teisipäev, 10. märts 2009

Iaiiii....3-10.03.2009

Pean kurbusega tunnistama, et meeldivast blogi kirjutamisest on saanud just kui vastik kohustus,.. Näiteks nagu Eestis vahel(suht tihti) õppimine ja kodused tööd..Kuigi blogi juure son tegemist 1x nädalas.. kuid siiski:D Aga seega asun kohe käbedalt asja kallale ja teen lühidalt. Pooleli olen vist Teisipäeva juures 3.märts.

3.03.09-teisipäev
Edusammud ja õnnekarjed- Jee esimeses tunnis ( siin kohal rikun kogu lõbu ja ütlen ette ära, et olin terve nädal tubli ja jõudsin esimesse tundi :) )Koolis siis Geograafia õpetaja rääkis pikalt Euroopaliidust ja Eesti,Läti ja Leedu olid üõhiteemad ja aastaks oli 1991, ja koguaeg küsis, ka sma mäletan.. mul, et misk am ei mäleta, olin sisi tervelt +/- 1 aastane :DJa inglise keele õpetaja seleta spikalt, et ma oen nii teistsugune, kui juuksed kinni olen.. ja siis hakkas seal igat teemat ajama:D mul et.. okok..:DPeale kooli siis sain paar tundi kodus lebotada ja siis helistas ja kutsus klassivend enda juurde filmi vaatama.. elab õnneks samal tänaval.. lebotasime sisi seal ja pärast veel Beira Marile jäätist sööma.. ja hilisõhtu tundidel avastasin kodus kogematat paberi, pliiatsi ja muusika.. Parim!

4.03.09-kolmapäev
Tänu eelmisele õhtule avastasin ka koolsi paberi ja pliiatsi ja terev päeva kriitseldasin ühte ja samat asja.. ja siis kõik küsisid, ka smul on probleemid? Ma et. Ei.. lihtsalt mulle ei meeldi see pliiats:D.. ja sisi klassivend tegi omale Tattoo( kirjutas musklile Jesus) ja siis dempostreeris seda ja siis joonistas mulle pastakaga tattoosid:DJa siis sel päeval täiiega sadas terve päeva nii, et kõik tänavad ujusid ja lainetasid ja upuusid, et autod sõitsid mega aeglaselt osade skohtades või ei sõitnudki.. Ja siis ema sõitis autoga kusgailt niiviisi läbi et terev autos eest ujus ja haises..(siiamaani igakord laseme täiega parfüüme autosse enne, kui sisse istume) :DÕhtul joonistasiem koos õega.. ( kas pole armas)...

5.03.09-neljapäev
Pean mainima, et koolis ma hetkel tegelen vaid joonistamisega:D Terve päeva sadaks, aga õnneks täpselt see 15 min ei sadanud, kui ma koju tulin, sets sel korral tulin jalgsi,kuna Candido ei olnud koolis,kelle isaga koos tulen, ja unustasin mobla koju et emale helistada..Aga koju jõudes polnudki ema ja õde veel kodus... aasta joksul esimene kord, kui ma enne neid koju jõudsin:D Teenijal oli ka, et mis asja, sina ennem kodus?:DAaa.... ja koolis oli veel sellin eteema, et Füüsika õpetaja koguaeg seletab Venemaast ja siis pilkab mind seal.. kuigi ma ju Eestist, aga ok.. ja sisi küsis, kas sul õpikut pole? Ma ei.. küsis kas vihikut ka ei ole? Siis ma et on üks väike.. ja tuli vaatas seda.. algul nägi matemaatika valemeid kaane peal.. siis vaatas sisse ja küsis ühe joonistus ekohta mis see on? Ja siis ma vastasin, et see võib olla Füüsika.. aga talle vist ei meeldinud, ja et kõike seda hakkas ta selle peal eküsima, et me klassivennaga juttu ajasiem veidi.. ja siis saatis meid klassist välja... aga jah.. õhtu panime õega plaanid paika, et pühapäeval sushit sööma, aga isu oli nii suur, et läksime juba samal õhtul..Dudu kolis ka meiega samale tänevale, ja siis võtsime tema ka peale.. ja pärats mida läksin Laadale surfama, ja Mariliis tuli ka hiljem ja siis veel jäätist sööma ja koju..

6.03.2009-reedeHommikul olin meeega väsinud ja juba ärgates teadsin, et peal ekooli kohe kodus magama.. agas jah..väsimusest itsusin ühe tunni ajal ja liht vahtisin ühte punkti j aolin omas maailmas, järsku üks õpetaja-kas sa oled armunud, et kaasa ei tee? Ja siis küsis sellepeale, kas mu kõrval olevad klassivennad on armsad.. ja siis küsis lambist järsku niii teemasse,et kuidas on eesti keeles Head isu! :D Igatahes, koolis kõik uurivad, te millal ma lahkun, et ma ikka ie läheks , et siia jääks, ja räägivad, et kui vaja võtavad enda juurde elama, peaasi, et ei läheks.. aga kuna pean minema, et võimalikult kiiresti tagasi naaseks...Siis aga peael ekooli Candido ei läinud koju ja 2 klassivenda kutsusid sushuit sööma.. käisin siis nendega väljas ja peal emida asusin jälle tipa-tapa muusikataktis kodupoole, mõtetes ainult see, et magama saaks.. koju jõude soli aga Valdo meil (õe kutt siis.jah tal nüüd kutt) siis seletasin sellega seal, ja otsisin talle Wirelessi.. käisin nagu loll kahe läpakaga mööda elamist ringi.. enda omale leidsin wifi.. siis ta sai seda kasutada, ja õde ei saanud omal netti tööle.. sisi jamasin seal ja sain talle ka neti.. siis läks telekal pilt Eest ära, ja sisi õde Tuli, Kerli vaata ka ssina saad tagasi.. siis sain tagasi, ja siis oli küll tunne, et olen mingi tehnikamees siin :D.. aga jah, magamisest ei tulnud midgai välja.. sest sattusime vestlusesse Valdoga ja lõpuks läksime juba õega Kaubamajja sööma ja Nato ka..Mõned tunnid seal ja koju.. ja pidime Valdo sõbra sünnale minema.. kõik olime valmis läksiem alla.. sisi tundsin, et sees hakaks keerama.. tulin käbe ülesse tagasi.. oksendasin.. ja helistasin õele, et sry, ma igaksjuhuks ie tule.. ja veetsin õhtu emaga kodus telekaees ja varakult magama.. sest tegelt olin ka ju väga väsinud, sest hommikune plaan peale kooli magama jääda ei tulnud väülja.. Aga jah.. siin ongi selline viirus hetkel liikvel, et rahval kas lihtslat kõhud valutavad või oksendavad ka.. aga ma vist meeldin sellele viirusele.. Jeris hakkas juba ju hullult peale, ja ei taha vist üle minna...

7.03.2009-laupäev
Päevaplaan oli kaua magada, ja saigi korralikult põõnata.. Hiljem Mariliisiga kaubamajadesse niisama ringi tuuslama ja veel pizzat sööma.. sisi koju ja Bill kutsus enda juurde.. ja läksime siis sinna.. kogu seltkond koos..(bill,rodrigo,Dudu,Pinho,Neto,Ahv,Lorena,Dany,Juh,Luanna,Valdo,, ja vist kõik.. ei tea kaj, ja meie Mariliisiga).. aga me tulime varem mingi 2 aeg ära, sest Mariliis suutis seal suht magama jääda ja isegi olin veidi väsinud...

(Väike korviralli Valdoga)

8.03.2009-pühapäev
Väsimust oli näha ja magamist kella 2-ni vast.. vahepeal küll pool 10 Tanel helistas ja soovis head naistepäeva.. kui pärats mida rahulikult edasi põõnasin..pärats mida tegutsemist ja poole 4 paiku rahvaga Iguatemi´sse kinno.. Filmiks siis „ Sim Senhor” ja hiljem veel Sushit sööma.. ausalt ei viitsi sealset kohapealseid juhtumeid ja huumorit kirja panna, kuid neist puudust ei tulnud:D Sushit söömas nägin veel klassikaaslasi.. ja hiljem mõtleisme 11 paiku Orbitasse minna, ag akoju jõudes vajusime õega kohe ära, ja ei läinud kusgaile.

9.03.2009-esmaspäev
Öösse ei saanud kuidagi magada, ei suu lahti ega kinni. Kurk oli nii valus ja raske oli olla, ja rahmeldamisega suutsin veel pidzaama seljas ära lõhkuda.. hommikul ärgates tahtis plusu seljats kukkuda.. igatahes koolis olek ei läinud paremaks ja lõdisesin seal, ja selle peale kõik küsisid, palju siis eestis sooja on, et ma seal lõdisesin.. ja kurk oli nii valus, et valus rääkida, ja siis küik küsisid, miks ma nii kurb olen, ma et, ei ole kurb, liht valus on rääkida..Ja Felipe joonista smulle veel ühe pildi ja voltis karbi, et mul parem hakkaks:D aga koju jõudes ei olnud olek parem.. koolis tekkis veel nohu.. kodus magama et ehk läheb paremaks, aga ärgate soli veel hullem.. selle peale ema küsis, miks ma nii kurb ja ka snutan? Teenija kohe.. eiii-ta on haige.. ja siis andis igats rohtusid ja asju.. ja nüüd ongi et suren oma enda palavuse kätte ja nohu.. keegi võiks kraanid kinni keerata.. vahel panen liht salvaka tropiks ette.. kohe näha, et aasta sooja solnud, nüüd vihmased ilmad j akohe gripis.. agas jah, klassis ka paljud haiged... Igatahes.. jah.. Siin mainiks, et eesti shokolaad on kaa otsas:D

10.03.2009-teisipäevÖö oli nagu mingi seiklusterada.. magada ei saanud.. ja kooli ka ei läinud nüüd sisi täna.. ja käin ringi wc paberi rull käes koguaeg, sest lihtsalt ei jõua ühest toast teisegi minna, et poleks vaja nuusata:D Kevadgripp:D

Aaa..... Ja niisama ütleks, et sain teada nüüd, millal Eestisse tulen...Nänäää..MA EI TAHA VEEL TULLA.. Miks peab aeg nii vastikult kiiresti minema, ja miks peab kõik hea otsa saama? Siinkohal tundub, et elu on nii ebaõiglane, aga samas olen nii õnnelik, et üldse selle aasta endale sain.. Tänan kõigile, kes kaasa aitasid..Ja Blogi kirjutades on lausa valus neid kuupäevasid siia panna, et koju tuleku aeg järjets läheneb ja läheneb.. Ulme... /Aga hetkel kurguvalu lööb selle valu üle/ aga oleksin nõus kannatama seda kurguvalu, kui vaid saaks veel siin olla..Tänan kõigile..! Eriti Emme.. AITÄH KÕIGE EEST! ARMASTAN!!!!.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

No ja mis kuupäev siis see on? Sattusin siia Timmo blogi kaudu :-D