teisipäev, 17. märts 2009

Järjekordne nädalake...

11.03.2009-kolmapäev
Ka Kolmapäeva istusin ilusti haigena kodus ja ei läindu kooli. Koolist ja Yfust helistati ka juba, et kus on Kerli? :D Miks koolis pole? Siin on juba selline kord koolis.Igatahes ni kui ärkasin hakkas teenija mulle igast Meditsiine sisse söötma ja jootma,ja nii terve päeva ja õhtal enne lahkumist veel luges sõnad peale mida ja millal veel sööma/jooma pean.Siis päeval aga jalutasin supermarketisse ja küpsised,shokolaad,deodorant,shampoon ja palsam läksin kokku eesti rahas 210EEK´u.. Masendav vi mis.. Igatahes, õhtul otsustasin, et aitab.. kooli:D 2 päeva popitamist-piisav!:D..

12.03.2009-neljapäev.
Hommikul ärkasin ja õde näris köögis juba pringelseid.. siis oligi seekord hommikuks pringelsid juustuga.. mõnna:Digatahes.. Hommikul sadas jälle täiega ja hilinesin kooli, kuid ma ei mõelnud üldse, et hilinesin.. ja astusin klassist sisse ja leidsin vaba koha.. kõik vaatasid ja õpetaja jäi ka vait ja vaatas.. Kuid siis et ok, meie õpime Matemaatikat-ja jätkas... Ja muideks see päev polnud mul grammigi häält, ja klassivend ütles, et olen koolis turist:D .. ja siis hakkasid 3 klassivenda mulle igast pilte joonistama (nagu nt. Kakavad lehmad ja lepatriinud) põnev, Ja üldse olevat juba neist 2´st päevast nad minust puudust tundnud. Ja aaa.. Mariliisiga käisime Iguatemis ja pärast supermarketist ostime mulle juuksevärvi. Tume pruun/must ja blond...JA unustasime hõbepaberi ja pärast käisin veel sellel ka järgi igatahes.. Siis Mariliis üritas mulle oma sada tundi triipe pähe teha.. Kuid parim tulemus oli see, et isegi värv, mis oli 2 tundi olnud peas, ei hakanud peale.. niisiis: tulemus väga ilus täpselt samasugune juuksevärv nagu enne.. vb väike läige tuli juurde:D.. Ja siis ikka sõime Jäätist ja hapukurke ja pringelseid kaa.. ja Fantat ;)

13.03-reede.
Tavaline koolipäev siis.. ja peale kooli suht magasin, kui klassivennad helistasid, et nad mul siin maja all, ja läksin siis välja.. ja läksime ühe klassiõe juurde. Lebotasime niisama seal ja koju.. ja õhtal Rodrigo kutsus ühele showle, aga enesetunne polnud veel ikka kiita..ja ei läinud.. Käisime siis Mariliisiga Beira Maril, ja ma Mac´is söömas ja veel supermarketis ja koju jõudes piinlesin veel kõhuvalude käes, nagu juba terve päeva õrnalt piinlesin.. a.. Ja Valdo ja Luh vaatasid meil siin filmi.. ja liitusin nendega veidi.. ja puhkama:D

14.03-laupäev.
Päeval veetsin terve päeva teleka ees, sest järjest tuli nii palju filme. . Jah-tõesti mina suutsin kaua järjest telekat vaadata;D ja siis plaanid, et Kangalha´sse. Nii siis.. kell 8 tulid Luana,Amanda ja Marcela meile.. ja kell pool 12 saime meilt minema:D. Õega käisime pesus ja panime valmis, ja plikad niikaua uurisid mu asju.. Kuulasid Eesti muusikat, vaatasid pilte, vaatasid liikumisrühmade DVD´sid ja õppisid samme:D Siis said mult Orbit´it, Eesti 2 kroonised ja sente, ja Luana sai 1 Euro ka.. Kõik olid mega õnnelikud asjade üle. Aa.. Luana sai Eesti lipu ka, millagi pidime sellega siis Orbita´sse minema:D Niisis.. Tulid veel Valdo ja 1 tüüps veel meiega.. Rahvast oli seal jälle mega palju ja Forro lõõskas täie hooga.. tore oli näha vanu tuttavaid, keda pole sada aastat näinud, ja veel selliseid, kes mind mäletavad ja kõike, aga mulle nad ei meenunud.. aga ok, saime uuesti tuttavaks.. igatahes peale üritust veel Habibi´s´sse sööma ja kell 6 hommikul sain koju tuttu

15.03-pühapäev
Algul tegin kell 10 silmad lahti ja mõtlesin, et eii..ainult 4 tundi saanud magada ja täna puhkepäev, et magan veel.. siis lõpuks tuli mingi pool 2 õde äratas ülesse, et välja sööma. Läksime siis ja kõik kolmekesi õe ja emaga mugisesime mõnuga kohe.. et koju tulles õde: su kõht on , nagu sa oleks rase.. Ma et .. okei.. ema ütles siis , et oled jah ikka palju suurem kui tulles, aga jalad on ilusamad, ja juuksed on nii vastu pead:D igatahes Luanna läks Valdoga kinno ja ema maja kokkutulekule vi mingile asjale alla, ja siis aitasin teda, ja trükkisin talle mingeid pabereid arvutisse,ja kui naases-siis ta jätkas. Ja siis ta ei osanud mälupulgaga ringi käia ja oma arvuti programmidega, ja siis aitasin teda ja õpetasin.Ja leidsin tema arvutile ka wirelessi.. ja pm tegelesime veidi emaga ta arvuti ja tema asjadega.. ja ta muutus nii õnnelikuks.. ja koguaeg.. „Sa oled Parim, sa oled parim!” :DArmas..Õhtul algul oli plaan minna Orbita´sse ka, aga millegi pärast keegi ei läinud, ja Hernandoga kahekesi ka ei viitsinud minna, kuigi kindlasti oleks kohapeal ka palju tuttavaid olnud, aga noh, koguaeg ka ju ei pea:D

16.03.-esmaspäev
Kool oli selline suht tavaline,, aint pausi ajal tähistasime Scarlett´i sünnipäeva.. sai jälle kooki ja igas maiustusi.. ja siis lugesin rahvale sõnad peale, et kui kord minu sünnipäev tuleb, et siis tahan palju kingitusi:D selle peale öeldi, et pean suure peo kah siis tegema:D Igatahes... koju tulles oli kuidagi ni palju head kraami lõunaks, et õega mõnusalt mugisime ja mõlemad vajusime magama.. ja siis veetsin aega padjaga kuni kella 6ni õhtul.. pääris mõnus oli:D Siis varsti tuli ema koju ja aitasin teda jälle Arvutiga.. sest arvas, et äki teeb ikkagi midgai valesti ja tal kõik asjad ära kustuvad:Digatahes jah...siis vaatasin Eurotrip´i ja kell 8 sai läbi ja otsustaisn õue kõndima minna, kõndsingi täpselt 1 tund ja naasesin koju.. Aa.. et mai tia kas olen öelnud, et enam trennis ei käi, ja capoeira treener oli ka välja astunud,,,

17.03-teisipäev.
Kerli nimepäev!:D
Igatahes.. päev hakkas sellega, et kell 7 hommikul keegi helistas emale, ja äratas ülesse, ja sellega märkasime et olime kõik sisse maganud, käbe valmis ja teele.. esimesest tänavast ei saanud läbi, sest suur vesi oli ees, pöörasime ringi ja läksime teist kaudu.. seal oli sama probleem, pöörasime ringi ja sõitsime ühesuunalises tänavas vales suunas ja lasti signaali jne, sest nähtavus oli niigi halb:D kuna SADAS,SADAS,SADAS.. terve öö ja hommik.. kolmandast tänavast ei saanud ka läbi, sest meie pere väike rallikas liht ei võimalda neid siinseid tänavaid alati läbida vihmaga:D Eelmine kord oli ema kusagilt läbi sõitnud, arvates, et saab hakkama, pärast mida oli auto seest märg ja haises nädalaid:D Igatahes.. naasesime koju, ja ema ütles, et proovime hiljem uuesti, endal oli tal hommikul tähtis koosolek olnud, milel kallal me siin 2 päeva vaeva nägime.. sisi helistas ta ka kõigile, et ei saa kodust välaj et ootab millal vihm järgi jääb ja ära voolab.. ja siis teised ei olnud kah paljud tööle saanud. Koju ja magama tagasi, varsti ema äratas, ja palus jälle abi mälupulga ja arvutitega, ja hullult vabandas, et ülesse äratas, sest mina ie pidanud kooli minema, aga õde läks, sest tema saab hiljem ka siseneda, mina enam nii hilja ei saa, maximus ainult 2´sse tundi.. Igatahes.. nüüd ma siin siis olengi, ja kirjutan teile blogi ja Lasanje sai just valmis, lähen sööma.. ja vaatan telekat ja TSAU:D
Käisin juba söömas ära ja korra tagasi, et paar asja öelda...
Koolist puudumine tegi kurvaks, sest just teisipäeviti on ajalugu ja ingliskeel, ja nende õpetajad on mu lemmikud.. Huumor.. Ok.. KÕHT ON NII TÄIS :S
Aigarilt sain nimepäeva sõnumi wii...Ja Kerli läheb täna

Aa..Ja seda kaa.. Et Siin kui tüdrukul ja poisil on suhe, siis on nii, et nad ütlevad KÕIKE KÕIKE, kuhu kellega lähevad ja mida teevad ja millal naasevad ja.. ja põhimõtteliselt helistavad ja küsivad, et ou, kas ma emaga vanaemale võin külla minna või ei tohi? Lähme õega poodi ja ta helistab: „Kuule, ma lähen Kerliga poodi nüüd korra”..Tuleme 15 min. Pärast tagasi ja helistab: „Kuule, ma jõudsin nüüd koju tagasi” JA kõike, ma tulin nüüd koolist koju, ma lähen nüüd kooli, nüü ma ärkasin.. kuule tsau mis teed? Ma lähen magama.. tsauu! „ Pm. Sate aru jah? Kõike, Kõike,Kõike.. peab kõik ette kandma ja kõigeks luba saama.. minu meelest oleks pääris väsitav vist.. ja noh. Ma hooliks vist telefoniarvetest kaa:D Ja kui keegi korra kellelegi ei ütle siis tülid ja probleemid majas.Aga igatahes.. lõpuks veel nii palju, et eelmise blogi kohta tuli palju kriitikat, et pidavat olema hullem, kui ristsõnamõistatus, et nii palju kirjavigu.. et kas seekord tuli parem ?(A)Loodan, et saate siiski lugemisega enamvähem hakkama.. aga ma tõesti ei viitsi kunagi ise üle vaadata, ja aru peaksite ikka saama.. tsauu ;) /Seekord vaatasin kiiresti üle/ :D
VÕIBOLLA juuksurisse:D

Kommentaare ei ole: