pühapäev, 7. juuni 2009

Olen Gripis!

Oh jah.. kui avasin oma päviku, et hakata siis lugema oma märkmeid ja teile blogi kirjutada.. leidsin sealt tühjuse.. pole midagi kirjutada.. kuid vaatame siis.. mäluga ehk on asjad korras:DEt siis..kus me pooleli jäimegi...

02.06.2009.teisipäev
Siit sai alguse mu viimane kuu, sest just 2 juuli ju siit ma lahkun. Igatahes.. kooli läksin hiljem, sest ütleisn, et ema läks reisiam jälle, aga tuli teisip. Hommikul tagasi, j aõde käis tal järgi ja läks varem kooli ise.. ja ema viis mind hiljem kooli.. koolis oli probleemid kaartidega.. ja ei saanud sisse.. lõpuks siis läbi 5 erineva magnet kaardi sain sisse.. keegi ei teadnud, miks minu oma ei töödanud..Igatahes.. Inglise keele tunnid on ikak huumorid, see, mida see õpetaja mulle seletab.. oh jah..Koolist koju.. lõuna, ja lõunauinak ja poes ja beira Maril.. muud miskit polnudki. Ega ma ei mäleta tegelt :D

03.06.2009-kolmapäev
Läksime küll varem kooli, sest õel ikka testid, aga esimesse tundi ikak ei jõudnud, sest mind kutsuti ühte teise klassi, ja siis olin seal.. ja niisama ajasime rahvaga plärapit..Peale koolio käisin sugulaste juures, ja olin seal.. ja õhtal Beira Mar :D

04.06.2009-neljapäev
Õde läks poole 7.ks juba kooli, ja mul ei olnud esimest tundi, ja ei läinud üldse kooli, sest ema läks ka varem tööle, ja ütöes, et mul pol emõtet seal oodata nii kaua.. läksin siin randa 10 paiku,, ja olin maksimum 50 min. Ja olin nii, nii kõrbenud õhtal.. Ja veidi gripis ka, ja sisi õhtu oli mega, mega paha olla..

05.06.2009-reede
Ärkasin ülesse, vaatasin kella, et kell 11, toast väljudes tuli ema kla just koju ja ütle sliht.. sa oled parim! :D ja ei saatnud mind kooli, sest nägi, milline ma olin, et parem, kui kodus olen...Aga jah.. . peale lõunat Mariliis ja Carlos kutsusid skate ja läksin nendega.. käisime veel north shopingus.. ja hiljem pizzat söömas.. ja õhtal käisin väljas veel.. Siinkohal ei räägi ma enam midagi!

06.06.2009- laupäev
Hommikul tehti äratust.. ehk kell 11.. ja terve päev klassikaaslased helistasid, ja järsku helistasid, et tule alla.- läksin alla, ja 6 koolikaaslast olid siin, käisime rannas jalutamas ja söömas ja ühe tüüpsi maja katusel päikeseloojangut vaatamas, mis sest, et just läks pilve:D ja õhtul tahtsin kinno minna, ja Mariliisi ja Carlosega käisime.. ja koju jõude solin laip, oli meega paha olla..

07.06.2009-pühapäev
hommikul tehti jälle äratust.. ja terve päeva veetsin kodus.. aei.. valetan.. poes käisin ka:D ja siis siin maja all kaks korda sõpradega rääkimas.. aga jah.. nüüd veel nohu kah tulnnud, ja hommikuti pole häält üldse.. ja pea paks ja kurk haige.. ja veidi palavik nagu gripp ikka.. .Agas jah...Vaatan kuidas hommikul on, et ka skooli vi ei.. aga tesip. Lähen kindlalt, sest armastan teisipäevaseid päevi :D
Aga jah.. ma ei räägi eriti midagi siin, sest ma ei suuda.. pea paks, vaevu peatab vastu diivanit siin.. aa.. veetsin kaks tundi peegliees nahka nokkides.. sest päike tegi siiski liiga.. ja nüüd tleb kõik mahaa..Nii koleee.. aga okas..
Tsau olge tublid, ja ma saan terveks..
Tegelikult oleks mul teile nii, niii palju rääkida.. aga ma ei suuda kirjutada.
Seega.. kõik jääb vaid minu teada.. on-mida teada..
Ärge pärige..:D
jubeee... 3 nädala pärast näeme,..!
Tsau!

Kommentaare ei ole: