esmaspäev, 1. juuni 2009

Välja puhanud!:D


Niii siiis.. mina siiin.. koolis ei käinud ja otustasin natuke aega Blogile pühendada:D Et eelmine blogi oli niisama jutt, et nüüd siis mis ma nö. teinud olen,kuigi võin öelda, et ei midagi:D
Niisiis....
teisipäev 26.05.2009
Niipalju võin veel öelda.. et sünnipäeva õnnitlusi tuleb veel ja veel ikka :D Ma vist enam ei pea ütlema, et esimeses tunnis ei käinud, sest te teate seda juba, ja kool ka teab, et seal ei käi.. sest lähen õega koos, ja tal algavad tunnid hiljem.. Igatahes, koolis olien ma hull energiapomm ja seal on megaaa.. ja Inglise keele õpetaja küsis selel epale, as ma eesti koolis olen ka mega jutukas ja probleemne or smth? et seal tunnis pidin liht lobisema.. ja selle peale andis ta mulel oma mp3, et ma seda kuulaks.. mille peale ma aga suutsin laulma hakata..:D aga ok...Koolis olin viimastes tundides ja peale kooli nälga suremas.. aga siiski läksin klassivennaga kaasa talle show piletit ostma.. ja alles hiljem koju.. ja koju jõudes unustasin nälja ja vajusin voodisse ja magama, siis õhtul käisin beira Maril ja koju jälle magama.. seda kõike teeb see vihm, nagu ma juba mainisin...
Aa.. ja klassivend tegi abielu ettepaneku, ja seda jumala tõsiselt.. ja teised rääkisid kaa.. et see oleks hea varjant, et ma saaks siia jääda ilma igasuguste viisa probleemiteta... Et iga kell, kui vaja, siis ta nõus mind aitama.. hahhh..:D

kolmapäev 27.05.2009
Sel äeval aga ei käinud üldse koolis, sest koolivorm oli läbimärg.. ja ema ütles, et ma ei sa kooli sisse, kuigi ma arvasin, et saan, ei läinud.. ja pärast kooli klassikaaslased rääkisid, et oleks saanud küll, vi kasvõi minnes pikavarukatega pluusi enne kanda.. ja pärats ära võtta.. et sisse oleks ikak saanud.. igatahes.. olime emaga siin kahekesi kodused...ja tegime talel jälle arvut tundi..:D
a.. ja mai tia kas ma rääkisin, et millalgisiin Piripiris ajas Vanaisa ühe naise alla autoga, ja naine läks haiglasse. ja nüüd kolmapäeval.. vanaema ja vanais amajja läksid kaks meest püstolitega.. vanaema oli üksi kodus.. üks pandi talle pea juurde ja teine kõhtu.. ja nõuti raha.. ja siis lõhuti seal kõike mööblit ja asju. j avõeti mõned asjad kaasa jne.. ja vanaema sai sellise śhoki.. ja oli haiglas.. Jubeee.... Hetke seis on selline, et peale haiglat mõned päevad läks vanaema teresinasse, ja ei taha enam koju minna.. vanaisa aga kodus ja ei taha kodust ära minna, ja ütleb selle peale, et saagu tema surma kuidas tahes.. aga vähemalt omas kodus....

neljapäev 28.05.2009
Hommikul kooli minnes õega mõlemad alles peaaegu magasime.. ja istusime kooli juures veel autos pool tundi pikutasime ja alles siis kooli...mai tia mis värk on, et koolis olen ma hull energiapomm, aga kodus magadaa.. laske ainult magada..Koolis suutsin lõhkuda lambist pliiatseid joonistades, ja veel klassiõe võtmehoidja,ja klassivenna pluusi ja mai tia mis kõik veel.. energia vist jah:D Peale kooli aga jälle voodisse, siis tulid mingid töömehed jälle ja lammutasid siin, ja siis õhta Beira mar ja öösse unetu.. pm ei maganudki öösse.. max 1 tunni.. piinlesin voodis:D

reede 29.05.2009.
Hmm.. tühi koht.. ei teagi mis tegin. hmm.. koolis käisin.. huumor jälle.. ja koju.. maniküür käis ja sattus mu soditud küüntest vaimustusse.. et kas võib ka hakata sellist tehnikat kasutama.. hahh..:D
igatahes.. klassivend kutsus augustama.. aga lõpuks siiskime ei läinud.. ja saatis õhtu sõnumi, et orbitasse, aga nägin seda liiga hilja.. sisi käis Mariliis siin, ja tellisime jasõime habibist..ja neto ja Valdo olid kah siin.. ja olin tubli tüdruk kodune..:D

laupäev 30.05.2009
Hmm.. Mariliisi ja Carlosega Skate.. vaatlesime seal.. ja sain ise kah elus esimest korda rula alla.. enne olin vaatamisest vaimustuses.. nüüd olen katsetamisest ja proovimisest kah.. tõsiselt hakkas meeldima.. ja olen ju selline, kes niikaua võib hullu panna, kuni midagi juhtub...terve päeva siis seal skateparkes.. ja õhta koju pessu ja mõnulemist.. siis nad tulid aga uuetsisiit läbi, et Mariliisile üks pluus anda.. ja läksin nendega hoopis üjte.. resto.. vi mis iganes sinna istuma veidi.. suht selliste ranna pükste ja dressikaga ja MUNA soenguga:D agas noorms.. koju ja tuttu..
Jah.. selle nädala märksõnadeks on ennast välja puhata ja nädal aega korralik olla:D

pühapäev 31.05.2009
Ärgates polnud ema kodus... ja ise panin valmis ennast jälle carlose ja mariliisiga välja minemiseks skate´i.. siis tuli aga ema koju ja teatas, et ta läheb uuesti piripirisse.. muidu pidi minema esmaspäeval tööle, aga ei.. õde sai mega vihaseks, et oli üle kuu aja seal, tuli nädalaks koju, ja läks uuesti.. ja küsis, kas ta õe sünnipäevaks (27.juuni) ikka tuleb koju? ema ütles selle peale, et muidugi, ja järgmine lause oli, et vähemalt proovib.. ehk siis, vb tuleb aint nädal enne minu lahkumist koju.. seega.. pm.. emale.. aitäh et te mind siia enda juurde võtsite, oli tore aasta ja tsau.. pm. on ju nii.. aga ma ei tahaks seda öelda, aga jah.. mul siinsest emast juba vaikselt ükskõik.. olen mega tänulik oma õe üle! MEGA! igatahes jah.. vanaemale ja vanaisale tahetaks eosta siia korter.. et tulevad siis siia elama.. ja ema rääkis, et ise tahab minna kolme aasta pärats siit minema, ühte teise kohta elama, et gaa Luanna jääb siia.. ja ema tahab uuetsi abielluda jne.. Siis sellepeale õde karjus emale , et mine ja jäägi, et ma võin juba prageu ka siia üksi elama jääda.. igatahe soli õde meega vihane ikka..
Igatahes.. meie siis veetsime mariliisga päeva rulatajaid vaadates.. ja siis õhtal veel Beira Mari´le, ja sai ise ka paar korda jalaga hoogu lükatud..
Aa.. ja siis üks tüüp, kellega ma hakkasin suhtlema juba enne siia Brasiiliasse tulekut.. siis nägin teda nüüd pühapäeval Beira Maril esimest korda..:D tema tundis minu ära.. ma algul ise kohe ei tundnuki.. aga oli tore vähemalt ära näha.. ja tüüp sattius nii vaimustusse, ´hiljem veel kodus suhtlesime, ja millagi näeme uuetsi.. ehk vb täna.. igatahes jah.. koer on tal ka mega äge.. ke son hull rulaga sõitmise järgi :D Igatahes.. koju tulles hakka svihma sadama. tegin paar kiiremat jooksu sammu, siis aga mõtleisn, et polegi ammu vihmakäes märjaks saanud ja jalutsain rahulikult koju sain märjaks ja pessu.. Valdo oli kah veel siin.. siis tema koju.. ja tegime õega pizza õhtu veel...Aa.. mai saa, ma pean ikka selel ka ära rääkima, et sain rolleriga süita.. mingi skate tüübi omaga.. tegin lihtsalt väikse tiiru.. ega pikalt ei tahtnud süitagi, sest isegi minu roller läks alguses, kiiremini edasi kui see temal, ja see oli minu jaoks igav.. ja et kohapealt minnes pidi jalaga hoogu lükkama.. agas sõita sain vähemalt.. MEgaaa..:D

1.06.2009-esmaspäev
JUBEEE.. Jälle järgmine kuu, ja ainult 1 kuu meil veel jäänud.. hullumeelsus....Igatahes.. täna ärkasime õega koos pool 10 ülesse.. tem aläks kooli, mina ei,sest ei saa sisse... Õhta välja ja muud ei miskit.. apppiii.. Juuunniii kuu jubaaa....Agas jah.. ei midagi põnevad.. vanaema ja vanaisa draama on hetkel põhiline...Agas jah...
Ole musid tibuud:D
1 kuu... mida rohkem ma jälgin ikka enda ümber olevaid inimeis, ja seda, mida nad minu heaks teevad, seda rohkem on mul kahju lahkuda. Eestist lahkudes ma teadsin, et aasta pärast näen teid kõiki jälle uuesti, kuid siinsed inimesed- ei tea ju :S
Jah.. terve eelmine postitus oli sellist möla täis... aga nii see ju ongi... Tsauu!!!!




Kommentaare ei ole: