pühapäev, 10. mai 2009

Welcome to my life!

Kuigi plaan oli varakult täna blogi ära kirjutada, siis siiski olen nüüd siin sõber kesk ööga,keskööga? mai tia enam kuidas seda kirjutada vi kas üldse öeldaksegi nii, okas.. ütleme siis nii, et olen sõber kellaga, mis näitab suht aega 00:00 :D Mõistate? okas.. asume asja kallale.. oodake.. jalad sügelevad...
.. Niii...Sügatud:D. ütlen ausalt, et raske saab olema selle nädala meelde tuletus. sest märkmeid pole.. aga katsun:D

04.05.2008-esmaspäev.
Esimesse tundi ei läinud, ligtsalt sest.. ma ei käi enam vist esimestes tundides.. kuna siis peab õde koolis nii kaua ootama, ja mulle pole tähtsust, kas olen esimeses tunnis, või ei..
Igatahes.. peale kooli käisin rannas üksi pool tundi,.. kuniks mingi tüüp hakkas kahtlaselt vahtima ja lähemale istuma järjest.. aga siis õnneks mingi teine tüüp päästis mu, kes tuli, ja küsis, kas võib oma asjad minu juurde valvama jätta seniks, kuni ta ujumas käib.. ja siis naasedes läksime koos kodu poole.. pool teed oli sama.. ja õhtu.. mai mäleta.. vist olin kodune..

05.05.2009-teisipäev
Hmm.. aam.. koolis ei käinud.. Mariliis kah ei ,sest ta oli veidi haige vist.. aga siis ta helistas ja äratas ja läksin tema juurde.. istusime ja päevitasiem basseini ääres ja olime mõnusad..ja siis sõin seal lõunat veel ja koju.. käisin õega koolis veel.. ja õhtu läksin Mariliisiga Beira Mar´ile.. jalutasime seal.. ja siis poes..HAPUKURGID! :D okas..

06.05.2009-kolmapäev
Et siis.. ma ei käinud koolis :D Ja Mariliis tegi jälle äratus ja teemaks sai sisi Bassein, aga kaua ei suutnud seal olla ja varakult koju ära..
Kuna öössiti vähe maganud.. siis.. tegin lõuna uinaku...Siis aga Mariliis suutis jälle äratada, ja kutsus enda juurde, sest keegi tahtis tuttavaks saada vi midagi sellist.. üritasin küll edasi magada, aga ei õnnestunud.. ja pidin talle ikka tagasi helistama.. et hia jobu , suudab mu parimaid unenägusid häirida. agas sis ootasin, millal õde läheb trenni, ja sisi ta viska smind kah MAriliisi jurude ära.. jõle pikk maa küll, et jalgsi ei jõudnud minna:D aa ja enne vaatasin aknast kas skates on keegi, ja läksime sinna pärast.. sest eelmine päev nägime Beira Maril ühte rullumas seal rulaga.. et suud jäid meil lahti, sest liht nii äge tüüp tundus:D
Ja sisi Mariliisi juures sain tutvused tehtud.. saatsime nad minema ja ise skateparki.. kus mõned normsid tüübid, ja hiljem tuli see sama äge rastadega tüüps kah.. / Rasta on põhiline! /
Liht nii vaimustusse sattusin tast.. kuigi kordagi ei rääkinud, siis kõik ta oleks, stiil, olemine, välimus.. RASTAD. nii super kuidagi liht..
Siis koju.. ja veel Capoeirasse.. õde oli ju trennis, ja uus treener seal, keda ma juba tunnen tegelt ajast, kui ise capoeirat tegin... igatahes.. Viisin oma treenerile eesti shokolaadi, mis mul veel oli, ja ta oli mega õnnelik selle üle.. ja lubas mulle Luannaga millalgi saata Capoeira dvd, plus muusika.. aa ja seal oli neid ainult 4 tk trennis.. ja siis tehti ringi, kus kaks mängivad, treener laulab ette ja ülejäänud kes ringis, laulavad järgi,. .. aga kunas 2 mängisid.. sis seal oli mingi uus plika trennis, ja kuigi brasiillane, sisi ta ei laulnud:S ja treener üksi laulis.. siis läksin kah ringi. ja treener laulis üksi ette ja ma üksi järgi.. nagu regivärssi panime seal:D ja sisi ta küsis, et äki ma tahangi hakata neil seal laulmas käima abis.. sets hetkel pole palju rahvast seal enam, kuna õige treener astus algul klubis välja ja nüüd totaalselt, et enam ei mängi üldse..Agas jah..

07.05.2009-neljapäev
Wiii. .. üllatus teile.. läksin kooli:D aga mitte üllatus, et esimesse tundi ei läinud.. Kool oli huumor, nagu alati :D hiljem koju ja pangas ja poes ja 23 maiks show pileteid käisime ostmas, mis tuleb suur Mucuripes.. ja niisama toimetused, ja õhtu oli jälle siht Skateparke´i, aa ja alati kui sinna lähme, jääb BOB´s teepeale, ja tulevad ikak mingid purksid ja jäätisekokteilid näkku:D igatahes. skate.. ja tüüpsid olid suht samad, aga mitte rastatüüpi. siis tüübid ke solid seal, läksid minema.. lläksiem bobsi.. siis tüüpsid läksid tagasi, läksiem ka aga neid enam polnud ja siis lõpuks ikkagi koju ära.. ja netis vaatasin liht lambist Orksist pilte, ja ühel pildil oli rasta tüüp, ehk FRED sildistatud ja vaatasin pilte.. emme juba ka nägi tats pilti ja videot:D agas jah leitud sain ta:D

08.05.2009-reede-Timmo ja Timo, head nimepäeva!
nüüd pean teid jälle üllatama.. või sisi mitte et..et kooli ei läinud..Olin hommiku õele midagi segast peksnud.. ja siis aitasin kodus teenijat, sest tuli toimetamise isu peale.. ja praegu mõtlesin 15min mis reedel tegin ja välja mõtlesin..õde oli trennis, ja õhtu ootasin mil ta koju tuleb ja siis ta viist midn ühe sõbrantsi juurde, Jessica juurde. seal ootasime ühte t asõpra ja läksime Birutasse.. ehk Reggea Peole.. BOB MARLEY! nii ammu polnud kuulanud, ja nii hea oli.. ja siis nägin Yuri´t, kellega siame t´uttavaks Jerist bussiga tagasi tulles, ta oli see , kes läks jalgsi 7 päeva Jerisse.. üksinda.. hull mis, siis sai sellega maad jailmad kokku räägitud, ja kutsus mind Juunis Jerisse. aga mitte bussiga ega ka mitte jalgsi seekord..vaid eeslitega.. päris mahe oleks, vi mis.. igatahes.. hommikul kell 5 jõudsin ilusati koju...Reggea on mega. Siinne Bob Marley bänd üks läheb Eestisse muideks ;) Juulis oli vist...

09.05.2009-laupäev
11 ärkasin umbes, sest Jessica helistas ja äratas ülesse ja käskis netti minna, siis panime plaanid paika, et mõlemad tahame ujuda.. aga baseini pole. seega.. Randa.. aga mõlemal veel asjatoimetusi, aga tal rohkem, et kui ta valmis saab tuleb siia.. igatahes.. kell 3 jõudis ta siia aga enen seda.. suutsin netis hakata selle laheda Rasta tüübiga juttu ajada ja tuvust teha ja Msn... ja sain teada, et õhtul siin Skates võistlused.... igatahes.. Jessica jõdis siia, siit läksiem kahe bussiga tema juurde, sealt kahe bussiga randa.. ja pärast kahe bussiga koju.. vähe villand ei saanud juba bussidest w :D igatahes. ujuma skäidud, liiv püksis, ja pildid tehtud..:D
Koju jõudes pidin muidugi kohe Mariliisiga ühendust võtma, et õhtune retk on meil Beira Marile Skateparke´i.. enne minekut juba kuulsin pikemat aega , kuidas seal muusikat lasti ja räägiti..:D
Igatahes lõpuks sinna.. ja suht lõpuks jõudsime kah, varsti sai läbi.. ja sisi üks tüüps, kellega kunagi Mariliis oli suhelnud.. see kutsus välja.. Aa.. asta Frediga suhtleisn ka.. ja pettusin. lähedalt nii näost näkku rääkides ta polnudki nii 5+ :D ja rääkides.. mai tia.. vb oli lihtsalt esimese korra pärats veidi tagasihoidlik.. eks ole näha:D
Igatahes.. õhtu siis läksime selle skate tüübiga ja ta vennaga välja.. algul läksime Baari Hits Brasil, vi midagi säärats oli nimi, ei mäleta täpslt.. ja hiljem Dragon do Marile The Pubi.. kus jällegi kõik tuttavad ees,ehk .. töötajad.. ja veel rafael tuli ja .. tore õhtu oli.. ja lahe seltskond ikka seal alati.. aga smuidu.. mingi 5 paiku koju.. ja Marilisi tuli öösseks siia.. ja enne magaminekut ikka tegime endal epizzat ja sõime ja rääkisime elust.. Aii kui õnnelik ma olen, et mul ta olemas on.
Igatahes.. magasime ema toas.. ja jubee.. päike paistis niiviisi aknast sisse.. ja ja nii palav oli.. vahepeal üritaisn lina ette panna aga ei õnnestunud, ja siis kõik voolas, pe amärg otsas ja jubee.. parimoli see, et ärgates olid põlved punased veidi.. sets päike oli peale hakanud:D Parim:D

10.05.2009-pühapäev. ILUSAT EMADEPÄEVA! Parabens minha mae!!!
Maaililma parimatr päeva maailma parimale emmmmeeeeleeee!!!!!
igatahes.. kell 12 ärkasime, Mariliis pani käps valmis end ja sai tema saadetud emaga lõunale.. siis hakkasime meie õega mõtlema, mida teha. kuigi mul nüüüd hetkel 2 ema.. + sõbranna ema ütles, et tahab ka mu ema olla, sets sõbranna tahab mu õde olla.. siis just kui 3 ema:D aga jah.. emadepäev ilma emata. hetkel siis ilam ühegi emata.. kurb vi mis.. igatahes.. Helistasin ilusti emmele ja vanaeadele.. ja tuli vanaemade igatsus korra, sest niii mõnus oli nendega rääkida.. ja veel tahan nende TOMATEID, sest siin kõik nii maitsetud:D
igatahes. kõned tehtud ja õega välja sööma.. ja veidi poodides.. ja koju.. olime siin mõnusalt koos, ja helistasime siinsel eemale.. ja ta ei tea ikka millal ta koju tuleb.. horms vi mis.. Siis hiljem käisime õe, Valdo,Nara,Lucase,Wanessa ja Pedroga jäätist söömas ja sisi koju, ja tegutsesin pisi kingiga Mariliisile.. kahjuks ma unustasin pilti teha.. tahtsin näidata.. ja hiljem tuli Mariliis skate tüüpsiga siit läbi, ja sai oma kingituse kätte.. milleks oli.. eem.. üks joonistus, kus oli 2 ahvi(ja neil olid kõhulihased) ja palmike ja päike ja ahvikestel brasiilia ja eesti liupp käes.. ja selline jah.. pildiraami polnud, siis üks Karupoeg Puhhi mapp, kuhu kirjutasin ühe teksti Mariliisile temast veidi.. ja parim, mida saab kinkida 17 aastasele tüdrukule, on UJUMISKÄTISED.. aga need vaid selel pärast.. et Karupoeg Puhh oli peal, ehk ük sta armastusi.. Aga jah,, tall evist meeldis kingitus.. ma loodan, ütles, et tahab mu ema ja isaga rääkida.. küsisin miks? ütles, et ta tahab k akunagi endale sellist tütart..PAriim..
MARILIIS ON PARIM!
Agas okas.. mõtleisn nüüd magama minna, aga siiski ju lubaisn blogi kirjutada.. et siinsee on nüüd käbekähku tehtud. sest.. ma ei mäleta kõik, kuna olin ilma märkmeteta. aga jah selline puhkuse nädal oli. nüüd aga tuttu ja homme kooli.. ausalt! aa aga esimesse tundi ei lähe, selle võin ära öelda. ja edu kõigile Eksami kirjutajatele. kelle homme ühiskonna eksam.. ja Tänan Ollut, kes mulle helistab :)
Tsauu pakaaa....
Joogi jänu on!:D
Tsau :D
Minu emme on supernaine, kuigi ta ütles selle peale, et asi on asjast kaugel.. siis mina seda ei arva.. sets minu jaoks ta seda just ongi! Ta on totaalne iidol mulle, ta saab kõigega hakkama, millega vaja, ta mõistab, ta on olemas.. Ma lihtsalt armastan oma Emmet! Musi!Kalli! Supernaine ;P

Kommentaare ei ole: