esmaspäev, 2. märts 2009

Tagasi Jerist...

Oleme siis suht elusalt ja tervelt Jeri´st tagasi jälle..ise ka imestan, kuidas 2x saavad ikka nii erinevad olla teineteisest..Aga Paradiisiks jääb see ikkagi..Siiski igakord suudab midagi hinge kinni jääda, mis põhjusel ikka ja jälle tagasi minna..Kasvõi inimesed-kes on tõesti nii erilised minu jaoks, kuidagi liiga ideaalsed..Aga igatahes siis...

Neljapäeval siis 19.veebruar asusime teele, ma ei käinud sel päeval koolis ka. Lihtsalt viitsimist ei olnud, ja ema ütles ka, et jah-paki kodus asju...ja kella 5 paiku hakkasiem minema, ja igalpool igast ootamisi..ja jah.. bussitrantsport on ikka mega Chato.. ja ma ei suuda ikka veel bussis magada..:S sest kõhuli ju ei saa..:D Igatahes.. öösse kella 2 paiku jõudsime kohale, ja juba Bussilt maha tulles oli esimesi tuttavaid nägusid näha..Eri juba tuli ja kallistas.. kohalejõudes andsime kohe Mariole kingi ka.. Eesti kalender,mängukaardid,võinuga,kalevi kommid,ja pilt kus oleme meie Mariliisiga ja Mario. Ja wauu..Uus voodi oli meil seal toas..Öösse muidugi läksime veel välja ka. Ja nägime veel tuttavaid nägusid, Soomlased olid ka veel seal. Ja lahe oli see, kuidas osadel suu maani vajus, kui meid nägid jälle, et me tagasi:D Igatahes.. öösse käisime ikka padariias söömas.. Parim oli see, et mul tuli küsimus Mariliisile:” Kas sa tea dkuida son kurk tomati keeles?” See oli parim.. (tomati keel pidi siin tähendama portugali keelt) Sellist teksti ma panengi eesti keeles vahel.. Ja nüüd tuli korra mõttesse.. et minu eetsi keel ja Lõpukirjand.. okouu.. agas ok...

Reedel siis kohe hommiku 11 paiku randa. Ja rand oli suht tühi.. aga noh.. teised korralikud käisid veel koolis ka, mitte ei pannud poppi nagu meie seda Mariliisiga...Päev siis rannas, ja sisi lõunauinak, ja õhtused uitamised.. ja seda siiski suudame saavutada, et üritustele tasuta sisse saame :)

Laupäeva siis sama seis, et päeval rannas ja lõunauinak oli meil laus akohustuslik.. kuigi mina ei suutnud magada igakord.. mai tia miks, siis veetsin sõna otsesesmõttes jalad seinal muusikat kuulates..Õhtul Planet Jeri´sse.. ja see vihm mis seal oli. Vihma tuli pe aiga päev.. ja kui päeval just ei sadanud siis õhtuti pidi ikak sadama hakkama.. nüdü seal umbes Mai kuuni selline vihmaperiood.. (kuigi aint 300km. Kaugusel Fortalezast, sisi Fortalezas ei saja nii palju ) Igatahes. Metsik jõgi tekkis sinna peatänavale, mida me jäime liht suud lahti vaatama.. kui mõni oleks sel hetkel sinna sattunud, kes pole enne käinud, oleks kindlatsi arvanud.. et see ongi jõgi.. totaalselt!!!! Ja siinkohal vabandan, et tõetsi ei viitsi koguaeg fotokat kaasas vedada :)

(Jalad seinal ja klapid kõrvas)

Pühapäev oli vist parim.. SUURTES JUTUMÄRKIDES! Nimelt hakka smul väike jama pihta.. ja seda hommikul kella 9.st kuni öösse mingi 3.ni välja..nimelt hakkaisn hommikust saati oksendama..totaalselt.. nii et ei suutnud isgei väljas käia..Ja see õhtu oli just kõige suurem pidu vi nuh see Karnevali üritus seal.. mina aga veetsin sõna otseses mõttes selel päeva WC´s.. Ma piinlesin valude käes nii, et olin voodis ja üksi kõigutasin ja häälega hoigaisn, sets nii valus oli.. ja kui üle jäi, ja ka svõi ühte jalga natukene liigutaisn hakkasid jälel sellised valud et hoia ja keela.. ausalt see päev oli jube mulle.. lõpuks ma ei suutnud enam voodi ja wc vahet joosta, ja istusin peldikusse maha, ja jäin seal peaaegu pea vastu ust magama wc poti ees.. ja Mariliis tuli koju ja tal, et Kerli-mida sa teed.. ma- olen väsinud sellest jooksmisest.. aga tunne oli tõetsi jube. Kuigi siin ei soovitata kraani vett juua, ja siiamaani need 7 kuud polnud kordagi kraanivett joonud, siis nüüd oli esimenekord.. sest lõpuks tuli juba maovedelik vi mis see ka poleks välja, ja sisi jõinotse sealt seda kraanivett peale, et vähemalt vesi välja tuleks... Ja Siis Mariliis käis mulel veel rohtusid ostmas.. jne.. See päev oli jube..Sain Wc-ga suht parimatseks sõpradeks!

Esmaspäeva hommikul siis oli selline norms, aga siiski imelik olla..aga läksime siiski randa. Mariliis mängis võrku ja ma niisama olin lahe:D siis lõpuks pärats lõunat võtsin julguse kokku ja sõin ka veidi.. päeval tuli korra toit välja kah. Ja siis muidu edasi oli suht norms..Õhtu aga oli Mariliis samamoodi rivist väljas, ja oli tema kord mitte välja minna, ja läksin mina plikadega.. Wii. Sian forro plaadi ( ja Mariliis-ma ütleisn , et see töötab) ;DParim oli see kaa.. et kui peole läksin, sisi väiksed loopisid ükstiest munadega.. ja siis lambist sain munaga otsaette.. aga minu õnn- et muna jäi terveks.. siis väike poiss pani jooksu, ja pärats hiilis ligi ja palus vabandust :D ja mis veel.. ma ei oska seal plätudega käia. Ja paljajalu käis tekkis paar probleemi.. nimelt leidsin kõikkivid ülesse.. isgei sellised, mida pime pimedas näeks.. mina ei näinud ja lõin koguaeg jalad ära.. ja see, et mul üks varvas suurets varvast vaata pikem.. ja siis käies koguneb sinna liiv peale, ja siis koguaeg hädaldasin, et nii raske on käia, et ei jõua seda varvast taga tarida:D

teisipäeval hommikul ärgate solime suht õnnelikud, sest JEE ilus ilm oli, muidu olid suht kõik päevad pilves ja vihmased, ja päikest ei saanud võtta...Siis aga lebotasime ja pikutasime paar tundi ookeanis. Ja ouu.. Mariliisile: Tahaks midagi mängida.. krabi näiteks! :Dags ok..siis pärast avastasime, et mõlemal vist kõik korras, siis läksime pizzat sööma, sisi jäätist,sisi pastelli.. jaaa DIEET :D ja see. Et me nimed aetakse koguaeg sassi, mina olen suht tihti Mariliis ja Mrilisi on Kerli.. ja mu nime nad ikka ütlevalt megalt:D Ja siis jäätist süües läks Padariia töötaja mööda, ja tuli kohe ütle smeiel, et täna padariia suletud, sest juba teadis, et me nagunii öösse läheks sinna:D Jah.. Õhtu siis Forros.. sai tantsinud ja niisama lolli juttu aetud. Ja mõlemad olime Mariliisiga nii ära söödud.. ei tea kelel poolt.. ööse vist närisime üksteist, sets siiski padariia oli ju suletud:D

Kolmapäev-siin kohal sooviks palju õnen Rometile ja Raidile!!! Niisis..Magasime kella 4.ni, sets päikest ei olnud ja ei läinud randa siis..hiljem aga siis niisama randa rahvast vaatama.. sisi Mariliis aga telekat koju vaatama. Aga ma jäin välja. Sets ma ei viitsi oma aega teleka ees raisata.. /minu jaoks mõtetu aja raiskamine/ aga Mariliis see kord avastas ennats päris mitu päeva teleka eest, jubahommikul oli tal teada, mis kell telekaees peab olema.. Ma siis Capoeirat avastamas ja niisama jutlemas rahvaga.. ja hiljem õhtul muidugi Mariliisiga jälle sööma.. Saiakesed ja ACAI!!!!

Neliapäev oli siis ag atotaalne vihm-terve päeva.. Mariliis suutis suht magada.. mul siis aga jälle jalad seinal ja klapid kõrvas.. milel peale ma avastasin, et ime et ma suudan niiviisi silma dlahti lakke vahtida minutu tundio ja lihtsalt muusikat kuulata..IME.. ma olen ju püsimatu :D Aga fotokas oli ka seltsiks, ma suudan liht igats mõtetust asjast pilte teha:D .. igatahes hiljem õhtapoolikul Mariliis läks netti j ama capoeirasse.. mu põhimõte oli juba see, et reisi ajal ei taha netti kasutada..Siis pärats niisama Capoeira treeneri ja tüüpsidega juttu ja kutsusid enda juurde Tapiocat sööma ja õhta koos välja, aga otsustasin siiski koju minan vaatama kuidas Mariliisil telekavaatamien läheb :D Siis aga leidsin is ejälle klapi+lagi+fotokas+jalad seinal.. mai tia, miks, aga nüdü siin gortalezas olels ka lihtsalt pikali olles pean jalad kusgaile kõrgemale viskama.. liiga mõnus ...õõsse läksiem sisi välja ka korra, aga kedagi polnud eriti , sest sadas,, ja üks naine astus kohta, kus jalad vajusid liiva sisse, ja siis üks plätu jäi kusgaile liivaalla kinni.. kadus ära.. ja mingid tüüpsid ja politseinik otsisid telefoni valgusega.. ja läksime appi, sets mul fotokal hea taskulamp ja olin paljajalu, ja siis hakkaisn seal paljajalu sees sorkima, aga kahjuks ei leidnud, pärats käsksid ainult jalad ära pesta.. sest mingid ei tea mis bakterid ja elukad..:D..Järgmine hommiku oli seal siis aga kühvliga kaevamas käidud:Digatahes.. öösse käisime veel padariias ka.. Jõudsime mingi 20 min enne.2.00.. ja siis ootasime seal.. tuli muidugi veelseltsilisi ja tuttavaid.. pärats mida aga ilusti koju tuttu..Siin kohal ütleks ühe lause: Ei no. Ta läks Saksamaale-tal on mais pulmad.! OK :D

(See ongi see kurikuulus padariäri Misto)

Reedel kell 10 äratus-et WAU päike. Ja randa.. aga seda ei olnud palju.. ja peale ei hakanud midgai.. aga muidu jälle lainetes pikutamist...ja niisama sisi otsustasime lõpuks pilte ka teha.. st. Et oli meeles fotokas kaasa võtta:D peale seda läksime ostsime poets arbuusi, ja istusime poe ees maha ja hakkasime seal seda kohe järama...ja pärats veel ostsime saiakesi ja koju sööma ja tuttu.. õhtu veel poodides ja Acai´d ja saiakesi söömas.. ja üks tüüp.. on mega hull. Ma ei viitsi seletada.. aga mees, umbes. Mai tia kui vana.. 30-40.. mai tia.. üleni tatoveeritud,ja mega soeng. Ungarist vi mai mäleta kust ta oli. Aga tema huumor oli meile Mariliisga ots e10.sse.. ja me suutsime niiviisi naerda, et kõhud liht mega krampis.. ma ei hakka selelst huumorist siit pikemalt rääkima..:D Õhtu, Marilisi ei viitsinu dvälja minna, ja kui mina hakkasin välja minemisel mõtlema, hakkas totaalselt sadama.. nii, et veetsin siis 3 tundi telefoniga mängimisele:D Jee.. avastaisn mingi mängiu, mida esimest korda mängisin. Megaaa... ja siis + jalad seinal+klapid:D

(a on päriselt hull:D )

Laupäeval siis randa-oli isu ilm, ja vedelesime (mõtleisn praegu jumala kaua kuidas seda sõna vedelesime kirjutatakse-haige) vedelesime isis vähemalt oma 3 h jutti vees.. avastasime karpe ja õppisime lainetel surfamist ilma lauata, :D Igatahe ssuu,nina,silma dkõik olid nii seda ookeani soolavett täis, et valus oli kurgul- ja ise imestaisn, kuidas soolase isu üle ei läinud.. kuigi mul igaks hommikusöögiks olid küpsised ja nescau.. siis mina vajasin koguage midagi soolast süüa, ja Mariliis magusat..Hiljem siis käisimegi söömas jälle.. ja Marilisi koju, sest veidi sees keeras, ja ma välja capoeirat veidi, ja siis Alexi ja teistega vihmavarjus restos.. ja tüüpsid jamasid mu telefoniga, ja ei saa Eesti keelets midgai aru, ja siis suutsid saata Oliverile sõnumeid, milel peale Ollu siis mulle helistas, ja taga normaalselt rääkida esimest korda.. esimene kord kui helistas-vi tähendab esimene kord kui vatsu juhtusin võtma.. igatahes.. talle läks neid sõnumeid vist palju, isegi sii, kui keegi enam telefoni ei katsunud.. tel pani segast veidi... igatahes..neil oli seal restos üks MADU..:D tegelt üks ussike oli-kellel käis jubedalt koguaeg keel suust välja.. ütlesid et ta on Cobra.. agas ok.. siis jamasime sellega, aga põhiline oli see, et keelega pihta ei saaks:D Igatahes.. hiljem asjad kokku ja Acaid veel viimast korda sööma.. ja mõningadega hüvasti ja enen bussile minekut saiakeis kaasa ja minekut..bussis olio veel üks lahe tüüp.. ja mõned näkid, kellele ei meeldinud, et ma olin rõõmus ja naersin.. aga see nende mure.. Olgem rõõmsad!-pole põhjust kurvastamiseks! (muidugi see oli, et tegelt ei tahtnud jälle Jerist lahkuda ju )Igatahes jah..teel veel oloi seal liiva kõrbes ühes „basseinis” ehk lombis üks auto kinni, ja me siis tõmbasime selle bussiga välja..:D igatahes.. mingi kell 5 jõudsime fortalezasse.. ja sisi kodus oli mulel 2 kirja.. Yfust ja teine MAILIST.. sain suisapäisa plaadi!! Super..!! AITÄH!-ja kõige armsam kiri!

Pühapäeval oli siis terve päev lebo kodus.. nii väsinud olin.. sest bussis ju jälle korralikult magada ei saanud. Seal viskasin jalad aknale ja klapid kõrva:D Õhtul siis veel tahtis Pinho korra kokku saada.. tal oli mulle 2 kingitust. 1. Hularõngas, mida ammu tahtsin, aga see on nii väike ja kõriseb ja nii kerge, et ma ei saa seda kahjuks kasutada. 2. Nende meerika jalgpalli tiimi pluus tema nimega.. mis oli natuke suur :D JA hiljem käisin Mariliisi juures andsin talle pildid ja siis koju magama... aga terve öö ei saanu dmagada, ei te amiks, aga terve öö olin üleval..Aa.. Ja Sergio veel Jerist helistas, et tuli Fortalezasse.. ja läheb Orbitasse, et ma ka.. ag atõesti.. ma ei suutnud, väsimus oli peal.. jah mina, ja ei läinud Orbitasse, kus käis ju iga neljapäev ja põhapäev!:D

Esmaspäeval siis uue hooga kooli-uue hooga hilinema.. aga hetkel pole probleem, sest selle eest ei tohiks enam käskkirje saada, sest vana töötaja tagasi, ja tema ei märgi mind.. Igatahes klassi jõudes oli kõigil- et KERLI-SA OLED TAGASI.. ja nii pruuun.. ja küsimus kohe, kas nahk tuleb maha, sest eelmine kord oli suht õudusunenägu, ja ma, et EII.. ja kõik.. PARABEEENS.. aga jah, suutsin seekord ilma nahka ajamata vist läbi ajada:D Ja siis esimese tunni ajal, kui tundi ei jõudnud rääkisin Poola vahetusõpilaseka, 18 aastane see Kacper, ke sulubja tahab koju.. magee.. ma rääkisin, et ma tahaks aastaks veel jääda, kui vaid saaks, tema aga aprillis juba koju vist.. NÕRK:D Igatahes. Kooli solin ikka veel väsinud.. suht loogiline, kui jub aeelmine päev olin väsinud ja ei maganud.. et sisi nüüd kah väsinud. Igatahes koju ja kodus koduabiline kakoguaeg sa olen nii pruuun, nagu teine inimene jne.. mul et ok:D andsin talle selle peale shokolaadi, mid ata kiitis ikka ja jälle, ja milel peale hakka sajama, et ma samat värvi kui shokolaad:D igatahes.. veidi netis pilte laadima, jasiis plaanisinmagama mminna, sain vägisi tund aega magada,liht ei suutnud rohkem.. ise olen nii läbi omadega ja väsinud.. aga ei suuda magada.. mai ti amiks.. ja siis lambist olid järksu mul mõlemad käed paksult punne täis..j atäiega sügelesid.. sisi mul oli väike see suveniiri viinapudel, ja hakkasin sellega määrima, ja õde võttis lonksu, ja sülitas välja, ja et NII KANGEE!!!..:D ja sellepeal evõttis ka vatika seda ja määris hoopis omale ühele haavale:D ok.. Igatahes.. nüüd kuulain Jaan tätte ja marko Matvere lugusid.. olin põrandal maas ja jalad voodil, ja ema ja õde tulid-et mis viga? Ma-et väsinud..need et mine siis magama, ma , et ma ei saa.. siis ema tegi mulle ühte mahla, mis alati pidi unisek stegema ja magama neid ajama. Kui ära jõin, sisi tuli meil kõigiole kolmel meelde, et igakord kui mina seda olen joonud, on mul hoopi stäiega energiat.. Ups eks.. igatahes... nüüd siis mõtleisn, et lähen ostan poets hapukurke.. aga ei viitsinud, ja mõtleisn, et olen tubli ja hakkan blogi kirjutama.. ja nüüd ma siis siia jõudsingi...
vahepeal käisin köögis küüslaauguleibu söömas.. ja ema osts mulel mingeid soolaseid saiu, nagu küüslaauguleivad sellised krõbedad, aga nagu sibulasaid or smth.. ja rääkisime trennist,teedest ja rohtudest ja õe kutist,kes tal on ja ta sõpradest jne.. mõnus:D ja et ema ei taha et ma ära lähen..ütles, et nii lähedal et peaaegu nagu homme juba.. et eile oli mõelnud sellele, kui tagasi reisilt tulin, et elu siin lõbusam, kui mina ka siin...ja sisi ta rääkis milline oli elu kui isa veel elas jne... aga okei, see selleks...

Et see oli siis lühidalt Jerist..Yfu ei luba meil rohkem sinna minna, sest peame ka peredega reisime jne..aga mul klassivend ja see sama poola vahetusõpialen, need tahavad koos minuga sinna minna.. ja õde kaa.. sest ta pole kunagi käinud.. aga suht tihti õde ainult räägib, aga ei tegutse:D.. igatahes.. tahaks eel midagi rääkid akohe aga pole midagi tarka rääkida..See, et ainult 4 kuud veel jäänud, ainult 4 kuud :( Tahaks veel siia jääda. Või vähemalt tahan tagasi tulla!!!! .. Olin tubli ka täna ja saatsin vanaemadele sõnumid, et ,ärku anda, et minuga on kõikkorras, sest olen laisk, ja ei viitsi kirju kirjutada (A) :D ja sisi Eriti tubli, et olen juba aasta vi kaks lubanud Villile kinkida võtmehoidja.. sest tal on nii katkine :D .. ja nüdü on vähemalt olemas:D loodan, et see jõuab koos minuga Eestisse kaa:DIgatahes..okei aitab lobast, midagi tarka nagunii pole rääkida..Aga liht palun andeks, et tahaks siia kauemaks jääda, ja hetkel veel ei tõmba miski sinna eestisse.. ja juba mõtlen, mida peale 12 klassi teha.. tahan Maailma avastada!!!Kallistan! Kohtume 4 kuu pärast! :(
(Reisi tulemus)
NB!
¤Ma naeran . See pole üldse raske ! Sest ma olen õnnelik

Kommentaare ei ole: