pühapäev, 19. aprill 2009

Lihtne nädal...

Vahetusaasta on ikka uskumatu kogemus.. enne, kui siin teile kirjutama hakkasin, mõtlesin, et tegelelikult ei oska ma teile midagi täpselt kirjeldada.. et te vb saate küll teada, mida ma teinud olen või.. aga te ei tea siiski midagi siinsest elust ja mida ma tunnen ja kõike kõike.. Samas ma ei oskagi teile enam midagi siin punktides välja tuua, et mis on niivõrd erinev Eestiga või harjumatu või.. sest olen olnud siin juba 9 kuud, ja tõetsi.. kõik on nii normaalne ja loogiline see.. isegi see, et sa lihtsalt tahad koguaeg käia just külma dussi all, piima ei hoita külmkapis, koolis pole akendel klaase ees.. paljudel ka kodudes.. pole isegi majadel igalpool katuseid.. ja akendel üldse trellid ees, nagu vangla.. .. See kõik on nii loogiline.. samas tundub mulle nüüd nii imelik, et Eestis talvel pead välja minnes nii paksult riidesse panema.. kindad? Mis need veel on? Radiaatorid, ja vatitekid... Vanaemad oma sukavarrastega. Hetkel on kõik Eestis toimuv minu jaoks nii võõras ja siinsed püssipaugud tänavatel nii normaalne igapäevane nähtus.

(Sellised on tavalised jalgrattad! )

13.04.2009-esmaspäev
Ma juba kirjutasin eelmise blogi lõpus, et esmaspäev Ceara sünnipäev ja ei pea kooli minema, vähemalt arvas nii ema, sest tal pole tööpäeva, kui aga hommikul teenija saabus, tuli välja et siiski on kool :D Aga liiga hilja, sest peale esimest tundi saan veel kooli sisse, aga kui juba teisse tundi veidi hiljaks jään, siis enam ei saa, seega jäime ema ja teenijaga koju, õde aga läks kooli.Kui õde koju tuli, läks ema trenni ja viskas mind ennem kaubamajja, käisime klassiõdedega niisama lahedad olemas:D ..Koju tahtsin jalgsi tulla , aga mega padukas jälle, ja kutsusin ema järgi, kodus möödus õhtu emaga arvuti taga ja hiina toidu üle naermas.. kah põnev tegevus eks:D

(Valik Sushit.. Armastan kõike.. Hot aga parim:D)

14.04.2009-teisipäev
Hommikul ärgates pessu minnes ja peeglisse vaadates.. ma olin kuidagi nii oma nägu.. tundsin enda kohe ära.. ärge küsige, mis mõttes, aga nii see oli:D Sel päeval olid üldse imelikud tunded mul.. ses suhtes.. et koolis.. peale tunde koolimajast välja tulles,astudes päikese kätte, avastasin, et Päike-SUVI ON!, aga et mismõttes kool? Kas olen suvetööl? Aga see mõte oli vaid minut. Kohe tuli peale mõte, et aga mulle meeldib siin kool.. ja see ongi normaalne elu! Ja veel et . inimesed on ikka niivõrd erinevad pidudel ja koolis. Ühe klassivennaga pidudel koguaeg suhtleme ja käime koos ringi..Koolis.. ta vist ainuke, kellega klassis ei suhtle koolis.. see on liiga imelik minu jaoks...igatahes.. Inglise keele tunnis küsis õpetaja, et kas hakkan juba lahkuma.. kas lahkumispeo teen? Kas seal juua saab? Ja et ma teda ei unustaks.. vat sellised on õpetajad siin.. Ja muideks.. mulle ei meeldi kui mulle mu lahkumisest räägitaks,e sry, aga ei meeldi...Seoses lahkumisega.. pidi olema siis teisipäeval Poolaka Kacperi lahkumispidu.. pikemat aega rääkisin emale, et tahan minna ja lähen.. et näen teda siis viimast korda.. ja ema et muidugi.. lubas kell 6 kodus olla.. kell 8 hakkas pidu.. ise enen kodust lahkumist andis veel 50 reaali, sest mul endal ei olnud sula, vaid kaart ainult.. nii siis panimegi õega ennast valmis ja ootasime.. ja kutsusime veel sõpru ja sõbrannasid kaasa,ja kõik olid nõus.. Aga jah.. Ema polegi kunagi niiviisi näkku pannud.. Esiteks helistasiem koguaeg, ütles, et tuleb veidi hiljem.. siis ütle set ootab bussijaamas vanaema.. aga koerad haukusid hullult kõrval... lõpuks.. ta saabus kell 11 koju.. ilma vanaemata... ja vahepeal suutis rääkida et küll läks buss katki jne.. Õde ka ei uskunud teda.. ma olin nii vihane, et ei rääkinud see õhtu emaga.. õde ja ema kaa hullult vaidlesid selel pärast ja õde karjus talle koguaeg näkku, et ei usu teda jne.. JA mis teine asi närvi ajas.. Õde ütles, et ka tema on ema peale vihane .. et vahet pole mis kell em akoju tuleb, et välja lähme ikkagi, et ma pean veel korra kacperit nägema.. j apärats lähme ühele peole ühte baari, kuhu üks tüüp kutsus.. aga Huiiiiii..küsisin, et noh. Lähme siis w? Õde,ei.. homme kool ja ma väsinud.. ma et.. ise ju ütlesid et lähme.. selle peale ie öelnud ta midgai ja läks magama.. vat nii närvis olin too õhtu.. totaalselt.. ja istusin liht poole 5.ni netis klassivennaga.. ja sai poolteist tundi magatud ja kooli...

/ Kacperiga Iguatemis. /

15.04.09-kolmapäev
Ka hommikul ajas mind ema veel sellega närvi, et teenija tuli alla kaasa vaid selleks, et ema kahte raamatut tassida.. ema ei või ise tassida.. ütleisn teenijale, et sa ei pe atulema, ma võin ise.. ema.. ei, ei.. las ta tuleb..:S Grhh....Aa.. teisipäev tegin koolis kingitusi osadele klassikaaslastele.. kinkisin 11 shokolaadi, koos märkidega.. ja kolmapäev siis kõik kõik näitasid Eesti märke nii pinalite kui pluusida kui koolikottide küljes.. ja nõuavad mult joonistusi, et ma neile midgai joonistaks..:DJa muidu.. kooli jõudes jooksin kohe klassivenna juurde..ke soli ka Kacperi vahetusvend.. et.. uurida, mis kell Kacper läheb, et ta elab kooli ees üle tänava.. et saan veel minan tsau öelda.. või siis lennujaama minna.. aga sain vastuseks, Et Kacper on juba läinud .. öösse kell 1 läks.. tegelt isegi kurb, et nokklooma enam pole siin.. iagatahes njah..Veelkord Tänks ema!!! Hmm.. Koju jõudes märkasin, et pooleteisest tunnist öösse vist ei piisanud,, ja läksin magama.. sain vaevu pool tundi magada.. kui töömehed hüppasid sisse ja hakkasid puurima ja meisterdama..igats pisiasju veel puudu minu toas, ja vannitubades ja ema toas.. ja hiljem minnakse õe toa kallale.. ja siis õhtu nägi ema ja õd emind õmblemas, ja neil jäid suud lahti.. et mis mõttte sma õmblen.. et miks? Ja kuida sma oskan jne. Hm.. Okei..Leidsin netist ka Kacperi blogi kusagilt kaudu jumala lambist.. ja ta oli isegi minust suht palju kirjutanud ja pilte pannud.. aga njah.. Järgmine aasta lubas mulle Eestisse külla tulla. Ja siis teeme ühe korraliku PUTARIA :D

/ Kacperi juures /

16.04.09-neljapäev
Esimesse tundi ei läinud.. nimelt.. ütlesin emale, et esimest tundi pole.. ja saime veidi kauem magada. Ja Vaata eespool juba mainisin, et pidudel humooritseme ühe klassivennaga koguaeg, aga koolis ei.. klassi astudes aga nägin, et ta kõrval on vaba koht.. ja läksin istusin sinna.. minu jaoks tundus ta koolis algusest peale kuidagi nii mõtetu, ta ei õpi kunagi kaasa, magab, käib koguaeg tundidets väljas.. ja kui midagi küsitakse, sisi ta kunagi ei oska vastata jne.. nagu.. kuidagi igav.. just kui elaks ainult pidudele.. sest pidudel on ta äge :D aga leidsime ka koolis ühise keele.. selleks olid Sudoku,laevade pommitamine ja Eesti keel, ta suudab kõige paremini siinsetest Eesti keelt lugeda, ja jääb ka kiiresti meelde jne.. norms.. Koolist tulin aga jalgsi koju.. õrn avihmaga.. sest klassivend läks varem koolist minema..Ja see, mis ma kodust eest leidsin, ajas mind närvi.. ja hakkaisn õe pärats muretsema.. nimelt juba varem olin kahtlustanud.. et peal esöömist käib õde ropsima.. aga nimelt jutt järgmine.. jõudsin koju.. õde oli ema vannitoas.. muusika käis telefonist ja imelik öökimine oli.. läksin vaatama.. ja õde ropsis kraanikaussi.. küsisin, kas kõik korras, ta väitis, et sõi vist midagi halba.. aga ma liht ei taht uskuda.. mul omad kahtlused juba, et ta ajab näppe kurke. Nimelt.. ta oli eelmine aasta US´s vahetusõpilane ja võttis ka korralikult kaalust juurde.. ja nüüd teeb trenni ja tahab alla võtta.. aga peale seda, kui tal nüüd poiss, käitub imelikult.. pe aigapäev pool tundi peale lõunasööki.. läheb ta ema vannituppa suleb 2 ust, paneb telefoni kõvasti mängima.. aa.. aga siis ei lähe, kui ema kodus on, ootab ennem, kui ema ära läheb ja siis..paar korda olen ka imelikke hääli kuulanud agas ok. Ma arvasin, et ta käib ropsima,s ühekrra mainisin seda. Ag ata väitis et ma olen hulluks läinud.. aga nüüd, kui nägin teda ropsimas. Siis ta ütles et järsku hakkas paha ja jooksis ropsima... Muidu oli enen telekat vaadanud. Kui mul hakkab paha ja jookseksin ropsima.. ma kunagi ei mõtleks Telefoni kaasa võtta ja muusika mängima panna.. see muusika on alati selleks tal, et keegi ei kuuleks teda.. ma olen selles kindel.. ma olen proovinud taga rääkida, aga ta ei võta seda omaks.. ma katsun ta ühe korra veel vahele võtta, sest tegu pole naljaga.. ja alla on ta võtnud küll..Igatahes.. ei olnud isu taga suhelda see päev eriti.. aa.. ja kolmapäev rääkisin esimest korda mingi tüübiga netis.. ja siis neljapäeval nüüd käisime väljas driftimas.. nimelt ei olnud mul midagi teha, j atal ka mitte, ja tuli mulle järgi.. siis lihtsalt tiirutasime linnavahel aknad pärani ja muusika huugama snii, et ikka kõik järgi vaataks:D siis käisime American Beeris, ja tema juures maja katusel.. kortereid oli majal 25 korrust ja siis sealt edasi.. kuni katusele.. ja vaatasime Fortalezat j aniisama ajasime plärapit :D ja mega vaatepilt oli, et ou vaata seal kaugel sajab.. ja 1 min ja olime juba meie ka läbimärjad- lihtsalt nii kiiretsti ja võimsalt tulevad siin vihmahood... Aga Fortaleza ööpimeduses ja linnavalguses .. kõrgelt vaadates.. mega ilus ikka..

// Kui pizzat käiakse söömas, siis ääri ei sööda, et kõht nii kiiresti täis ei saaks, sest 10 reaali ja sööd palju tahad, äärte jaoks tuuakse kohe eraldi taldrik //
//Selliseid tädikesi kohtab tänaval süüa tegemas.. ja isegi on head :D //
// ja ainuke puuvili, mida ma ei söö..selle maitse saime kõik suhu juba keelelaagris//

17.04.09-reede
Jõudsin poole tunni pealt kooli, vaatasin klassiukse aknast sisse korra.. ja õpetaja juba nägi ja kutsus siss,e ja ütles te pole probleemi, et tee teistel tundi huvitavamaks.. et nad magavad alles:D.. päeva lõpuks oli tunni huvitavamaks tegemis etulemus suht prügimägi:D Õhtul siis aga käisime jälle kaubamajas Neto ja õega..söömas ja vestlemas... Nato sai load kätte.. ja oii ma olen õnnelik, et midagi ei juhtunud.. ja kui kusgail oli kuulda, te keegi signaali laseb, sis oli teada, et meile.D.- Koju jõudes pidime aga Neto juurde minema, aga saime teada, et seal vaid 2 inimest.. pidi tulema suuuur piduuu.. aga keegi ei läinud, ja me ka ei läinud.. istusin teleka ette.. ja ema tuli cooleriga.. ja andis mulle.. ja tõi veel küpsiseid ja jäätist.. imelik.. ta kunagi ei joo kodus.. aga mulle tundus, et ta veidi puges mulle selle Kacperi asjus.. agas noh.. okei..:D

// üks osa klassist//

18.04.06-laupäev
Kõik me põõnasime kaua.. ja ärgates otsustasime minna kaubamajja, õele tenniseid ja mulle seljakotti ja teksaseid ostma.. kaasa tulid vee Valdo ja Valdo 3 aastane väikevend ja isa.. saime siis need tennised.. Õde vaatas muidugi koguaeg neid amortidega vedru tosse, mul oli, et palun eii.. lõpuks sain talle nomaalsed ilma amortideta.. millega ta leppis:D See läks õnneks,.. aga see mitte.. et m asaaks teksased vi koti.. kotti polnud enam ja teksaseid pole mulle jälle olemas,, sama probleem mis eestis:D.. Siis aga söömas ja jändasin Valdo väikevennaga.. jooksime nagu hullud mööda kaumabaja ja mängisime matsu:D kõik vaatasid meid nagu ebanormaalsed.. aga noh.. seda me olimegi... ma pole nii ammu väikestega tegelenud.. et.. mõnus oli.. ja ära väsitas:D Siis käisime võtsime filmi ja meil tuli jälle suurematsorti filmiõhtu...

// igapäevased tavanähtused //

19.04.06-pühapäev.
Tegin perele koogel-moogelit.. megaa.. ja tahtsime ühte maasikatega asja teha.. aga käisime poes maasikaid otsima.. aga polnud:D.. ja siis veel oli vaja mul poest igast asju.. aga kõik läks meelest poes olles.. ja koju jõudsin vaid 14 pastakaga:D.. sisi õhtune plaan: välja õe ja kahe sõbrannaga.. aga sisi tuli välja, et nad lähevad kõik oma poistega.. ja siis mul oli, et tänan ei.. ei ole vaja sinna minna:D Wiiii...:D Niipalju veel ette.. et teisipäeval jälle koolist vaba.. seekord mitte ainult minul.. vaid kõigil eesti moodi sisi nö. Punane püha. Ja Mariliisi sünnipäev kaa.. Just joonistasin Päevikusse Ahvi selle päevapeale, ehk Mariliisi:D JA Reedel on minu issi sünnipäev.. ja sain teada et ka õel peaks olema isal reedel sünnipäev. Nii, et meil isegiisadel samal päeval sünnipäevad, just kui päris õed :)Aga sok.. niii põnev .. Vihm, vihm, vihm...aa.. ja panin tennistele just paelu peale, ja ema enne küsis, et kas oskan w? Mul et.. Düüd.. okei.. tsauu.. ma klassivenna juurde ;)

1 kommentaar:

Kairi ütles ...

IMETLUSVÄÄRNE BLOGI. Tõesti huvitav siin, Eestis, lugeda seda...