esmaspäev, 15. juuni 2009

Väike puhkus oli:D

Aii.. viimased nädalad ja laiskus on peal, aga ma siis räägin siiski oma PUHKUSEST! :D
08.06.2009.-esmaspäev.
Kuna pühapäev oli enestunne üsna niru, siis ei läinud kooli.. aga lõuanl ärgates oli suht norms.. ja Läksin skate´i..sai siis seal terve päev oldud ja ise ka jala peale tõsta.. ja kukkuda nii umbes 5 korda.. kuid see ei vii mul kunagi ju tuju alla ja tahtmine ei vähene.. aga suutsin siiski külje, vasaku puusa päris palusaks kukkuda, et öösse oli valus magadagi, ja nädal aega valus. Kuid see selline mõnus valu, et kuigi valus, pean ikka koguaeg mudima.. mõnna.. ok, te ei mõista ehk mind, aga mulle meeldib valu..:Det siis olimegi terve päeva seal, ja pärast habibises söömas ja koju.. kuigi hommikul ja päeval oli hea olla.. siis koju jõudes õhtal väsinud ja jälle paha olla.. magama.. suht.. peale telekaga sõbutsemist:D

09.06.2009-teisipäev
..Et siis.. päev vist väsitas ja oli nii enam vähem mitte kõige parem olla, siis ei läinud kooli, ja koolist helistati, sest 2 plikat on mu klassis, kes ei salli, et ma kõigiga nii hästi läbi saan.. ja nad kadedad et klassivendadega hästi läbi saan jnejne.. nih sellise dülbed upsakad tibid on.. need rääkisid, et ma läksin minema.. et neljap ja reede ei käinud koolis, ja nüüd esmasp. Ja teisip kah.. Siis koolist helistati. Ja teenija aga ütles, et ei, ma olen haige, ja koolist öeldi, et ma ei läheks see nädal kooli, sest klassis külm konditsioneeri pärats jne.. ok.. Beleza..Päeval tegutsesime siin teenijaga kodus, aitasin teda, sest tuli isu.. ja siis käisin Danieliga Pangas.. ja Wiii.. Eestist tuli Pakk kohale.. mega kiirelt seekord.. mingi 2 nädalat oli w? Super kiiresti igatahes.. Sisi õhtal Mariliisi juures talle paar asja, sisi mõtlesime sööma minna, aga jäime vihmakätte ja tulime meile.. siis tuli Carlos ka siia.. olime siin.. siis kui minema läksid, siis läksin ise veel öösse veidikeseks välja sõbraga.. ja oligi kõik..:D

10.06.2009-kolmapäev
Hommikul äratasid mind sõnumid, mis koolist klassikaaslased saatsid, et ka smuga kõik ikka korras ja kus olen jne.. et igatsevad.. ja klassivend veel helistas ja uuris jne.. Mega armsad.. ja siis tuli teenija siia, et tee käbe ja lähme välja.. hullult jooksutasin ennast valmis ja läksime välja.. viis mind ühte Mercado Central´i.. Kus on igast riideid ja asju odavamaid.. sisi peale seda käisime ühes vaeste poes.. aga seal pold miskit head minu maitsele.. sisi käisime Katadraalis.. eem sry.. ehk siis kirikus.. peale mida käisime Muuseumis „ museu general sampaio” ehk siis sõjaväe teemal suht..Peale seda läksime Drago do Mar´ile.. jalutasime seal ringi ja niisama.. ja koju.. Kodus avastasin ma milel telekast? EESTI.. EESTI.. EEEESSTTTIIII...:D Ehk sii Eesti ja Portugali Jalka mäng oli.. Wii.. Ma nägin Eestit!! :D Lahe oli..siis õega fännasime siin ja laulsime..:D Seis jäi 0:0.. Hästi.. Poomile tervitused siinkohal ;).. Siis õhtul käisime Valdo ja Luannaga Sushit söömas.. peale mida läksime sünnipäevale , ja peale sünnipäeva läksime piljardit mängima.. parim on see, et keemia õpetaja kutsub välja õlut jooma..:D hahh.. ja siis mängisime temaga seal piljardit.. huumor on ta.. :D Ja siis nägin veel klassikaaslasi ja olin nendega koos, ja neil tekki skohes küsimus, et ka sma koguaeg käin õpsidega väljas hängimas:Dhahh.. ja siis hommikul mingi 5 paiku saime koju...

11.06.2009-neljapäev
...Neljapäev oli kõigil aga koolist vaba.. käisime siis õega kaubamajas kinki ostmas Valdole, sest reede oli nii öelda kallimate päev... dia dos namorados. Vi sii sarmastajate päev, võtke kuidas tahate.. j asisi tehakse kaaslastele kinke.. Ja siis söömas ja kodused suht olime vist...Siis mingi kahtlane laulmine kostis väljats, arvasin, et siin maja kõrval ühes kirkius.. aga välja vaqadates olid mul siin tänav paksult rahvast täis ja lauldi ruupuritesse, vi mis nee dongi, ei mäleta enam.. ja lauldi jeesusest jne.. mega rahvamass oli .. Õhtul käisime veel väljas...ühel peol.. ja enne pidu sian teate, et Soome vahetusõpilane Martti on siin Fortalezas.-mega huumor tüüp... siis helistasin, ja leppisime kokku, et saame kokku reedel.. kuna ise läksin peole...

12.06.2009-reede
Teenija äratas mingi 12 paiku, et sööma.. ja siis näitas igast plte kohtadest, kuhu plaanime minna siis..Siis päeval meisterdasin mina Luanna kinki Valdole.. sest ta väitis, et ta ei oska.. siis pakkisin ja jamasin.. Hiljem läksin sisi välja Martti ja ta vennaga.. ehk soomlasest vahetusõpilasega.. Huumoor:D istusime Bobsis, ja käisime beira Mari laadal...Korra liitus meiega ka Mariliis..Siis 9 paiku vist koju.. ja õhta hiljem läksin veel Martti ja ta vennaga Drago do mar´ile.. ja umbes 4 vi 5 paiku saime koju...Enne veetsin veel veidi aega ka Valdo ja Luannaga.. Valdo on nagu Vend mulle.. vahel tundub, et Valdo on mulle rohkem pere kui mul siin ema mulle.. Liht mega tore on ta.. meisterdasime siin koos pizzat ja tegime huumorit veel.. Inimesi ikka on, kellest hakkan sügavalt puudust tundma :(

13.06.2009-laupäev
Marilisi tegi äratust, et kas tahan nendega minna skate.. aga et enen tuli Carlos siia ja ootasime Mariliisi, mil ta kodus söödud ja pestud saab.. ja sisi minek.. See oli see päev, ki ma tundsin, et mu puus ei valuta enam, kuid skate´is suutsin üha korra kukkud ajälle, sama puusa peale, ja nüüd seis sama.. mega vi mis.. siis tegime seal veidi kunsti... ja pärast habibises söömas... ja.. oligi vist kõik :D Õhtul tegime Valdoga lasanje õhtu :D

14.06.2009-pühapäev
Jeee.. läksin kusagile, mida olin oodanud juba kauem kui kuu aega..:D Nimelt Autodromo.. kuidas eestikeeles on? Autodroom kaa w? Igatahes.. ehk nagu motoshow aga liht.. et tuunitud autod, mootorrattad, muusika... kiirendusvõistlused jne,.,,Megaa.. Ja mu suur igatsus, rattale istuda ja sõita..sain seda.. suvaline mehike istus oma ratta peal, ja liht küsisin, et ou. Sõitu ei taha teha w.. ja tegigi.. aiii kui hea..::D aga jah.. ilusad autod, ja ilusad rattad.. asjad-mis ikka meeldivad :D Saate pilte ka mul fotoalbumist vaadata...Pärast Habibises söömas ja koju.. siis olime siin Valdo ja Luannaga.. Kui helistas Martti, et tahavad midagi teha.. aga olin ise meega väsinud.. kuig lõpuks öösse 1 paiku läksin nende juurde ja istusiem seal.. ja minu jaoks nii mõtetu oli see, et tulin koju Taksoga,. Sest keegi ei lubanud tulla jalksi, et htlik.. sisi tellisime takso, et saaksin minna 300m koju... Super jahh..:D

15.06.2009-esmaspäev.
Parim äratus oli see, Rahulikult magasin, kui jäsrku üppas 9 inimest tuppa sisse.. Luanna, sisi teien Luana, Mih, valdo, Amanda, Marcella,Bruna,Ja siis veel üks tüdruk ja ta kutt, kelle nimesid mai mäleta, polnud ennem näinud neid;D sry... ja tegid äratust ja laulsid ja karjusid jne.. et üles ärkaks, ja et käbe Brasiilia Egypti jalka mängu vaatama... Siis see vaadatud.. 4:3 Brasiilia kasuks.. ja siis enamus läksin koju ja Luana jäi siia..veetsin aega tema ja eesti maiustustega..:D ja õppis ta veidi eesti keelt ja oli ikka mega õnnelik jälle oma draakoni kommide eest.. .. sisi Varsti tulli luanan ka koju ja lõunatasime.. ja nüüd nad läksid magama.. ja ma otsustasin, et olen tubli.. panin veidi pilte neti laadima ja et kirjutan teile blogi.. sest nii münedki on juba kirunud:DAgas jah.. Õhtal on plaanid juba välja minna.. ja jah.. Nii see elu käib.,.Ei viitsi rohkem kirjutada,, ja mul savi mu kirjavigade päras.. hea, et üldse kirjutan eks..:DKüll te aru saate..:D

Olge tublid ja mingi... oma.. kahe ja poole nädala pärast näeme..
Tsauuu...
:/
Ja midagi, mida pidage meeles!!!!!
Unistused ei täitu iseenesest...need tuleb ise täita.
Omal käel edasi sõudes on lõpptulemuseni jõudmine kõige magusam. Kulugu sinna tunde, kuid või aastaid. Tähtis on et see täituks, saaks teoks ja et selle üle uhkust ja õnne tuntaks.
Unistada on ilus ja hea. Unistused panevand nende nimel elama ja vaeva nägema.
Unistused on nende elluviimiseks ja kui nad ka lõpuks täielikult ei täitu on nende tegemiseks läbitud teedest nii mõndagi kõrvataha panna.Unistuste täitumiseks tuleb vaeva näha!
Unistuste täitumine annab võimaluse uutele unistustele. Unistused täituvad luues eesmärke ja neid saavutades. Selleks tuleb vaid keskenduda sellele, mida teed ja sellesse uskuda ning tiivad sirutada ja ühel hetkel avastadki end juba taevalaotusest!
Jätke see meelde, sest see on tõsi!

Kommentaare ei ole: