) ja läksin õega trenni kaasa, et pole ammu näinud kõike ja et annan märku et miks enam trennis ei käi ja niisama. Igatahes, et capoeira treenerit enam seal pole.. siis annab üks teine(minu iskilik lemmik) trenne.. ja kui seal mind nägi tuli ja kallistas ja et ma tundsin sust nii puudust.. ja nii tore et tagasi oled, siis ütlesin, et tulin vaid külla, et enam ei tee, siis muutus veidi kurvaks.. aga lubasin veel külastada neid.. ja siis ta ütles, et enne kui ära lähen pean kindlasti sinna minema.. ja enne märku andma... ei tea miks, agas ok, lubadus sai antud.. igatahes.. vahel viskasin talle hundirattaid.. ja siis käisin üksi üleval trummi mängimas.. ja siis tuli Mariliis Beiramarile.. ja käisime temaga veidi ringi ja jutustasime.. ja supermarketis LIHAPIRUKAID söömas:D mega head olid:D ja siis.. koju tulles sain liftis õega kokku ja läksime Valdole järgi ja tulime meile telekat vaatamas.. pesus olles, tuli ema ..oli mu telefoni vatsu võtnud, ja Mariliis helistas, ja ta oli nii paanikas, arvas et mu vanemad Eestist helistasid, ja et ta ei saa midgai aru.. ja pärast vabandas et niiviisi sisse kargas.. Tudo Bom!:DIgatahes.. õhtu veetsime siis Luanna ja Valdoga teleka ees :) .. Aa.. ja järgmine kuu lähen teen mu lemmikule capoeirakale siis kingi.. (Eesti shokolaadi) küsisin enne, kas talle meeldib, ta ütles, et jah kui ostab suure shokolaadi, siis sööb tunniga ära.. ma , et ok.. ma söön 15 min.iga... siis lubas, et ükepäev lähme koos shokolaadi sööma.. Aa.. ja powejumpi treener oli mind Veebruaris telekas näinud.. mingilt ürituselt.. Okei.. Sain kah teada.. et olin telekas olnud:D Legaal!!:D aa.. pool 2 öösse helistas Rodrigo ja kutsus välja.. läksime siis Lucios´sse.. ja istusiem seal.. ja sellised plaanid pandi paika, et kuhu minnakse see reede ja kuhu juba 22-24 mai.JAH-MINU SÜNNIPÄEV!!!





19.03.2009-neljapäev
Kohalik punane püha siis, ema läks klubisse, ehk SPA´sse. Ma pidin minema algul tüüpsidega randa, aga ma magasin, ja telefonis olin midagi segast peksnud:D igatahes.. ma ei läinud.. oligi nagunii pilves kah:DIgatahes.. mis sisi edasi sai.. lõunatasim õega, ja mõtleisn, mis päevaga peale hakata.. kell oli alles vähe, ja otsustasin midagi ette võtta oma juustega, mis mulle ei meeldi nagu hetkel:D Niisis.. JUUKSURI TÜTAR NAGU MA OLEN, SIIS ESIMENE ASI, KUI SULLE EI MEELDI OMA JUUKSED, PANEME NEED PÕLEMA! Seda ma siis tegingi.. Ja nüüd on mul pool otsaesisest kaetud 3 cm pikkuse tukaga.. ilus vi mis:DNimelt mõtlesin, et prooviks lokitangidega endale lokek teha, et veidi kohevam oleks ja kuidas välja paistaks, aga enam ma neid ei katseta.. sellised suht „veneaegsed” paistsid välja.. igatahes.. viimaste salkudega.. ehk ühega niest.. ehk tukaga.. jäin mõttesse, kui järsku ärkasin mega kärsaaisu peale, ja sisi jäid juuksed veel kuidgai sinna vahele kinni, ja klõpsutasin neid ja.. lõpuks liht juuksed kärssasid kokku ja kukkusid küljest ära.. Mega vi mis:D JA terve tupa oli kärshaisu täis. Soeng tuli ju iseenesest norms, selliseks sassi ajaisnjne, aga ei saanud jätta, pidin kohe pessu minema, sest kärsahais oli mega juustel:D Küürisin oma juukseid siis 3 erineva shampooniga ja 2 dushigeeliga ja 2 palsamit.. aga ikka jäi kärsahais küge.. ja kuivatatdes lendas juukseid veel peast :D ja käisin korteris parfüümiga ringi ja lõhnatasin.. ja ema ja õde ainult naersid mu üle:D:DAga noh.. nagu üks siin ükspäev mulel ütles, et mina lähen ajalukku oma juustega-et mid akõike mul olnud ei oleks.. siis usun, et saab ka see üle elatud:DNi.. kutsuti kinno ka.. aga mindi vaatama mingit filmi,mis mind ei tõmba.. DRAAMAD mind ei tõmba:DSiis mingi 4 paiku ema küsis,kas riideid tahan ostma minna, et mingisse odavasse kohta, ei saanudki kohe aru, aga muidugi olin nõus minema.. läksime siis õe ja emaga ja võtsime tädi ka peale.. aga see poeke oli siis nende sõbra oma. Ja seal olid totaalsed Brasiillaste riided, ehk ÕUDSAD.. aga noh, tädi sai ühe koti, ema 2 kotti ja 3 kleiti.. õde ühekleidi.. igakord kui selga pani midagi ja mult küsis, mul oli- et EI!.. üks kleit oli enam vähem norms.. kui ülevalt üks osa ära lõigata.. õde oli ka nõus, aga ema ei. Okei.. igatahes..pärast käisime veel tädi juures õhtustamas.. ja vanaisa oli ka seal.. oli külla tulnud, ja siis küsis mult kas mul poissi, kas mul õdesid vendi, kõikide nimesid tahtis teada.. ja.. parim oli see, kui küsis.. mis su isa nimi on, siis küsis, vana su vend on, ja siis küsis , kas sul ema ja isa ka on w? Muidugi on!! Okei.. mida iganes.. Siis koju jõudes kohtasin liftis Felipe´t, kes korrus kõrgemal elab ja eelmine aasta ka Farias Britos õppis hommikul, nüüd kahjuks õhtuses.. ja jäime temaga siis alla jutustama.. siis tulin ülesse,küsisin õelt, kas ta läheb täna välja ka? Vastas ei.. sis läksin 10 min pärats küsima kas ta Habibiś´sse sööma ei viitsi minna,siis juba vastas, et läheb Valdoga kinno.. Ausalt.. kui siin on kellelgi suhe, siis inimene muutub 100%liselt.. ja õde ka.. enam ei lähe kusagile ilma temata.. vi kui kusgaile kutsun, siis et .. oota ma pean Valdolt luba küsima.. siis ta küsibki enne Valdolt, ja kui Valdo nõus, siis küsib emalt.. Siinne ühiskond on mõnes mõttes haige, aga siiski armastan Brasiiliat:D Aga sellest suhete teemats vist juba rääkisin kah.. siis õhtu pidin Mariliisiga veel kokku saama, aga ma suutsin mingi kell 9 juba magama jääda, et kui ta helistas, siis juba magasin...aa.. reserveerisin selle ka ükspäevaks ära, et sünnipäevaks saaksin Brasiilia lipu.. lubati vähemalt nii, vaatame, kas siis läheb ka nii:;D

Kes on kõige pruunim?:D
20.03.2009-reede.
Juhtus siis nii, et eelmine päev oli ju vaba päev ja ie käinu dkoolis, ja unustasin reedeks äratuse uuesti panna, ja siis magasingi rahulikult, kui järsku ema oli öelnud, et ta on valmis kas lähme... ja õde et jah lähme, ja siis järsku, kas Kerli ei tulegi? Emal-et kus Kerli on, ta alati enne meid üleval ja valmis, et arvab,et olen oma toas. Ja kui tuli ja koputas et Kerli-lähme, ja avas ukse.. siis ma ärkasin voodist, ja küsisin esimesena, et mis kell on? Sest õde ja ema kunagi ei seisa hommikuti kahekesti riides mul uksel.. siis Ema, et 10 min. On aega.. aga , et tal polnud aega oodata kah, et oli mingi koosolek hommikul.. ja siis mul, et kas ma võin magada? Emal-muidugi võid, ja küsis vele õelt ka kas võin.. mai tia miks ta seda temalt ka küsis , aga jah, niisiis tuligi teine vaba päev ka:D Magasin siis ikak korralikult niikaua, kui ema ja õde lõunale tulid.. siis lõunatasime koos.. ja kui pärats teiste klassikaaslastega rääkisin, siis tuli välja, et paljud polnud koolis käinud..Igatahes. Õhtul hakkas MSN´is rääkime Helen, ka Eestist vahetusõpilane Brasiilias, aga elab Belén´is .. et ta on siin, meie linnas Fortalezas.. et võiks kokku saada..tulid 10´ks päevaks siia, sest pere tuttavatel pulmad.. igatahes.. nad läksid perega õhtustama, kui ta sis helistas, et on Camarones´e restoranis, ma et. Ma olen 5 min. Pärast seal, et te olete Mariliisi maja kõrval.. kutsusin siis Mariliisi ka, ja läksime sinna, ja saime perega tuttavaks ja rääkisime juttu jne.. siis Marilisi läks koju, sets järgime hommik pidi trenn olema,, ma siis aga läksin nendega välja.. kutsusin veel õe ja Valdo ka ja läksime Lucios´Baari.. seal olid veel Mario,Dudu,Rodrigo,Bil ja ta tüdruk.. kaader jälle koos.. igatahes.. istusime seal.. ja hiljem Hot Dogi sööma ja siis koju.. Tore oli.. Pikemalt lihtsalt ei viitsi kirjutada:D

Helen Eestlane :D

21.03.2009-laupäev.
Hommiku.st. kell 2 :D äratas ema meid ülesse, et lihtsalt öelda, et ta läheb välja.. okei.. õde oli jumala pahur, et magada ei lasta:D igatahes.. lebotasime edasi.. ja pool4 pidime Mundisse minema.. aga läksime hoopis kell 5. Mundi bar/club... seal oli jällegi tuttavaid ees... ja kui mäletate, sisi esimesed 3 kuud umbes vi 4 .. käisime IGAL PÜHAPÄEVAL American Beer´is.. ja Mundis mängis sama bänd mis sealgi.. ja tüüpsid mäletasid, ja tulid rääkima, et noh, pole ammu näinud kas enam American Beer´is ei käigi.. jne.. ja siis Plikad olid ka seal.. ja sisi liht tantsisime ja olime mõnusad.. aga kella 9´ks juba koju, sest õde läks 15 anos sünnipäevale. Sisi ise vajusin telek ataha ja mõtleisn, et ei viitsi enam välja minna.. kuigi Dudu ja Hernando ärgitasid.. ja siis helistas Helen.. ja . igatahes.. sain täpselt omad filmid vaadatud, ja läksiem mingi pool1 öösse lõpuks siiski välja.. Mina sisi Heleni ja ta vennaga koos, ja Dudu ja Hernando ja üks näkk tulid ka.. Läksiem siis Dragon do Mar´ile.. seal istusime niisama..ja liitusid veel Anderson ja Bruno, kes mind algul kaugelt ära ei tundnud, kui hõiskasin, sisi ptlesid, et olen palju erinev sellest, kui viimati mind nägid, et ei tundnud ära.. okei:D Sisi hakkas TÄIEGA vihma sadama.. aga see Dragon do Mar on nagu selline koht kus kõik välja sistuvad.. aga rahvast oli kaa megalt.. ja siis täiega hakkas sadama.. ja seal mingi ehitis.. kus suured postid vi asjad.. ja kõik jooksid sinna postide taha, ja siis olid sellised pikad rivid iga posti taga:D nagu hakaks Jenka võistlused:D ja kui tuul veidi muutus ja vihm pööras, nii ka kõik rivid korraga liikusid. See oli mega vaade:D Sisi jäi nagu üle, ja läksime välja.. kui varsti hakak suuesti, ja otsustasime koju minna.. jalanõud olid nii suureks veninud, et joostes jalast tulid, seega jooksiem paljajalu.. ja veel autosse istudes istusin oma pluusi katki, et tahtis seljast ära tulla:D okei:D muidugi sai see kuidagi kohapeal kokku sõlmitud, et päris ära ei kukuks:D aa.. ja siis mingi näkk käis sela ringi ja tegi pilte meist, ja sisi tuli 15 min pärast tagasi, koos võtmehoidjatega, kus pildid sees.. ja saimegi endale kingiks.. 2 erinevat oli,sisi mina ja Helen saime.. ja et Heleni vend ilma ei jääks, kinkisin talle Welcome to Estonia võtmehoidja :D.. igatahes.. selline tore õhtu oli...:D Helen ütles, et talle jääb vähemalt see õhtu meelde, et need inimread postide taga, mis kõik koos liiguvad.. ja et meil need vihmad nii järsku tulevad:D

22.03.09-pühapäev-APPIII....8 KUUD SAI TÄIS ...KAHEKSA..!! Ma ei tahaaa :(
Mina ärkasin selle peale, et hirmus jutumulin hakkas pihta.. ja läksin uurima mis toimub, siis juuksur ja tädi olid siin.. ja läks jälle juuste lõikamiseks.. ja kui juuksur mind nägi, siis et ohh.. lõikasidki juuksed lühikeseks,et talle täidsa meeldib:D Igatahes.. ei viitsinud eriti nende mulinad kuulata.. võtsin sii ühe banaani ja kõrrejoogi, ja tulin teile bolgi kirjutama.. et natukenegi ära kirjutada.. ja siis mõnipäev postitada ka ehk. Aga täna mitte.. sest õhtul Orbitasse... nii.. et siinkohal tuleb väike paus.. ja jätkan siia kirjutamist pärast Orbitat.. ehk sisi esmaspäev, kui hästi läheb:D...

/ PAUS / :D

Igatahes.. käisime siis orbitas.. Rodrigo ja Ahv(Hernando) korjasid mind peale, siis võtsime Mariliisi ja siis Helen´i ka peale..ja minek.. Õhtu oli tore.. Huumor oli mängus:D ma võtsin küll omal digika ka kaasa, aga olen tark ja aku unustasin koju.. ja tegime pilte Heleni omaga, ehk kunagi näete. Aa.. ja siis korra vaatasime välja ja Heleni pere just sõitis autoga mööda ja siis tuli ta vend ka veel.. igatahes.. tore õhtu oli.. ja neljapäeval uuesti! :D

23.03.09-esmaspäev
Ausalt oli ärgata seekord raske.. esimene kord.. vi nuh, ärgata iseenesest raske polnud aga nii kui kooli jõudsin ja klassi astusin ja pinki istusin-kott lauale padjaks ja head ööd :D siis klassikaaslased kohe, et ei no, enam tere hommikust ei ütlegi?:D Ja nägid mu juukseid.. 2 klassivenda olid nii vaimustuses, et lahe sonks jälle, et lühikeseks, aga üks klassiõde oli vihane, et maha ajasin. Ok.. see selleks..:D igatahes.. kool möödus magades:D aga seekord polnudki mul seal midagi kaasa teha ka, sest tegelesid mingite proovide teemadega, sest neil oli õhtul pool 6 testid.. igatahes.. siis ikka ja jälle sellesama super-hüper-mega pisikese punase rallikaga koju.ja itsuisme taga 5´kesi-mitte vähe kitsas ei olnud.. igatahes..tulin sisi koju, ja tuppa ei saa.. teenija oli lahkunu dtäna peale lõunat.. ema tööl ja õde oli kooli tagasi läinud. Ja Kerlil polnud võtit.. mul on alati võti ja alati keegi kodus.. ja just ühel päeval, kui võtit pole, sisi poel kedagi kodus ka, helistasinkõigile, ja keegi koju ei tule.. okei.. läksin Mariliisi juurde, ja lebotasin seal...ja piinleisn, et tahan koju magamaaa..:D lõpuks ema sain kätte ja oli nõus mulel võtme tooma.. see lõpuks oli siis.. et kella 5´ks jõudsin koju... ja mariliis läks trenni ja varsti oli tema mul uksetaga.. sest ta ei saanud koju, sest polnud kedagi kodus ja polnud kah võtit:D See päev oli mega... Ja siis sõime siin veel lasanjet ja olime mõnusad... Aa.. ja hea et ema mulel võtme tõi, sest õde jõudis praegu koju(kell 19.30) ja ema pole koju jõudnud:D Igatahes.. saite natuke jälle elust teada.. ülejäänud lihtsalt te ei saa teada:D

Kodutu Mariliisi juures magamas:D

Kommentaare ei ole: