teisipäev, 19. mai 2009

Eu Amo Minha Vida!- Ma armastan oma elu!




Teate, et Eeslid tapavad igal aastal rohkem inimesi, kui neid hukkub lennuõnnetustes.. Ma näen siin tihti eesleid, ja minu meelest on nad niiii rahulikud loomad, kuidas nad suudavad inimesi tappa? Kas niiviisi, et kui nendega reisile minna, et nad on nii aeglased, et inimesed surevad igavusse? Ja kas kaelkirjakutel on loomadest sellepärast kõige kõrgem vererõhk, et veri peab nii kõrgele jõudma, kael ju nii pikk... Ja kuhu paneb moskiito kõik oma 47 hammast? :D Ja et isased morkiitod on taimetoitlased, ja ainult emased hammustavad, siis seljuhul on siin palju moskiitosi lesbid.. sest on tihti,et väljas olles närivad nad just mind, mitte mu sõpru , aga sõbrannasid na dosasid piitsutavad ka, või on tõesti Eesti veri maitsvam? Elu on täis suuri punaseid küsimärke...aga igatahes...kus ma pooleli olen jäänud, pole olnud aega blogiga tegeleda...

esmaspäev.11.05.2009.
Koolis ei käinud, sest ärkasime 9.30, aga õde läks oma kahte viimasesse tundi, sest tema võib hiljem ka siseneda, aga mina ei. Ja koju tulles tõi ta mulle Luanalt kingituse(pange tähele et õde on Luanna-2xN, aga sõbranna Luana-1N täht!)ja Luana saatis mulel munadepüha kingituse:D milleks oli shokolaadimuna, üks kuju, pulgakomm,üks väike selline mega pisike nagu kanega kauss, kus olid ühed kõrvarõngad sees. Hiljem käisime ostsime 6.juuniks Invet´i show piletid valdo ja Õega, ja poes ja söömas.Peale seda läksin õega veel trenni kaasa, ja Beira Maril,ja siis tuli keegi seljatagant ja miski pandi mulel vastu selga ja lausuti telefon siia, mul hakkas süda niii puperdama, aga tegelikult oli üks õe sõber ja tegi nalja,.. jama nali oli.. igatahes.. ja hiljem veel korra Mariliisiga sain ka kokku ja käisin temaga ka natuke elust rääkimas Beira Maril,aa ja istusime pingil ja mingi Pervert tuli ka hakkas ka midagi seletama, parkis auto ära ja tuli meie juurde ja seletas.. mingi vana mees, me tegime et ei saa aru, ja siis istus sinna maha, aga lasime ta üle ja panime minekut :D järgmisele pingile..Inimesei siin jagub igat marki, igale maitsele:D

teisipäev.12.05.2009
Hmms.. jah Läksin kooli , aga mitte esimesse tundi, nagu ikka, ja vastuvõtt oli SUPER. Kõik tulid, ja karjusid, et turist on tagasi, ja kallistasid jne.. see kõik oli nii armas.. viimane päev koolis saab vägagi kurb olema, nad on liiga kallid mulle. Klassivennad on parimad...Aga Klass on ikka kõike hullem, käiakse koguaeg rääkimas, et meie klass on igast pätte täis ja fandaale, ke sei tea kuidas käituma peab jne jne jne... Pole uudis minu jaoks:D et koguaeg laamendamine ja probleemid meie klassis... Candidoga sis aga jalgsi lauldes koju ja tantsusammudega.. ja meid vaadati ikka vahel väga imelikult, aga pole hullu, ma olen sellega harjunud:D..õhtul Mariliisiga skate parke, veidi juttu ja sisi ta minekut ja jäin veel sinna Fred´i ja Adriano´ga juttu rääkima ja lõpuks istusin seal nendega mingi 4 tundi ja sain peale 12 koju.

kolmapäev,13,05,2009
Nagu ikka, ei läinud esimesse tundi, aga kooli jõudes sain halva uudise omanikuks.. oma korrusele jõudes nägin juba oma kahte klassiõde nutmas, küsisin, mis juhtunud, aga nad ei suutnud seletada, ja siis Raira seletas.. et et Paulista-mu üks mega,mega klassivend, üks parimatest, kes hommikuti oli alati esimene kes tuli ja tervitas ja kallistas.. ja ta nii lahe.. et taga juhtus õnnetus.. lugu järgmine.. esmaspäeval kooli tulles oli ta koolis trepidelt kukkunud, ja magas pikalt seal.. ja viidi haiglasse jne jne jne.. ma ei viitsi pikalt seletada, aga lõpp tulemus on see, et ta ei mäleta midagi vi nuh, niivõrd kui võrd.. ta ei mäleta mitte ühtegi inimest koolist. Ta mäletab vaid oma vanemaid, venda, vanaema ja tädi...mittye kedagi muud:S aga näiteks kooli kõike õppematerjali mäletab,aga kooli ei mäletanud, vaid raamatukogu.. Jubeee. Meid on klassis 55 inimest, ja ta ei mäleta mitte kedagi, ega mäleta kellegi nime kah.. Klassi astudes, just kui kohe ootasin, et ta mäletab mind ja tuleb ja kallistab, aga ei, ta vaatas mind kui võõrast :S Ma pole midagi sellist ennem kuinagi kogenud.siis ta käis lihtsalt j atervitas terve klassi läbi järjest. Päeva lõpus küsisin talt, et sa ei mäleta mind jah? Ta ütles, et , ei mäleta kedagi, ja küsis mu nime, ütleisn et Kerli, sellepeale ta ütles, et väga erinev nimi, siis oligi, et jah, sa ju siis ei tea seda ka, et ma ei ole brasiillane, siis ta et , aga kust ma siis olen? Ma et eestist, ja selle peale ta ütles, Rõõm tutvuda:S see tegi kusjuures haiget..ta on üks parimaid:S siis küsisin ta kaustiku, ja näitasin tale pilti, mis ma talle ta tema kaustikusse joonistasin ühe suure.. ja sisi ütles selle peale, et Aitäh. Miks peab nii juhtuma:S aga ok.. koju jüudes sain vaenu söödud, ja Mariliis tuli siia oma probleeme veidi kurtma, ja siis magasime siin mõned tunnid, kuni tema läks siit trenni ja ma õe ja teenijaga poodi kaubavoori.. Ja kui õhtu emale rääkisin, mis klassivennaga juhtunud, tulid mul lihtsalt pisarad silma.. ma ei saa sellest üle..

neljapäev.14.05.2009
Hommik oli väääga põneev.. tahate kuulda? Kõik söödud,joodud,pestud...Ja kooli minemas.. kui saime vaevu autoga majast välja tänavale.. kui ütlesin õele, et pean kohe vetsu saama:D pöördusime siis koju tagasi, ja mina siia jäingi :D ja õde läks kooli, minul oli tükike aega tegemist siin kodus kohe... terve päev ei julenud eriti midgai süüa..:D Käisin õhtal üksi Iguatemis kaa, ja alati seal ka söön, aga ei julenud:D ja siis mingid 2 tüüpsi tulid küsisid kas pilti võivad teha, et otsivad inimesi,kes kannavad NIKE esemeid, ja teevad neist pilte, mingi plakati jaoks, ja kuna olid tenkad jalas, siis sai tehtud:D Parim oli see, et enne lahkumist üks küsis, sul orkut on w? :D hahh. Okas..:D

reede 15.05.2009
Hommikul ärkasin ja toats väljudes teenija lihtsalt ütles, et sa ei lähe täna kooli,sest õde läheb kella 9´ks. pöörasin siis otsa ringi, ja läksin magama tagasi.. lõunasöögiks ärkasin ülesse, ja pärast söömist läksime Wanessa ülikooli, ta teeb mingit tööd, ja siis selleks pildistas õde ja Valdot. Pärast mida koju maniküüri ja 12 paiku öösse Mario sünnipäevale.

laupäev ja pühapäev.16-17.05.2009
Ma ei viitsi kirjutada, ja ütlen lihtsalt, et mõlemad päevad Käisime Mariliisi ja tüüpsidega Maracanu´is skate võistlusi vaatamas. Oli tore, ja mudu ei viitsi seletada :D Huumor!:D

esmaspäev.18.05.2009
Mega vihmasadu ikka ja jälle, ja ei esimesele tunnile ja peale 4ntat tulin ära, ei käinud kahes viimases, sest tulinõega koos koju ja läksime välja sööma.Terve päev mega õnnelik, nii hullult, et kõik küsisid, et mis viga, kas armunud:D Hiljem läksime õe ja Valdoga iguatemisse, sest ei taha enam 6 juulil sinna showle minna, sest se epidi olema nö, pedede paraad, kuigi mul pole selle vatsu midagi.. igatahes, kui Wanessa suudab piletid maha müüa, siis ei lähe, aga kui ei suuda, siis lähme:D Hiljem käisin õega trennis kaasas korra jälle ja Beira Maril ja koju tulles olin ikka veel mega õnelikum, ja arvaisn, et õnnelikumaks ei saakski minna, kuid siiski, koju jõudes uksehoidja ütles, et mulle on pakk Eestist, ja oligi.. Emmelt oli pakk, ma ei teadnud.. see oli mega üllatus.. SUPER! AITÄH!!! SüünniipäääeeevvV!!! :DJA siis helistasin Mariliisile, et ta siia tuleks, na dolid Carlosega kinos, ja siis tuid siia, ja tegin neile kingitused, nad peavad ka muga seda rõmu jagama:D SUPEER!!! :D

teisipäev19.05.2009
Esimeses tunnis ie käinud, ja kooli on ika mega.. aga ühel pool klassi mul ei lubata enam istuda, sest pidavat liiga palju jutustama.. ja Inglise keeles ütles õpetaja, et jah,alati kui tunni soled, on sinuga raske.. :D Mis seal ikka.. olen jah raske inimene,, kildo ju juures.. hahhh ..:DIgatahes.. koju tulle stegin koduabilisile ka kingituse, ja ta oli mega õnnelik selle üle:DNüüd käisin veel Mariliisiga Beira Maril asjakesi ajamas.. ja aam Liftis mingi võõras tüüp küsis, ka solen siin uus, ja kui majast välja saime, siis näitas, et elab mul maja ees siin vastas majas, jakas külla ei taha tulla:S ja koju tulles oli ta oma maja uksel, ja siis tuli järgi ja rääkis muga, saatis mu liftini ja läks koju ära, loodan, et ta igapäev seal oma maja uksel ei hakka seisma :D hmms aa.. ja mu siinne ema.. ei noh.. ausalt, ta on juba mingi kuu aega reisil olnud, kauem veel...aga ma ei igatse kah teda, kui aus olla.. mul on õega kahekesti nii hea.. mul on õega nii nii niii väga vedanud.. aga mis parim, on see, et ema ei tule mu sünnpäevaks kah koju tagasi.. Palju õnne talle..!!! Igatahes.. neljapäeva õhtul hakkab mu sünnipäeva tähistamine, Mariliisiga , ma tean, et saab hea olema.. õde ja mõningad veel vast kampa ehk...aga nädalavahetuseks on enam vähem plaanid aga mitte täpselt..:D eks ole näha..peale kooli vist kohe Mariliisiga kokku ja lõunat söömasest ta õhtul vist ei saa, sest tähtis mäng, siis koju ja õega sööma, Marilisi ehk kah siia siis.. ja siis õhtul osade sõpradega vb sööma, ja peole pärast.. ja laupäeval showle ja pühapäev vb klassikaaslastega välja.. aga eks ole näha..Ja veel infot...uuesti:D

aa.. Kohe sünnipäev.. ja sponsorlused on teretulud: ja kaardid ja kingid ja tervitused ja kõik kõik kõik...!:
: +558586460151 (Soovitatavalt mitte helistada Eesti aja järgi 14.00-19.00, siis kool :) )

Aadress:BrasilRua da Paz, 470 apt 1203. - Mucuripe Fortaleza - CE60165-180
Konto nr.10702400312000 TALKIS KERLI

MSN:
Kerli_Talkis@hotmail.com
Skype: Kerli Talkis

Kommentaare ei ole: