esmaspäev, 25. mai 2009

MAAILMA PARIM UUE ELUAASTA ALGUS!! JA VANA LÕPP KAA! :D

Ma võin öelda, et oli vist mu elu parim sünnipäev.. PARIM!!! SUPEER! Mul ei ole sõnu, eriti mu õe kohta. Ja Mariliis, ja teised.. Appii.. ma nii armastan siinseid...JA ainult 5 nädalat veel :(

20.05.2009-kolmapäev
Ma arvan, et jäin siin pooleli.. ega ma eriti ei mäleta , sest kiired ajad ja märkmed tegematta.. kolmapäev.. koolis ma igatahes ei käinud.. ei mäletagi miks.. lihtsalt vist...igatahes.. õhtul sõime õega pizzat ja siis tuli mul eesti gin isu.. :D aga mida ei ole seda ei ole.. Siis ütlesin õele.. et tahaks Smirnoffi, rohelist.. ja õde jäi imelikult vaatama, arvasin, et ta ei saanud aru, hullult seletasin ja inglis keeles kah veel ja.. lõpuks küsis, et päriselt tahad w? Ma et.. jah.. ta et.. oled kindel w? Ma et.. no jah noh.. Siis kutsus mind ema tuppa, mul oli et,, mis on,, helistame Mariliisile et ta läks vist poodi, et toob meile.. ta et. Eiei tule siia. Läksime ema tuppa, ta avas ühe viimase sahtli ija.. ROHELINE SUUR SMIRNOFF.. ja ütles, et see oli üks osa mu kingitusest sulle.. et palun.. sisi jõime selle ära.. ja rääkisin rahvaga netis, ja siis klassivend ja ta sõber tulid siia.. vaatasime jalkat ja alustasime mu sünnipäeva pidamist.. Suppeeer lahe oli:D okas...

21.05.2009-neljapäev
Nagu ikka ei käinud esimeses tunnis ja olin muidu ka niisama surm seal..:D Aga õnneks oli klassivend suht elupäästja mul seal..:D Ja üks õps on ikka veel must nii vaimustuses.. ja agas nimi ei jää tall meelde..:D Eider olin siis too päev seal:D ja koguaeg peab midagi mult küsima, seekor dnägi mu joonistuste vihikut, ja arvas et tattoode raamat mingi algul.. ja näitas oma tattoosi mulle, ja kui vaata smu joonistusi, siis ühe kohta ütles. et tahab endale teha seda..:D igatahes.. kahest viimasest tunnist tulin ära ja tulin õega koju.. hiljem käisime EVA show pluusil järgi ja viisime õmbleja juurde.. sest kõik pluusid sama sugused ja sama suurused, ehk suured.. et kõigile ikka selga läheks:D ja siis alati kõik teevad midagi nendega..Ja Õhtul hakkasid kõned tulema...Esimene oli Andres koos kõigi teistega, kes Venemaal, ja laulsid mulel ja soovisid õnne jne jne jne.. mega oli kuulda neid mulle laulmas, ja et neil meeles oli.. ja pisar tuli liht.. ja pärast seda helistas Oskar ka kohe, kuigi ta oli ka nendega koos siis siiski.. et tema ei saanud mitte helistamatta jätta..:D nad on MEGAD! Siis järgmine tuli Aigarilt.. ja juttu jätkub kauemaks.. aa.. ise alustasin siin õhtu kell 6 ehk eestis 00:00 üksi sünnipäeva pidamist.. lasanje koos eesti lipuga :D huhuuuu... :DÕhtu aga The Pubi, kõik tasuta sisse, kõik joogid tasuta... ja mega oli:D Ja kui nad mule laulsid siis kõik töötajad ka vilistasid ja tagusid plekk pannide ja asjadega vastu baariletti ja tegid lärmi.. megad.. aa ja enne minekut Marilisi tegi mulle väiks ekoogi ka.. 10x10cm. Umbes.. aga palus, et ma seda ei sööks :D nii igaksjuhuks:D

22.05.2009-reede- JA KERLI SAI 19 .. Jubeee.. /ausalt öeldes tahaks uuetsi olla 15 :D
Igatahes....Esimesse tundi ei läinud, ja nii kui klassi astusin, hakkasid kõik laulma ja jooksid õnnitlema. Megaaa. Nad on mul PARIMAD! Ja sisi kooli poolt üks sünnipäeva kaart, kuhu kõik veel omad õnnitlused peale kirjutasid...Peale kooli pidime minema Mariliisiga lõunat sööma, sets ta õhtul ei pidavad saama välja sööma tulla, kuna mäng tal, .. aa.. ja muidu kutsusin is ekõik õhtuks ühte restosse sööma Las Lenas, aga enamus vastuseid tulid, et nad ei saa, kellel töö, kellel kool, kes läheb reisima jne..Vähe tõmbas kurvaks.. agas okas.. peale kooli tulid Mariliis ja Carlos mule kooli vastu mootorrattaga.. ja Carlos viis mu motoga Iguatemisse ja Marilisi läks bussiga, sest nad nii teavad, kuidas ma armastan motodega sõitmist, ja tegid sellise kingituse.. Seal sõime ja olime niisama, ja ootasime, kuni õde saaks järgi tulla..Siis lõpuks tuli õde koos Luanaga järgi, ja rääkis veel, et sugulased ei saa ka õhtul tulla ja ta ise läheb veel Nara juurde varsti.. Kuigi ma arvasin, et õde teeb mulle midagi, ei olnud ma selles kindel..Nimelt kodus patja otsides leidsin väiksed saiakesed ühest kapist, ja plastik nõud, mida varem pole kodus näinud.. ja Iguatemist tules ta helistas koguaeg kellegile, et ta on peaaegu kodus jne.. ja Marilisi vahepeal üksi naeris autos ja et miks Luana oli ka meiega jne, jne.. :D ja kui liftist väljusime,, nägin tumedat kogu ukse klaasi taga, mida seal kunagi ei ole, ja liftist väljudes hakkas õde kõvasti rääkima jne.. ja kui uks avati, siis olid kõik rahvas siin, ja karjusid ÜLLATUUUS!!! Ja hakkasid laulma... see tunne oli MEGA.. Keegi pole mulle kunagi mingit sellist üllatust teinud, midgai sellist korraldanud.. pea kõik parimad sõbrad olid siin, ja parimad klassikaaslased ja kõik kõik kõik.. tuba oli kaunistatud.. söögid,joogid, kook.. KÕIK oli nii mega.. lihtsalt, kui nad laulma hakkaisd .. ma ei suutnud, silmad kiskusid märjaks.. ja pärast nad ütlesidki, et neil oli plaan mind nutma ajada, ja teenija ka kohe.. Ta nutab, Ta nutaaab.. ta ju ei nuta kunagi!!! :D kõik oli niii super.. Mul ei olnud sõnu, lihtsalt ei olnud...Ma ei tea, ma usun, et te ei mõista mind, mida ma tundsin, aga kõik oli supeer!!! Ja selel kõik korraldas õde.. ja Mariliis teadis kah kõigest.. ja terve õhtu veel tiksus siit rahvast läbi ja käisid õnnitlemas.. ja päeval sain veel kõned.. Emme, Vanaema, Venna, Tädi Malle.. aaiii.. see päev oli lihtsalt niii niii niii SUPER! Mul ei ole sõnu.. ja kui kõik räkisid, et nad ei lähe õhtul sööma muga. Et ei saa, olin et.. ok, mul pole sõpru,keegiei sa, neil on savi jne.. Ja lõpuks olid na kõik siin, keda kõige rohkem tahtsin.. SUPER!!!Ahh..PARIM-üllatuspidu, ja seda minule-seda pole veel kunagi varem olnud.. Õde on PARIM!!!

23.05.2009-laupäev.
Hommiku poole käisime õmbleja juures pluusidel järgi, ja pangas, ja Valdol järgi ta siia.. ja suutsin magama jääda, mega väsimus oli peal..Õde läks emale bussijaama vastu, ja sisi tulid Marls ja Carlos siia äratasid mu. /õigesti tegid/ :Dja sisi varsti valma ja EVA Showle..Alguses sadas megalt, aga õnneks kui sinna jõudsime, sisi täpselt lõppes.. Show oli meeegaa.. enen olime paar tundi väljas ja hiljem läksime alles sisse.. ja väljas suutsin veel katkise õllepudeliga maas jala ära lõhkuda, ja kui avastati mul seda verd ja üks plika nägi, siis hakak stal meega paha.. sry...igatahes.. SHOW oli MEEGAA.. Võtdin digika kaasa, et mu viimased nädalad, et kõike peab jäädvustama, ja saigi 260 pilti tehtud.. ja siis veel.. nägin kõik, keda polnud sada aastat näinud.. ja keda polnud kunagi näinud, aga nemad mind teadsid.. megaa..:D Ja lauldi mulel jälle koguaeg ja tehti välja jne jne jne.. SUPER oli.. poleks arvanud, et nii hea üritus tuleb.. ja hommikul kell 7 saime koju.. parim oli see, et peole läksin, 1 EVA pluusiga, koju tulin kahega..:DAa.. Olin tubli ja laadisin kõik sünnipäeva ürituse pildid netti kaa ülesse
http://fotoalbum.ee/photos/kerluskabrazil/sets/
viimased albumid.. alt 2.3.4.5 :DKokku olen õldse suutnud siin selel aasta jooksul vist mingi 10 000 pilti teha.. Armas mis..Igatahes jah.. see SHOW oli MEGA, koos eelmise aasta keemia õpetaja ja ei tea kellega kõigiga veel.. MEGA:D

24.05.2009-pühapäev..
SURM,SURM,SURM väsimus oli külas, kuid samas täis energiat :D.. mõnulesime terve päeva kodus, kui õhtul tuli nälg ja ajasin Marilsi Beira Marile ja Burxi sööma:D hiljem tuli Carlos kah ja tegime väikse ringi, ja na dkäisid ka söömas ja siis lasin ennast koju tuua, ja õhtu möödus ilma uneta ja Teleka seltsis.. Filmid paneva dmind viimaselajal ikka tõsiselt mõtlema.. ja seda just mu enda elu üle.. aga tulemus- ma ei suuda midagi tarka välja mõelda..Aams ja.. kpoguaeg SAJAB siin, SAJAB!!! Aga kui eestis on uudised, et ei tea mis koledalt uputab, siis siin nii hull ei ole.. majad on kõik alles:D aga tänavad uputavad nii, et igaltpoolt ei sa koguaeg läbi ja kui mägi on, siis igast prügikotid veerevad.. nagu JÕGI, too õhtu oleks tahtnud kummi madratsid ja tänavatele minna.. Kanalisatsioon ei ole siin just moes:D

25.05.2009-esmaspäev.
Et sisi ema ju tagasi, ja emaga kooli, kuid siiski esimeses tunnis ei käinud, ja koolis veel megalt õnnitlusi.. koolis veel paar koolitöötajat küsisid,kuidas Show meeldis, et nad olid mind näinud.. MEGA OLI, aga sry, et teid ei näinud :Daa.. kooli tulles ühel nurgal, kus vaesemad elavad, oli meega porilomp.. ja seal kaks naist lihtsalt pesid pesu.. mai saa aru. Porilomp, ja pesupesemine.. ma pakun et läks mustemaks mitte puhtamaks. Aga vahutas küll, ja kooli soli mega..sain veel kinki.. ja.. kui ma kunagi mainisin et viimane kuu kooli ei lähe,siis ma ei suuda seda teha.. ma tahanneid näha.. niigi igapäev mainitakse, et ei tea ka skunagi na dmind üldse veel näevad jne.. :/ masendaav.. ärge rääkike.. kooli tuli ema järgi ja läksime otse lennujaama ID´le järgi.. parem hilja kui mitte kunagi eks, enam ei ole siis nii öelda illegaal:D hahh.. viimane kuu olen korralik kodanik.. ja sis ema oli mulel küpsised ja mahla kaasa pakkinud, et ei saa kohe lõunat, et kindlasti näljas.. :D Siin kohal mainin, et kuigi kahekesi välja skäies, nii arva kui seda on, leiame me küll jututeemasid, aga minu jaoks ei ole ta minu tüüpi, ta unustab kõike, ta räägib alati samasi teemasi, ta.. ta.. mai tia... ja peale lennujaama käisime veel ema töö juures ka , nägin kus siis töötab, ja ta töökaaslased teadsid kõike minust..et, mida ma sön, mid aie, et armastan Jerocoacoarat, ja mainisid et mul imelised silmad, ja vapustav keha.. ja et ma peenike, me hakkasime emaga selle peale naerma.. sets olen ju 12 kilo juurde võtnud, ja siia tulles olin paaalju peenem :D Ja ma imestasin, kuidas ema mind tutvustas neile.. See on mu väga tähtis tütar.. ise ka imestasin...

Aga jah.. Okas, kiiresti sai kirjutatud.. Aga ma ütlen.. KÕIK ON SUPER!!!Võin mainida ka.. et siit lahkun 2 juuli hommikul kell 6, lähen Sao Paulosse, siis Pariisi, Siis Soome/ootan seal 7 tundi, et saaksin pool tundi lennukiga eestisse minna/ ja Eestiss ejõuan siis umbes 00.20 öösse.. 3 juuli öö vastu neljandat..Et siis.. enamusega võib ehk kohtuda 4 juuli :)AITÄHH KÕIGILE.. ja ma ei tea, kuidas ma oma õeta eestis edasi elan..! AUSALT!!!Tsauu..Kohtumiseni..Siin Tervitan uudiste levitajat Tädi Mallet ;)

Aaa... JA õde tuli koju praegu, ja ta saab nüüd.. 8´ks nädalaks minan ka nö. vahetusõpilaseks ja töötada.. ja üks neist on poola.. Ja ja see ju Eestil nii lähedal..ja kui läheb, siis kindel on see, et mina lähen talle külla.. ka svõi hääletades.. aga lähen.. kõik pole veel kindel.. kui saan blogi postitatud.. siis ta läheb netti ja uurib kallis onjne. ja peab veel riigi valima..
MEGAA!!!!...

Kommentaare ei ole: