teisipäev, 15. juuli 2008

Nädal veel, ja olen aastaks seal!

Täpselt Nädal veel, ja olengi siit kaunilt kodumaalt aastaks lahkunud..
kusjuures tegelikult.. mul pole üldse sellist tunnet, et kusagile läheksin.. Mul pole kõike asjugi olemas, isegi mitte kohvrit, aga noh, 20kg. asju saab ainult kaasa võtta, seda pole palju, mahutab ka kilekottidesse ära :D:D:D
aga igatahes, loodan, ja hetkel olen selle ska üsnagi kindel, et tulemas on üks vägagi meeldejääv aasta:)
ET.. hoiame sidet, ja katsun endast selle aasta jooksul ka märku anda, nii kuid jaksan ja suudan:D
et veel saab suhelda:
e-mail : kerlymos@hot.ee
orkut: otsi Kerli Talkis
MSN: kerli_talkis@hotmail.com
Skype: Kerli Talkis
aa.. vahel harva vaatan rate-i ka :D Kerluska

Ja täna, Nägin ühte oma parimat sõbrannat juba viimast korda, ei näe ma teda oma lahkumispeol, ega ka enne minekut, alles aasta pärast.. Kurb.. kuid ta sai mult mälestuseks vähemalt 2 pluusi ja ühed varvastega sokid:D
aga jah.. väga kurb.. lahkudes kallistades, suutis ta mult pisarad välja kallistada.. kurb.. aga asi on seda väärt :)
Tänan Eneli, et tulid hüvasti jätma siiski:)

Kommentaare ei ole: